𝓐𝓷𝓪𝓱𝓲𝓭 (◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦)𝓐𝓷𝓪𝓱𝓲𝓭 (◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦)، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره
𝓜𝔂 𝓫𝓵𝓸𝓰𝓜𝔂 𝓫𝓵𝓸𝓰، تا این لحظه: 3 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره
𝓬𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 (𝓶𝔂 𝓬𝓪𝓽)𝓬𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 (𝓶𝔂 𝓬𝓪𝓽)، تا این لحظه: 3 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره
𝓕𝓪𝓽𝓮𝓶𝓮𝓱𝓕𝓪𝓽𝓮𝓶𝓮𝓱، تا این لحظه: 18 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره
𝐹𝓇𝒾𝑒𝓃𝒹𝓈𝒽𝒾𝓅 𝓌𝒾𝓉𝒽 𝐹𝒶𝓉𝑒𝓂𝑒𝒽 𝒮𝒶𝓃𝒶𝐹𝓇𝒾𝑒𝓃𝒹𝓈𝒽𝒾𝓅 𝓌𝒾𝓉𝒽 𝐹𝒶𝓉𝑒𝓂𝑒𝒽 𝒮𝒶𝓃𝒶، تا این لحظه: 2 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره
𝓒𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮𝓒𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮، تا این لحظه: 3 سال و 2 روز سن داره
𝓞𝓭𝓲𝓷 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮𝓞𝓭𝓲𝓷 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮، تا این لحظه: 1 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره

داستان های خواهر بزرگ 13 ساله

بیاید دنیا رو رنگی کنیم🌈

ای پرچمت مارا کفن

1401/9/4 16:15
149 بازدید
اشتراک گذاری

تا پای جان

برای ایران❤️🤍💚
 

All of us, wherever we are and wherever we go, are children of the proud land of Iran.

we love iran

And we are unstoppable

پسندها (2)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)


4 آذر 01 16:31
فان حزب الله هم الغالبون 😜🇮🇷❤️
ستاد مبارزه با افراد بیمار «سانا هستم😐»
21 آذر 01 15:00
ببین بانو....
اولا
«گفتی: حالم ازت بهم میخوره و باهات میونه ی خوبی ندارم» آخ آخ گفتی، منم از بوی اشغال حالم بد میشه..حالا که حالت بهم میخوره چرا اومدی اینجا؟؟ برو گمشو حال منم بهم نزن بی زحمت
دوما

«بازم گفتی: بدون اگه درخواست حذف وبلاگمو دادی از بی منطق بودن و عقده ای بودنته» خب اگه منو آناهید به فرض محال بی منطق و عقده ایم تو چرا انقدر بیکاری که بازم میای وبلاگ بزنی تا حذف بشه؟؟مشکل دارییی مگههه؟😐
سوما

«و بازم گفتی:برادرم حسودی میکنی نوبه سگ عقده ای» اتفاقا من خیلی دقت کردم، گربه آناهید خیلیییی از داداشت خوشگل تره.. من فکر کردم چون هم نژادن مثل هم باشن،😐 ولی خب هم زشت داریم هم زیبا....
چهارما

«:حالا نی نی وبلاگ بدتر که کسی رو بخاطر کار نکرده مسدود میکنه» نه دیگه...الان چون فحش دادی شد کارِ کرده😐فقطططط مسدودددددد

پنجما و آخر

«:ریپلای نکن چون دیگه به پستت نمیام و نمیبینم که چی گفتی» یادمه دو سال پیش که کامنت میدادی گفتی دیگه نمیام اینجا... هنوز نرفتی؟ مگه فلجی؟ حرکت کن دیگهههه😐😂


پ.ن۱: آنا جان خواهرم...اسم گربه ات چه بود گلم؟😐
پ.ن۲: بهار جان بانو... برام حرف ترسو بودن درنیاری، وبلاگم دست خودم نیست وگرنه با وبلاگم میومدم همین جوابا رو میکردم تو حلقت😐


خبببب....دیگه چخبررررررر☺️😂😂
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
به به
به به
عالیی بود
عالییییی


والا 2 تا ان. یکیی کوکی یکی اُدین
ستاد مبارزه با افراد هزار قطبی «فاطمه هستم😐»
21 آذر 01 16:30
عه وا...قرار بود ریپلای نزنی که...الان بازم میاد، هی خدااااا😐😂
ببین، شنیدی میگن یه حرفی رو بندازی وسط صاحبش میاد برمیداره؟ چه خوب شد اومدی، خوش اومدی بیمار جاااان🙂

بعدشم نبین آناهید سکوت میکنه من جواب میدماااا...آناهید معمولا تو دعوا های حضوری خوبه من مجازی، بعد یه دلیل دیگه ام داره که مهم تره... راستش میدونی که یه سگ دارم اسمش یوناتانه؟ من یه دوره آموزش زبان حیوانات شرکت کردم بهتر حرفاتو میفهمم... الان اصلا من زبون آناهیدم، حرف من حرف آناهیده «آناجان تایید کن😐»

هی خدااا...ببین، من سال بعد کنکور میدم، تو تازه دنیا اومده بودی من کمربند مشکی کاراتمو گرفتم، کی به کی میگه بچه؟؟
اصلن آقا جان بله ما اکیپیم، تازه فرا اکیپیم... مگه نمیگن دوست گیرد دست دوست؟ الان منم تو حمله یه شغال وحشی دارم به آناهید کمک میکنم دیگه

بعدشم عزیزدل، ببین... یه ساعتی بیا خودم باهات حرف بزنم، والا کمک میکنه بهت... الان تو دوهزار قطبی شدی! یه روز مذهبی طور وارد میشی، یه روز تو وبلاگ من میای به شهید علی وردی توهین میکنی« هرچی گفتی خودتی» یه روز میای به عنوان مدافع باد معده ها نظر میدی، یه روز طلبکاری، یه روز بدهکاری، الانم که لواشک شدی😐
بعدشم، وبلاگ بزن...کی به تو کار داره خب، فقط خواهشاااا خودت باش، آدم باش، سرت تو کار خودت باشه، به تو چیکار داریم...😐 تو به هزار زحمت الان وبلاگ زدی بیای جواب منو بدی؟ خب آدم باش یه وبلاگ بزن توش خاطراتتو بنویس به منو آناهیدم توهین نکنید چیکارت داریم:میگن کرم از خود درخته، دیگه چی...

آهان، الانم شتر در خواب بیند پنبه دانه، چون که یه چی گفتی بهم برخورد عمرااااااا....«مدیریت جان، من راضی نیستم این وبلاگ بزنه، آقا جان نوموخوام...این شعور اینجا رو ندارههههه»
به قول خودت ۳ تا کاربر....انقدررررررر ما خوبیم که تلاش میکنی بیای تو جمعمون؟😂😂🤌🏿

پ.ن: آنا جان، اگه این دوباره اومد یه ندایی بده منم بیام🙂😂🤌🏿
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
عجب حوصله اییییییییی

دختره...
...
21 آذر 01 21:08
اولن خانوم بیمار روانی مگه شما از نی نی وبلاگ گورتو کم نکرده بودی؟ چیشد دوباره اومدی؟ از بس کنه و پوست کلفتی دیگه حتما باید به صورت ناشناس هم که شده تو این سایت و پست آناهید جوون کصخلت ظاهر بشی اصلا نی نی وبلاگی که آناهید و سانا توش باشن بدرد نمیخوره و اینکه شما خانوم ستاره بنفش!!! چون کم آوردی کامنت های منو حذف میکنی و فقط کامنتای این سانای کصخلو میزاری؟؟؟؟😂😂😂😂آخی!! اگه جرعت داری اون کامنتامو تایید کن فسقل بچه  یعنی حالم از تو و سانا بهم میخوره میونه ی خوبی ندارم باهاتون اصلا ازتون خوشم نمیاد همچنان پیام های بلند بالا بنویس اما من هیچکدومشو نخوندم و نمیخونم سانا جان پس بیخودی زحمت نکش(عه ببخشید سانا جان چیه، سانای اسکل) الان هم تاکید میکنم، لطفا زحمت نکش دوباره کامنت بنویسی برام چون از این ساعت به بعد نه به وبلاگ این خانوم میام و نه به این پستش سر میزنم که بخونم چی گفتی(عه ببخشید، چی زر زدی)
...
21 آذر 01 21:13
اخههههههههه بچم ترسیدهههه فقط کامنتای فاطمه جانش رو تایید میکنه (الهی سگ برینه تو دهن فاطمه جانت) با خودت الان هم دیگه به پست چنین الاغی مثل تو نمیام و میزارم هر زری بزنی ولی همینکه من نمیخونم برای در آوردن حرص تو و فاطمه ژوووووونت خیلیییه🤣