𝓐𝓷𝓪𝓱𝓲𝓭 (◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦)𝓐𝓷𝓪𝓱𝓲𝓭 (◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦)، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره
𝓜𝔂 𝓫𝓵𝓸𝓰𝓜𝔂 𝓫𝓵𝓸𝓰، تا این لحظه: 3 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره
𝓬𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 (𝓶𝔂 𝓬𝓪𝓽)𝓬𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 (𝓶𝔂 𝓬𝓪𝓽)، تا این لحظه: 3 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره
𝓕𝓪𝓽𝓮𝓶𝓮𝓱𝓕𝓪𝓽𝓮𝓶𝓮𝓱، تا این لحظه: 18 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره
𝐹𝓇𝒾𝑒𝓃𝒹𝓈𝒽𝒾𝓅 𝓌𝒾𝓉𝒽 𝐹𝒶𝓉𝑒𝓂𝑒𝒽 𝒮𝒶𝓃𝒶𝐹𝓇𝒾𝑒𝓃𝒹𝓈𝒽𝒾𝓅 𝓌𝒾𝓉𝒽 𝐹𝒶𝓉𝑒𝓂𝑒𝒽 𝒮𝒶𝓃𝒶، تا این لحظه: 2 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره
𝓒𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮𝓒𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮، تا این لحظه: 3 سال و 7 روز سن داره
𝓞𝓭𝓲𝓷 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮𝓞𝓭𝓲𝓷 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮، تا این لحظه: 1 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

داستان های خواهر بزرگ 13 ساله

بیاید دنیا رو رنگی کنیم🌈

اولین پست سیزده سالگی

1402/6/22 22:35
123 بازدید
اشتراک گذاری

اینم از اولین پست سیزده سالگی

چقدر همه چی زود میگذره ها،

باورنکردنیه که سومین تولدیه که در کنار نی نی وبلاگ میگیرم... 💜

حرفیم ندارم نوشتنمم نمیاد، فقط این که خیلی فرصت های خوبی تو این سایت برای همصحبتی با ادمای خوب داشتم، خیلی تجربه های خوبی کسب کردم و.. همین دیگه. ممنونم از شما، از نی نی وبلاگ و نی نی وبلاگیا. 

پسندها (2)

نظرات (10)

Hossein (-:Hossein (-:
22 شهریور 02 22:51
تولدتون مبارک ان شاء الله زیر سایه پدر و مادرتون 130 ساله بشید 🌹🎂
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
ممنونم. 
همچنین🌿

23 شهریور 02 11:27
تولدت مبارک🌹منم تولدم 26 روز پیش بود😊13 سالمه همسن هم هستیم😊
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
ممنونم عزیزمممم
مبارکت باشه. 

عه چه جالب. دنبالت کردم
مامان و ماهرخ جون🌜💛مامان و ماهرخ جون🌜💛
23 شهریور 02 22:03
تولدت مبارک🌏
دنبالی دنبالم کن
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
ممنونم عزیزم. 
حتما

31 شهریور 02 13:30
چطوری؟
تولدت مبارک🎂
با تاخیر البته
منو که یادته؟😅
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
سلام خواهر. عالیم. تو خوبی؟ 
ممنونمممم.

اره بابا یادمه. مدلینی دیگه؟ من همه رو یادمه. 
چه خبر؟ 

31 شهریور 02 13:34
مرسی منم خوبم
آره مدلینم
سلامتی😁
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
الحمدلله
اها خب. گفتم که یادمه. 
چیشد وبلاگ قبلیت؟ 

31 شهریور 02 13:39
هیچی یه شب زد به سرم و پاکش کردم😂
البته فقط اون نبود دوتا وب دیگم داشتم که اصلا فعال نبودن یکیشو از کلاس نهم داشتم اونارم پاک کردم😂
کلا اخلاقم اینجوریه یهو همه چی رو دیلیت میکنم و میرم احتمالا سر این وبلاگمم همین بلا بیاد😂
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
ای بابا چرا. داشت خوش میگذشت که. 
الان کلاس چندی؟ 
نه بابا نکن

31 شهریور 02 13:51
دوازدهم بودم تموم شد😁
سعی میکنم نکنم😂
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
اها... اره یادم اومد درباره کنکور صحبت میکردی
انتخاب رشته کردی؟ 

31 شهریور 02 14:27
آره منتظر نتیجه ام😁
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
تجربی بودین درسته؟ 

31 شهریور 02 14:32
بله
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
رشته مورد نظرت برای دانشگاه چیه؟ 

31 شهریور 02 15:34
پزشکی
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
انشالله که قبولی