𝓐𝓷𝓪𝓱𝓲𝓭 (◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦)𝓐𝓷𝓪𝓱𝓲𝓭 (◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦)، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره
𝓜𝔂 𝓫𝓵𝓸𝓰𝓜𝔂 𝓫𝓵𝓸𝓰، تا این لحظه: 3 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره
𝓬𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 (𝓶𝔂 𝓬𝓪𝓽)𝓬𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 (𝓶𝔂 𝓬𝓪𝓽)، تا این لحظه: 3 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره
𝓕𝓪𝓽𝓮𝓶𝓮𝓱𝓕𝓪𝓽𝓮𝓶𝓮𝓱، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره
𝐹𝓇𝒾𝑒𝓃𝒹𝓈𝒽𝒾𝓅 𝓌𝒾𝓉𝒽 𝐹𝒶𝓉𝑒𝓂𝑒𝒽 𝒮𝒶𝓃𝒶𝐹𝓇𝒾𝑒𝓃𝒹𝓈𝒽𝒾𝓅 𝓌𝒾𝓉𝒽 𝐹𝒶𝓉𝑒𝓂𝑒𝒽 𝒮𝒶𝓃𝒶، تا این لحظه: 2 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره
𝓒𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮𝓒𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮، تا این لحظه: 2 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره
𝓞𝓭𝓲𝓷 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮𝓞𝓭𝓲𝓷 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮، تا این لحظه: 1 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره

داستان های خواهر بزرگ 13 ساله

بیاید دنیا رو رنگی کنیم🌈

مدرسه رفتن . امتحان هدیه

1401/3/2 17:52
537 بازدید
اشتراک گذاری

https://anahid1399.niniweblog.com/

سلام بچه ها آناهیدم.

امروز روز 18 ام از 40 روز آخره. اومدم خاطره امتحان هدیه و مدرسه رفتن رو بنویسم

من سه شنبه برای عکاسی فارغ تحصیلی (درست نوشتم؟) رفتم مدرسه و شبش آزمون تیزهوشان سال 1398 به 1399 رو دادم.

افتضاح بود! افتضاح! آزمون به اون آسونی رو 30 از 100 زدم چرا؟ چون بی دقتی کردم و یه گزینه رو تو پاسخ نامه اشتباه زدم و همینطوری جواب بقیه سوالات هم جا به جا زدم و...

من خیلی دلم سوخت که اونجوری شد. برای همین تصمیم گرفتم فرداش یعنی چهارشنبه برم مدرسه امتحان شبهه تیزهوشان بدم (ما چهارشنبه ها شبهه تیزهوشان داریم) و این تصمیم رو ساعت 2 شب گرفتم!

و فرداش رفتم مدرسه. با وجود این که وقت کم آوردم و 1 ورق از دفترچه دوم و 1 ورق از دفترچه اول (به دلیل بی دقتی) رو نزدم 73 درصد زدم.

درکل خیلی راضی بودم. خیلی هم خوش گذشت و تصمیم گرفتم از بعدش باز برم مدرسه. 

چهارشنبه که رفتم مدرسه به خودم افتخار کردم. نه به خاطر آزمون نه. بلکه چون وقتی شایلی ازم پرسید خواهر برادر داری یا نه دیگه دروغ نگفتم.

گفتم نه و حتی وقتی گفت تنهایی تو خونه اذیت نمیشی گفتم اره ولی خب گربه دارم و... درگل جواب دادم

دیگه خجالت نکشیدم چون تو این 2 سال که نرفتم مدرسه به این درک رسیدم که اگر من خواهر و برادر ندارم تقصیر خودم نیست.

مقصرش من نیستم. همچنین اگر کسی داره  هم احمقانه ترین کار اینه که به وجودش افتخار کنه! چون خواهر و برادر داشتن دستاورد خودش نیست! مادرش اون رو به دنیا اورده. خودش هیچ کار خاصی نکرده که افتخار کنه.

منم کار بدی نکردم که خجالت بکشم. و کاش زودتر اینو میفهمیدم.

نقره ی خطینقره ی خطی

من الان حدود 4 روزه که میرم مدرسه و فکر میکردم

شنبه امتحان هدیه دارم برای همین هدیه رو یک روز زودتر خوندم و صبح شنبه فهمیدم امتحان یکشنبه است.

هیچی دیگه. از 1 روز قبل امتحان هدیه رو تموم کردم. خود شنبه هم دوباره هدیه رو خوندم.

چند دقیقه قبل امتحان هم هدیه رو مرور کردم (نکات مهم رو هایلایت کرده بودم و فقط اونا رو میخوندم) و واقعا خیلی

عالی امتحان رو دادم و همه چی رو بلد بودم. خداروشکر.

نقره ی خطینقره ی خطی

راستی، ما بر سر آن عهد که بستیم هستیم هاااا

همچنان دارم درسم رو عالی میخونم...

پسندها (4)

نظرات (26)

سایهسایه
2 خرداد 01 19:04
آفرین آناهید ❤ همینطور تلاش کن برا رویاهات بجنگ😊
ولی من دارم دیوونه میشم😢
من سایه با همین سایه بودنم ۷۲ ساعت بی وقفه درس خوندم اونوقت معلم زیست چنان امتحان کوفتی گرفت(ببخشید از این لفظ استفاده میکنم)  که خدا عالمه...😢😢
اتفاقا منم چندوقته دپرس شدم چون خواهرم خیلی از کوچیکتره و من دلم میخواد یه خواهر هم ن و سال خودم داشته باشم(حالا یک یا دو سال کوچکترم قبوله)
حالا نمیدونم اون دوقلو های کوفتیاینو فهمین که از عم جلوی من همچین دست همو خوهرانه میگیرن😐
 دلیل اینکه خواهرهمسنم میخوام که تقریبا معلومه 
و واقعا داشتن خواهر  برادر دستاورد نیست و اگه به گذشته برگردم اصلا برای فرزند دو اصرارنمیکنم
چون منکه خواهر کوچیکم خیلی بده!
با چوب ودمپایی دنبال من بدبخت میکنه😐(بعدش میاد عزیز دلم میکنه بش چیزی بدم )(جا داره اداشو برات در بیارم)
از ۲۴ به بعدتعطیل میشم (بخوره تو سرشون با این تعطیل کردن مدرسه ما😐)
من برم و وقتی میام بهم قول بده برگه ی تایید قبولیت تو وبت باشه همین و بس....
(گرچه چندان موافق درسمون یعنی سمپاد نیستم)
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
اقا در عوض امتحانای ما خیلی آسون بود. چون اداره داده بود. اگر به معلم بود خود خدا بعد دیدن سوالا میگفت: من کی اینو گفتم؟🤣
نههههع نگو سایه. تو باید مثل نداشتی که میفهمیدی. همین خواهر بلاخره بزرگ میشه. ۱۸ ساله با ۵ ساله فرق داره ولی ۲۵ با ۳۸ فرق زیادی نداره. از هیچی خیلی بهتره باور کن.

ما هم از ۲۴ به بعد تعطیل میشیممممم

چشمممممم انشالله 

2 خرداد 01 19:17
ما مدرسمون تموم شددددددد😅
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
وای خوش به حالت اسرا
𝓣𝓪𝓷𝓲𝔂𝓼𝓣𝓪𝓷𝓲𝔂𝓼
2 خرداد 01 22:18
توی امتحاناتت موفق باشی عزیزم✨
ما که تعطیل شدیم😁
من از داداشم ۷ سال بزرگترم ولی به جای اینکه من زور بگم بهش اون به من زور میگه من بدبخت و میزنه (وسیله بهم پرت میکنه)و همه چیزو میندازه گردن من🤦🏼&zwj♀️منم هیچی نمیتونم بگم چون ۷ سال از من کوچیکتره😭😢
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
بگو خب. کوچیک تر باشه که باشه. ممنون💜🔮🌌. خوش به حالتتت

2 خرداد 01 23:00
اولن اصلا با این حرف که احمقانه ترین چیزیه که به وجودش افتخار کنه مخالفم..
دومن اینکه خب شما خواهر برادر نداری تقصیر ما هم نیست که عقدشو خالی میکنی سر ما هایی که چه عرض کنم اگه بگم یه عده نا تکلیف مشخص پشتش میریزن سرم.. برادر داریم و خواهر داریم و باید به وجودشون افتخار کنیم که تنها نیستیم..
مخصوصا وقتی برادرت یا خواهرت خوشگلترینای دنیا بی ادعا باشه❤
و احمق اون کسیه که به خواهر داشتن یا برادر داشتن و افتخار کردن دیگران حسودی میکنه گلم.
من قصد توهین نداشتم ولی واقعا عصبی بشم جواب طرف رو هم می دم بازم ببخشید
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
بله احمقانه ترین چیزه. مثلا خواهرت زیباترین دختر جهان باشه. خب چرا تو باید افتخار کنی؟ مگه تو زاییدیش؟ آدم باید به چیزی افتخار کنه که دست خودشون و به کاری که خودش کردت

2 خرداد 01 23:13
پیامبرا و خدا میگن برادر و خواهر یک نعمته)
البته نه هر خواهری یا برادری..
ولی کلا تک فرزند بودن چیز خوبی نیست و آدم باید حداکثر ۲ تا بچه رو داشته باشه.. ۳ تا بچه که خیلی مناسبه مثل خود ما.. 
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
فرزندپروری رو پیامبر توصیه کرده ولی من ندیدم بگه خواهر برادر نعمته. گفت پسر نعمته دختر رحمت. چیز خوبی باشه یا نباشه دست کسی نیست. همونطور که طبق نظر روان شناس ها ۴ تا بچه به بالا افتضاحه ولی اگر کسی تو خوانواده با ۴ تا خواهر برادر دنیا اومده دست خودش نیست. تقصیر خ دش نیست و دلیلی نداره خجالت بکشه

2 خرداد 01 23:14
یا مثلا یه دختر یه پسرم خوبه.
کلا آدم نباید تک فرزند باشه خود پیامبرم قبول نداره تک فرزندی رو.. حتی خود کشور ما میگه بچه بیارین تا آمار بیاد بالا و خیلی ها بیکار یا بی ار و یا.. نمونن🙂
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
من هرگز نشنیدم پیامبر راجع به تعدد فرزندان نظر بده.

فعلا تو این اوضاع روغن جامد ۴۰۰ هزار تومنی بچه زیاد از همه چی افتضاح تره. و همین جوون هایی هم که داریم بیکارن. به تعداد بیکار ها اضافه بشه؟ میگن نیروی کار میخوایم. نیروی کار هست خود کار نیست

2 خرداد 01 23:19
بعد هم لطفا حرص دیگران رو نیارین ایشالا خدا به شما یه بچه ای چیزی بده که اینقدر حرصشو سر دیگران خالی نکنین.. تک بچه بودن اصلا خوب نیست😊💔
۱_ افسردگی شدید میاره
۲_ پناه بردن به حیوانات و..
خیلی ببخشید ولی مجبور بودم&zwnjبگم
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
من حرصی ندارم که سر دیگران خالی کنم. اگر شما چنین برداشتی داشتید ایراد از خودتونه.
نه همه اونایی که تک فرزندن افسردگی دارن نه حیوان خانگی داشتن پناه بردن به حیواناته و چیز بدیه
سایهسایه
3 خرداد 01 8:03
آفرین آناهید ❤ همینطور تلاش کن برا رویاهات بجنگ😊
ولی من دارم دیوونه میشم😢
من سایه با همین سایه بودنم ۷۲ ساعت بی وقفه درس خوندم اونوقت معلم زیست چنان امتحان کوفتی گرفت(ببخشید از این لفظ استفاده میکنم)  که خدا عالمه...😢😢
اتفاقا منم چندوقته دپرس شدم چون خواهرم خیلی از کوچیکتره و من دلم میخواد یه خواهر هم ن و سال خودم داشته باشم(حالا یک یا دو سال کوچکترم قبوله)
حالا نمیدونم اون دوقلو های کوفتیاینو فهمین که از عم جلوی من همچین دست همو خوهرانه میگیرن😐
 دلیل اینکه خواهرهمسنم میخوام که تقریبا معلومه 
و واقعا داشتن خواهر  برادر دستاورد نیست و اگه به گذشته برگردم اصلا برای فرزند دو اصرارنمیکنم
چون منکه خواهر کوچیکم خیلی بده!
با چوب ودمپایی دنبال من بدبخت میکنه😐(بعدش میاد عزیز دلم میکنه بش چیزی بدم )(جا داره اداشو برات در بیارم)
از ۲۴ به بعدتعطیل میشم (بخوره تو سرشون با این تعطیل کردن مدرسه ما😐)
من برم و وقتی میام بهم قول بده برگه ی تایید قبولیت تو وبت باشه همین و بس....
(گرچه چندان موافق درسمون یعنی سمپاد نیستم)
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
اقا در عوض امتحانای ما خیلی آسون بود. چون اداره داده بود. اگر به معلم بود خود خدا بعد دیدن سوالا میگفت: من کی اینو گفتم؟🤣
نههههع نگو سایه. تو باید مثل نداشتی که میفهمیدی. همین خواهر بلاخره بزرگ میشه. ۱۸ ساله با ۵ ساله فرق داره ولی ۲۵ با ۳۸ فرق زیادی نداره. از هیچی خیلی بهتره باور کن.

ما هم از ۲۴ به بعد تعطیل میشیممممم

چشمممممم انشالله 

3 خرداد 01 13:52
حالا  زبان بدبختیش زیاده اما تکواندو که میرم خوبه😐
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
ارههه. من از زبان متنفرم

3 خرداد 01 14:24
خب شما برادری نداری یا خواهری نداری انشالله خدا بهتون بده که حسرتش رو نداشته باشین❤
ولی واقعا میگم آدم باید به داشتن برادر و خواهر افتخار کنه؛ شما هم عقایدت رو برای خودت نگه دار
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
انشالله. ولی حسرت کلمه خوبی نیست. بار منفی داره
نه افتخار نداره چون آدم باید به کاری افتخار بکنه که خودش کرده نه کاری که پدر و مادرش کردن

3 خرداد 01 14:25
من گفتم برادرم. خواهرم که قیافش معمولیه راستش
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
من مثال زدم. و برام مهم نیست کی قیافش معمولیه که زیبا. چون زیبا یا زشت وجود نداره. هر چی هست سلیقه است

3 خرداد 01 14:27
چه ربطی به زاییدن داره؟ ببین من میدونم چون شما خواهر برادر نداری داری چیزشو سر ما خالی میکنی. ولی مهم نیست انشالله خدا به شما هم بده.. آدم باید افتخار کنه که خواهر و برادر داره؛ نه هر خواهر و برادری هاااا:
خواهر برادرایی که پشت ادمن و رو مخ نیستن.. یکیش مثل خود خانواده ی ما البته من به داشتن خواهر افتخاری نمی کنم.
ترجیح میدم یه دختر و یه پسر داشته باشم.. بهتره به نظرم و اگه برادر کسی قشنگترین جهان باشه بی ادعا؛ ادم باید افتخار کنه بخاطر حرمت خودش✨💟❤
بیشتر از این هم بحث نمیکنم و ترجیح میدم مجدد به این پست نیام چون نمیخوام وبلاگم رو برای چیزای بیهوده که نیازی نیست به کسی ۲۰۰۰ بار توضیح بدم صرف کنم.
 
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
افتخار نداره واقعا. آدم باید به چیزی افتخار کنه که خودش انجام داده. میتونه از داشتن اون خواهر یا برادر خوشحال باشه اما افتخاری به اون معنا نداره. و فعلا که برادر شما زیباترین جهان! نیست

3 خرداد 01 14:29
ربطی به سلیقه نداره خداییش خیلی چیز ها باید همگانی در نظر گرفته بشه
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
نه. زیبایی، خوشمزگی و... همگانی نیستن. فقط سلیقه فردی ان

3 خرداد 01 15:39
اخه ۳ سالشه 
​​​​​​ ولی از حق نگذریم منم دعواش میکنم🤣
کلا هر روز دعوا داریم ما باهم🤣😁
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
۳ زوده. از ۵ کم کم شروع کن توجیهش کن
🤣😂😂😂😂

3 خرداد 01 15:47
ببخشید با یکی دیگ بودم اشتباه به پست شما کامنت دادم 


 
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
نه عزیزم درست کامنت دادی
سایهسایه
3 خرداد 01 17:26
بهار خواهرش واقعا پزشکی میخونه؟
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
نمیدونم والا... چی بگم

3 خرداد 01 21:52
واقعا یه عده حسود ، نمیدونم از چه سری اینا رو میگین.
من میدونم از عقده ی خواهر برادر نداشتن شماست و میخوای عقدتو خالی کنی
اصلا نه که برادر من باشه، ولی واقعا بچه ی خاصیه و قشنگترین انسان تو کل دنیاست. من اینهمه بچه دیدم، از چشم رنگی گرفته تا مو زرد که قیافه هاشون عادی بود.
برادر منم نبودم میگفتم قشنگترین انسان تو کل دنیا و جهانه
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
باشه باشه. برادر شما پیغمبر خدا. فقط ولمون کن

3 خرداد 01 21:58
بعد هم زیبایی سلیقه نیست.
برادر من واقعا خاصه کسی که قبول نداره مغزش باید درمان بشه. میدونم واکنشت وحشتناکه، ولی لازم نکرده آدمی که عقده ی برادر نداشتنش رو سر قشنگترین پسر که چه عرض کنم، قشنگترین انسان جهان خالی میکنه همینه.
میترسم اگه عکس ارمانو برات بفرستم چون چشم میشه. و من خودم با چشمای خودم چشم شدنش رو دیدم که یکی از فامیلامون گفت چقدر این خوشگلهه هوف بخورمش؟ دقیقا ۳ روز بعدش دور از جونش سرما خورد و خوب شد، من کلی بچه دیدم.. ولی بچه خاص تر و باهوش تر و خوشگلتر از آرمان ندیدم.
واقعا میگم هم اسمش تک و خاصه بی ادعا
هم قشنگترین قیافه رو داره.
والا قیافه ی خارجی ای داره،
بعضی ها الکی از بچه های خودشون تعریف میکنن یا بچه های دیگه
امثالی مثل شما
اصلا نه که برادر من باشه ولی کلا بچه ی استثنایی هست و فرق میکنه قیافش با همه ی بچه ها، اصلا برادر منم نبود اینو میگفتم..
قشنگترین انسان تو کل دنیاست 
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
والا من آرمان رو دیدم و نکته خاصی تو ظاهرش ندیدم. ولی حق با شماست من باید برم مغزم رو درمان کنم

3 خرداد 01 22:05
اونی که شما دیدی عکس کوچیکیش بوده میخوای عکس الانش رو برات بفرستم ولی میترسم چشش کنی برامون دردسر درست شه

3 خرداد 01 22:06
بعد هم به جای حسودی کردن به بچه ی مردم کارای مهم زندگیت برس

3 خرداد 01 22:06
منم دیگه وقتمو صرف نمیکنم به این پست سر بزنم چون بیکار نیستم 
𝓣𝓪𝓷𝓲𝔂𝓼𝓣𝓪𝓷𝓲𝔂𝓼
5 خرداد 01 23:13
 ببخشید من با وبلاگ مال دوستم کامنت دادم داشتم براش چیزی میزاشتم بلد نبود
داداش من سه سالشه😁

8 خرداد 01 17:54
اول اینکه عرررررررر سلام دلم برات تنگ شدهههه بوددد جیغغغغ « بهت تلگراف دادم ولی هنوز نگرفتی😐💔»
واووو خوشحالم که بالاخره موفق شدییییی و تونستی با این مورد کنار بیای...درمورد مسائل تیزهوشان و اینا هم خیلیییی برات خوشحالم و امیدوارم هر روز بیشتر از قبل موفق باشی 💛✨
یه عذرخواهی بهت بدهکارم به خاطر اینکه این مدت نبودم که طرفتو پیش این انسان نسبتا محترم که بهت کامنت داده بگیرم:
پس با نام و یاد خدا شروع میکنم:
ببین بنده ی خدا؛ اولا اینکه برادر خواهرتو خدای متعال برات حفظ کنه « البته شک دارم با وجود تو حفظ بشه😐💔» بعدشم ببین برادر تو زیبا ترین فرد جهان نیس که میای می&zwnjکنی تو چشم ما...خیلیا هستن از برادر تو خوشگل تر، از برادر تو بهتر و از خود توهم آدم تر!!! اگرم فکر میکنی برادرت خیلی خوشگله تو خونه برای خودت نگهش دار پیش هر کسی هم درموردش حرف نزن یهو چش نخوره بیوفته تو جدول خیابون موشا بخورنش 😌💔😂
و اینکه... تو یکی از کاربردهای نی نی وبلاگی ولی حق نداری برای ما دیوونه بازی دربیاری؛ 
اگه آناهید خواهر و برادر نداره و خب تو وبلاگ در مورد این موضوع مینویسه تو حق نداری بیای نظر بدی و تو کامنتا بگی برادر من خوشگله، خواهر من فلانه و خب یه تئوری تو این مورد خوندم که میگه:« فرشته خواهر و برادر ندارن چون از هر نوع فرشته فقط یکی وجود داره» من فکر میکنم برای همین آناهید صاحب خواهر و برادر نیست و خوب خدام در حد لیاقت تو بهت داده پس خوشحال باش😶❤️تو حق اینو نداری که اگه یکی فن بی تی اسه با یکی سادیسمی تر از خودت بیای و درمورد پسرای من حرفایی بزنی که حتی گوش سگم اذیت میکنه... البته بیشتر برای خودت میگم چون وقتی بیشتر به یکی هیت میدی معلومه خودت داری از موفقیت اون آدم میسوزی گفتم که جنبه خودتو حفظ کنی😏 «دلم میسوزه برات🥲😂»
راستی میگم... نکنه تو استغفرالله خدایی و ما نمیدونیم؟؟ چون سرت تو پست بقیس و مثل پیامبران اولوالعزم صحبت می&zwnjکنی پرسیدم😂
اینو رو دیوار اتاقت بنویس: برادر داشتن افتخار نیست، زیاد بودن جمعیت خانواده افتخار نیست، هیت دادن افتخار نیست، فضولِ پست مردم بودن افتخار نیست، آدم بودن افتخاره «و تو متاسفانه بی افتخار متولد شدی»😂💔😂
و اینو برای همه میگم: نی نی وبلاگ جایی برای خاطره هامونه... پس اگه آناهید درمورد نظر خودش نوشت، یه آرمی در مورد بی تی اس نوشت، یه نفر درمورد اعتقادش نوشت، چون دفتر خاطرات خودشه لطفا &bull&bull&bull خوریش رو نکنیم!!!
حرف آخرم با تو دوست عزیز:🖕🏿😂💔
پ.ن: عذر خواهی از آناهید که بعد این همه مدت بهش کامنت دادم ولی بخاطر این &bull&bull&bull کامنتم اینجوری بود😔🤝🏼
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
ارنیلانعمَُبلعخَبلخعشیبلغعخشبغعهشلبَ]بلعهخکَبلعبل

سلامممممممممممم
ای خدا سانااااااااا.

والا راست میگی. خیلی ها هستن از برادر بهار خوشگل ترن، از برادر بهار باهوش ترن، از برادر بهار بهترن و از خود بهار ادم ترن.
کثیفترین کار دنیا اینه که وقتی کسی از نداشته هاش میگه، در جوابش از داشته هات بگی.
اگر این کار نشانه عقده و حقارت نیست پس نشانه چیه؟
فرشته که شمایی سانا خانم.
بهار تو مدرسه براش یه نقاشی الکی که فقط متشکل از 7 تا دایره بود از بی تی اس کشیدم با نمادشون و برای بازی و خنده. داشت جلوی چند نفر که آرمی بودن پارشون میکرد و من خودمو کشتم که نذارم ولی متاسفانه شعورش نرسید!
من خودم نه ارمی ام نه کیپاپرم. نه عاشق چش ابروی کره جنوبی نه حتی با صنعت کیپاپ موافقم ولی سعی میکنم جلوی یه آرمی دهنمو باز نکنم و به علایقش توهین کنم! کار سختی هم نیست. من خودم حتی نظرم رو هم به آرمی های کلاسمون میگم اما اینقدر اروم و محترمانه و منطقی که هیچ جای جبهه گیری باقی نمونه براشون و حتی باهاشون دویت شدم.! بدون توجه به این که به چیزی علاقه دارن که من ندارم چون تحمل کسی که در مورد چیزی به این کوچیکی نظرش با من کمی فرق داره کار سختی نیست!
بیشتر ادم ها هم مثل منن و وظیفه همست که به سلیقه هم دیگه احترام بذارن نه لطفشون و اگرکسی این کار رو نکرد شعور نداره همین

 

11 خرداد 01 8:11
هی یه سوال
مگه بهار آدمه که شعورش به این چیزا برسه؟😔😐💔
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
نه بابا
ولی با آدم ها زندگی میکنه پس کاش کمی لاقل ادای آدم ها رو در بیاره
کامنتی که  (مثلا)خواهرش تو پست دنیا بدون تو رو داده رو ببین
سایهسایه
12 خرداد 01 14:17
سانا جون بعضی از فنای بی تی اس واقعا مشکل روانی دارن من یبار زبونم سوخت گفتم که کیپاپ مورد سلیقه ام نیست و قشنگ منو مورد عنایت قرار دادن و با چوب و توپ زدنم🙂💔
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
اره منم اینو تومجازی تجربه کردم
سایهسایه
12 خرداد 01 14:19
اونم جلوی یه آرمی نگفتم دوستم گفت کیپیاپ دوست کفتم نه گوش ندادم تا حالا قبلا آرمی بودم فقط بی تی اس گوش دادن و بقیه کیپاپ هارو گوش ندادم دوست ندارم همین...
 
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
اره خب واقعا بعضی ها تعصبی ان