𝓐𝓷𝓪𝓱𝓲𝓭 (◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦)𝓐𝓷𝓪𝓱𝓲𝓭 (◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦)، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره
𝓜𝔂 𝓫𝓵𝓸𝓰𝓜𝔂 𝓫𝓵𝓸𝓰، تا این لحظه: 3 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره
𝓬𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 (𝓶𝔂 𝓬𝓪𝓽)𝓬𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 (𝓶𝔂 𝓬𝓪𝓽)، تا این لحظه: 3 سال و 22 روز سن داره
𝓕𝓪𝓽𝓮𝓶𝓮𝓱𝓕𝓪𝓽𝓮𝓶𝓮𝓱، تا این لحظه: 18 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره
𝐹𝓇𝒾𝑒𝓃𝒹𝓈𝒽𝒾𝓅 𝓌𝒾𝓉𝒽 𝐹𝒶𝓉𝑒𝓂𝑒𝒽 𝒮𝒶𝓃𝒶𝐹𝓇𝒾𝑒𝓃𝒹𝓈𝒽𝒾𝓅 𝓌𝒾𝓉𝒽 𝐹𝒶𝓉𝑒𝓂𝑒𝒽 𝒮𝒶𝓃𝒶، تا این لحظه: 2 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره
𝓒𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮𝓒𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮، تا این لحظه: 2 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره
𝓞𝓭𝓲𝓷 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮𝓞𝓭𝓲𝓷 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮، تا این لحظه: 1 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

داستان های خواهر بزرگ 13 ساله

بیاید دنیا رو رنگی کنیم🌈

داستان یک جنین

1400/5/5 19:38
226 بازدید
اشتراک گذاری

این داستان منه.

تازه غذام رو تموم کرده بودم و آماده بودم بخوابم.

بعد یک صدای عجیب شنیدم.

با مادرم صحبت میکرد. اون صدا باعث شد گریه کنم. 

یادمه که مادرم هم ترسیده بود.

بعد یک وسیله سرد، تیز و بزرگ احساس کردم.

و یادمه که داد میزدم مامان، مامان. داری باهام چیکار میکنی؟

با تمام قدرتم به زیباترین چیزی که داشتم چنگ میزدم.

به مادرم.

اون صدای عجیب بهم گفت توده.

مامان، من فقط میخوام به دنیا بیام. تا بغلت کنم و ببوسمت.

تا بهت بگم که بهترین مادر دنیایی.

فقط میخواستم به دنیا بیام تا روز های غمگینت رو روشن کنم

و تو رو با شادی پر کنم.

میخوام اولین تولدم رو جشن بگیرم.

مدرسه برم.

تو پارک بازی کنم و مثل بقیه بچه ها هدیه ها رو باز کنم.

اما تمام رویا هام محو شدن.

و هیچ وقت این شانس بهم داده نشد تا بازی کنم.

که بخندم.

یا حتی دعا کنم.

چون هیچ وقت این شانس بهم داده نشد که زندگی کنم.

یک چیز سرد من رو گرفت و آزارم داد.

با درد فریاد زدم مامان، مامان این کار رو با من نکن.

التماست میکنم مامان

این درد رو ازم دور کن.

قول میدم خوب باشم.

لطفا نذار بمیرم. خواهش میکنم.

به عنوان بچه ای که مادرش رو دوست داره من برای زندگی می جنگیدم.

اما دیگه مثل یک بچه عادی نبودم.

طی چند دقیقه، مردم.

مامان، فقط میخواستم بهت بگم من میبخشمت،

و دوستت دارم.

همچنین میخوام که یک درخواست ازت بکنم.

به همه مادر ها بگو که فریب سقط جنین رو نخورن

چون این کلمه، سقط جنین، به اون سادگی که فکر میکنن نیست.

دوستت دارم مامان.

هر روز هزاران جنین بی گناه که فقط ۸ درصد آن ها نامشروع و ۹۲ درصد دیگر مشروع و در غالب خانواده هستند کشته می‌شوند.

#نه_به_سقط_جنین_عمدی

پسندها (3)

نظرات (3)


6 مرداد 00 13:47
من اصلا سقط جنین رو تایید نمیکنم چون بیشتر شبیه کشتن یک انسانه !!
و یک جنین بی گناه چرا باید سقط شه؟!
وگرنه اینطور بود خود مادرا چرا بدونیا اومدن ؟!
اونا خودشونو درک میکنن
ولی بچه ی توی شکمشونو نه!!
اصلا باید خوشحال باشن یک بچه داره بدونیا میاد
والا یک مادری بود هر کاری میکرد تا باردار شه 
آخر شد از ذوقش یک شکمشو از یک تیزی هم رد نمیکرد و بچشو سالم بدونیا آورد..
و اینکه مادرا فقط خودشونو درک میکنن 
البته بعضی ها 
لطفا ناراحت نشید
و اصلا یک نوزاد رو درک نمیکنن😑..
چون اگر درک میکردن که دلیل روشن تر و واضح تری براش داشتن ..!!
حالا چرا؟!
چون خودشونم اگر خودشونو میذاشتن جای یک نوزاد و جنین خیلی میترسیدن و گریه میکردن تو شکم مادرشون و ناراحت بودن.. و میترسیدن چرا؟چون اونام دوست داشتن به این دنیا بیان و میترسیدن ازینکه مادرشون سقطشون کنه💖🍭 ..!!
پس مادرا هم باید نوزادشونو درک کنن
اصلا نباید سقط کنن
 
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
متاسفانه ماجرایی که بچشون رو سقط میکنن خودشونم میگن ما دوست داشتیم سقط بشیم. دیگه متوجه نمیشن که چون خودشون دنیا رو دوست ندارن قرار نیست بچشون هم این دنیا رو دوست نداشته باشه. داستان از جایی شروع میشه که به جای قتل جنین گفتیم سقط جنین. و این سقط جنین شد جزو حقوق زنان و با شعار بدن من انتخاب من یا سقط جنین امن حق همه خانم ها و یا حتی سقط جنین تصمیم یک زن است برای نداشتن فرزند تونستن بچشون رو سقط کنن. میگن بدن خودمونه. دیگه نمید نن بچه جزوی از بدنشون نیست خودش یک انسانه و درواقع مهمان شکم تون هاست. یا مثلا مستاجره رحم زنه. کجای دنیا صاحبخونه مستاجر رو برای این که تو خونه اشه میکشه؟

8 مرداد 00 1:14
سلام عزیز
اتفاقا من خودم یک مادرم و شاید بخوام هزار تا بچه ی دیگه هم بیارم
از خدامه
بچه ها گلن
وقتی دور و برشونم کیف میکنم..
چرا باید سقط کنیم آخه؟!😊
واقعا برای مادرانی که برای بچشون ارزش قائل نمیشن و جایگزینش سقط انجام میدن یک خیلی متاسفم
😚امیدوارم زنجیره ی سقط بسته شه
همینکه میگن برامون آب بریز 
برامون بستنی بخر 
برامون آبنبات و شکلات بخر
یک خیلی خوشحالم میکنه کنارشونم 
 
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
متاسفانه افرادی که قتل جنین انجام مبدن مثل شما فکر نمیکنن و روحیات خاص خودشون رو دارن

6 آبان 00 7:00
اگه بچه بیماری خیلی جدی داشت چی؟
اگه بعد تولد فقط یه مدت کوتاهی زنده میموند چی؟
اگه خطر جانی برای مادر داشت؟
اگه نتیجه ی تجاوز بود؟
اگه مادرو پدر بیمار روانی یا کارتون خواب بودن؟

 
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
اگر بچه بیماری به شدت جدی داشته باشه سقط اشکالی نداره
در اون صورت هم باز اشکال نداره
اگر خطر جانی داشته باشه باز اشکال نداره ولی مادر خودشه و وجدانش
92 درصد کودکانی که سقط میشن مشروعن
اون پدر و مادر رو خودت میگی روانی ان پس مشکلی با قتل فرند ندارن 
درضمن هیییچ چجیزی دلیل مناسبی برای کشتن یک انسان نیست.
جنین، یک انسان کوچک زنده است.
انسان است.
زنده است