𝓐𝓷𝓪𝓱𝓲𝓭 (◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦)𝓐𝓷𝓪𝓱𝓲𝓭 (◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦)، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره
𝓜𝔂 𝓫𝓵𝓸𝓰𝓜𝔂 𝓫𝓵𝓸𝓰، تا این لحظه: 3 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره
𝓬𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 (𝓶𝔂 𝓬𝓪𝓽)𝓬𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 (𝓶𝔂 𝓬𝓪𝓽)، تا این لحظه: 3 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره
𝓕𝓪𝓽𝓮𝓶𝓮𝓱𝓕𝓪𝓽𝓮𝓶𝓮𝓱، تا این لحظه: 18 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره
𝐹𝓇𝒾𝑒𝓃𝒹𝓈𝒽𝒾𝓅 𝓌𝒾𝓉𝒽 𝐹𝒶𝓉𝑒𝓂𝑒𝒽 𝒮𝒶𝓃𝒶𝐹𝓇𝒾𝑒𝓃𝒹𝓈𝒽𝒾𝓅 𝓌𝒾𝓉𝒽 𝐹𝒶𝓉𝑒𝓂𝑒𝒽 𝒮𝒶𝓃𝒶، تا این لحظه: 2 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره
𝓒𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮𝓒𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮، تا این لحظه: 3 سال و 15 روز سن داره
𝓞𝓭𝓲𝓷 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮𝓞𝓭𝓲𝓷 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮، تا این لحظه: 1 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره

داستان های خواهر بزرگ 13 ساله

بیاید دنیا رو رنگی کنیم🌈

سانای عزیزم تولدت مبارک.

1401/6/10 23:55
252 بازدید
اشتراک گذاری

13 ابان 1400. شاید از آشناییمون 2 ساعت گذشته بود. شاید کمتر و شایدم بیشتر. دقیق یادم نیست.

دستپاچه هر چرت و پرتی رو برای امید دادن بهت و راضی کردنت برای امریکا رفتن میبافتم. تو همون گفتگوی اول فهمیدم چرا اینقدر دوست داری. چرا اینقدر دنبال کننده ها و کامنت هات زیاده. چون خاصی و دوست داشتنی.

از همون گفتگوی اول فهمیدم تو از این به بعد دوستمی.  و چقدر ناراحت شدم که فکر میکردم نمیتونی از امریکا باهام در تماس باشی.

من 11 سال و 2 ماهم بود و تو 16 سال و 2 ماه.

این 10 ماه که دوستت بودم رو از همه 2 سالی که وبلاگ رو دارم بیشتر دوست داشتم و دارم. 

بله هنوز تو رو یادمونه. چه 1 هفته نباشی چه 1 ماه چه 1 سال چه 10 سال. همیشه یادمون میمونی چشم بادومی قشنگم و همیشه دوستت داریم.

اون 3 ماه اول که نبودی مثل الان نبود که بلاخره هر از گاهی کامنتی چیزی بذاری. 3 ماه تمام هیچ خبری ازت نبود. هزار جور فکر میومد تو سر من و خیلی از نی نی وبلاگی ها و اون 26 فروردینی که جواب تلگرافمو دادی و خوشحالی بعدش رو هیچوقت فراموش نمیکنم.

تو دوست خوب من و تمام نی نی وبلاگی ها هستی.

هممون همیشه عاشق تو و پست هات و نحوه نوشتارت و به قول یکی از کاربرا یوتانت و ماجرا هات با هانیاهستیم.

کنکور شرایط سختی داره و همه ما درک میکنیم که چرا تو این 1 سالی که کنکوری هستی کمتر بهمون سر میزنی اما 

فکر میکنم که حق با توعه. تو تا همیشه عضو خانواده نی نی وبلاگی ها میمونی.

17 سالگیت مبارک عزیزترین ما...💙

پسندها (10)

نظرات (13)


10 شهریور 01 23:59
۱۷ یا ۱۶؟

11 شهریور 01 0:00
۱۶ هست آناهید جان

11 شهریور 01 0:00
۱۶ سالش شده سانا
سایهسایه
11 شهریور 01 0:49
کاش برا منم از این پست تولدها مینوشتن🥲🥲❤️&zwj🩹

11 شهریور 01 10:20
هی بغضم گرفت!! شاید جدیدا میگم بغضم گرفت و اینا خیلیا باور نکنن ولی واقعا بغضم گرفت... آناهید بست فرند خوبممم🥲🫂 اصلا واقعا و جدا نمیتونم چیزی بگم اصلا انگار زبونم نمیگنجه... منم دقیق یادمه ساعت ۱۱ بود روز ۱۳ آبان؛ دروغ نگم از چند ماه قبل وبلاگتو میشناختم. وقتی پست گذاشتم و رفتیم گپ اول فکر میکردم بی فایده ست که برم آمریکا، انگار یکمی حالم گرفته بود برای همون اومدم پست گذاشتم که با یکی صحبت کنم، وقتی رفتیم گپ قبل گفت گو و اینا فکر میکردم توهم میخوای حرفای تکراری مامان و بابام رو بگی ولی بعد یکم گفت گو حس کردم تو فرق داری!! برام عجیب بود تو که تازه باهام آشنا شدی چطور انقدر رفتن برات مهمه؟! هر وقت درمورد فضای نی نی وبلاگ با دوستام یا اطراف صحبت میکنم وقتی پای تو وسط میاد همیشه یه جمله درموردت میگم «آناهید واقعا منطقیه» همین که از نظر من منطقی بودی باعث شد تغییر کنم؛ اون شب از یه دختری که حالش گرفته و غمگین بود تبدیل شدم به یه دختر شیطون و سرتق، شروع کردم ساز مخالف زدن تا بیشتر باهم حرف بزنیم😂🗿 یادمه اون شب تو گپ بهت گفتم هیچ آرزویی ندارم، و تو ۱ ساعت بعد دقیقا ساعت ۰۰:۰۰ یه پست گذاشتی که نوشته بودی:«امیدوارم همه انسان های دنیا فردا یه آرزو برای زندگی کردن داشته باشند» اون موقع یه لبخند واقعی زدم... یه لبخندی که میدونستم از ته قلبمه💙🖇️برای من یه جورایی همه افراد وبلاگ یه ویژگی دارن...مثلا سایه همیشه منو میخندونه یا اسرا همیشه و تو بدترین شرایط میتونه بهم انگیزه بده🌈یا آوا... آوا همیشه برای من یه چیزی فراتر از بست فرنده و خب یه صحبت کوتاه باهاش میتونه کاری کنه لبخند بزنم🖇️🙌🏻 ولی تو تنها فرد نی نی وبلاگ هستی و تنها فرد از بین تمام دوستام که همیشه دوست دارم باهاش صحبت کنم، انگار اصلا خسته نمیشم!! برای ماجرای آمریکا یه جورایی خیلی پافشاری کردم ولی خب توی یه ساعت منو قانع کردی... حس میکنم اصلا سحر و جادو داری🥲😂😂 در کل دوستی با همچین آدمی مثل تو یه موهبته برای من... یا شایدم یه افتخار که نسیب هرکسی نمیشه!! بابت این تبریک قشنگت خیلیییی ممنونم ازت، فوق العاده خوشحالم کردیییی🫂💙 اما بابت اینکه باهات دوستم خیلی خیلی خیلی بیشتر ازت ممنونم🙂✨عاشقتم...تا ابد❤️🥺
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
وایی ساناااااااااا.
چه خاکی به سرم شد. این پست اشتباهی رفت روی کامنت ها بدون تائید من نمایش داده بشن!

هییچی دییگه کامنتت رو ندیدم و جواب ندادم. تازه هی با خودم میگفتم یعنی سانا ندید؟

سانا خیلیی دوستت دارم. تو دوسست همه مایی
전숙훈:) ✌🏻🖤전숙훈:) ✌🏻🖤
11 شهریور 01 14:41
تولدش مبــاررررررکـــــــــــــ
.
11 شهریور 01 15:19
عوضی میمون، اشغال بودن و تحقیر کردن انسان ها کار توعه!!!!
روانی و تیمارستانی بودن فقط از شخص عقده ای و مریضی مثل تو بر میاد
همه انسان ها رو تحقیر میکنی اعتماد بنفس شون رو پایین میاری
به همه توهین میکنی، به همه چرت میگی و فکر کردی میتونی آزادانه فکر کنی 
همه رو محدود میکنی و همه هم تحقیر میکنی
عوضی بودن و کثیف بودن تو ذاتته، عقب افتادگی که هنوز هم در قرن ۲۱ هستیم کار خودته
یا دست از سر من برمیداری یا به پلیس فتا شکایت میکنم عوضی اشغال 
و به مدیریت تلگراف میدم که وبلاگتو برای همیشه مسدود کنن
برو با تک بچگیت خوش باش
بای
lady bang🥺✨lady bang🥺✨
11 شهریور 01 15:19
تولدش مبارک
.
11 شهریور 01 15:21
تحقیر کردن آدمها تو ذاتته، فحش دادن و توهین کردن که شخصی مثل من تیزهوشان قبول نشده و هزارتا چیز دیگه
اشغال تر از تو وجود نداره
به خدا میسپارمت که همونجا جوابتو بده عوضی ترین انسان دنیا
دیگه با تو حرفی ندارم
و دیگه با تو ارتباطی ندارم تا ابد
و دیگه هم با شخص تعفنی مثل تو دوست نیستم و نخواهم شد!
برو گورتو گم کن و دیگه به من پیام نده
خدانگهدار الدنگ ابله
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
چی بگم والا. من عصبانی نمیشم با این کارات که خواهر. برو. برو خدا روزیتو جای دیگه حواله کنه
☆
11 شهریور 01 15:52
تولدش مبارک
دخترکــ پر از تصور♡دخترکــ پر از تصور♡
11 شهریور 01 16:00
تولدش مبارک
🖤kook🖤🎤🎧🖤kook🖤🎤🎧
11 شهریور 01 16:03
هپیی
jk kookjk kook
11 شهریور 01 16:13
سلام تولدش مبارک  فالویی فالوم کن