𝓐𝓷𝓪𝓱𝓲𝓭 (◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦)𝓐𝓷𝓪𝓱𝓲𝓭 (◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦)، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره
𝓜𝔂 𝓫𝓵𝓸𝓰𝓜𝔂 𝓫𝓵𝓸𝓰، تا این لحظه: 3 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره
𝓬𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 (𝓶𝔂 𝓬𝓪𝓽)𝓬𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 (𝓶𝔂 𝓬𝓪𝓽)، تا این لحظه: 3 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره
𝓕𝓪𝓽𝓮𝓶𝓮𝓱𝓕𝓪𝓽𝓮𝓶𝓮𝓱، تا این لحظه: 18 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره
𝐹𝓇𝒾𝑒𝓃𝒹𝓈𝒽𝒾𝓅 𝓌𝒾𝓉𝒽 𝐹𝒶𝓉𝑒𝓂𝑒𝒽 𝒮𝒶𝓃𝒶𝐹𝓇𝒾𝑒𝓃𝒹𝓈𝒽𝒾𝓅 𝓌𝒾𝓉𝒽 𝐹𝒶𝓉𝑒𝓂𝑒𝒽 𝒮𝒶𝓃𝒶، تا این لحظه: 2 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره
𝓒𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮𝓒𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮، تا این لحظه: 3 سال و 6 روز سن داره
𝓞𝓭𝓲𝓷 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮𝓞𝓭𝓲𝓷 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮، تا این لحظه: 1 سال و 11 ماه سن داره

داستان های خواهر بزرگ 13 ساله

بیاید دنیا رو رنگی کنیم🌈

نزن بسشه!

1401/10/27 22:46
256 بازدید
اشتراک گذاری

ولی تو قضیه روح الله عجمیان موقعی که دارن میزننش،

تو فیلم صدایی یه نفر میاد که میگه: نزن، ولش کن بسشه! بسشه! بسشه ولش کن! 

اون یه نفرو، اگر بی‌دینه، اگر براندازه، اگر  حتی خودشم دو تا لگد زده، هرچی

به نظرم جاش تو بهشته

چون بین اون همه آدم که به نظرشون برای یه بسیجی مرگم کافی نیست

گفت نزن.

همین.

...

پسندها (3)

نظرات (6)

یه نویسندهیه نویسنده
28 دی 01 1:08
هوی! ببین! از همین الان بهت هشدار میدم! حواست باشه اسم ارمانو کجا میبری...و باید بگم خیلی گوه میخوری که خیلی راحت اسم ارمان جون ۳ ساله ی کیوتم رو که از منم بهتره برای  سانای اسکلت که از به اندازه عن ارمانم ارزش نداره میبری و با خیال راحت میری میتمرگی فکر کردی همه چی تموم شدست و جوابت رو نمیدم؟؟؟؟؟!!!! نه تنها جوابت رو میدم، بلکه الان که اسم آرمانو تو این قضیه برای سانای زشتت اوردی ریدم به هیکلت و با خاک یکسانت کردم و ولتم نمیکنم تا نگی گوه خوردم...همچنین به بدترین شکل ممکن در عرض ۱ دقیقه الان نابودت کردم و حالتو جا اوردم🤣 فهمیدی؟ فکر کردی خیلی زرنگی؟ اتفاقا حالا که اینو به ارمان گفتی ابرو برای سانا نمیزارم تو این سایت تا ابد ...تا حالت جا بیاد و فکر نکنی زر میزنی به آرمان با خیال راحت میری میتمرگی و کسیم جوابتو نمیده.... آخه تو چقدر گوز ارمانو میخوری بدبخت...مثل اینکه داداش دار شدن من خیلی بهت ضربه وارد کرده بیچاره کمبود دار🤣🤣🤣(خصوصا داداشی مثل داداش من، که بهترین داداش تو کل کره زمینه و بهتر بود بگی با اون داداشت که از خودت هم بهتره) شما خیلی گوه میخوری که اسم ارمانو میاری و زر میزنی به ارمان برای سانای گوزوت همین عن و تخم و گوز آرمان تو دهنت... این علامت فاک رو هم که برازندته بگیر از طرف ارمان به حسوداش خصوصا توی شامپانزه 🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻 بعدم داداش من اسم داره اسکل بچه عقل  اگه میخوای شخصی رو کالا یا وسیله حساب کنی اون ننته نه داداش من!  با اون داداشت نه! با اون آرمان کیوتت... تو هم با اون خواهر آینده میمونت!  فهمیدی ابله گاو؟؟؟ هر زری میخوای بزن...ولی درمورد آرمان کصشعر نگو، فهمیدیییی؟؟؟؟!!!! الانم ک این گوه رو خوردی اینقدر آبروی سانا رو میبرم میبرم میبرم مییییبرررم که ابرو دار نشه دیگه تو این سایت با اون خواهر آینده ی میمونت تو برو همون حجابت رو بکن حاج خانومه بسیجی. اسکل دهه قاجاری من انتقام اون حرمت و ابرو و شخصیت هایی که تو از من شکستی تو این سایت رو میگیرم و اینکه عنتر خانم عقده ای اول بدون درباره کی داری حرف میزنی درباره یه بچه ۳ ساله طفل معصوم ک آزارش به کسی نمیرسه و هنوز هیچی درباره ی منم نمیدونه... خدا شفات بده بچه جون فقط همین برو روانشناس
...
28 دی 01 1:13
هرکی با آرمان ور افتاد با من و ۱۰۱۲۹۲۹۲ نفر دیگه در افتاد عاقبت توهین به آرمان اینه...
.
28 دی 01 1:28
درضمن جوابمو نده چون من دیگه هرگز به وبلاگت و این پستت سر نمیزنم و کامنتت رو نمیخونم و کل زحماتت بر باد میره🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 ینی از ته دل خنک شدم این جوابا رو بهت دادم🤣🤣🤣🤣🤣 درحدی ذهنم تخیله شد که الان از خوشحالی دارم تو اتاقم میرقصمم اصلا خوابم نمیگیره از بس که شاد شدم با این جوابایی که بهت دادم 🤣🤣🤣 بایییییی🤣🤣🤣🤣 

28 دی 01 13:40
از همه اینا بدتر قضیه علیرضا اکبری بود یعنی رسما ثابت یک عمر حزب اللهی هم باشی معلوم نیست آخرش مومن از دنیل بری

28 دی 01 18:54
ابر جاسوس که سرباز ملکه الیزابت یودو چند روز پیش اعدام شد این بشر سوابق بسیاری در انواع اقسام پست ها در حکومت داشت من جمله مشاور دبیر شورای عالی امنیت ملی در دوران دبیری حسن روحانی
پیشونیش هم رد مهر داشت یقه اش هم بسته بود 
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
اها بله سرچ کردم دیدم...
عجبا
🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
29 دی 01 9:14
ما یه کانال در تلگرام زدیم لینک شو براتون میفرستم خوشحال میشم عضو بشید چون بچه دارید به دردتون میخورا لطفا لفت ندید کارهای قبلی مونو در اینستا میتونید ببینید در کانال میزاریم ممنون از همراهیتون
https:t.megallery_pardis_30
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
عزیزم من بچم کجا بود