𝓐𝓷𝓪𝓱𝓲𝓭 (◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦)𝓐𝓷𝓪𝓱𝓲𝓭 (◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦)، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره
𝓜𝔂 𝓫𝓵𝓸𝓰𝓜𝔂 𝓫𝓵𝓸𝓰، تا این لحظه: 3 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره
𝓬𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 (𝓶𝔂 𝓬𝓪𝓽)𝓬𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 (𝓶𝔂 𝓬𝓪𝓽)، تا این لحظه: 3 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره
𝓕𝓪𝓽𝓮𝓶𝓮𝓱𝓕𝓪𝓽𝓮𝓶𝓮𝓱، تا این لحظه: 18 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره
𝐹𝓇𝒾𝑒𝓃𝒹𝓈𝒽𝒾𝓅 𝓌𝒾𝓉𝒽 𝐹𝒶𝓉𝑒𝓂𝑒𝒽 𝒮𝒶𝓃𝒶𝐹𝓇𝒾𝑒𝓃𝒹𝓈𝒽𝒾𝓅 𝓌𝒾𝓉𝒽 𝐹𝒶𝓉𝑒𝓂𝑒𝒽 𝒮𝒶𝓃𝒶، تا این لحظه: 2 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره
𝓒𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮𝓒𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮، تا این لحظه: 3 سال و 6 روز سن داره
𝓞𝓭𝓲𝓷 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮𝓞𝓭𝓲𝓷 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮، تا این لحظه: 1 سال و 11 ماه سن داره

داستان های خواهر بزرگ 13 ساله

بیاید دنیا رو رنگی کنیم🌈

ادم سرشو به کدوم دیوار بکوبه؟

1402/7/24 20:01
121 بازدید
اشتراک گذاری

اقا امروز زنگ پرورشی داشتیم، بچه ها به معلم گفتن تو حرف نزن ما میخوایم درباره فراانسان و ماروا طبیعه صحبت کنیم. 

بعد همکلاسیم اومد جلو گفت ما یه قرآن داریم که از پیامبر به اجدادمون رسیده (!) و پوستش از پوست اهو. بعد فامیلای دیگمون گفتن این قران باید برای ما باشه و به ما برسه دو تا از جز هاش رو دزدیدن و اینها. چون قرآنه هر سی جزش از هم جدا بودن. 

بعد میگفت اره تو روستا هرکی میمرد این قرانه میلرزید تا اینکه دو جزش رو دزدیدن و دیگه نلرزید. همه هم میدونن و همه هم میتونن شهادت ب

حالا اون به کنار. برگشت گفت ما نسل اندر نسل سیدیم. انگار بقیه سیدا شناسنامشون یکهو از تو تخم مرغ شانسی درومده. بعد چون سیدیم پدر پدربزرگم وقتی کفشاشو پرت میکرد دم در میرفت تو خونه، موقع بیرون رفتن کفش جلو پاهاش خود به خود جفت میشد. وای خداااااااااا

بعد بهش میگم بابا خواهر من کفش جلو پای خود پیامبرم جفت نمیشد تو چی میگی

وای.وای. دختره برگشتههههه میگه مگه پیامبر سید بود؟

اخه وایییییییی. بابا اسکلن خل مغزن چین.

وای خدایا

ادم سرشو به کدوم دیوار بکوبه

خدایا منو بکش

پسندها (1)

نظرات (3)

♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
25 مهر 02 20:36
ادممم چه چرت و پرتایی میشنوه خدایی😂 بعضیا به هیچ صراطی مستقیم نیستن😂
بعضیا خدایی همه چی رو به سید بودن نسبت میدن
من هزار تا سید دور و ورمه نهایتا دوتا خواب میدیدن درست درمیومد
یعنی یکی نلین و داداشش و باباش 
مامان بزرگم
ولی خدایی اینا دیگه تو خرافات زندگی میکنن😐
سایه خدا بهت صبر بده تو این مدرسه
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
من سایه نیستم خواهر اسمام. اناهیدد.
والا مدرسم خیلی خوبه
اینا خیلی اسکلن بلاخره هرجایی دو تا نخاله پیدا میشه
منم دوست سید زیاد دارم. والا همون خوابم نمیبینن
بعضی سیدا اگر بهشون رو بدی کم کم ادعای نبوت و خدایی میکنن
𝐆𝐎 𝐅𝐈𝐍𝐃 𝐘𝐎𝐔𝐑𝐒𝐄𝐋𝐅𝐆𝐎 𝐅𝐈𝐍𝐃 𝐘𝐎𝐔𝐑𝐒𝐄𝐋𝐅
26 مهر 02 13:52
واقعانم راس میگی،آدم سرشو به کدوم دیوار بکوبه؟😂
ماهم سیدیم،ولی انقد ناز و ادا نداریم😂
 من بودم همونجا یه چیزی بهش می گفتم😂
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
والا نمیدونم به خدا
اقا دوست صمیمی خودم سیده ولی اونموقع که دختره داشت حرف میزد پراش ریخته بود بنده خدا از حجم چرت و پرت گوییش. 

گفتم دیگه. اخرشم گفتم بچه ها تا فاطیما خانواده و اجدادشو به مقام نبوت نرسونده بریم خونه
♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
28 مهر 02 14:24
نه داشتم قبلش برای سایه کامنت میذاشتم بعد حواسم نبود بدای توعم نوشتم سایه