𝓐𝓷𝓪𝓱𝓲𝓭 (◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦)𝓐𝓷𝓪𝓱𝓲𝓭 (◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦)، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره
𝓜𝔂 𝓫𝓵𝓸𝓰𝓜𝔂 𝓫𝓵𝓸𝓰، تا این لحظه: 3 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره
𝓬𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 (𝓶𝔂 𝓬𝓪𝓽)𝓬𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 (𝓶𝔂 𝓬𝓪𝓽)، تا این لحظه: 3 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره
𝓕𝓪𝓽𝓮𝓶𝓮𝓱𝓕𝓪𝓽𝓮𝓶𝓮𝓱، تا این لحظه: 18 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره
𝐹𝓇𝒾𝑒𝓃𝒹𝓈𝒽𝒾𝓅 𝓌𝒾𝓉𝒽 𝐹𝒶𝓉𝑒𝓂𝑒𝒽 𝒮𝒶𝓃𝒶𝐹𝓇𝒾𝑒𝓃𝒹𝓈𝒽𝒾𝓅 𝓌𝒾𝓉𝒽 𝐹𝒶𝓉𝑒𝓂𝑒𝒽 𝒮𝒶𝓃𝒶، تا این لحظه: 2 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره
𝓒𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮𝓒𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮، تا این لحظه: 3 سال و 7 روز سن داره
𝓞𝓭𝓲𝓷 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮𝓞𝓭𝓲𝓷 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮، تا این لحظه: 1 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

داستان های خواهر بزرگ 13 ساله

بیاید دنیا رو رنگی کنیم🌈

ولی یادش به خیر

1402/3/28 16:58
710 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بچه ها، اسمام. 

یا همون آناهید. 

یه مدتی میشه که نبودم. خب. چه خبر؟ خوش میگذره؟ کاربر جدید داریم؟ بچه های قبلی هستن هنوز؟ 

یه سه چهار ماهی شده نبودنم. الان برگشتم، شایدم به اندازه قبل فعالیت نکنم دیگه. ولی جدا به نظرم کار خوبی کردم این وبلاگو زدم.. الان ۳ سال خاطره دارم این تو. سه سال خاطره کم چیزی نیست

وای سال ۱۴۰۰.. یادش به خیر.. 

دو سال پیش اینموقع من عکس گربمو گذاشتم نی نی وب.. چه حس جالبیه ها. بدونی دو سال پیش این موقع چیکار میکردی

1401.. حال و هوای تیزهوشان و اخرین سال ابتدایی.. یک سال پیش پریروز سر جلسه تیزهوشان، بعدش اومدم بیرون از جلسه با مهرآسا حرف زدیم. دقیقا هم یادم نیست چی میگفتیم. فکر کنم داشتیم حدس میزدیم که چه درصدی زدیم و بر اساس درصد آخرین قبولی های سال قبل پیش بینی میکردیم که امسال چه درصدی درصد قبولیه. بعدشم مدرسه هایی که میخواستیم بریم. همه تو مهرگان میخواستن برن تربیت یا گلستان طبری، البته بعد از تیزهوشان و نمونه. منم گفتم من اولویتم تیزهوشان نمونه بعدش شاهده. ولی دروغ میگفتمااا. از اولش عشق مدرسه شاهد بودم. حالا مامانم اونجا گفت شاهد نه. 

اخرشم من پیروز شدم. وای چه خاطره هایی زنده شدا.. 

خلاصه که اگر کسی، داره این مطلبو میخونه و خواننده خاموشه و وبلاگ نداره بهش پیشنهاد میکنم وبلاگ بزنه. من ۳ سال پیش تو ده سالگی این وبلاگو الکی الکی زدم ولی تا الان هر وبلاگ و هر مطلب اینجا یاداور کلی خاطره و احساسات و تجربه ست. بچه ها اتحاد نی نی وبلاگی رو یادتونه؟ چه کیفی دادا... اصلا نمیدونم چند نفرتون هستین. 

رها، سایه، زهرا، آوا، اسرا، آناهل، طهورا، مهنا، نگین، ریحانه، نازنین، هلن.. کجایین؟ هستین؟ 

سانا هم که کلا نیست، (البته اونو خودم باهاش در ارتباطم) بهارم که خیلی برامون سرگرمی ایجاد کردااا.. 

اتحاد نی نی وبلاگی دو بود.. چتایی که بعدش کردیم..

وای اینجا با آوا کاربری زده بودیم نی نی سایت بعد سن واقعیمونو گفتیم ترکوندنمون.. وای یادش به خیررر

کاپ کیک عصبانی نی نی یار تگ کرده بود.. 

یادش به خیررر

اخی تولدم بوداا. مال دوازده سالگیم. اقا من چقدر سرد جواب کامنتا رو میدماا. خدایی تو چت بلد نیستم ابراز احساسات کنم. تو واقعیت خیلی بهترم. 

عررر. یه ستاره بنفش بیشتر نداریم..💜

این حرف سایه راجع به دوازده سالگی واقعانم درست بود. 

امروز یه چرخی زدم تو نی نی وبلاگم.. چه حالو هوای جالبی داشتیمااا. 

یادش بخیررر

پسندها (5)

نظرات (32)

زهرا‌بانوزهرا‌بانو
28 خرداد 02 19:07
سلام آناهید جون
من هستم. گاهی به نی نی وبلاگ سر میزنم
خوبی گلم؟ امسال کلاس هفتم بودی شما درسته؟ به سلامتی تموم شد مدرسه ها؟
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
سلام زهرا جانم.. خیلی خوشحالم که کامنتت رو میبینم و هستی
بله خوبم عزیزم. شما خوبی؟ 
بله امسال هفتم بودم که تموم شد. شما الان ترم چندی؟ چمیدونم سال چندی؟ به دانشجو ها چی میگن نمیدونم. 
i
28 خرداد 02 19:17
واقعا که برات متاسفم اینقدر بی آبرویی که بحث یک سال پیش رو میای اسکرین شات میزاری که بقیه بیان ببینن و خبر داشته باشن و ببینن رفتن آبروی کسی برات مهم نیست. فقط همین شخصیتته.  تایید نکن برام مهم نیست
.
28 خرداد 02 19:17
اصلا حوصله ی بحث نه با تو رو دارم دیگه و نه با هیچکس و هیچ احدی . ببین خودت داری با پای خودت دوباره دعوا درست میکنی برامم مهم نیست اگه کامنتامو تایید نکردی من خیلیا رو تو اون چند سال شناختم خیلیا رو
.
28 خرداد 02 19:21
بهتون خیلیییی برنخوره
ولی چون ذهن شما مریضه از دعوا و بحث با دیگران و دعوا درست کردن هزار نفر دیگه رو سر یک نفر خوشت میاد و کیف میکنی و لذت میبری !!!!
به اینجور افراد میگن مریض ، یه نوع بیماریه که حتما باید درمان بشن این اشخاص 

شما الان با پای خودتون دارید دوباره دعوا درست میکنید

غیرنرمال، غیرعادی 
هستی....

بزار یه بار نوبت توعم بشه و دعوا درست شه و بعدم ترکوندت...و کیف کردن من و هزاران دوست عزیز دیگه.

خوبه؟؟!!!
نیاز نیست کامنتامو تایید کنید چون من دیگه برام مهم نیست درباره کی چی مینویسید و به وبلاگتونم سر نمیزنم
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
بهاجان ناراحت نشو دعوا نکردم
خواستم تجدید خاطره بشه. 
سخت نگیر
.
28 خرداد 02 19:26
آناهید خواهر
ببین من این نتیجه رو گرفتم که زندگی هنوزم عنه
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
فاطمه خواهر خب الان جو احساسی بود.. زندگی عنه رو پی وی خودمم میتونستی بگی عشقم. 
ولی خب بدم نبود دست کم اهل نی نی وب فهمیدن زنده ای. 
نه خواهرم عن چیه.. ول کن

(عزیزان هم اکنون سانا) 
פאטימה
28 خرداد 02 19:54
خدایا...مارو مثل بهار بی دغدغه بفرما...آمین یا رب العالمین🗿
من یه اسمی خواهم گذاشت منو اشتباه نگیرن
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
بابا ولش کن باز میاد حرف میزنه اینجا. 
من خودم معرفیت میکنم حالا
פאטימה
28 خرداد 02 19:55
ببین خدایی عالی نوشتی....ولی مرگ من پستت برا من یکی احساسی نبود...حس میکنم الان یه خر پیرم...🗿کجایی جوانی که یادت بخیر 
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
منم منم. وای اولین پستم فضای خیلی سمی داشت
 
פאטימה
28 خرداد 02 20:00
اولین پستت و خوندم چند دقیقه پیش...ببین ما دوتا مورد خیلی سم داریم تو این دنیا
یکی اولین پست تو

یکی استوری جدید آلا...من هنوز دارم جر میخورم🗿 این بچه خیلی خوبه به قرآنننن....
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
ندیدمممم
میرم میبینم
عزیزم یه سم دیگه هم داریم تو دنیا که اینجا قابل گفتن نیست تشریف بیار روبیکا
.
28 خرداد 02 20:25
ببخشیدااااا!!!!! تو اومدی درباره من پست گذاشتی همین الان اسکرین شات اتحاد و چرت و پرت و چه میدونم فلان پست دعوا و درباره ی من بعد تازه طلبکارم هستی؟!! 
انتظار داری آدم به اینا بخنده بعد بیاد زیر پست از خودش دفاع نکنه هیچی نگه؟ 
واقعا عجیبه! 

خیلی مدعی هستی!!!!
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
الان ناراحت شدی؟ ببخشید
من قصد بدی نداشتم برا تجدید خاطره بود. 
ول کن دیگه
.
28 خرداد 02 20:33
الان تو خودت بیاد یکی دربارت اینجوری بگه تو پستش بعد از یک سال تموم جوابشو نمبدی و لال میمونی؟ واقعا عجیبه... چیزی که خودت نمیتونی و نیستی و نمیشه انجامش بدی رو از دیگران نخواه و انتظار نداشته باش شما یه جور مدعی و طلبکار بنظر میاین که هرچی دلتون میخواد بگین پشت سر آدم بگین و بخندین و به عالم و آدم فحش بدین ولی اون جوابتون رو نده و لال بمونه اگرم جوابتون رو بده به بدترین شیوه تا خودتون رو خالی نکردید و نکشتیدش جوابش رو میدین همینقدر منطقتونه
.
28 خرداد 02 21:35
شما به من توهین کردید  من هم فقط جواب دادم وگرنه همیشه ول کن ماجرام بی دغدغه هم نیستم ، انتظار نداشته باشید هرچی دلتون میخواد بگید و منم جوابتون رو ندم! 
سایهسایه
28 خرداد 02 22:23
بعد از ۱۳ سالگی واقعا دیدگاه های من تغییر کرد ، مطمئنم تا وقتی به مراحل پختگی برسم ، هزار بار دیدگاه ها و افکارات تازه و جدیدی در کنه و ماهیت وجود ذهن من پدید می اید  و هزار بار من نو و تازه ای میاد و مطمئنم اگر قدر این روزها رو ندانم واقعا از دست می&zwnjدهم  چون مطمئنا هیچوقت مجددا تجربه اش نخواهم کرد  ... حرف ها زیاد ، روح سایه بی تاب و اما دستش خسته و دلتنگ و ناتوان از برای بیان ❤️🌺🌹🌹
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
سایه جان حرفات درسته، و خیلی خوشحالم که میبینمت تو نی نی وبلاگ و هستی
موفق باشی
.
28 خرداد 02 23:44
تجدید خاطره ای که واسه ده سال پیش بوده رو مجددا میاری &zwnjکه دعوا درست بشه؟! اینا تجدید خاطره نیست پشت اینا کرم و مرض و درست کردن دعواست هزار بار پست گذاشتین درباره من بهار فلان و پشتم حرف زدین خندیدین من هیچی نگفتم سکوت کردم چون میدونستم چخبر میشه و هزار نفر درباره فقط جواب من پست میزارن قشنگ معلومه الان کی اینجا بی دغدغه اس اتفاقا من با دغدغه ام که برام مهمه کی بهم فحش میده و کی راجبم پست میزاره و چی میگه وگرنه اگه درباره من چیزی نمیگفتین تو این پست آب خنک هم زیر این پستتون که پارتی گرفتید و انشالله هم خوش باشید!!! نمیخوردم......
פאטימה
30 خرداد 02 1:15
عه&zwnj خوب ببین بهار جان...برحال آدم که خاطرات بد و تجدید نمیکنه... الانم برحال یادآوری این اتحاد نی نی وبلاگی به منظور به یاد داشتن اون همبستگی باشکوه بود و اینکه عالی بود دیگه... قشنگ نمادی از همدلی و یک صدایی و اینا...اصلا یه قیام بود... خود اپوزیسیون زنگ زد به من گفت داره انقلابشو از ما الگو برداری می&zwnjکنه ولی خب کی میشه ما؟ هیچکس حالا خب اپوزیسیونم در حد یونگ پو برادر جومونگ که اونقدر بی عرضه بود نیست، ما خودمون یه تنه جومونگ و تسو و سوسانو رو خاک میکنیم من از این تریبون تشکر میکنم ازت مرسی که همیشه سبب شادی ما هستی... اصلا بودنت خوشحالیه نبودنت خوشحالیه الآنم یه مدت نبودیم میبینم طرز صحبتت کلا عوض شده...ماشالله...بزرگ شدیاااا
.
30 خرداد 02 15:49
شما چتونه واقعا میخواین حرص دیگران رو در بیارید؟ یعنی چی همبستگی باشکوه؟ یکی این حرفی که الان زدی رو به خودت بزنه در قالب اتحادع علیه خودش ناراحت نمیشی؟
פאטימה
30 خرداد 02 16:21
نه آقا عه حرص چی ...تو خودت جبهه گرفتی...یکی علیه من بگه؟ اووو جالب شد... راستش همیشه کرم از خود درخته... اگه من کرمی ریخته باشم که در نتیجش یه همبستگی باشکوه ایجاد شه واقعا به خودم افتخار میکنم، چون هرکسی چنین گودرتیو نداره... ته گودرت من حرص دادن آناهیده... الان بده دارم تعریف میکنم ازت؟
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
توجه توجه
توجه توجه
این گفتگو صرفا میان بهار و سانا (فاطمه) بوده و به من ارتباطی ندارد
اعلام بی طرفی کرده و دخالت نمیکنم. 
.
30 خرداد 02 21:04
نمیخواید جواب بگیرید بگید نیاز نیس از اول کامنت رو تایید کنید بعد حذفش کنید!!!!!  فقط میخواید خودتون جواب بدید و جواب دادن رو میگیرید حذف میکنید....، همینقدر راحت به شخصیت و شعور مخاطب توهین میکنید.  حیف باز حوصله اون دعواهای قدیم رو ندارم. وگرنه....
سایهسایه
31 خرداد 02 13:22
سانا کجاست؟محو شده!
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
سانا همینجا زیر همین پستم کامنت داده. تو نی نی وب دیگه وبلاگ نداره ولی من باهاش در ارتباطم مدام و هر روز حرف میزنیم
سایهسایه
31 خرداد 02 14:48
سانا عشقه منتها اگه تو نی نی وب نباشه کنار love  یه fake هم باید گذاشت🙂🙂😂😊😊
.
31 خرداد 02 19:04
هشدار میدم همین الان پاک کنید جریان اون اتحاد و اسکرین شات هاش تو این پست رو
.
31 خرداد 02 19:06
معلومه مرض دارین و کرم. که از بین خاطرات مثلا زیبای خودتون به قول خودتون میاید بدترین خاطره رو تجدید میکنید برای دعوا کامنت من باید تایید بشه من برای گرفتن حق و حقوق خودم ول بکن نیستم. برید تو اینترنت کمی مطالعه کنید از ابرو و شخصیت  فکر نکنید مردم اینجا ماست ببو گلابین  من همیشه جوابتون رو دادم و میدم و خواهم داد. تا آخرین لحظه
سایهسایه
31 خرداد 02 20:43
الان من تولدمه ناسلامتی😭😭😢😢+تولد خواهرم+تولد خالم+تولد دختر داییم+تولد پسر داییم+تولد دختر دایی دیگه ام +تولد ناظممون+تولد بچهای داییم که روز تولدشون با من یکیه دوقلو هم هستن +تولد....
اینهمه تیر ماهی تو هم کلا گم شدیم😐💔😂😂
.
1 تیر 02 14:54
خب پاک نکن به&zwnj کتف چپمم  اصلا به ع*نم هیچی دیگه برام مهم نیست هر غلطی دلت میخواد بکن هر زر مفتی هم خواستی بزن دربارم از علافای بیکاری مثل تو انتظاری بیشتر از این نمیره
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
2 تیر 02 0:37
اوووه یادش بخیر، یادمه اینارو
چقد تجدید خاطره شدددد

چه خوب شد چنین پستیو گذاشتی^^
خوشحال میشم یه سر به پست جدیدم هم بزنی 🌚✨💚 بعد یه سال پست گذاشتم😂...
راستی این یارو چقد بیکاره تو کامنتا اومده ازین چیزا گفته

بخدا حوصله داریا بیا برو زندگیتو بکن،... سانا عه؟کیه؟
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
سلام عزیز دلم، خوبی؟ 
ممنوننن
حتما سر میزنم. 

نه یاخدا. طفلی سانا. نه عزیزم سانا نیست بهاره. بهار فحش داده. 
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
2 تیر 02 0:44
اینی که فوش داده همون سانا عه؟
چرا اینجوریه چقد بیکارن بمولا
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
نه به خدا سانا نیست. بهاره

2 تیر 02 2:37
طفلی سانا؟ چقدر پر رویی تو که به آدم ظالمی مثل خودت میگی طفلی  حالم ازتون بهم میخوره با سطح تفکرتون  طفلی منم نه اون اگه خواستی حق بگید: بهتر بود بگید طفلی بهار...نه سانا... عقل کلای بدبخت
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
2 تیر 02 3:26
اها. خب بهرحال، مرسی که گفتی سر میزنی🌚✨💚
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
3 تیر 02 18:51
مرسی آناهید جون من این ترم، ترم آخر کارشناسی بودم
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
چقدرم عالی عزیزم، انشالله موفق باشی
madelinaaar
4 تیر 02 2:27
هرچی که باشه این بنده خدایی که اومده کامنت گذاشته از شما باشعور تره که حق طلبه و دنبال گرفتن حق خودشه البته که شما به وضوح بدتر هستین 
♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
22 تیر 02 19:10
سلامم اناهییدد پانیسا هستم امیدوارم منو یادت باشه من هنوز در شرف اینم که نی نی وبلاگو زنده نگه دارم سر بزن بهم
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
اووووو سلام پانیسا جوووون
معلومه که یادمههه. چشم حتما عزیزم
♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
28 تیر 02 1:02
خوشحالم یه چند نفر برگشتن🤩🤩
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
منم همینطور واقعا