𝓐𝓷𝓪𝓱𝓲𝓭 (◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦)𝓐𝓷𝓪𝓱𝓲𝓭 (◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦)، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره
𝓜𝔂 𝓫𝓵𝓸𝓰𝓜𝔂 𝓫𝓵𝓸𝓰، تا این لحظه: 3 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره
𝓬𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 (𝓶𝔂 𝓬𝓪𝓽)𝓬𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 (𝓶𝔂 𝓬𝓪𝓽)، تا این لحظه: 3 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره
𝓕𝓪𝓽𝓮𝓶𝓮𝓱𝓕𝓪𝓽𝓮𝓶𝓮𝓱، تا این لحظه: 18 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره
𝐹𝓇𝒾𝑒𝓃𝒹𝓈𝒽𝒾𝓅 𝓌𝒾𝓉𝒽 𝐹𝒶𝓉𝑒𝓂𝑒𝒽 𝒮𝒶𝓃𝒶𝐹𝓇𝒾𝑒𝓃𝒹𝓈𝒽𝒾𝓅 𝓌𝒾𝓉𝒽 𝐹𝒶𝓉𝑒𝓂𝑒𝒽 𝒮𝒶𝓃𝒶، تا این لحظه: 2 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره
𝓒𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮𝓒𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮، تا این لحظه: 3 سال و 7 روز سن داره
𝓞𝓭𝓲𝓷 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮𝓞𝓭𝓲𝓷 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮، تا این لحظه: 1 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

داستان های خواهر بزرگ 13 ساله

بیاید دنیا رو رنگی کنیم🌈

اقای ثقتی

1402/5/4 21:22
252 بازدید
اشتراک گذاری

آقای ثقتی

اقای مدیر کل وزارت ارشاد و فرهنگ. 

اقای مسئول کارگاه عفاف و حجاب. 

اقای فرمانده پایگاه بسیج مسجد ثامن

اقای موسس هیئت رزات

اقای عزیز. به کجا چنین شتاباننننن

بابا پیاده شو با هم بریم

اقا پسر هیفده ساله ای که اومدی به اقای ثقتی گفتی یه کاری کن سربازیم بیوفته شهر خودمون تو پایگاه بسیج خودمون، و بعدش هرکار در ازاش ازت خواست قبول کردی. به تو یکی دیگه چی بگمممم

باباااااا

به تو چی بگممممم. فحشت بدم؟ دلم برات بسوزه؟ برای احمق بودنت؟ 

به قول فاطمه سانا مردکککک برای یه سربازی که.. لا اله الا لله. 

خدایا اخرالزمونه

خدایا خودت ظهور کن

پسندها (3)

نظرات (16)

פאטימה
4 مرداد 02 21:24
خواهر بیا بریم ازبکستان... من پیشنهادم همینه🌚💔
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
والا چی بگم. ابرو نذاشتننننن عی خداااا. 
خواهرم این چه اسمیه رو اکانتت گذاشتی
fatemeh sana
4 مرداد 02 21:30
خوبه خواهر؟ راضی ای؟
بابا من اسم خودمو دوست دارممممم... الان این چیههههه
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
بله بله راضیم. عالیه

والا اسم خودته عزیزم. به دوست داشته مگه. بعدم سایه اینا ببیننت دیگه
fatemeh sana
4 مرداد 02 21:35
بابا من نمیخوام ببینن منو...می&zwnjخوام ناشناس بمونممممم عه
کی؟ هن؟ فاطمه سانا کیه؟ من اسمم ممده...
گردن نمیگیرم

عررررررررر یادش بخیرررررررر خواهررررر....
من هنوزم معتقدم ممد بودن از فاطمه بودن بسیار بسیار بهتره🦥
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
خا خا. از هنرات بگوـ
دو دقیقه ابروریزی نکن بذار بچه های نی نی وبلاگ فکر کنن موقری. 
fatemeh sana
4 مرداد 02 21:42
ممد بودنم خودش هنره... ولی آره من سعی میکنم ادای بچه های خوب و در بیارم
من خیلی خوبم مثلا...
کی؟ من؟ نه بابا... منو این حرفا؟اصلا

خواهر خیلی یهویی یاد اولین باری افتادم که بهت پیام دادم گفتم من بنیامین نتانیاهوعم🦥 یادش بخیررررررر
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
بله بله صددرصد

اوووو موافقم خیلی خوب بودددد. یه اکانت داشتی بنیامین نتانیاهو
fatemeh sana
4 مرداد 02 21:55
عررررر ارهههه
یادته رفتیم نی نی گپ، من بنیامین نتانیاهو بودم تو چاااااهزاده رضا پهلوی😂🗿
چه خوب بوددددددد
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
ارههه
تو گفتی من و مصی بریم تو قمی کلا حکومت تشکیل بدیم بقیه ایرانم مثل بحرین و هرات و اینجور جاها عروس کنیم

5 مرداد 02 0:40
چیشده کی واسه سربازی نرفتن چیکار کرده؟من از همه چیز بی خبرم توضیح بده😐
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
والا خواهر اینجا نمیشه. بفزما نی نی گپ
fatemeh sana
5 مرداد 02 19:57
حاجی چقد همه مثبتن🦥
منم با جمع همراه میشم و مثلا خیلی بچه خوبیم نفهمیدم چی شده... میخوای بیام نی نی گپ؟
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
فکز کنم فقط من و تو تو حاشیه ایم
Hossein (-:Hossein (-:
5 مرداد 02 22:49
به اون مسئول تو گیلان ربط داره؟؟ 
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
خب بله دیگه
وزارت ارشاد و فرهنگ گیلان
و یک پسر هیفده ساله که فیلمشون با هم پخش شد
 
.
5 مرداد 02 23:10
اول از همه اینکه من خودم شب و روز رسانه رو دنبال میکنم و به فکرشم و میدونم چی به چیه 
و ۲ اینکه وقتی یکی تو ایران داره علیه اینو اون حرف میزنه ... و میگه بریم مهاجرت کنیم یک کشور دیگه یعنی کاملا دو رو و وطن فروش و آدم فروش مسخره ی زیرپوستیع 
دو پست قبلیت و پستای قبلت اصلا با این پستت و طرز حرف زدنت هم خونی ندارن.
معلومم نیست چی میگی . خیلی مشکوکی که رمزی حرف میزنی کسی نفهمه
اینهمه پست سیاسی اونوقت شما زورت میاد اینو کامل توضیح بدی!! 😏
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
بهار جان، عزیزم. فرق شوخی و جدی رو نمیفهمی؟ مثل این که میگن مثلا باید سر به بیابون بذاریم. فاطمه هم میگه از دست این بی آبرویی باید بریم ازبکستان قایم شیم. 

جدا متوجه نشدی؟ وا. بعدم اگر اینجا کامل توضیح نمیدم اینو بفهم که شاید غیر قابل توضیحه! چیز زشتیه. 
♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
6 مرداد 02 1:31
باشه میام ساعت بده😆
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
شیش عصر امروز بیا
♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
6 مرداد 02 1:32
اههه تازه یادم افتاد ماجرا چیه ولی جزیاتو نمیدونم دقیق
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
بیا جزئیات ماجرا رو توضیح میدم. 
♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
6 مرداد 02 1:33
از دست تو سانا این همه دلقک بازی رو از کجا میاری سال کنکور😂
♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
6 مرداد 02 1:41
ببین دنیا به کجا کشیده
کاش هنوز همون بچه ۴ ساله ای بودیم که معنی تروریست و صهیونیست رو تو اخبار  نمیفهمید
الببته من یکی که خیلی مثبت هستم ولی پدر بزرگ عزیزم
اون یوتیوب قشنگشو باز کرد و ماجرا رو از تو یکی از اخبار های صوتیش شنیدم😪
فهمیدم چقد دنیا بزرگه و من کوچیکم👎
ولی واقعا متاسف شدم 🙄
 تاسفففففففففففففففففففففففف🤕


 
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
عااا اره. الان یه سری جزئیات درومده
.
6 مرداد 02 20:53
مسله ی سربازی چه چیز زشتیه که توضیح دادنش عیب باشه
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
نه ببین. قضیه سربازی نیست... ای بابا. اقا یه پست رمزدار میذارم رمزشم فامیلی معلم کلاس سوممون. بیا اونجا توضیح میدم
آلیس😎آلیس😎
14 مرداد 02 14:39
تعجب نداشت که.عادیه خیلی عادی.منتهی برای اون  زلیل مرده که فیلم رو گرفته خیلی زشت بود 
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
بابا  اونی که فیلمو گرفت یه پسربچه هیفده ساله بود که ثقتی گولش زده بود و وعده وعید داده بود بهش