𝓐𝓷𝓪𝓱𝓲𝓭 (◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦)𝓐𝓷𝓪𝓱𝓲𝓭 (◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦)، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره
𝓜𝔂 𝓫𝓵𝓸𝓰𝓜𝔂 𝓫𝓵𝓸𝓰، تا این لحظه: 3 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره
𝓬𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 (𝓶𝔂 𝓬𝓪𝓽)𝓬𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 (𝓶𝔂 𝓬𝓪𝓽)، تا این لحظه: 3 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره
𝓕𝓪𝓽𝓮𝓶𝓮𝓱𝓕𝓪𝓽𝓮𝓶𝓮𝓱، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره
𝐹𝓇𝒾𝑒𝓃𝒹𝓈𝒽𝒾𝓅 𝓌𝒾𝓉𝒽 𝐹𝒶𝓉𝑒𝓂𝑒𝒽 𝒮𝒶𝓃𝒶𝐹𝓇𝒾𝑒𝓃𝒹𝓈𝒽𝒾𝓅 𝓌𝒾𝓉𝒽 𝐹𝒶𝓉𝑒𝓂𝑒𝒽 𝒮𝒶𝓃𝒶، تا این لحظه: 2 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره
𝓒𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮𝓒𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮، تا این لحظه: 2 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره
𝓞𝓭𝓲𝓷 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮𝓞𝓭𝓲𝓷 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮، تا این لحظه: 1 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره

داستان های خواهر بزرگ 13 ساله

بیاید دنیا رو رنگی کنیم🌈

🍉پست رنگی رنگی🍉

1400/6/13 16:58
189 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به عزیزان امیدوارم که حالتون خوب باشه راستش گفتم یک پست بزارم که توش کلی انرژی مثبت باشه تا دیگه به چیزای منفی فکر نکنید .

برید ببینیم با هم😍

انشالله که واقعا همینطور باشه عزیزان💛

این پروفایل رو برای کسانی که به عکس های پروفایل فانتزی و دخترانه علاقه دارن گذاشتم

این پروفایل هم برای متولدین زمستان زیباست. 

اینم برای افرادی که رنگ زرد رو دوست دارن مخصوصا تو لاک ها و اینا، برای پروفایل مناسبه.

حالا هر عکسی خواستید تو تلگراف بگید براتون بزاریم

خلاصه که تولدم هم شهریور هست و بهار بهترین دوستم مریض شده و ازش خواستم که برای ۲۲ شهریور بیاد خونمون و فکر میکنم تا اون موقع خوب بشه که بیاد لطفا براش دعا کنید .

مرسی که این پست رو خوندید . این پست با همکاری بهار خاطرات دختر زمستانی نوشته شده .

لطفا لایک و کامنت فراموشتون نشه فعلا خدانگهدار☺

پسندها (5)

نظرات (9)


13 شهریور 00 17:05
عالی بود
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
ممنون عزیزم دنبالم کن دنبالت میکنم

13 شهریور 00 17:30
😻😻😻

13 شهریور 00 19:17
گوگولی چطوووری😎😻💛❤؟؟

13 شهریور 00 19:18
گلبووونت جیجاااریم😻😻😻💛💛💚💜❤
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
13 شهریور 00 19:55
آناهيد تويي؟
تو احيانا چند ما پيش با يه دختر به اسم پانته آ بحث نكردي؟
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
سلام عزیزم بله
آره کردم خوب حق داشتم دلیل داشت
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
13 شهریور 00 20:01
هوم ميشه دليلشو بگي؟
اخع اون باعث شد پاني كلن از نيني وبلاگ بره: )
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
الان اگر دلیلشو بگم میاد نی نی وبلاگ؟
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
13 شهریور 00 20:06
نع
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
خودش میخواست بحث راه نندازه
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
13 شهریور 00 20:07
اوكي نگو
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
کلا رو اعصاب بود
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
13 شهریور 00 20:09
نميخوام دعوا كنم اما بش توحين نكن چون اون مث ي تيكه از قلبه من ميمونه🙂
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
من بهش توهین نمیکنم فقط میگم دلیل دعوامون این بود که رو مخم میرفت رو اعصاب بود
وگرنه در کل با خودش مشکلی نداشتم 
و اینم باید بگم میخواست از نی نی وبلاگ نره دست خودش بود تقصیر من نیست دوست عزیز
الانم میخواین راضیش کنین دوباره بیاد نی نی وبلاگ نه من کارش دارم نه بنده خدای دیگه ای