𝓐𝓷𝓪𝓱𝓲𝓭 (◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦)𝓐𝓷𝓪𝓱𝓲𝓭 (◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦)، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره
𝓜𝔂 𝓫𝓵𝓸𝓰𝓜𝔂 𝓫𝓵𝓸𝓰، تا این لحظه: 3 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره
𝓬𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 (𝓶𝔂 𝓬𝓪𝓽)𝓬𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 (𝓶𝔂 𝓬𝓪𝓽)، تا این لحظه: 3 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره
𝓕𝓪𝓽𝓮𝓶𝓮𝓱𝓕𝓪𝓽𝓮𝓶𝓮𝓱، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره
𝐹𝓇𝒾𝑒𝓃𝒹𝓈𝒽𝒾𝓅 𝓌𝒾𝓉𝒽 𝐹𝒶𝓉𝑒𝓂𝑒𝒽 𝒮𝒶𝓃𝒶𝐹𝓇𝒾𝑒𝓃𝒹𝓈𝒽𝒾𝓅 𝓌𝒾𝓉𝒽 𝐹𝒶𝓉𝑒𝓂𝑒𝒽 𝒮𝒶𝓃𝒶، تا این لحظه: 2 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره
𝓒𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮𝓒𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮، تا این لحظه: 2 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره
𝓞𝓭𝓲𝓷 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮𝓞𝓭𝓲𝓷 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮، تا این لحظه: 1 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

داستان های خواهر بزرگ 13 ساله

بیاید دنیا رو رنگی کنیم🌈

امتحان

1401/9/22 20:50
278 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااام

آناهیدم. اینجانب فردا امتحان پایش دارم. کارنامه آبان ماهم که دیدنی بود واقعا. بالاترینننن نمره 19 اونم تو چی، ادبیات. علومم بد نبود باز 18

ولی ریاضی رو شدم 13

از امتحان پایش هم یاد گرفتم که میشه در عرض 2 روز 74 ورق مسئله ریاضی حل کرد. امروزم 2 زنگ ورزش و هنر داشتیم من تو نمازخونه نشسته بودم داشتم میخوندم، دم آلاء گرم که تا حواسم پرت میشد لطف میکرد و با کتک میفرستادم سر درسم. البته وضع خود آلا هم از من بهتر نیست، مامانش کارنامش رو گروگان گرفته میگه دست از پا خطا کنی به بابات نشون میدم، و گفته نمره پایشت فقطططط 20 و 19 و1 18

جز اون بیاری من میدونم با تو

حالا شما دعا کنید من فردا ریاضی رو لاقل 15 بشم، سر عربی ادبیات علوم خودم یه خاکی به سر میکنم

واقعا حوصله امتحان ندارم

واقعا

پسندها (3)

نظرات (5)


22 آذر 01 23:28
فایتینگ با قدرت🤌🏻
محمدمحمد
23 آذر 01 9:18
پایش چه درسیه؟

 
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
درس نیست
امتحانه. مال ما از ادبیات عربی ریاضی علوم بود
someone else
23 آذر 01 12:08
ببین زیاد خودتو نگران نکن بابت نمراتت چون تازه رفتی دبیرستان طبیعیه. سطح درسا و حجمشون کلا با دبستان متفاوته و طول میکشه عادت کنی یعنی یه مدت که بگذره همه چیز خود به خود اوکی میشه
ولی درمورد ریاضی سعی کن نزاری پایت ضعیف بشه چون تو سالای بعدم اذیت میشی اول ببین مشکلت کجاست اگه مشکلت فهم مطالبه با فیلمای آموزشی شروع کن و بعد برو سراغ درس نامه دبیرتون یا کتابای کمک آموزشی اگه مطالبو فهمیدی و فقط یه جاهایی مشکل داری از همون اول با یه درسنامه ی خوب و کامل شروع کن البته درسنامه و فیلم کافی نیست چیزی که لازمه تمرین زیاااااده یعنی به سوالای که دبیر میده و کتاب درسی اکتفا نکن اول اونا رو خوبِ خوب حل کن و وقتی کامل یادشون گرفتی برو سراغ یه کتاب کمک آموزشی ای که نه سطحش خیلی پایین باشه نه خیلی عجیب و غریب و سخت 
دوره ی ما همه کتاب مرشدو میگرفتن که خب بیش از حد سخت و به دردنخور بود
حالا دیگه نمیدونم چه کتابی خوبه کتاب سیرتا پیاز فکر کنم کامل باشه و سطحشم بد نباشه به هر حال میتونی درمورد کتابا از دبیرتون بپرسی یا تو اینترنت سرچ کنی❣️
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
بله ممنون
خیلی سبز دارم
someone else
23 آذر 01 12:10
راستی مگه پایش نمره ایه؟&zwnj؟
تا جایی که من یادمه تستی بود همیشه و درصد داشت
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
مال ما هم درصد داره
ولی قراره نمره مستمرمون هم با اون حساب کنن
سایهسایه
28 آذر 01 23:31
ادب المعلوم خانم کجان😏 نیستن😏
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
بهارجان رو میفرمایید؟ اتفاقا وبلاگ جدید زدن و نی نیی وبلاگ رو منور فرمودن