𝓐𝓷𝓪𝓱𝓲𝓭 (◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦)𝓐𝓷𝓪𝓱𝓲𝓭 (◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦)، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره
𝓜𝔂 𝓫𝓵𝓸𝓰𝓜𝔂 𝓫𝓵𝓸𝓰، تا این لحظه: 3 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره
𝓬𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 (𝓶𝔂 𝓬𝓪𝓽)𝓬𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 (𝓶𝔂 𝓬𝓪𝓽)، تا این لحظه: 3 سال و 23 روز سن داره
𝓕𝓪𝓽𝓮𝓶𝓮𝓱𝓕𝓪𝓽𝓮𝓶𝓮𝓱، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه سن داره
𝐹𝓇𝒾𝑒𝓃𝒹𝓈𝒽𝒾𝓅 𝓌𝒾𝓉𝒽 𝐹𝒶𝓉𝑒𝓂𝑒𝒽 𝒮𝒶𝓃𝒶𝐹𝓇𝒾𝑒𝓃𝒹𝓈𝒽𝒾𝓅 𝓌𝒾𝓉𝒽 𝐹𝒶𝓉𝑒𝓂𝑒𝒽 𝒮𝒶𝓃𝒶، تا این لحظه: 2 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره
𝓒𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮𝓒𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮، تا این لحظه: 2 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره
𝓞𝓭𝓲𝓷 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮𝓞𝓭𝓲𝓷 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮، تا این لحظه: 1 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره

داستان های خواهر بزرگ 13 ساله

بیاید دنیا رو رنگی کنیم🌈

قطعی اینترنت

1401/7/2 0:29
178 بازدید
اشتراک گذاری

بچه ها اینترنت ما همش یا قطع بوده یا ملی. نی ینی وب بالا نمیومده ارتباطم باهاتون قطع شده بود.

خسته شدم دیگه. ایلان ماسک و گروه هکری یانانیموس میگن میخوان برامون یه کاراییی بکنن. ولی من یکی که ترجیح میدم خودمون داخل ایران مشکل رو حل کنیم. پای بیگانه باز نشه (هرچند فکر نکنم حالا حالا ها بشه) با ایین که دیگه نمیدونم خودی کیه نخودی کیه بیخودی کیه

کاش اصلا تمام این مشکلات رو خودمون حل کنیم.

اینترنت آزاد، توییتر، اینستاگرام، یوتیوب، تلگرام و...

همه مردم جهان این ها رو دارن. ایران هم از باقی کشور ها کمتر نیست و حقشه که دسترسی به این چیز ها رو داشته باشه.

ولی اخه انانیموس؟ بزرگ ترین گروه هکری؟ واقعا؟ از کجا معلوم اینترنتی که برامون فراهم میکنن امن باشه. 

از کجا معلوم حمله شون به سایت های دولتی به نفعمون باشه. بازم نمیدونم.

پسندها (4)

نظرات (15)

زهرا صالحی پور
2 مهر 01 21:19
ببین اسرا داری زیادی شورشو در میاری دیگه!  تمومش کن! 
واقعا بسه دیگه
بسه 
ولی واقعا معنای فنمیسم رو با معنای ضد مردی اشتباه گرفتید بعضیاتون 
میدونستی چند تا خانوم مذهبی بخاطر داشتن حجاب از دانشگاه رفتن محروم شدن؟ ؟؟؟؟؟ هااااا؟؟؟؟؟؟؟؟ نمیدونستیییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خداییش اینو از&zwnjکجات در اوردی ؟ اینقدر تلاش نکن که بگی دخترا بدبختن! دخترا بدبخت نیستن! اینا فقط یک حرفه! فقط یک&zwnj چسنالس! پسرا هم بدبختی های خودشونو دارن
خداییش نمیخوام از پسرا دفاع کنم ولی 
ولی اینهمه پسر میرن سربازی تو سن ۳۴ سالگی شهید میشن شاید اونا دوست دارن تا ۵۰ سالگی زنده باشن
۱ میلیارد شهید!! یا شایدم بیشتر در طول سال فوت میشه
واقعا بسه دیگه خسته مون کردید ازینهمه چسناله و شاخ بودن در صفحه مجازی ! والا آرایش که برای دختراست!!!!! لباس رنگی رنگی برای دختراست! یونیکورن برای دختراست!همه چی برای دختراست حالا یه روسری هم برای خوشگل شدن روش!
اصلا من نمیفهمم چرا با حجاب مخالفید؟ من وقتی حجاب میکنم حس میکنم صدفی توی مرواریدم! میدونستی تو رنگین سایت چون یه خانومی که صفحش رسمی بود و معروف هم بود پست گذاشته بود زنان بی حیا شدن و حجب و حیا در مملکتمون کم شده مسدودش کردن و تا ۲ سال بازش نکردن از دانشگاه رفتن محرومش کردن! ولی تو همون سایت کسایی که از زنان بی حیا دفاع میکردن و یا به چادری ها و مذهبی ها توهین میکردن رو کاری نداشتن! مسدودشون نکردن! حتی یک تذکر هم بهشون ارسال نکردن ولی پیج اون خانوم رو بی تذکر مسدود کردن! و ....
واقعا چقدر عجیبید بعضیاتون 
ملتمون روز به روز داره عجیب تر میشه! 
تو کجا دیدی دختر بی روسریو دانشگاه راه ندن؟ پوشش زن بودنم رو ترجیح میدم به موی کم مردونه که روسری هم نمیشه گذاشت خوشگل شد! واقعا دهنتو که چسب نزدن اینجوری میکنی! نگفتن دهنت رو چسب بزن اجباریه! روسریو که توی دهنت نمیخوای بزاری خفه کنی بابا! ببین اینا فقط حرفه! چون خودت دختری میخوای بگی دخترا بدبختن! درحالیکه اصلا هم بدبخت نیستن! اینقدر رو جنس زن  و دختر اسم ضعیف نزار! اینا فقط حرفه! اینا فقط چسنالس! نه واقعیت!
میدونستی همین امروز کله ی ۴ تا دختر چادری رو با چوب زدن؟ فکر میکنی چرا؟ چون چادری بودن اره! چون مذهبی بودن! چون پاک بودن! چون با حیا بودن! حتی خواستن از مدرسه اخراجشون کنن به دلیل اینکه بی حجاب نبودن! فکر کن یکم به حرفات واقعا!!! تو همه پستا داری حرفای فیک و نا مربوط میزنی! و همه ی این حرف ها تاثیر صفحه مجازیه! 
واقعا سعی کردم جوابت رو ندم داخل پست کاربر حسین، ولی واقعا اعصابم بهم ریخت و مجبور شدم جواب اینهمه ناله ها رو از طرف دخترانی که فقط حرفش رو میزنن بدم
حالا شما میخوای حرف خودت رو بزن
یا باور نکن حقیقت رو!!
اره اره! 
قبول نکن!
حرف خودتو بزن! چون خودتو زدی به کوچه علی چپ و هنوز هنوزه از خواب غفلت بیدار نشدی! 
خسته شدم دیگه اه اه
این حرفو چت بارکسی که خودشو زده به خواب و فقط داره حرف میزنه رو با هزار تا لگدم نمیشه بیدارش کرد! سعی نکنید پاسخ پیاممو بدید چون اگه بدید هم برام فرقی نداره من دیگه به پستتون نمیام که بیینم چی گفتید در پاسخ به &zwnjکامنتم
میدونی؟ با حیایی در این مملکت جرم شده! جرم! هزار سرباز که بخاطر بد حجابی خانوم ها کشته میشن چیزی نمیگن، سکوت میکنن! حالا یه مسله رو رسانی ای میکنن!!! میفهمی؟ فکر نکنم بفهمی💔
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
زهرا جان خواهر ارامش خودتو حفظ کن.  من فکر نمیکنم کسی بع خاطر حجاب محروم شده باشه از دانشگاه ها...
این که دخترای چادری رو زدن رو باور میکنم جون اصلا بعید نیست ولی اخراجش رو نه. 


درکل با بیشتر حرفات موافقم. 
زهرا صالحی پور
2 مهر 01 21:20
لطفا این کامنت به تموم پست ها و رسانه ها برسه! مخصوصا به دست اسرا ! 
مینجانی
2 مهر 01 21:29
به خدا انقلاب رو به گو... ه کشیدن این مملکت
من خودم فقط تو یه مورد فنمیسمم ولی حالم بهم میخوره دیگه 
از فنمیسم هم گذشتن
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
البته اون بندگان خدا هم از روی شکم سیری اعتراض نمیکنن.  مشکلات  زیادی دارن
مینجانی
2 مهر 01 21:31
همشم میگن خب فلانی خب فلانی
خب و کوفت و درد و زهرمارِ خب اینجوریه دولت باید اونجوری باشه دولت باید سرباز ها رو بکشه
اخ اگه فقط بدونن خون چند تا شهید بخطر زنان بی حجاب ریخته شده!!!! اونمعقه لال بودن حالا الان که یه مورد اتفاق افتاده اونم تصادفی نیششون باز شده! 
چرا اینقدر بعضیا بی عقلن آخه اه
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
منو چقدر یاد یه نفر میندازین
مینیجینا
2 مهر 01 21:35
بابا اون تموم شد رفت
مثل قضیه ۴ سال پیش که یک خانوم محجبه رو کشتن! بخاطر محجبه بودنش 
خب به فراموشی سپرده شد 
خاک شد رفت
اونمعقه همه لال شدن! حالا الان دارن زر زر میزنن
اصلا همون بهتر که نت رو قطع کردن! لاقل تا ۱ هفته نت قطع باشه یکسری مردم سر عقل بیان بعد نت رو وصل کنن دیگه هم این خبرات رو منتشر نکنن! آخه تا کی آدم باید خودشو بزنه به خواب؟؟؟ بیدار شید خواهشا ! از این خواب غفلت بیدار شید! 
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
عزیزم اسرا دختر خوبیه هااا زیاد داری تند میری

نت هم قطع نشده ملی شده.  به نی نی وبلاگ از طریق شادبین برنامه شاد میشه دسترسی داشت.  ولی ببین کسی که ریخته تو خیابون از شکم سیری نرفته.  هرکس یه مشکلی داره. موافق نیستم ولی درک میکنم
اسرا
2 مهر 01 22:10
زهرا، قبول دارم که کارشون که روسری رو از سر بقیه میکشن نا درست بوده، ولی اگر فیلم هایی رو ببینی که پلیسا دارن یه دختر بی گناه که توی اختشاش گرا ن ببودا رو با چماق میزنن چی؟ اگه ببینی یه پیرزن و نیرو انتظامی میزنه و پیرزنه بهش میگه من جای مادرتم ولی یکی با چماق میاد میزنتش یا یه پیرمرد بی گناه و زدن تو چشش و خونریزی داره چی میگی؟ به قرآن اینا جاشون جهنمه، اینا همونایین که میرن کربلا و مکه و بهشون میگن حاجی، اینا همونایین که ادعای نماز خون بودنشون میاد،حتما جاشون تو بهشته اصلا خیال شما راحتتتت
اسرا
2 مهر 01 22:12
الان چادری و بی حجاب فرقی نداره، چون از هر دو تاشون دارن کشته میشن
اسرا
2 مهر 01 22:13
ولی دولت حق نداره راجع به پوشش کسی نظر بده!
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
این دیگه درست نیست
زهرا صالحی پور
3 مهر 01 11:08
چرا دوست گل من، خیلی ها 
خیلی ها
خیلی ها
من نمیخوام از اینجور افراد دفاع کنم، کو.........ن لقشان 
ولی مسله اینجاست خیلی ها واقعا بخاطر حجاب از دانشگاه ها محروم شدن
یه خانوم محترمی اسمشون مریم بود فامیلی شون رو بخاطر ندارم ولی همین امسال از دانشگاه رفتن یا ادامه ی تحصیل و یا کار کردن در مشهد بخاطر چادری بودن محروم شدن! و این خبر هم واقعیت داره حالا شما دوست محترمِ مَن باور نکن😊
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
بهار برو مزاحم نشو چرت و پرت هم در وبلاگ من ننویس
زهرا صالحی پور
3 مهر 01 11:12
دولت ارزش زنان زیادی رو دونسته که میگه حجاب کنید یا پوشش تون مناسب باشه چون همین خارج که زناش بی حجابن کلی مزاحمت براشون ایجاد میشه  به عنوان کالا استفاده میشن از طرف مردای کثیف و اشغال 
زهرا صالحی پور
3 مهر 01 11:15
من خودم مذهبی نیستم، تقریبا منم اوایل در سن ۱۴ سالگی تصمیم گرفتم دیگه تیپ لش و اینا نداشته باشم مثل شما مادرم بهم میگفت محجبه نشو  حوصله تیکه شنیدن داری؟ اینقدر حجاب نکن اینقدر موتو نده جلو حوصله حرف و حدیث و مسخره کردن از طرف مردم داری؟  حجاب زیاد نکن برات خوب نیست روسریتو نده جلو بابا اعتماد بنفست رو از دست میدی و اینا  منم واقعا به خاطر این حرف مادرم نتونستم محجبه بشم اما همچنان تو قلبم مسلمونی و پاکی هست
زهرا صالحی پور
3 مهر 01 11:17
در ضمن دوست گرامی؛ الان که ۳۸ سالمه و دانشجوی پزشکی هستم و یک زن موفق و مستقل هستم، واقعا لجم میگیره یکی رو جنس زن و دختر اسم ضعیف بزاره 
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
38 ساله دانشجووو؟

برو بهار منو نخندوون. برووووو
اسرا
3 مهر 01 13:38
آخه آناهید پوشش هرگسی و حجابش ربطی به دولت نداره دولت فقط میتونه بدون خشونت تذکر بده
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
درسته. دولت فقط میتونه بدون خشونت تذکر بده و فرهنگ سازی کنه
کسی ک از بهار عنش گرفته
11 مهر 01 21:14
۱.اگه ۳۸ سالشه اون زن،۱۴ سالگیش می&zwnjشده ۱۳۷۷ ک اونموقه تیپ لش نبوده!
۲.پدرومادر من هردو دانشجو پزشکی بودن. و واسه هردو هفت سال طول کشید یعنی تا حول و حوش ۲۷ سالگی
دختره چشم سفید دروغ میگه عین سگ
 
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
عزیزم اسمت محترمانه نیست. 

درسته. 7 سال عمومیی 2 سال طرح دوباره کنکور و تخصص و دوباره باز طرح.
بیشتر از 7 سال طول میکشه حتی
کسی ک از بهار خوشش نمیاد
13 مهر 01 16:29
آخ جر میدونم معذرت 
میخوای پاکش کن دوباره کامنتو بدم وبتون مسدود نکنن
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
نه عزیزم لازم نیست. فکر نکنم  مدیریت کاری داشته باشه