𝓐𝓷𝓪𝓱𝓲𝓭 (◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦)𝓐𝓷𝓪𝓱𝓲𝓭 (◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦)، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره
𝓜𝔂 𝓫𝓵𝓸𝓰𝓜𝔂 𝓫𝓵𝓸𝓰، تا این لحظه: 3 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره
𝓬𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 (𝓶𝔂 𝓬𝓪𝓽)𝓬𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 (𝓶𝔂 𝓬𝓪𝓽)، تا این لحظه: 3 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره
𝓕𝓪𝓽𝓮𝓶𝓮𝓱𝓕𝓪𝓽𝓮𝓶𝓮𝓱، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره
𝐹𝓇𝒾𝑒𝓃𝒹𝓈𝒽𝒾𝓅 𝓌𝒾𝓉𝒽 𝐹𝒶𝓉𝑒𝓂𝑒𝒽 𝒮𝒶𝓃𝒶𝐹𝓇𝒾𝑒𝓃𝒹𝓈𝒽𝒾𝓅 𝓌𝒾𝓉𝒽 𝐹𝒶𝓉𝑒𝓂𝑒𝒽 𝒮𝒶𝓃𝒶، تا این لحظه: 2 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره
𝓒𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮𝓒𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮، تا این لحظه: 2 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره
𝓞𝓭𝓲𝓷 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮𝓞𝓭𝓲𝓷 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮، تا این لحظه: 1 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

داستان های خواهر بزرگ 13 ساله

بیاید دنیا رو رنگی کنیم🌈

داستان وبلاگ من + تولد وبلاگ

1400/8/13 19:19
309 بازدید
اشتراک گذاری

۱ سال پیش امروز، ۱۰ سال و ۲۱ روزم بود. پشت کامپیوتر نشسته بودم و داشتم یک وبلاگ میخوندم. اسمش رو یادمه.

من به دستان خدا خیره شدم معجزه کرد 

خانمی داستان بچه دار نشدنش رو مینوشت و در آخر بچه دار شد و تو نی نی وبلاگ هم پست گذاشت. برای من فضای نی نی وبلاگ جالب شد. این که یک نفر مسیر رسیدن به آرزوش، پستی بلندی و مانع های راه و در آخر رسیدن به آرزوش رو بنویسه و دیگران هم بخونن برام جالب بود. ۲ ۳ باری قبلش وبلاگ زده بودم ولی توشون چیزی ننوشته بودم چون موضوع و هدف خاصی نداشت. اما این بار من برای وبلاگ زدن هدف داشتم.

هدفم این بود که از وقتی خواهر برادر ندارم شروع کنم به وبلاگ نویسی، وقتی خواهر برادر دار شدم باز هم بنویسم و در آخر وقتی اون خواهر یا برادر به سنی که من توش خواهر برادر دار شدم رسید بدم وبلاگ رو بخونه. خب، اسم وبلاگ هم جور شد. اسم وبلاگ، یک جورایی یک چیز رویاییه. اسن وبلاگ وضعیت الان من نیست. اون وضعیتیه که دوست دارم داشته باشم.

هدفم این بود و هست که وبلاگم امیدی باشه برای بچه هایی که آرزویی دارن که رسیدن به اش دست خودشون نیست. بهشون بگم نا‌ امید نشن. 

و جمله من به دستان خدا خیره شدم معجزه کرد خیلی من رو به فکر فرو برد. چون حقیقته. بار ها شده. ۲ بارش رو خودم دقیقا یادمه که شب از خدا درخواست کردم و فردا اش یک اتفاقی افتاد که در اصل یک نشانه بود. یک پیام از سمت خدا که میگفت آرزوت رو شنیدم.

وبلاگ زدم. عکس گذاشتم، اسم انتخاب کردم، وبلاگم رو به قول نی نی وبلاگ خوشگل کردم و شروع به فعالیت کردم. پست اولم رو که نوشتم ساعت ۰۰:55 بود و وارد ۱۴ آبان شده بودیم اما خود وبلاگ رو ۱۳ ابان زدم. تا پست بذارم طول کشید. اولش همون طور که از پست اولم معلومه با فضای نی نی وبلاگ آشنا نبودم. فکر میکردم فقط برای مادر هاست که خاطرات بچه هاشون رو بذارن. ولی کم کم متوجه شدم اینطور نیست. اولش حتی اسمم هم نگفتم! ستاره بنفش بودم فقط. 

روزی که وبلاگ زدم رو خیلی دوست دارم چون روز مناسبی بود. پر از مناسبت

 ولادت حضرت رسول اکرم (ص) (۵۳ سال قبل از هجرت) و روز اخلاق و مهرورزی (۱۷ ربيع الأول)
ولادت امام جعفر صادق (ع) مؤسس مذهب جعفری (۸۳ ه‍.ق) (۱۷ ربيع الأول)

تسخیر سفارت آمریکا (۱۳۵۸ ه‍.ش) (۱۳ آبان)
روز ملی مبارزه با استکبار جهانی (۱۳ آبان)
روز دانش‌آموز (۱۳ آبان)
تبعید امام خمینی از ایران به ترکیه (۱۳۴۳ ه‍.ش) (۱۳ آبان)
بنای مسجدالنبی در مدینه (۱۷ ربيع الأول)

چیزی که بهش دقت کردم این بود که اون اوایل پست های درمورد نظافتم خیلی بیشتر دیده میشد.

وبلاگ نویسی واقعا تجربه خیلی خوبی بود. مثلا الان هیچوقت دیگه خاطره ۱۳ فروردین ۱۴۰۰، ۱۳ به در رو فراموش نمیکنم.

و در آخر، ارزشمند ترین فایده نی نی وبلاگ برای من این بود که الان کلی دوست خوب دارم. چه دوست هایی که تو زندگی واقعی با هم دوستیم، مثل بهار وبلاگ خاطرات زمستونی و چه دوست هایی که در زندگی واقعی نمیشناسمشون مثل نوه پدربزرگ (سپیده) و سانا

تولد ۱ سالگی وبلاگم مبارک

پ ن: امیدوارم نی نی وبلاگ به کد های بارشی گیر نده این ۱ بار رو😅

ابزار وبلاگ نويسي


پسندها (3)

نظرات (22)


13 آبان 00 21:27
عه مباااارککککککک💖😃
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
ممنووووون💜🔮🌌

13 آبان 00 21:27
سال بعد برای تولد وبت منم هستم دیگه؟؟😐
کیک برام نزارین کشتمتون😂😐
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
بله بلهههه بدون تو که نمیشهههه

کیک در فر است. هر گاه آماده شد بین نی نی وبلاگیون تقسیم میگردد😎 

13 آبان 00 21:29
عجب.... هقق....غصم گرف
الان چه مناسبتایی درحاله و من دارم میرم

حالا خوبه سال بعدی هستمااااا
وگرنه دق میکردم😑😑
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
ولکن اقا (با لحن پایتخت بخون)
نه تنها سال بعد هستی، بلکه ۱۰ سال ۲۰ سال ۴۰ سال ۸۰ سال دیگه هم هستی.

13 آبان 00 22:21
سلام علیکم
تولد وبلاگت فرخنده باد😌❤
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
و علیکم سلام

ممنوووون💜🔮🌌
اووو فرخنده باد! چه ادبی دون!

13 آبان 00 22:21
از بس کد بارشی گذاشتی نظر به زور دادم!+
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
میدونم😂😂😂 جوگیر شدم.
سایهسایه
13 آبان 00 22:40
منم نوه ی پدربزرگ که از اسفند ماه ۹۸ با اینجا آشنا شد و سه بار وبلاگ زد😊😊😇😇😇 اولش برای پدربزرگم بود و کم کم برام جالب شد و شد روزمره های خودم
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
بلهههه منم خیلی وب زدم ولی هیچ کدومو جدی نگرفتم
منم خیلی برام جالبه
سایهسایه
13 آبان 00 22:40
راستی کیک پختی؟
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
اره مگه میشه کیک ۱ سالگی وبلاگ رو نپزم. داخل فره.
سایهسایه
13 آبان 00 22:40
جدا تو نی نی سایت چه میکردی و میکنی؟
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
هیچی گشت میزنم. تاپیکی رو میخونم گاهی نظر میدم. میخندم
سایهسایه
13 آبان 00 22:40
😑😑😑😑😑
سایهسایه
13 آبان 00 22:42
ایشالله خواهر بشی ولی این صحبت های یک خواهر بزرگتر عاصی شده است😑😑😑که از دست خواهر کوچیکش عاصی شده 😑😑🤕🤕🤕🤕
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
خدایی بیا جامونو عوض کنیم😂😂
سایهسایه
13 آبان 00 22:42
کاربری هم داری😳😳😳می&zwnjمیترکوننت ها!!!!
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
نه بابا من که نگفتم ۱۱ سالمه. یک خانم ۳۰ و چند ساله با ۲ تا بچه
سایهسایه
14 آبان 00 11:47
با هم دعوا داریم هرروز
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
ای بابا. اشکال نداره خدات رو شکر کت که داریش
سایهسایه
14 آبان 00 11:47
عشق بابامه😑😑😑😑
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
🤣🤣🤣 طبیعیه🤣🤣
سایهسایه
14 آبان 00 11:48
ماشالله خانم ۳۰ ساله با تجربه😑😑😑😐
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
شما این جا چه کار میکنی فرزندم! این سایت ها مناسب سنت نیست! اگر تکرار بشه به مامان میگم گوشی رو ازت بگیره هاااآ🤣🤣
نی نی سایتی
14 آبان 00 14:35
کاربری نی نی سایتتو میدی؟؟😁
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
وا. خیر. اگر یک نی نی سایتی اینجا باشه اسم کاربریم رو ببینه لوم بده چی
سایهسایه
14 آبان 00 15:27
گفتم من تا حالا نرفتم اونجا ولی از اسمش معلومه چیه😑
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
شوخی کرده بودم بابا. راستی اسمت سوسنه درسته؟ درضمن نی نی سایت از سال 95 96 و بعد از جریان غلام نصاب و سوتی عظیم نی نی یار 4 تغییر مسیر داد دیگه اون نی نی سایت قدیم و پاتوق خانم های حامله نیست
سایهسایه
14 آبان 00 16:15
سوسن😳😳😳😳😳😳
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
اخه تو تولد شمارت دیدم نوشتی دنیای سوسنی. بلاخره سپیده صدات کنیم یا سایه
سایهسایه
14 آبان 00 16:27
دنیای سوسنی مربوط به روزایی میشه که خیلی خوش گذشته بهم
سایهسایه
14 آبان 00 16:31
دارم نقاشی خواننده محبوبمو میکشم
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
خواننده محبوبت کیه؟ چه خوب
سایهسایه
14 آبان 00 16:34
خواننده خارجیه الانم میخوانم اگه تموم شد شاید سانا رو بکشم
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
وای خدایی سانا خیلی خوشگله قبول داری؟
سایهسایه
14 آبان 00 17:39
هر کسی از نظر خودش خوبه من مسئول نظر دادن راجع چهره دیگران نیستم
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
دقیقا. منم منظورم این نبود که زشته عزیزم، گفتم خوشگله
سایهسایه
6 آذر 00 21:50
برای کودکان کار حمایتگر و مهربان باش 
به یتیمان و محرومان کمک کن 
حتما نباید همخون باشه
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
خب کمک که میکنم ولی چرا اینو میگی؟