𝓐𝓷𝓪𝓱𝓲𝓭 (◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦)𝓐𝓷𝓪𝓱𝓲𝓭 (◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦)، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره
𝓜𝔂 𝓫𝓵𝓸𝓰𝓜𝔂 𝓫𝓵𝓸𝓰، تا این لحظه: 3 سال و 6 ماه سن داره
𝓬𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 (𝓶𝔂 𝓬𝓪𝓽)𝓬𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 (𝓶𝔂 𝓬𝓪𝓽)، تا این لحظه: 3 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره
𝓕𝓪𝓽𝓮𝓶𝓮𝓱𝓕𝓪𝓽𝓮𝓶𝓮𝓱، تا این لحظه: 18 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره
𝐹𝓇𝒾𝑒𝓃𝒹𝓈𝒽𝒾𝓅 𝓌𝒾𝓉𝒽 𝐹𝒶𝓉𝑒𝓂𝑒𝒽 𝒮𝒶𝓃𝒶𝐹𝓇𝒾𝑒𝓃𝒹𝓈𝒽𝒾𝓅 𝓌𝒾𝓉𝒽 𝐹𝒶𝓉𝑒𝓂𝑒𝒽 𝒮𝒶𝓃𝒶، تا این لحظه: 2 سال و 6 ماه سن داره
𝓒𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮𝓒𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮3 سالگیت مبارک
𝓞𝓭𝓲𝓷 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮𝓞𝓭𝓲𝓷 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮، تا این لحظه: 1 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره

داستان های خواهر بزرگ 13 ساله

بیاید دنیا رو رنگی کنیم🌈

یکی دیگه از اکانت های بهار شناسایی شد

1401/6/12 14:50
311 بازدید
اشتراک گذاری

بچه ها دوباره سلام. بهار یک اکانت دیگه هم داره که من همین الان متوجه شدم هنوز مسدود نشده.

البته فکر نمیکنم در اون اکانت فعال باشه هنوز

مالیو؟

دقیق نمیدونم اسمش تو این اکانت چیه همون اسم کاربریش رو نوشتم. مطمئنم اینم بهاره و از مدیریت درخواست میکنم این رو هم مسدود کنه.

ممنون از کسایی که پست گذاشتن. اصلا فکر نمیکردم این همه ادم پشتمون باشن.

همونطور که گفتم بچه هایی که قرار بوده پست بذارن همچنان پست بذارن

هشتگ یادتون نره

#اتحاد_نی_نی_وبلاگی

پسندها (5)

نظرات (24)

سایهسایه
12 شهریور 01 14:59
مالیو؟
سایهسایه
12 شهریور 01 15:09
https:mama.niniweblog.com
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
نه این بهار نیست
سایهسایه
12 شهریور 01 15:12
گفته دخترم بهار
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
بهار که فقط اسم یه نفر نیست
سایهسایه
12 شهریور 01 15:13
😅😅زده به سرم
سایهسایه
12 شهریور 01 15:14
نه لحنش بهار گونه بود ولی
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
الان پیگیری میکنم ببینم ماجرا چیه
سایهسایه
12 شهریور 01 15:17
نگاه میکنم پارسال کلی خاطرخواه داشته بهار خرداد و تیر ولی الان😅😅
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
من که هیچی نمیبینم. فقط نوشته خانوادگی تو اسم وبلاگ. هیچ مطلبی نداره.

12 شهریور 01 15:18
ایشالا فعال باشه بریم جنگ😐🤞🏻
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
مسدود شد اون اکانت هم. ولی اگر دعوا دوست داری باید بگم ممکنه یه مدت کوتاه بهار به عنوان کسی که نی نی وبلاگی نیست کامنت بذاره برامون. ما هم قطعا فقط تائید میکنیم (که مدیریت یه وقت برش نگردونه) و هییییچ جوابی نمیدیم.
سایهسایه
12 شهریور 01 15:18
تو کامنتای قدیمی بود..
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
لینک پست هایی که کامنت گذاشته رو بده

12 شهریور 01 15:20
اسرا😐
جمله منو کپی نکن!!!🤌🏿🥲
من از الان خط مقدم🦥🗿
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
از زاین به بعد منو میبینیید باید بگید:

سلاااااام فرماندههههههه
سرباز ها به پیش! از جلو نظام!
😂😂😂😂😂😂
سایهسایه
12 شهریور 01 15:23
بیخیال همه یه سر به نمای کلی وب من بزن😂 مطلب جدید میخوام بذارم

12 شهریور 01 15:25
الو الو فرمانده...
سلام فرمانده.... سانا سانا فرمانده؟؟ بگوشی؟!
فرمانده جان من فردا باید خط مقدم و ترک کنم، کلا باید جبهه نی نی وبلاگو ترک کنم...
دلم برات تنگ میشه فرمانده🥲🦥
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
بگوشم.

چراااااااااا؟ عه سانا کجا میخوای بری؟

12 شهریور 01 15:28
ازینجا میگویم این جمله مال سانا بود من گفتم

12 شهریور 01 15:28
فرمانده جان عملیات پیروز شد
دیگه به من نیازی نیست فرمانده... اگه بازم حمله شد پشتتم فرمانده...
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
حالا فرمانده رو بیخیال جدا کجا میخوای بری. کی گفته نیازی به تو نیست. به خدا اگه بری من و اسرا شلیک میکنیم🗿

بمون دیگههههههه. نی نی وبلاگ بدون تو خیلی خالیه

12 شهریور 01 15:29
سرباز سانااااا ، ببینم فردا رفتی با تفنگ بهت شلیک میکنممم😐🗿
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
منم با تانک پشت سرت میام

12 شهریور 01 15:29
فرماندههههه، نذار سانا برهههه
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
سانا غلط کرده بره سرباز. نگران نباش

12 شهریور 01 15:31
سانا به خدا قسم بری میگیرم با صد تیر میزنمت😐
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
برم ببینم این توپ جنگی ها کجان

12 شهریور 01 15:32
عه وا...فرمانده سربازت میخواد بکشه منو😐🦥
فرمانده جان من نمیرم که نیام، فوقش پست بعدیم مال عید نوروز باشه
باقی برایتان جانم فدایتان
حالا امروزم هستم دیگه فرمانده
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
یااااااااا ابوالفضلللللللللللللللل
عید نورووووووووووز؟
غلط کردی میمونی همینجا همین که گفتمم

12 شهریور 01 15:34
فرمانده...فرمانده عشقم😐🗿
خشمگین نشو🥲

12 شهریور 01 15:35
ای کوفت و زهر مار 
بعدم من دستیار فرمانده ام😐
تو غلط میکنی واسه عید نوروز بیای جنگ های دیگه در راه هس سرباز🗿
امروز با تانک و نارنجک میزنیمت اگر برنگردی

12 شهریور 01 15:37
زهر مار و فرمانده سانا😐🗿
همین که فرمانده گفت وگرنه همینجا زندانیت میکنیم😐🗿

12 شهریور 01 15:38
بابا....
بابااااااا...😐
آوا بیا فرمانده و دستیارش میخوان منو بکشنننننن جیخخخخخ
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
بله که میکشیمممم

12 شهریور 01 15:41
فرمانده دهن این سرباز و ببنددددد الان ناشنوا میشیمممم😐🗿
전숙훈:) ✌🏻🖤전숙훈:) ✌🏻🖤
12 شهریور 01 15:48
اوهوم مرسی  ممنونم
전숙훈:) ✌🏻🖤전숙훈:) ✌🏻🖤
13 شهریور 01 14:54
به پستم سر بزن