𝓐𝓷𝓪𝓱𝓲𝓭 (◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦)𝓐𝓷𝓪𝓱𝓲𝓭 (◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦)، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره
𝓜𝔂 𝓫𝓵𝓸𝓰𝓜𝔂 𝓫𝓵𝓸𝓰، تا این لحظه: 3 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره
𝓬𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 (𝓶𝔂 𝓬𝓪𝓽)𝓬𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 (𝓶𝔂 𝓬𝓪𝓽)، تا این لحظه: 3 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره
𝓕𝓪𝓽𝓮𝓶𝓮𝓱𝓕𝓪𝓽𝓮𝓶𝓮𝓱، تا این لحظه: 18 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره
𝐹𝓇𝒾𝑒𝓃𝒹𝓈𝒽𝒾𝓅 𝓌𝒾𝓉𝒽 𝐹𝒶𝓉𝑒𝓂𝑒𝒽 𝒮𝒶𝓃𝒶𝐹𝓇𝒾𝑒𝓃𝒹𝓈𝒽𝒾𝓅 𝓌𝒾𝓉𝒽 𝐹𝒶𝓉𝑒𝓂𝑒𝒽 𝒮𝒶𝓃𝒶، تا این لحظه: 2 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره
𝓒𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮𝓒𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮، تا این لحظه: 3 سال و 6 روز سن داره
𝓞𝓭𝓲𝓷 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮𝓞𝓭𝓲𝓷 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮، تا این لحظه: 1 سال و 11 ماه سن داره

داستان های خواهر بزرگ 13 ساله

بیاید دنیا رو رنگی کنیم🌈

صبح تیزهوشان

1401/3/26 11:56
330 بازدید
اشتراک گذاری

من الان بدون مقنعه با لباس مدرسه و کوله سفید بیرونی که جامدادی و شکلاتم توشه وایستادم توخونه منتظر کار گرم.

دقیقا ۲ ساعت دیگه من سر جلسه امتحانم

ساعت ۷ و ۴۰ دقیقه است

احساس خاصی ندارم بر خلاف تصورم. نه استرس و نه هیجان زیاد. انگار چیزی که ۱ ساله میگن اتفاق می افته داره تموم میشه...

دیگه داره اتفاق می افته.

ساعت ۱۱ و ۴۷ دقیقست و من امتحانم رو هم دادم. خیلیییی عالی بود بچه هاااا. خیلی آسون بود. از ۱۲۰ تا فقططط ۲۰ تا نزده داشتمممم. غلطم قطعا خیلی کم دارم چون بقیه همه رو بلد بودم

پسندها (6)

نظرات (29)

𝓣𝓪𝓷𝓲𝔂𝓼𝓣𝓪𝓷𝓲𝔂𝓼
26 خرداد 01 12:01
 همیشه موفق باشی😘💙
من مهر که برم شیشم تیزهوشان دارم😁
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
اها. اقا یه نصیحت بهت بکنم؟ تو رو جان هرکی دوست داری از همون مهر بخون.

 

26 خرداد 01 12:58
تبریکککک☺🙃
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
ممنوووووووووووووون
سایهسایه
26 خرداد 01 13:39
سلام خانم پستتو نخودم ولی از دیشب بجا تو من استرس داشتم چون پسر داییم همسن تو هست اونم امتحان داشت چطور بید
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
خوب بود. سوالات اسون بودن اما جدید و کمی ناآشنا تر و مفهومی تر
سایهسایه
26 خرداد 01 13:39
انشااله قبول بشی❤❤
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
ممنون سحر عزیزممممم
سایهسایه
26 خرداد 01 13:39
وای به حالتونشی
سایهسایه
26 خرداد 01 13:39
قبول شو روی اون بهار بیتربیت رو کم کننننن😐
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
🤣🤣🤣🤣🤣🤣 انشالله
𝓣𝓪𝓷𝓲𝔂𝓼𝓣𝓪𝓷𝓲𝔂𝓼
26 خرداد 01 18:12
باش حتما😂
setiseti
26 خرداد 01 19:55
با آرزوی بهترین ها 😘&hearts️
.
27 خرداد 01 0:04
سایه خانم من خودم قبول میشم روی ایشون رو کم میکنم داری حرف میزنی مراقب حرف زدنت باش تیزهوشان چیزی نداره که بهش حسودی کنم و بلفض که قبولم بشه برام مهم نیست و از منم چیزی کم نمیشه، نه از اعتماد بنفس و نه چیزای دیگه چون میدونم منم قبول میشم و روی این آناهید رو کم میکنم😏
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
مگه من حرفی زدم. حالا انشالله که میشی. و بله تیزهوشان چیزی برای حسودی نداره و قطعا تیزهوشان اونقدری هم افتخار نیست
سایهسایه
28 خرداد 01 14:30
آقا فقط من بودم که برای ششم به هفتم از خرداد پنجم شروع به خوندن کردم😐💔
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
واقعا؟ بابا شاید زمان شما تیزهوشان درسی بوده. مکه میشه استعداد تحلیلی هوش محاسباتی هوش کلامی تجسم فضایی دقت سرعت رو از ۵ خرداد خوند؟
سایهسایه
28 خرداد 01 14:30
راسته میگن بهم تو ملیکای شماره دو هستی😐😂💔
سایهسایه
28 خرداد 01 14:31
*ملیکا 
ملیکا خانم خرخون کلاس ما هستن که افسانه ها میگن ۲۰۰۰ سال پیش برا یکی جزوه فرستاده😂😂😂😐💔
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
نه بابا. ما تیزهوشانمون هوشیه. اتفاقا بقیه از تابستون کلاس ششم شروع کردن من از دی ماه. تازه از ۴۰ روز آخر بیشتر جدی شدم
سایهسایه
28 خرداد 01 14:31
برا من بعد امتحان فرستاد😐💔
سایهسایه
28 خرداد 01 14:31
من بعد امتحان لب و لوچه ام آویزون بود😂😂😂😐💔

28 خرداد 01 14:48
عرررررررررر آناهیدمممممممممم.....به خدا که قلبم از این اکلیلی تر نمی&zwnjشددددد🙂❤️😍 جیییییییغغغغغغغغغغ عشقممممممم واقعا خوشحالممممم براتتتتتتتتت میدونستم میتونیییییییی عررررررر گااااددد واقعاااااا مرسیییییییییی🍓🍓🍓🍓🌈🌈🌈🌈❤️❤️❤️❤️✨✨✨✨🥺🥺🥺🥺😍😍😍😍💞💞💞💞🥰🥰🥰🥰
فایتینگ_بست_فرندم😌🤞🏿❤️
사랑해.....🌈
پ.ن: خب میدونی، یه جورایی مطمعنم قبولی برای تیزهوشان و خب این یه تبریک کوچولو بود....خبر قبولی رو که بدی یه پست برات میزارم فراتر از تصورات پس اگه یه جورایی کم بود یا هرچی ببخشید🥺💚🤝🏼
 
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
وااااای سانااااااااااا💕🔮🌌🌌🌌💜🌌🔮💜
ای خدا چه خبرههههه هنوز که قبول نشدممممم🔮❤💕🙏🧁😍🌌🙏🔮🌌😍🍭😍🌌💜🙏💕😍🔮🦋😍🍭💜
ممنونننننننننننن🦋🔮🍭🔮😍🔮🍭🔮😍💜💕🔮😍💜🔮😍🔮💜💕💜
خیلی دوستت دارم عاشقتم سانااااااااا
سایهسایه
28 خرداد 01 18:41
نه من زیادی مادرم حساس بود😂
سایهسایه
28 خرداد 01 18:41
جوری میگی انگار از عصر حجر اومدم😐💔
سایهسایه
28 خرداد 01 18:42
بابا حالا یه ۴ ، ۵ سال قابلتو نداره من ۳ ساله از دبیرستان فرزانگانم😂😂
سایهسایه
28 خرداد 01 18:42
به نظدت یه رمان راجع به خیانت و دعوا و... پرفروشه ؟
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
کلا الان هم اوضاع نشر بده هم اقتصادی. از نویسنده هبا تازه کار خیلی خیلی کم چاپ میشه و به جای این که پولی بگیری باید پول بدی تا چاپ کنن. و مردمم کتاب نویسنده ناشناس نمیخرن
سایهسایه
28 خرداد 01 18:43
عرررررررررر آناهیدمممممممممم.....به خدا که قلبم از این اکلیلی تر نمی&zwnjشددددد🙂❤️😍 جیییییییغغغغغغغغغغ عشقممممممم واقعا خوشحالممممم براتتتتتتتتت میدونستم میتونیییییییی عررررررر گااااددد واقعاااااا مرسیییییییییی🍓🍓🍓🍓🌈🌈🌈🌈❤️❤️❤️❤️✨✨✨✨🥺🥺🥺🥺😍😍😍😍💞💞💞💞🥰🥰🥰🥰
فایتینگ_بست_فرندم😌🤞🏿❤️
사랑해.....🌈
پ.ن: خب میدونی، یه جورایی مطمعنم قبولی برای تیزهوشان و خب این یه تبریک کوچولو بود....خبر قبولی رو که بدی یه پست برات میزارم فراتر از تصورات پس اگه یه جورایی کم بود یا هرچی ببخشید🥺💚🤝🏼
 
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
وااااای سانااااااااااا💕🔮🌌🌌🌌💜🌌🔮💜
ای خدا چه خبرههههه هنوز که قبول نشدممممم🔮❤💕🙏🧁😍🌌🙏🔮🌌😍🍭😍🌌💜🙏💕😍🔮🦋😍🍭💜
ممنونننننننننننن🦋🔮🍭🔮😍🔮🍭🔮😍💜💕🔮😍💜🔮😍🔮💜💕💜
خیلی دوستت دارم عاشقتم سانااااااااا
سایهسایه
29 خرداد 01 13:16
اگه چند وقت دیگه بگی زمان شما برق و گاز بوده دور از تصور نیست😂😂
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
😂😂. یعنی واقعا استعداد تحلیلی بوده و از ۵ خرداد شروع کردی به تست زدن؟
سایهسایه
3 تیر 01 13:54
آقا یادته قبل عید گفتم یه گربه تو جوب دیدم
اون همسایه ها بهش غذا دادن بزرگ شده دیشب اومد زیر پام😑😑 یه میووووو بدی کرد اصلا دلم ریخت
نگو دیده دست من ماهیه دنبالم اومده🙄🤕🤕
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
عههه. چه بامزههه
سایهسایه
3 تیر 01 13:54
گربه های لوس خودمم پررو تر شدن😑😑
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
گربه های منم دیگه پدرمون رو در اوردن از بس میخورن میخوابن
전숙훈:) ✌🏻🖤전숙훈:) ✌🏻🖤
3 تیر 01 17:22
لطفا به پست جدیدم سر بزن
ب
7 تیر 01 1:24
من مخاطبم سایه بود و هرکی که حرف مفت بزنه جوابش رو میدم شوخی هم ندارم هرکسی باشه... مگه شما که تیزهوشان قبول میشی شاخ استرالیا هستی؟ مگه مدرسه ی سمپاد کنکور یا شغل ایندته که تامین میشه؟ این همه افراد رفتن تیزهوشان خیلی ببخشید چه خری شدن آخر سر؟ کنکور قبول شدن؟ خیر قبول هم نشم خودم رو با شخصی مثل شما مقایسه نمیکنم
ب
7 تیر 01 1:30
ضمن اینکه اونقدری برام مهم هست که وقتی تیزهوشان ششم رو قبول نشم تیزهوشان نهم به دهم رو قبول شم یا تلاش رو بزارم برای کنکور و شغل آینده  فکر نکن اینجا میای کامنت مینویسی خیلی شاخی نخیر  اتفاقا یه عدد بیکاری فهمیدی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!! یه بیکاررررر که فقط قصدت کامنت گذاری و کامنت گذاشتن زیر پست چنین کسیه ول کنین تروخدا عقده دارین برین سر کس دیگه خالی کنین حسود پلاستیکی فقط میخواین يه چی گفته باشین درحالیکه فکر کردین شاخین و شخصی به اسم بهار جواب شما رو نمیده ولی نه اینجوریا نیست من جواب شما رو میدم تا قطره ی خون من هیچکس رو بی جواب نمیزارم تو زندگیم  حتی آدم های انرژی منفی و سمی ای مثل شما که فکر می&zwnjکنید اگه قبول بشید شاخه استرالیا هستین من هرکس بهم انرژی منفی بده منم بهش منتقل میکنم ۱۰ برابر  پس کاش این افراد حلقه شون رو ببندن فقط ببندن همین همچنان منتظر اینم قبول شه این آدم و خودشو با من مقایسه کنه خدایا به کجا داریم میریم😂😂
ی
7 تیر 01 1:32
اگه شما شخصیت داشتی نمیومدی اسم منو و اینو بیاری و مقایسه کنی من رو حرف زدی بفرما جوابم بگیر  من جوابت رو نمیدادم خدا جوابت رو میداد بالاخره که بی جواب نمی مونی  حالا یا روز قیامت یا همین الان
سایهسایه
7 تیر 01 18:11
قاطی کرده بچه 😐
۵ خرداد نه 💔💔😐😐😐😐
از ۲۹ خرداد😐💔🙏🏻👍🏻

15 تیر 01 22:28
آناهید،من بدبخت واسه تیزهوشان بدجور دارم میخونم😐
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
تییزهوشان ششم؟