𝓐𝓷𝓪𝓱𝓲𝓭 (◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦)𝓐𝓷𝓪𝓱𝓲𝓭 (◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦)، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره
𝓜𝔂 𝓫𝓵𝓸𝓰𝓜𝔂 𝓫𝓵𝓸𝓰، تا این لحظه: 3 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره
𝓬𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 (𝓶𝔂 𝓬𝓪𝓽)𝓬𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 (𝓶𝔂 𝓬𝓪𝓽)، تا این لحظه: 3 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره
𝓕𝓪𝓽𝓮𝓶𝓮𝓱𝓕𝓪𝓽𝓮𝓶𝓮𝓱، تا این لحظه: 18 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره
𝐹𝓇𝒾𝑒𝓃𝒹𝓈𝒽𝒾𝓅 𝓌𝒾𝓉𝒽 𝐹𝒶𝓉𝑒𝓂𝑒𝒽 𝒮𝒶𝓃𝒶𝐹𝓇𝒾𝑒𝓃𝒹𝓈𝒽𝒾𝓅 𝓌𝒾𝓉𝒽 𝐹𝒶𝓉𝑒𝓂𝑒𝒽 𝒮𝒶𝓃𝒶، تا این لحظه: 2 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره
𝓒𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮𝓒𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮، تا این لحظه: 3 سال و 4 روز سن داره
𝓞𝓭𝓲𝓷 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮𝓞𝓭𝓲𝓷 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮، تا این لحظه: 1 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

داستان های خواهر بزرگ 13 ساله

بیاید دنیا رو رنگی کنیم🌈

دنیا بدون تو

1401/3/5 22:02
264 بازدید
اشتراک گذاری

دنیا بدون تو

معنایی نداره

عشق روزگارم

وقتی که تو باشی

دنیامون بهاره...❤❤

پسندها (1)

نظرات (3)


10 خرداد 01 21:59
ببین آناهید خانم بهار گفته چه چرت و پرت هایی میگید و منم خداراشکر ؛ اخلاقم عین بهار هست و توجهی ندارم چه تعداد انسان روی زمین بر من ریپلای می&zwnjکند و اگر مجدد تلگراف دهید نگاه نخواهم کرد پست های قبلتون رو دیدم .
و آنطور که معلوم بود دعوای زیادی داشتید با هم ؛ الان رفتم در واتساپ پیام هاتون رو ببینم دیدم هم شما بلاکش کردین هم بهار شما رو
پس وقتی هم دیگر را مسدود میکنید سعی بر این داشته باشین حرف و گفتگویی هم ایجاد نکنین با هم دیگه و سر آخرین امتحان بهار ؛ که امتحان اجتماعی هست و باید سرش رو گرم کنه به انرژی مثبت و مطالعه کتاب و زندگی بدون دغدغه و افسردگی ،که رو اعصابش راه نرید شما که اصلا درس براتون مهم نیست و فقط به دنبال مزاحمت و چرت گویی با دوستان خود هستید . که اسم ثنا یا سانا بود که شنیدم از بهار ؛ خب چه خوب 
شما که اینقدر دوستان زیادی دارید برید با همون ها وقتی خواهرم شما رو بلاک میکنه و یا شما اون رو بلاک میکنید یعنی دیگه با هم دوست نیستین پس با هم حرف هم نباید بزنین
بدون عذرخواهی خود منی که هیچ دوستی ای با شما ندارم
چون من ۱۹ سالمه شما ۱۰ سال و دلیلی نمیبینم حتی باهاتون هم صحبت شم
محض اطلاع من دیگه به این پست نمیام چون خودم به عنوان دانشجوی روانشناسی دارم میگم بهتره آرامش خودمو بهم نزنم .
این کامنت رو دادم فقط برای اطلاع تون ؛ که شاید جهانی از دست شما در آرامش و بدون جهالت و به دور از هرگونه حسادت باشد .
هم برای دوستتون ، و هم برای خودتون زندگی بدون جهالت و به دور از حسادت آرزومندم .
واقعا اگه شرایط بود میگفتیم بیاین خونمون تا با برادرم بازی کنین و حسرت همچین برادری به دلتون نشینه .
ولی مهم نیست ؛
آنطور که معلومه به عنوان روانشاس میگم افکارتون رو شناختم، بسیار فرد لجبازی هستین که با هر کامنت و هر پستی میجنگید و سعی بر حسادت و عقده پرونی و عقده خالی کردن دارین و چه بسا چه تاوان اشک ریزانی بر شخصیت کارتونی میزنید ، 
رو رفتار شما توسط والدین تون باید کار بشه ؛ به عنوان یک روانشناس میگم خیلی دلم براتون میسوزه و کبابه چون تک فرزند هستین ، ببینید، باید با واقعیت کنار بیاین. اینکه داداش بنده قشنگترین انسان در کل جهان است، همه قبول دارند همه 
به جز افراد حسود
برای مثال شما یک دختر خال خالی به اسم دختر کفشدوزکی پست منتشر کردید و فحاشی کردین و بعد هم انداختین تقصیر بهار ، خداروشکر خوهری دارم که همه ی این اتفاقات رو به من با صداقت کامل میگه
معلوم هست که شخصیت و تفکر شما از عقده پراکنی خالی میشه .
و مطمئنم بعد این کامنت من یک پست منتشر میکنید برای اینکه از خودتون دفاعیه صادر کنین . و همین هم ضعیف و ناتوان بودنتون رو نشون میده که چه بسا افرادی مثل خانم سانا و یا اشخاص دیگری فقط بخاطر دوستی با شما طرف الکی بگیرن ازتون
دیگر هم به خودم زحمت نمیدم مجدد به این پست سر بزنم . پس زحمت نکشید پاسخ بدید 
درهرحال من این کامنت رو گذاشتم برای اطلاع شما و ثنا یا سانا خانم که در دوره ی جهالت و حسودی زندگی میکنن آرزومندم 
 
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
دکتر جون یهه سوال. چجوری شما چطور تجربی خوندی روانشناسی که یک رشته انسانیهه قبول شدی؟ بعد گیرم انسانی رو سال اخر خوندی کنکور انسانی دادی چطور هم رادیولوژی قبول شدی هم روانشناسی هم دامپزشکی؟

18 خرداد 01 16:39
عه واااا شما روانشناس حیوانات هستیننن؟؟ یه سگ دارم به اسم یوناتان میخوای بیارم مشاوره بدی بهشششش؟؟؟🤭
برو گلم برو به امثال بهار که حیوونی در قالب انسانه و سگ و گربه های محلتون مشاوره بده
بعدشم اینو فرو کن تو ذهنت

«نه تو، نه بهار، نه برادرتون که برای خودش یه پا جوجه اردک زشته

فقط دارین ثابت میکنین که آدم نیسین»
البته زور نزنین هاااا

همه اینجا میدونن حیوونا در مقابل خواهر جنابعالی فرشته آن🥲😂
و در آخر

براتون آدم بودن رو

شعور داشتن رو

و حیوون نبودن رو

برای شما و تمومممم کسایی که مثل شمان آرزو میکنم😔🤝
چندی پیش کره زمین گفت از اینکه روش زندگی میکنین خیلی آزرده&zwnjخاطر شده:
البته کره زمین حق داره

بوی عقده تون داره آدم می&zwnjکشه

بوی خودتون که جای خود دارد«میگم چون شما زباله های در جامعه ما هستید😔🥲»
آدم باش

آدم باش

اگرم آدم نبودی حداقللللل دیگه حیوون باششششش:
​​​​
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
بابا این خود بهاره. خواههر بهار چجوری تجربی خوندهه روانشناسی قبول شده؟ گیرم سال کنکور نشسته کل انسانی رو خونده. چطور هم روانشناسی قبول شدهه که انسانیهه هم رادیولوژی که تجربیه؟

20 خرداد 01 22:33
آره بابا کی مثل این میتونه انقدررررر &bull&bull&bull&bull&bull باشه
فقط مونده بگه:سلام بنده کیم نامجون هستم آناهید و سانا خیلی بیشعورن«خودشه»😐❤️
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
وایییییییییی ارهههههههه. از بههار بعید نیستت