𝓐𝓷𝓪𝓱𝓲𝓭 (◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦)𝓐𝓷𝓪𝓱𝓲𝓭 (◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦)، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره
𝓜𝔂 𝓫𝓵𝓸𝓰𝓜𝔂 𝓫𝓵𝓸𝓰، تا این لحظه: 3 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره
𝓬𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 (𝓶𝔂 𝓬𝓪𝓽)𝓬𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 (𝓶𝔂 𝓬𝓪𝓽)، تا این لحظه: 3 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره
𝓕𝓪𝓽𝓮𝓶𝓮𝓱𝓕𝓪𝓽𝓮𝓶𝓮𝓱، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره
𝐹𝓇𝒾𝑒𝓃𝒹𝓈𝒽𝒾𝓅 𝓌𝒾𝓉𝒽 𝐹𝒶𝓉𝑒𝓂𝑒𝒽 𝒮𝒶𝓃𝒶𝐹𝓇𝒾𝑒𝓃𝒹𝓈𝒽𝒾𝓅 𝓌𝒾𝓉𝒽 𝐹𝒶𝓉𝑒𝓂𝑒𝒽 𝒮𝒶𝓃𝒶، تا این لحظه: 2 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره
𝓒𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮𝓒𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮، تا این لحظه: 2 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره
𝓞𝓭𝓲𝓷 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮𝓞𝓭𝓲𝓷 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮، تا این لحظه: 1 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

داستان های خواهر بزرگ 13 ساله

بیاید دنیا رو رنگی کنیم🌈

لطفا به کرکی کمک بکنید

1400/1/22 0:00
233 بازدید
اشتراک گذاری

کرکی
بچه گربه نر
۶ ماهه؛ نژاد DSH
🌺🌸سلام مهربانان🌸🌺
این بچه گربه دوست داشتنی که توی عکس میبینید نجات یافته از بیماری کلسی شدید هست، وقتی دوماهش بود یه طرف صورتش جراحی شد و من به مدت یک ماه در شرایط کاملا مناسب ازش نگهداری کردم
اما متاسفانه چون یه گربه توی خونه دارم و اخلاق این گربه ها با هم نساخت مجبور به واگذاریش شدم؛😔😔
متاسفانه خانواده بی مسئولیتی که با هزار ذوق و قول و تعهد قبولش  کردن
الان به دلایل بیخود مثل شیطنت و یا بازیگوشی بیش از حد میخوان رهاسازیش کنن😳 من از شما میخوام اگر کسی هست که شرایط نگهداری داره حمایتش کنه.
برخلاف قولی که داده بودن این بچه دامپزشک نرفته واکسینه نشده😟
و من هزینه یک مرحله معاینه و واکسینه اولیه اش رو قبول میکنم، به شرط نگهداری دائم؛ واکسینه دائم و عقیم سازی و هفته ای یک بار ارسال فیلم و عکس و ترجیحا به خانواده با فرزند بالای ۱۰ سال و یا فرد متعهد و واجد شرایط واگذار میشه؛ لطفا اگر مشکلی دارید از اول مسئولیت قبول نکنید تا این بچه هم به دلایلی مثل آلرژی، مخالفت یکی از اعضای خانواده، مهاجرت، ازدواج و بارداری و... دوباره آواره نشه🐱 به یاد داشته باشید که یک حیوان عروسک نیست که سر و صدا و کثیف کاری و خرج و... نداشته باشه و وقتی مسئولیت چیزی رو قبول میکنید باید به همه چیز فکر کنید. حداقل مطمئن بشید که اگر در آپارتمان زندگی میکنید در اون آپارتمان نگهداری حیوون ممنوع نباشه و نخواید بعد دو روز به خاطر مزاحمت همسایه ها این بچه رو آواره کنید🧳🛍🚪 
عشقی که قراره به این بچه برسه حتما خدایی هست و حتما خدا حضورش توی زندگیتون پررنگ تر خواهد بود🙏🙏🙏💚

نقره ی خطی

خب راستش این گربه مال من نیست. من حامیشم و قراره براش جا پیدا کنم. قبلا هم آگهیش کرده بودم که یک صاحب بی مسئولیت پیدا کرد.

پسندها (6)

نظرات (9)

✿•selva•✿✿•selva•✿
22 فروردین 00 7:57
چقدر نازه
حیف که نمیتونم
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
خیلی ممنون. باز تو گفتی که نمیتونی ولی یک مشب بی شعور که نمیتونن در عین میگن میتونیم
ᴢᴀʜʀᴀᴢᴀʜʀᴀ
22 فروردین 00 10:01
سلام انهید جونم امیدوارم حالت خوب باشه
من خیلی به گربه ها علاقه دارم 
پدر مادرم هم مخالف نیستن
اما می گن اگر موش به لباسمون بچسبه نمی تونیم نماز بخونیم
شرایط نگهداریش جوری هست که در حیاط خلوط نگهداری بشه؟
اخه ما طبقه ی اولیم و یک بالکن سر پوشیده داریم 
اگر فکر می کنی میشه بهم بگو 
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
در مورد نماز که درست میگن درباره حیاط هم... خب باید مشورت کنم. شما به این آیدی تلگرامی من هم پیام بده @Anahid1399
ᴢᴀʜʀᴀᴢᴀʜʀᴀ
22 فروردین 00 11:06
تلگرام ندارم
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
خیلی خب. پس مشورت میکنم بهت میگم. ولی خب میترسم پدر و مادرت یا همسایه ها ناراضی بشن
ᴢᴀʜʀᴀᴢᴀʜʀᴀ
22 فروردین 00 11:10
ما همسایه هامون سه واحد گربه دارن
کلی هم گربه تو راه رو و پارکینگ هستن
البته واحد روبرویمون سگ داره 
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
عزیز دلم واتساپ هم نداری"؟
ᴢᴀʜʀᴀᴢᴀʜʀᴀ
22 فروردین 00 11:27
برای مامانمه 
اناهید جان شاد داری
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
شاد؟ نصب میکنم.
ᴢᴀʜʀᴀᴢᴀʜʀᴀ
22 فروردین 00 12:09
تو شاد بهت پیام دادم
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
میدونم ولی چرا دیگه جواب نمیدی؟

23 فروردین 00 15:25
سلام آناهید جون ما کلا شرایطش ولسمون جوره یه حیاط بزرگ داریم با یه بالکن می تونیم نگهش داریم ولی بخاطر نبات چون گربه می خورطش نمی تونیم گربتون رو نگهداری کنیم مگرنه حتما ازش نگهداری می کردیم😉
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
کرکی خونگیه با پرنده ها مشکلی نداره. نبات رو نمیخوره

23 فروردین 00 15:28
چون که داداشم و خودم خیلی خوب می تونه به صورت داعم ازش نگهداری کنه ولی نمی تونیم بیاریمش تو خونمون بخاطر نبات
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
عزیزم خطری نبات رو تهدید نمیکنه. کرکی پرنده ها رو دوت داره

23 فروردین 00 18:05
آها پس اینش خیلی خوبه ولی کلا ما نمی تونیم راستش رو بهت گفتم تا کرکی اذیت نشه
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
بازم ممنون که گفتید.