𝓐𝓷𝓪𝓱𝓲𝓭 (◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦)𝓐𝓷𝓪𝓱𝓲𝓭 (◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦)، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره
𝓜𝔂 𝓫𝓵𝓸𝓰𝓜𝔂 𝓫𝓵𝓸𝓰، تا این لحظه: 3 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره
𝓬𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 (𝓶𝔂 𝓬𝓪𝓽)𝓬𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 (𝓶𝔂 𝓬𝓪𝓽)، تا این لحظه: 3 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره
𝓕𝓪𝓽𝓮𝓶𝓮𝓱𝓕𝓪𝓽𝓮𝓶𝓮𝓱، تا این لحظه: 18 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره
𝐹𝓇𝒾𝑒𝓃𝒹𝓈𝒽𝒾𝓅 𝓌𝒾𝓉𝒽 𝐹𝒶𝓉𝑒𝓂𝑒𝒽 𝒮𝒶𝓃𝒶𝐹𝓇𝒾𝑒𝓃𝒹𝓈𝒽𝒾𝓅 𝓌𝒾𝓉𝒽 𝐹𝒶𝓉𝑒𝓂𝑒𝒽 𝒮𝒶𝓃𝒶، تا این لحظه: 2 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره
𝓒𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮𝓒𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮، تا این لحظه: 2 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره
𝓞𝓭𝓲𝓷 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮𝓞𝓭𝓲𝓷 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮، تا این لحظه: 1 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

داستان های خواهر بزرگ 13 ساله

بیاید دنیا رو رنگی کنیم🌈

اتحاد نی نی وبلاگی

1401/6/11 23:38
306 بازدید
اشتراک گذاری

https://anahid1399.niniweblog.com/

سلام. آناهیدم. امروز اومدم حرف بزنم. راجع به یک چیز مهم.

بهار رو که میشناسیم. هممون. بعضیا به اسم بهار بعضیا به اسم خاطراتی به رنگ طوسی بعضیا خاطرات انگوری.

بعضیا قلب زیبا بعضیا قلب آلبالو و بعضیا قلب صورتی. اما در نهایت میشناسیمش.

آذر سال 1400 رو یادتونه؟ چقدر سر چند تا شخصیت که درنهایت کارتونی بودن نه بیشتر به دوستاش فحش داد. بدترین فحش ها رو به من رها اوا ریحانه ووووو سانا! میداد. همونموقع مدیریت مسدودش کرد و بعد از اون دل من و سانا براش سوخت و هر 2 تلگراف زدیم و تونست برگرده. اونم بعد به عالمه مدت. مدت زیادی مدام وب میزد و مسدود میشد.

الان بهار دوباره برگشته. اما نه با 1 کاربری. بلکه با 3 کاربری که در نهایت همه بهارن اما بهار زیر بار نمیره که البته هممون میدونیم که همه اون کاربری ها بهارن ومدیریت هم با چک کردن ای پی هر 3 کاربری میتونه اینو تشخیص بده. این به کنار.

این خانم زیر پست اوا بدون هیچ دلیلی بهش پریده. از روانی گرفته تا شاخ فضای مجازی بهش گفته و نکته مهم اینه که اوا واقعا ناراحت شد!

بعدش از سانا شروع کرد و بدترین توهین ها رو بهش کرد که در پست خودش میذاره احتمالا.

من بهش فرصت دادم گفتم تا امشب عذر خواهی کنه ولی نکرد. گفتم اگر عذر خواهی کنه اکانت هاش رو لو نمیدم ولی نکرد هیچ به توهین هاش ادامه داد.

نه فاطمه ای وجود داره و نه نگاری. هر 2 خود خود بهارن

من 3 تا از فعال ترین اکانت های بهار رو شناسایی کردم. ممکنه اکانت های دیگگه ای هم داشته باشه اما فکر نمیکنم

فاطمه

بذار بهتون بگم. فاطمه ای وجود نداره. این بهاره. این یکی از اکانت های بهاره

نگار

نگار درواقع یک هویت مستقل از بهاره. خواهر 20 ساله بهار اسمش نگاره. اما این وبلاگ خود بهاره که خودش رو جای خواهرش جا زده. و درواقع خود بهاره

پیشی مودی/قلب زیبا

اینم که دیگه مشخصه بهاره. اکانتت اصلیش اینه.

اکثر توهین ها رو با این اکانت میکنه.

نازلی رو یادتونه؟ همون که یکی دو ماه پیش بعد 2 ساااال فعالیت تو نی نی وبلاگ گذاشت و رفت؟ اون به خاطر بهار رفت. به خاطر این که بهار به خودش و گروه موردعلاقه اش فحش داده بود

کلیک کنید

اینم لینک پست نازلی و باز هم توهین های بهار

وقتی به فکر ساختن این اتحاد بودم به کلی از دوستای نی نی وبلاگی که میشناختم پیام دادم. و شاید باورتون نشه همه به جز یک نفر از بهار شاکی بودن و بهشون توهین کرده بود.

نازلی که گذاشت رفت. سایه هم که میگه تا بهار نره بیرون برنمیگرده. اوا هم که ناراحته. همه شاکین. منم شاکیم از همه بیشتر. نی نی وبلاگ چرا نمیتونی از خیر 1 کاربر بگذری؟ چند نفر دیگه باید برن؟ چند نفر دیگه ناراحت بشن؟

این اتحاد نی نی وبلاگیه. اتحاد نی نی وبلاگی ها. ما میخوایم بهار مسسدود بشه. اصلا ای پیش مسدود بشه و درکل، دیگه برنگرده.

به من تلگرافی داده بود توهین امیز که به خاطر بعضی مسائل خصوصی نمیتونم بذارم. اما میتونید پست های آذر 1400 من رو بخونید و توهین هاش رو ببینید.

نی نی وبلاگ! ما میخوایم بهار مسدود بشه! همین. چیز زیادی نمیخوایم. ما کلی کاربریم که اینو میخوایم حتی اگر نگیم.

بسه هرچی به خودمون و دوستاموتن توهین شد. دیگه واقعا بسه

دوستانی که با ما موافقن پست بذارن و بنویسن:

من هم به اتحاد نی نی وبلاگی میپیوندم. 

و هشتگ

#اتحاد_نی_نی_وبلاگی

رو بذارن.

اگر توهینی بهار به خودتون یا دوستاتون کرده میتونید اسکرین شاتش رو بذارید. خیلی هم عالی.

چون ما دیگه بهار رو تو جمع خودمون نمیخوایم.

#اتحاد_نی_نی_وبلاگی

پسندها (7)

نظرات (19)


11 شهریور 01 23:49
ایشالا فردا خودم موشک و میزنم به کمرش🦥🙌🏻

پ.ن: پستم خیلی خاصه تموم نمیشه😐🙌🏻فردا منتشر میکنم اول وقت،


اتحاد_نی_نی_وبلاگی
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
هورااااااااااااااااا

12 شهریور 01 0:00
به منم توهین کردا
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
اره میدونستم یکی از بچه ها گفته بود. پست بذار. البته اگر دوست داری فردا ذاری بهتره. فردا با بقیه بذاری بهتره.

12 شهریور 01 1:06
بزار بهت بگم که خلی وقته ایدیتو دادم به پلیس فتا پس مراقب خودت باش چون بدجور در خطر وزارت اطلاعات و اینجور جاهاییه  و اضافه کنم اونقدر کم آوردی که فقط بلدی بگی بهارو مسدود کنن و ازین حرفا اره بگو بیشتر بگو برام مهم نیست که مسدود بشم یا نه ولی همینقدرو میدونم اونقدر عقده هات جمع شدن که مجبور شدی این پست رو بزاری پس هر غلطی میخوای برای مسدود شدن من در این راستا بکن! برام مهم نیست!! و نخواهد بود باور نکن اکانتی وجود داره یا خیررر نه من هیتر کت نوار هستم نه هیتر بی تی اس  فقط از بی تی اس و کت نوار بدم میاد تمام  بدون با ۳ گروه اکیپ هستی که با هر سه تاشون داری رشد میکنی و باهاش پست میزاری برای مسدود شدن من و هی بلدی بگی متحط بشید برای مسدود شدن فلان فلان و ازین چرت و پرتا خب بزار به جهنم!!!!! من چیکار کنم؟ اینقدر بزار که مسدودم کنن چون کاربریم برام مهم نیست و نمیخوام جایی باشم که مردمش عقب موندن  
setiseti
12 شهریور 01 1:07
اووو چقدر اتفاق 
setiseti
12 شهریور 01 1:08
منم هستم منم پست می&zwnjزارم 
اتحاد_نی_نی_وبلاگی
​​​
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
ممنونم ستایش جان. این کارت خیلی برام ارزش داره. راستی پست باید تو وبلاگت باشهو تو وبلاگت هم پست بذار.
.
12 شهریور 01 1:10
اونقدر عقده ای هستی که نگو و نپرس اونقدر عقده ای و ضعیف و حقیر و بدبخت و عقب افتاده ای که مشکلت با مسدود شدن من حل میشه واقعا کی میخواد نسل امثال تو منقرض شه؟ یعنی هنوز تو ۲۰۰ سال پیش موندی!!! پس ببند دهنتو لطف کن  و اینقدر پست بزار که متحد شیم و ازین زرت و پرتا که بهار مسدود شه و فلان و بمدان اتحاد شید! بزار  بزار  چون کم آوردی در قبال حسادت به من اصلا ولش کن خودم فضای تعفن نی نی وبلاگ رو ترک میکنم و با شخص الدنگ و گوهی مثل تو که تحویل جامعه دادن بحث نمیکنم بزار مسدود شه وبلاگم و ازین تفاله دونی راحت شم پس کمتر زر بزن و هرچقدر میخوای درخواست کن وبلاگم مسدود شه اصلا مسدود شه، دیگه برنمیگردم نی نی وبلاگ برام مهم نیست😏😏😏 به درک دیگه هم زر نزن و گمشو بای
setiseti
12 شهریور 01 1:10
راستی تو سال ۱۴۰۰ تو ماه زیادی پست گذاشتی اون پست رو تو چه ماهی گذاشتی ؟؟
.
12 شهریور 01 1:11
سانای بوق ایشالا خدا بزنه کمرت که اسم تو رو گذاشتن انسان😏😏😏 چرا امثال تو جواب نمیگیرن؟ خدایا واقعا بسه کی میخوای نسل اینا رو منقرض کنی؟ خلاصه کلی درخواست مسدودیت منو بده عقده ای میمون  برام مهم نیست که مسدود بشم مهم اینه که از این تفاله دونی خلاص میشم و دیگه توش نمیام با امثال تعفنی مثل تو بحث کنم پس برو گمشو بای

12 شهریور 01 9:39
اتحاد_نی_نی_وبلاگی
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
ممنون عزیزمممممم. فقط این که باید پست بذاری هاا

12 شهریور 01 9:41
آناهید فرزندم
کجایی تو؟!
بیا گپپپ

12 شهریور 01 9:51
پست گذاشتم بیا
کجایی تو آناهید؟!😐
♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
12 شهریور 01 13:24
حتی به منم فحش میداد و بی ادبی میکرد تازه انتظار داشت ازش معذرت خواهی کنم خیلی پرو بود
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
واقعا؟ پست بذار حتما

12 شهریور 01 14:11
بهار رفتتتت

12 شهریور 01 14:11
رفتتتتتت

12 شهریور 01 14:11
هر ۳ تا اکانتش رفتتتتت
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
وایی ساناااااااااااااا. راسست میگییییی؟
سایهسایه
12 شهریور 01 14:20
خوبه من خبر رو دادم😂😂
سایهسایه
12 شهریور 01 14:21
خرمشهر عه چیزه نی نی وبلاگ آزاد شد😂😂😂😂
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
هوراااااااااااااااااا