𝓐𝓷𝓪𝓱𝓲𝓭 (◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦)𝓐𝓷𝓪𝓱𝓲𝓭 (◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦)، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره
𝓜𝔂 𝓫𝓵𝓸𝓰𝓜𝔂 𝓫𝓵𝓸𝓰، تا این لحظه: 3 سال و 6 ماه سن داره
𝓬𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 (𝓶𝔂 𝓬𝓪𝓽)𝓬𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 (𝓶𝔂 𝓬𝓪𝓽)، تا این لحظه: 3 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره
𝓕𝓪𝓽𝓮𝓶𝓮𝓱𝓕𝓪𝓽𝓮𝓶𝓮𝓱، تا این لحظه: 18 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره
𝐹𝓇𝒾𝑒𝓃𝒹𝓈𝒽𝒾𝓅 𝓌𝒾𝓉𝒽 𝐹𝒶𝓉𝑒𝓂𝑒𝒽 𝒮𝒶𝓃𝒶𝐹𝓇𝒾𝑒𝓃𝒹𝓈𝒽𝒾𝓅 𝓌𝒾𝓉𝒽 𝐹𝒶𝓉𝑒𝓂𝑒𝒽 𝒮𝒶𝓃𝒶، تا این لحظه: 2 سال و 6 ماه سن داره
𝓒𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮𝓒𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮3 سالگیت مبارک
𝓞𝓭𝓲𝓷 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮𝓞𝓭𝓲𝓷 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮، تا این لحظه: 1 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره

داستان های خواهر بزرگ 13 ساله

بیاید دنیا رو رنگی کنیم🌈

این هم از آخرین تابستون قرن و اولین پست ۱۱ سالگی🌱🌈

1400/6/28 21:51
329 بازدید
اشتراک گذاری

بماند به یادگار از آخرین تابستون قرن و اولین پست ۱۱ سالگی🌱🌈. بچه ها چند روزیه که متاسفانه انگیزه نوشتن ندارم آخه دنبال کننده هام خیلی کمه شما هم که نه لایک میکنید نه کامنت میذارید.

پسندها (7)

نظرات (8)


29 شهریور 00 0:37
مبارکه گوگولی^^
😘🤭نبری از خووونه عاشقش شدم😙🤗
sadasdas
29 شهریور 00 15:51
asdsadsd
سایهسایه
29 شهریور 00 17:20
عزیز دلم من نی نی وبلاگم قاطی پاتی شده 
بالا نمیاره 
اجازه لایک و فالو کردن نمیده اصلا یه وضعی..........
چه گربه نانازی😍
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
آره منم نتونستم کامنت هاتون رو پاسخ بدم
سایهسایه
29 شهریور 00 17:21
گربه خودته؟
سایهسایه
29 شهریور 00 17:21
به نظر من پرشین ناز تره
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
عزیزم به نژاد نیست چون به سرپرستی گرفتن خیلی خوبه و همه حیوون ها فارغ از نژادشان زیبا هستند، برای ما هم نژاد مهم نبود. به عنوان حامی حیوانات برام وحشتناکه که با خرید گربه با نژاد فلان و بهمان از توله کش های بی وجدان حمایت کنم.
سایهسایه
29 شهریور 00 17:56
ببخشید دوباره میپرسم شما چند تا گربه دارید؟🤭
(ببخشید زیادی میپرسم من عاشق گربه هام )
سایهسایه
29 شهریور 00 21:27
بله عزیزم حق با شماست کار خیلی غیر اخلاقی و بیرحمانه ای هستش 
چون منم میخوام به سرپرستی بگیرم اومدم تحقیق کنم که شرایطش چجوریه؟
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
چه عالی. واقعا عالیه. بیا نی نی گپ عزیزم
سایهسایه
30 شهریور 00 0:51
سلام  عزیزم  من دیگه نیستم ....
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
ببین من ماجرا رو میدونم اگر بهار بهت حرفی زده ناراحت نشو اون همین طوریه  من همیشه نوشته هات رو میخوندم آخه چرا میخوای بری😭😭