𝓐𝓷𝓪𝓱𝓲𝓭 (◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦)𝓐𝓷𝓪𝓱𝓲𝓭 (◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦)، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره
𝓜𝔂 𝓫𝓵𝓸𝓰𝓜𝔂 𝓫𝓵𝓸𝓰، تا این لحظه: 3 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره
𝓬𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 (𝓶𝔂 𝓬𝓪𝓽)𝓬𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 (𝓶𝔂 𝓬𝓪𝓽)، تا این لحظه: 3 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره
𝓕𝓪𝓽𝓮𝓶𝓮𝓱𝓕𝓪𝓽𝓮𝓶𝓮𝓱، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره
𝐹𝓇𝒾𝑒𝓃𝒹𝓈𝒽𝒾𝓅 𝓌𝒾𝓉𝒽 𝐹𝒶𝓉𝑒𝓂𝑒𝒽 𝒮𝒶𝓃𝒶𝐹𝓇𝒾𝑒𝓃𝒹𝓈𝒽𝒾𝓅 𝓌𝒾𝓉𝒽 𝐹𝒶𝓉𝑒𝓂𝑒𝒽 𝒮𝒶𝓃𝒶، تا این لحظه: 2 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره
𝓒𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮𝓒𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮، تا این لحظه: 2 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره
𝓞𝓭𝓲𝓷 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮𝓞𝓭𝓲𝓷 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮، تا این لحظه: 1 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

داستان های خواهر بزرگ 13 ساله

بیاید دنیا رو رنگی کنیم🌈

زهرا صالحی پور/مینجانی/دخترگرانبها/بهار

1401/7/3 11:44
238 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بچه ها. از اونجایی که اینروز ها بیشترمون فعال تر شدیم تو نی نی وبلاگ خواستم یک چیزی رو بگم.

احتمالا متوجه کامنت های زهرا طالحی پور و مینجانی شدید. که اکثرتون رو ناراحت کرده.

دوستان بهار بعد از مسدودیتش در 12/13 شهریور، یک اکانت ساخت به اسم دخترگرانبها. من زیر پست وبلاگ اقاحسین

دیدمش، شناساییش کردم، به مدیریت تلگراف دادم و درنهایت مسدود شد. بعد از اون داره با اسم زهرا صالحی پور و مینجانی بهتون کامنت هایی از این دست میده:

ببین مدلین خانوم نمیدونم کی هستی ولی داری زیادی شورشو در میاری دیگه!  تمومش کن! 
واقعا بسه دیگه
بسه 
ولی واقعا معنای فنمیسم رو با معنای ضد مردی اشتباه گرفتید بعضیاتون 
میدونستی چند تا خانوم مذهبی بخاطر داشتن حجاب از دانشگاه رفتن محروم شدن؟ ؟؟؟؟؟ هااااا؟؟؟؟؟؟؟؟ نمیدونستیییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خداییش اینو از&zwnjکجات در اوردی ؟ اینقدر تلاش نکن که بگی دخترا بدبختن! دخترا بدبخت نیستن! اینا فقط یک حرفه! فقط یک&zwnj چسنالس! پسرا هم بدبختی های خودشونو دارن
خداییش نمیخوام از پسرا دفاع کنم ولی 
ولی اینهمه پسر میرن سربازی تو سن ۳۴ سالگی شهید میشن شاید اونا دوست دارن تا ۵۰ سالگی زنده باشن
۱ میلیارد شهید!! یا شایدم بیشتر در طول سال فوت میشه
واقعا بسه دیگه خسته مون کردید ازینهمه چسناله و شاخ بودن در صفحه مجازی ! والا آرایش که برای دختراست!!!!! لباس رنگی رنگی برای دختراست! یونیکورن برای دختراست!همه چی برای دختراست حالا یه روسری هم برای خوشگل شدن روش!
اصلا من نمیفهمم چرا با حجاب مخالفید؟ من وقتی حجاب میکنم حس میکنم صدفی توی مرواریدم! میدونستی تو رنگین سایت چون یه خانومی که صفحش رسمی بود و معروف هم بود پست گذاشته بود زنان بی حیا شدن و حجب و حیا در مملکتمون کم شده مسدودش کردن و تا ۲ سال بازش نکردن از دانشگاه رفتن محرومش کردن! ولی تو همون سایت کسایی که از زنان بی حیا دفاع میکردن و یا به چادری ها و مذهبی ها توهین میکردن رو کاری نداشتن! مسدودشون نکردن! حتی یک تذکر هم بهشون ارسال نکردن ولی پیج اون خانوم رو بی تذکر مسدود کردن! و ....
واقعا چقدر عجیبید بعضیاتون 
ملتمون روز به روز داره عجیب تر میشه! 
تو کجا دیدی دختر بی روسریو دانشگاه راه ندن؟ پوشش زن بودنم رو ترجیح میدم به موی کم مردونه که روسری هم نمیشه گذاشت خوشگل شد! واقعا دهنتو که چسب نزدن اینجوری میکنی! نگفتن دهنت رو چسب بزن اجباریه! روسریو که توی دهنت نمیخوای بزاری خفه کنی بابا! ببین اینا فقط حرفه! چون خودت دختری میخوای بگی دخترا بدبختن! درحالیکه اصلا هم بدبخت نیستن! اینقدر رو جنس زن  و دختر اسم ضعیف نزار! اینا فقط حرفه! اینا فقط چسنالس! نه واقعیت!
میدونستی همین امروز کله ی ۴ تا دختر چادری رو با چوب زدن؟ فکر میکنی چرا؟ چون چادری بودن اره! چون مذهبی بودن! چون پاک بودن! چون با حیا بودن! حتی خواستن از مدرسه اخراجشون کنن به دلیل اینکه بی حجاب نبودن! فکر کن یکم به حرفات واقعا!!! تو همه پستا داری حرفای فیک و نا مربوط میزنی! و همه ی این حرف ها تاثیر صفحه مجازیه! 
واقعا سعی کردم جوابت رو ندم داخل پست کاربر حسین، ولی واقعا اعصابم بهم ریخت و مجبور شدم جواب اینهمه ناله ها رو از طرف دخترانی که فقط حرفش رو میزنن بدم
حالا شما میخوای حرف خودت رو بزن
یا باور نکن حقیقت رو!!
اره اره! 
قبول نکن!
حرف خودتو بزن! چون خودتو زدی به کوچه علی چپ و هنوز هنوزه از خواب غفلت بیدار نشدی! 
خسته شدم دیگه اه اه
این حرفو چت بارکسی که خودشو زده به خواب و فقط داره حرف میزنه رو با هزار تا لگدم نمیشه بیدارش کرد! سعی نکنید پاسخ پیاممو بدید چون اگه بدید هم برام فرقی نداره من دیگه به پستتون نمیام که بیینم چی گفتید در پاسخ به &zwnjکامنتم
میدونی؟ با حیایی در این مملکت جرم شده! جرم! هزار سرباز که بخاطر بد حجابی خانوم ها کشته میشن چیزی نمیگن، سکوت میکنن! حالا یه مسله رو رسانی ای میکنن!!! میفهمی؟ فکر نکنم بفهمی💔
هشتگ علیه مَلیه هم نزن حوصله ندارم بابااااا

به سانا هم دقیقا همین متن کامنت رو داده. به منم همچین کامنتی داده که تو پست قطعی اینترنت هست و میتونید ببینید.

البته اون زمان من لو ندادم میدونم که این بهاره. من حرف بی مدرک نمیزنم. ایشون بهاره چون به غیر از این که من کاملا سبک نوشتار بهار رو

میشناسم، سایتی به اسم رنگین سایت وجود خارجی نداره. رنگین سایت اسم سایتیه که بهار یک بار بهم گفت دوست داره داشته باشه.

خواستم بگم الان که بهار میدونه هر کاربری بزنه من میفهمم احتمالا بهتون کامنت هایی که عصبیتون کنن زیاد میده. و ما نمیتونیم خودمون رو درگیر حرف های بی ارزش بهار بکنیم. پس از این به بعد هروقت زهرا یا مینجانی بهتون کامنت دادن میتونید با خیال راحت نادیده بگیریدش.

درمورد این که میتونه با اسامی دیگه ای کامنت بده هم، به زودی شما هم میتونید از روی سبک نوشتارش تشخیصش بدید. از بس که ماشالله فعاله.

نکته جالبی هم هست که تماااام حرف هایی که الان میزنه کاملا برعکس تمام حرف هاییه که قبلا میزد. چه سر ماجرای کت نوار چه ماجرای بدبخت بودن یا نبودن دخترا چه سر حجاب چه...

خلاصه که به بهار توجه نکنید. خودش کم کم خسته میشه و میره. (و شایدم نشه و نره ولی همونطور که گفتم ما نمیتونیم خودمون رو درگیر چرت و پرت هاش بکنیم.) 

پ ن: اونایی که جریان بهار رو نمیدونن پست های آذرماه 1400 و شهریور امسال رو بخونن.

پ ن2: خیلی از اونایی که به اتحاد نی نی وبلاگی شهوریور 1401 پیوستن پست هاشون رو بعد از مدتی پاک کردن چون وبلاگشون صرفا برای خاطره نویسی بوده و دوست نداشتن پست جنجالی داشته باشن

پسندها (4)

نظرات (8)


3 مهر 01 13:35
این متن تو وب منم هست 🤔
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
بله دیگه. اول اصلا تو وب شما گذاشته شد. 

3 مهر 01 14:11
این زندگی هر چقدرم بگذره ارزش بودن نداره😐🔪😂
ما چرا خون خودمون و کثیف کنیم اصلا، بیخیال:
setiseti
3 مهر 01 15:12
والا من هم میترسم چادر سر کنم هم میترسم نکنم چون اگر چادر سر کنم میترسم منو بزنن اگرم سرم نکنم بازم میان منو میزنن و گشت ارشاد می&zwnjبره واقعا این چه وضعیه 
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
عزیزم مگه هرکی چادر سر نکنه گشت ارشاد میگیرتت؟ تیپ اگر نزنی ساده مانتوی نسبتا بلند و گشاد با روسری درست (اگر محجبه نیستی از پشت مو بیرون نذار از جلو یکم بذار) هیچکی نمیگیرتت. خواستن بگیرنت هم اگر با پای خودت بری تو ون و بگی چشم میبرنت یه جلسه 2 ساعته کلاس توجیهی برات میذارن بعد میری خونه
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
3 مهر 01 16:13
انقد وب درست کرده خسته نشده خدایی😐😑
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
نه بابا دختره ی...

3 مهر 01 17:13
متخصص آناهید😐😂👌🏻
خیلی مفید توضیح دادی عشقم:
منی که لباسام ۷ سایز از خودم بزرگتره رو دیگه محاله ببرن😌😂
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
نه باباا بیکارن مگه. تازه اگر بگیرنت و حرف گوش کن باشی و بری تو ونم کاریت ندارن

3 مهر 01 18:51
من همه چی هستم جز حرف گوش کن😂 یه اسپری فلفل میزنم بهشون الفرارررر:😂😌👌🏻
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
سانا جدا خواستن بگیرنت آرتیست بازی در نیاریا این حرفا مال تو فیلماس.  چشم حق با شماست. 

3 مهر 01 22:31
منو سه بار گرفتن!!! ها ها ها😂😐👌🏻
البته تقصیر من نیست این هانیای اورانگوتانه روسری برمیداره😐🙌🏿😂
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
واقعااااا؟ 
بابا به هانیا بگو برنداره رو دوشش که نیست.  به هیچ وجه موهاتون رو نبافین و از پشت بیرون نندازین.  خیلی رو موی بافته حساسن قیچی میکنن

4 مهر 01 13:25
من بدبخت که اصلا مو ندارم😐
این اورانگوتانه سه متر میندازه بیرون...
دیگه بمیرم باهاش نمیرم بیرون😐😂