𝓐𝓷𝓪𝓱𝓲𝓭 (◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦)𝓐𝓷𝓪𝓱𝓲𝓭 (◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦)، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره
𝓜𝔂 𝓫𝓵𝓸𝓰𝓜𝔂 𝓫𝓵𝓸𝓰، تا این لحظه: 3 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره
𝓬𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 (𝓶𝔂 𝓬𝓪𝓽)𝓬𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 (𝓶𝔂 𝓬𝓪𝓽)، تا این لحظه: 3 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره
𝓕𝓪𝓽𝓮𝓶𝓮𝓱𝓕𝓪𝓽𝓮𝓶𝓮𝓱، تا این لحظه: 18 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره
𝐹𝓇𝒾𝑒𝓃𝒹𝓈𝒽𝒾𝓅 𝓌𝒾𝓉𝒽 𝐹𝒶𝓉𝑒𝓂𝑒𝒽 𝒮𝒶𝓃𝒶𝐹𝓇𝒾𝑒𝓃𝒹𝓈𝒽𝒾𝓅 𝓌𝒾𝓉𝒽 𝐹𝒶𝓉𝑒𝓂𝑒𝒽 𝒮𝒶𝓃𝒶، تا این لحظه: 2 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره
𝓒𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮𝓒𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮، تا این لحظه: 3 سال و 7 روز سن داره
𝓞𝓭𝓲𝓷 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮𝓞𝓭𝓲𝓷 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮، تا این لحظه: 1 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

داستان های خواهر بزرگ 13 ساله

بیاید دنیا رو رنگی کنیم🌈

میدونی که هیچ کس جاتو نمیگیره

1401/4/15 17:28
196 بازدید
اشتراک گذاری

سلام. خواهرتم آناهید. 

1401 شد. نیومدی. در بهترین حالتت 1402 میای. هرچند مطمئن که نه، چون تا خدا نخواد برگ از درخت نمی افته. اما احتمال زیاد این اتفاق نمی افته.

من میشم خواهر بزرگ 12 ساله. بقیه مین چرا برای کسی که نیست وبلاگ میینویسی. ولی نمیدونن که تو هستی

تو همیشه تو قلب من تو رویا هام تو بازی ها و نقاشی های بچگیم تو آرزو های موقع فوت کردن شمع تولدم هستی

میدونی که هیچ کس جاتو نمیگیره؟

نه مادرم نه پدرم نه بچه داییم نه برادر خواهرای دوستام نه بچه های پارک. 

نه سانایی که با تمام نزدیک بودنم بهش لحظه ای جای تو  رو نگرفت

(ادامه این قسمت پست، 2 شهریور 1401

و نه حتی آلا با تمام مهربون بودنش..)

بچه تر بودم به مامان گفتم خواهر برادر میخوام

بهم گفت من مییشم خواهرت بابایی هم مییشه برادرت

یادم نیست چی گفتم ولی جوابش بعد چند سال تازه به ذهنم اومده

بچه بودم نگفتم: هر وقت خواهر و برادر جای پدر و مادر رو گرفتن پدر و مادر میتونن جای خواهر و برادر رو پر کنن

خلاصه که اگر 10 سالم بگذره جز سنم هیچ چیزی رو تو اسم وبلاگم تغییر نمیدم

منتظرت میمونم حتی وقتی بشم خواهر بزرگ 20 ساله.

همونطور که این 11 سال منتظرت موندم

همیشه دوستت دارم عزیزِ رویایی...

پسندها (2)

نظرات (6)

سایهسایه
5 شهریور 01 16:00
چرا اینقدر دنبال رمز پست بودم؟....
شاید تنها ترین آدم عالم منم...
یه رمان تو آذر ۱۴۰۰ خوندم ، راجع خواهرا بود...
چقدر حسادت تو وحودم رخنه کرد...
چرا من اینطور نیستم؟
چرا من تنهام...کسیو ندارم درکم کنه؟....
چرا؟....
چرا بیشتر سالای زندگیم تنها بودم....
من خسته ام....
میگن دوتا مشکل تو دنیا وجود داره چند فرزندی و تک فرزندی...
من یه چیزی مابین اینام...
تنهای تنها
بدون درک شدن
چه جذاب....
اینکه وقتی ناراحتم کسی نیست دلداریم بده..
نمیدونم بزرگ بشی مثلا از ۱۲ به بالا بری متوجه میشی چی میگم یا نه..
ولی خیلی بده که کسی نباشه برای حرفات.
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
سحر تو هیچوقت مثل من نیستی. تو خواهر داری. با هر فاصله سنی ای که باشه هست. الان تو یه دختر 18 ساله ای که با خواهر 5 سالت هیچ تفاهمی نداری. ولی چقدر این وضعیت ادامه پیدا میکنه؟ 15 سال؟ 16 سال؟ و بعدش به محض 15 ساله شدن خواهرت تو 28 سالته و کلی حرف مشترک دارین با هم. ولی من تا ابد همینم که میبینی. رمز بقیه پست های رمز دارم که همه راجع به همین موضوعن هم بهت میدم
سایهسایه
5 شهریور 01 17:01
۱۸ سالم نیست...
خواهرمم ۷ سالشه.
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
چند سالته؟ مطلب رمزداره کسی کامنتت رو نمیبینه.
اها.
سایهسایه
27 شهریور 01 22:55
وای اینو قفل کن من دردل کردم😬😬😬
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
وای خاک به سرم. پاک میکنم کامنتتو مرسی که گفتی
سایهسایه
27 شهریور 01 22:58
😂😂
سایهسایه
27 شهریور 01 22:58
بگرد بگرد ببین کجا چی گفتم😂😂

1 مهر 01 18:30
اینو که خوندم یاد یه چیزی افتادم
۸_9سالم که بود به مامانم گیر داده بودم که خواهربرادر میخوام آخه منم تک فرزندم اونموقع نمیدونستم بچه چجوری به وجود میاد فک میکردم باید رفت دکتر و یه سری غذاهای خاص خورد بعد هرچی به مامانم گفتم حاضر نشد دکتر بره منم رفتم سراغ اینترنت یه رژیم غدایی براش درست کردم😂باورت میشه حتی نوشتم رو کاغذ دادم بهش گفتم باید اینارو بخوری تا حامله شی بعد مامانمم دید من هیچجوره کوتاه نمیام گفت آخه اینجوری که نمیشه آدم خودشم باید بخواد تا حامله بشه منم گفتم خب بخواه چرا نمیخوای؟😂
دیگه یه مدت تو فازش بودم و همش حرفشو میزدم تا آخرش دعوام کرد و منم از خر شیطون اومدم پایین😂
امیدوارم زودتر به چیزی که میخوای برسی
البته من الان خوشحالم که تک فرزندم😉
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
چه بامزه. من که همه چیز رو از 8 9 سالگیی میدونم