𝓐𝓷𝓪𝓱𝓲𝓭 (◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦)𝓐𝓷𝓪𝓱𝓲𝓭 (◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦)، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره
𝓜𝔂 𝓫𝓵𝓸𝓰𝓜𝔂 𝓫𝓵𝓸𝓰، تا این لحظه: 3 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره
𝓬𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 (𝓶𝔂 𝓬𝓪𝓽)𝓬𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 (𝓶𝔂 𝓬𝓪𝓽)، تا این لحظه: 3 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره
𝓕𝓪𝓽𝓮𝓶𝓮𝓱𝓕𝓪𝓽𝓮𝓶𝓮𝓱، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره
𝐹𝓇𝒾𝑒𝓃𝒹𝓈𝒽𝒾𝓅 𝓌𝒾𝓉𝒽 𝐹𝒶𝓉𝑒𝓂𝑒𝒽 𝒮𝒶𝓃𝒶𝐹𝓇𝒾𝑒𝓃𝒹𝓈𝒽𝒾𝓅 𝓌𝒾𝓉𝒽 𝐹𝒶𝓉𝑒𝓂𝑒𝒽 𝒮𝒶𝓃𝒶، تا این لحظه: 2 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره
𝓒𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮𝓒𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮، تا این لحظه: 2 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره
𝓞𝓭𝓲𝓷 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮𝓞𝓭𝓲𝓷 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮، تا این لحظه: 1 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

داستان های خواهر بزرگ 13 ساله

بیاید دنیا رو رنگی کنیم🌈

کمک به پاکسازی فضای مجازی

1402/8/14 15:29
341 بازدید
اشتراک گذاری

گاهی وقت ها نباید غر زد و باید از خودمون شروع کنیم. 

سایت ها و رسانه خارجی و بین المللی دست ما نیستن و به جز موارد خیلی خاص که ترویج خشونت یا.. به صورت مشهود باشه با گزارش به مسئولان اون سایت نمیشه کاری رو پیش برد و عیبی هم نداره چون بلاخره اونجا مکانیه برای این که ادم ها با عقاید مختلف بتونن هر حرفی بزنن. 

اما این که هر اکاذیب و چرندیاتی تو یک سایت داخلی پخش بشه واقعا نادرسته. 

این سایت یک سایت پر از نوجوون در سنین حساسه که به اندازه کافی تحت فشار رسانه هستند. لاقل این سایت براشون امن و سالم باشه. 

بنابرین من تصمیم گرفتم به جای نشستن و شکوه و گلایه کردن، درک کنم که مسئولان نی نی وبلاگ نمیتونن همه پست ها رو دونه دونه بخونن.  یا هر کامنتی یا هر کاربری رو دونه دونه چک کنن و بدونم که من هم دربرابر نی نی وبلاگ مسئولم پس سعی کنم هروقت موضوعی رو دیدم حتما گزارش کنم. 

و این کار اصلا سخت نیست. دو/یک و نیم سال پیش، یک کاربر سمی که باعث ایجاد مرافعه و فضای نامناسب در نی نی وبلاگ شد رو ما کاربر ها به کمک هم حذف کردیم، سال پیش یک سری وبلاگ هرزنامه و کامنت های توهین امیز، و هنوز هم مسئولیم که نذاریم هرکسی هر محتوای چرند و کذبی دلش میخواد منتشر کنه و ذهن نوجوون ها رو منحرف کنه و به هم بریزه. 

در اخر تشکر میکنم از نی نی وبلاگ که وقتی گزارشی بهش میدیم سریعا رسیدگی میکنه و اون مطلب رو حذف میکنه

ممنون بابت مسئولیت پذیری و توجهتون به کاربر ها🌿

پسندها (5)

نظرات (7)

♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
14 آبان 02 21:48
اناهید جان عزیزم کار خوبی میکنی
اما منم یه انتقاد کنم
اینجا درواقع جایی هستش که ما از خاطرات و روزمره های زندگی خودمون میگیم
اینکه احساس میکنم 
سیاسی کردن فضای این محیطی که بقول خودت پر از تین ایجر های تحت تاثیر حرف ها و رسانه هستش کار اشتباه تریه
اینکه من میبینم برخی از وبلاگ ها که عذر میخوام واقعا یکشم تو بودی
درواقع تنش های سیاسی رو زیادتر میکنه
اصلا کار قشنگی نیست که بیایم افراد نی نی وبلاگ رو دو دسته کنیم
اینجا جاییه که عقاید سیاسی نباید باعث بهم ریختن روابط دوستیمون بشه
مخصوصا یکی از پست هایی که گذاشتی
من سعی خودمو میکنم وارد این دو تا دسته نشم
چون نمیخوم بخاطر عقایدمون باهم لج بشیم یا تفاوتی در روابطمون ایجاد شه
و خیلی خوبه که شما تصمیم گرفتی پاکسازی کنی
اما بنظرم علاوه بر اینکه بخوایم وبلاگ دیگران رو پاکسازی کنیم
یا گزارشی به نی نی وبلاگ بدیم اول مال خودمون رو پاکسازی کنیم تقریبا هر پستی
که تو این یکی دو هفته شما سانا جان و مهنا جان گذاشتید سیاسی بوده
و بنظرم الان که این همه شبکه اجتماعی و عمومی اعم از اینستاگرام توییتر حتی برنامه های داخلی درگیرشن
میتونه برامون کافی باشه و اینجا تا قبل این پست ها فضایی کاملا خانوادگی و شخصی بود تا موارد سیاسی
عذر میخوام اما وبلاگ مهنا جان که کاملا درباره سیاست به تحلیل میپردازه
و این بنظرم تو همچنین محیط تین ایجریی نمیتونه خوب باشه
اصلا برام مهم نیست چه کسی اینجا بامن هم عقیده هستش یا نه
اما حتی دوست ندارم با کسانی که با من هم عقیده هستن باعث ایجاد دو دستگی و فضای پرتنش بشم
و تا الانم اگر اینکارو اشکار کردم یا کردم و خودم نمیدونم  درواقع اشتباه کردم و سعیمو میکنم وارد نشم دیگه
یکی از وبلاگ هایی که واقعا تاحالا نظری نداده و سالم ترین فضارو داره در حال حاضر وبلاگ سایه جان بوده
که تحسین برانگیزه نه با کنایه نه مستقیم چیزی نگفته که فضارو پرتنش کنه
هرکدوم از ما به نوعی تحت تاثیر رسانه ها هستیم شایدم انکار میکنیم که نیستیم
اما باید به هم احترام بزاریم و این اصلا قشنگ نیست خواهشا بخاطر عقایدمون این فضایی که تنها فضای
سالم مناسب ما نوجوون ها هستش رو به اتیش نکشیم😇
بعد شما داری میگی میخوای گزارش کنی درحالی که انقدر فحش و ناسزا گفتی تو یکی از پستات که نی نی وبلاگ
رو سورپرایز میکنه قشنگ
تو بعضی از کامنت های سانا جان هم که قشنگ فحش بدی دیده میشه
که اومده یذره عوضشون کرده فقط
بابا اینجا مثلا یه فضای سالمه توروخدا رعایت کنین
مخصوصا این یکی دوهفته قشنگ با تنش یکی کردین نی نی وبلاگ رو
 
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
سلام خواهر. با دقت کامنتت رو خوندم. با بعضی جاهاش موافقم ولی با خیلی جاها هم نه. اولا که من اعتقاد ندارم کسی نباید از سیاست بگه. سایت موضوع واحدی نداره پس درمورد هرچیزی میشه نوشت. و اینجا محلیه برای ثبت خاطرات و احساسات. متاسفانه مدتیه که سیاست جزوی از زندگی هممون شده و بخش نسبتا بزرگی از احساسات مارو تشکیل میده و حتی برامون خاطره میسازه.
و وبلاگ مهنا، ایران وب اتفاقا به نظرم وبلاگ مفیدیه. و فقط هم سیاسی نیست و حالت خبری هم داره. ایران وب سعی داره جنبه هایی از زندگی در ایران و یک نوع نگاه جدید به مسائل روز رو بهمون نشون بده که معمولا رسانه ها نمیخوان و نمیذارن ببینیم و بهشون فکر کنیم.
ما به زودی قراره وارد جامعه بشیم و از الان باید یاد بگیریم که عقاید سیاسی تمام بعد شخصیتی ما نیستن و یاد بگیریم نذاریم تفاوت عقیده باعث بر هم خوردن روابطمون بشه،هرچند که بیانشون کنیم. من خودم همیشه از بحث های دوستانه استقبال میکنم.
من هر پست سیاسی مخالف نظرم رو بد نمیدونم و قطعا گذارش نمیزنم. یک وقتی شما مثل وبلاگ من و مهنا و حتی فاطمه سانا میای  نظر خودت درباره یک مسئله سیاسی روز رو مینویسی در هر قالبی، بعد من یا باهات موافقم یا حس میکنم شبهست و میام تو کامنت پاسخ میدم و یک مناظره خواهیم داشت و حالا یا من با نظر شما موافق میشم یا شما با نظر من یا حتی بیجواب میمونه و مخاطب خودش تصمیم گیری میکنه. و این هیچ عیبی نداره.
اما یک وقتی یک نفر میاد یک چیزی رو هوا میپرونه و ذهن این همه نوجوون رو درگیر میکنه. چیزی که هیچ منبعی نداره و هیچ استدلالی براش ارائه نمیکنه و نمیذاره تو هم نظرتو بگی. وقتی هم سعی میکنی بگی میاد برات پست تیکه کنایه میذاره. یا یک وقتی یک کاربری مثل بهار از یک دعوای ساده فراتر میره و اعصاب کل نی نی وبلاگ رو خورد میکنه. یا یک کاربری که حتی کاربر نی نی وبلاگ نیست و فیکه میاد برای یکی کامنت فحش میذاره بی هیچ دلیلی.
یا یک نفر شروع میکنه وبلاگای هرزنامه زدن. اینی که میگم واقعیه یک نفر هی درمورد عذر میخوام گو.ز وبلاگ میزد.


این ها همه مواردی هستن که باید گزارش زد.
درمورد لحن فاطمه سانا هم که من با حرفاش موافقم ممکنه با لحنش نباشم و در کل مسئول کار های کس دیگه ای نیستم. اما اگرم فحشی میده که یکم تغییر کرده به نظرم همون تغییر یکم از شدت رکیک بودنش کم میکنه و خوبه و ارزشمند.
درمورد پست من هم باید بگم اولا فکر نمیکنم (ریدم تو) فحش رکیکی باشه. دوما به هیچ چیزی که جزو مقدسات باشه فحش ندادم. سوما من یک دفعه نیومدم شروع کنم فحش دادن و رفتارم عکس العملی به یک سری مسائل بود. و این که من اگر هم هزار بار وبلاگی رو گزارش کنم تا مدیریت اون رو مغایر با قوانین تشخیص نده و مشکلی درش احساس نکنه حذف نمیکنه پست هاش رو. پس من هیچ مشکلی ندارم که یک نفر بیاد اون پست من هم گزارش بده. اگر نی نی وبلاگ حذف کنه یعنی مشکل داشته دیگه
و من تا الان سعی کردم که هیچ چیز رو به اتیش نکشم. زیر همون پستم که میگی فحش داره ببین چجور و با چه لحنی با مدلین صحبت کردم با این که حتی حرفی زد که به شدت زشت و کثیف بود اما من با لحن خوبی جواب دادم. هیچوقت و هیچوقت در هیچ بحث سیاسی من لحن بدی نداشتم. حتی وقتایی که طرف مقابل به من فحش میده
ܩُـهـنـا♡ܩُـهـنـا♡
15 آبان 02 13:24
آره منم خلی ممنونم
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم
♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
15 آبان 02 22:50
خب ببین عزیزم فکر میکنی این احساسی که بین شما و مدلین بوده دقیقا چه علتی داشته؟
من به این علت میگم محتواهای وبلاگتون سیاسین
چون ادمارو دو دسته میکنن
شما بخواین نخواین یه سری افکارای سیاسی تو کامنتاتون میاد که مشاجره ایجاد میکنن
بعد در حال حاضر ما تو شرایطی هستیم که الحمدلله رب العالمین از حرفای بیشتر رسانه ها اطلاع داریم
خودمونم با توجه عقاید و دانسته هامون میایم تایید تکذیب میکنیم
اصلا مهم نیست من کدوم جنبه سیاسی امروزی رو تایید میکنم
من درواقع نه کامل تو یه دسته ام نه کامل تو یه دسته دیگه
من دارم میگم این که مهنا جان حالت توجیهی بیشتر پست میذاره
دیگه حالا از لحاظ اقتصادی ایران خیلی جای پیشرفت داره درواقع
که نمیشه چشم پوشی کرد از برخی مشکلات اقتصادی
اینکه مهنا جان میاد توجیه میکنه
کارش زیاد قشنگ نیست
مثلا بگه به نظر من این موضوع فلان جنبه رو داره
اما خب یه حالت توجیهی  میگه
که خب سیاست چیزیه که زیست نیست برای هر موضوعش یه تعریفی باشه
هزارتا جنبه و هزارتا وجه داره
نمیشه به طور قاطعانه تصمیم گرفت و پست گذاشت
 
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
کدوم احساس؟
ببین من ادم ها رو بر اساس عقاید سیاسیشون دسته بندی نمیکنم. اصلا انسان ها قابل دسته بندی نیستن. و همونطور که گفتم عیب نداره از نظرم که پست سیاسی هم گذاشته باشه
و فعلا مشاجره خیلی خاصی ایجاد نشده
درکل عزیزم این حرفات رو باید با خود مهنا مطرح کنی. ولی کسی مشکلات اقتصادی ایران رو توجیح نکرد.
مهنا فقط گفت که مشکلات اقتصادی همه جا هست
عمه خودم برلین هستن و قیمت ها چند برابر شده
بله هیچ قطعیتی وجود نداره. من بر اساس تفکرات و تحلیل خودم پست میذارم
.
15 دی 02 14:21
ت لطف کن گوه نخور خواهشا  آخه کی به تو اهمیت میده این شمایید که اعصاب من رو ب عنوان یک نی نی وبلاگی خورد کردید و فعالیت های منم به کسی ربطی نداشت و اینکه اصلا تو چرا منو یادت هست؟؟؟ که چرت وپرت میگی&zwnjاحمق ؟!! برو ننه بابای احمقتو جمع کن بعد بیا اینجا چرت و پرت تفت بده پ.ن: تو ای گپ میگی تو چرا منو یادت هست بعد خودت پیگیر منی؟؟؟؟ الانم اتفاقی اومدم نی نی وبلاگ دیدم وبلاگ تو رفته تو صفحه اول و دستم خورد دیدم باز اسم منو آوردی  گرچه من نه تو و نه جد و ابادت رو تحویل میگیرم اما خب بار اخرت باشه تو این صفحه اسم منو میاری چون نه من با تو ارتباطی دارم و نه تو با من😂😂😂
ssa
15 دی 02 17:01
ذهن نوجوان ها رو بهم بریزد🤣🤣🤣🤣🤣 ای وای آره ترویج گوزیدن دادیم برای نوجوانان نی نی وبلاگی و بسیار ذهنشون بهم ریخت و رفتن پیش خانواده تا تونستن گوزیدن😂😂😂 چند سالته تو بچه؟ چقدر دلقکی آخه
ᴡʜɪᴛᴇ ʙᴀᴛᴡʜɪᴛᴇ ʙᴀᴛ
4 بهمن 02 6:48
بازم ملکه زنبور ها
چرا من ندیدم کامنتای این بشر و بازم... حتما خدا خواسته دعوا نشه احتمالا🌚💔
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
اره بابا. ادم با هرکسی دهن به دهن نمیذاره