𝓐𝓷𝓪𝓱𝓲𝓭 (◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦)𝓐𝓷𝓪𝓱𝓲𝓭 (◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦)، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره
𝓜𝔂 𝓫𝓵𝓸𝓰𝓜𝔂 𝓫𝓵𝓸𝓰، تا این لحظه: 3 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره
𝓬𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 (𝓶𝔂 𝓬𝓪𝓽)𝓬𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 (𝓶𝔂 𝓬𝓪𝓽)، تا این لحظه: 3 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره
𝓕𝓪𝓽𝓮𝓶𝓮𝓱𝓕𝓪𝓽𝓮𝓶𝓮𝓱، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره
𝐹𝓇𝒾𝑒𝓃𝒹𝓈𝒽𝒾𝓅 𝓌𝒾𝓉𝒽 𝐹𝒶𝓉𝑒𝓂𝑒𝒽 𝒮𝒶𝓃𝒶𝐹𝓇𝒾𝑒𝓃𝒹𝓈𝒽𝒾𝓅 𝓌𝒾𝓉𝒽 𝐹𝒶𝓉𝑒𝓂𝑒𝒽 𝒮𝒶𝓃𝒶، تا این لحظه: 2 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره
𝓒𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮𝓒𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮، تا این لحظه: 2 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره
𝓞𝓭𝓲𝓷 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮𝓞𝓭𝓲𝓷 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮، تا این لحظه: 1 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

داستان های خواهر بزرگ 13 ساله

بیاید دنیا رو رنگی کنیم🌈

مرررررررد هیجده ساله دیگه چه صیغه ایه؟

1402/10/7 21:08
237 بازدید
اشتراک گذاری

اقا یه چند روزی بود میخواستم بیام اینو بنویسم فرصت نمیشد (لعنه الله علی ریاضی والامتحان الریاضی)

از اونجا شروع میشه که همونطور که میدونید امریکا هرکی هرکیه و هر از پشت کوه اومده ای میره یه تفنگ میخره یا تفنگ ننشو بر میداره و میتونه بره مدرسه ها رو تیربارون کنه.

به دلایل واقعا موجهی مثل این که مثلا طرف از دوشنبه ها متنفره

حالا

این چند روزه دوباره یه تیر اندازی شده بود، یه پسر هیجده ساله ای رفته بود مدرسه رو تیربارون کرده بود.

یادمم نیست مدرسه خودش بود یا نه. فکر کنم ابتدایی بود.

حالا رسانه ها به خصوص رسانه های ایرانی (ماهواره دیگه البته) اومدن برای این که از شدت فاجعه کم کنن نوشتن توسط یک مرد هیجده ساله انجام شده.

زارتتتت. مرررررد هیجده ساله؟ مردددد؟ مرددددد؟ 

اقا طفلی بیش نبوده. با مرد گفتن بهش چیزی عوض نمیشه که برین اسلحه رو از دست اطفال جمع کنین.

من اصلا مرد هیجده ساله تو دهنم نمیچرخه. نهایتا مرد 27 ساله به بالا.

مررررررد

..

در راستای همین اتفاق باید بگم من دوستای عرب زیاد دارم. لبنانی سوری عراقی و.. فلسطینی.

حالا خواهر دوست فلسطینیم حامله شده تو اون وضعیت جنگ که تو چادر اسکان دارن. تازه عروسیم نگرفتن هنوز عقدن. به خاطر جنگ و اینا عروسی نگرفتن دیگه.

"محض اطلاع اونا هم مثل ما رسوم بله برون و عقد و عروسی جدا و حنابندون دارن برای اونام زیاد جالب نیست تو عقد بچه دار شدن"

حالا تو فلسطین و بین اهل سنت و اینا کلا ازدواج تو سن کم رسمه. خود خواهر دوستمم هیفده سالشه.

و اما شوهرش.

شوهرشم یه مررررررررد هیجده سالست. حتی خود دوستمم که فلسطینیه میگه هم برا ازدواجش هم برا بچه دار شدنش زوده.

حالا به قول فاطمه (سانا) این مرررررررد هیجده ساله هم مثل بقیه مررررررردای هیجده ساله اگر ببینیشون سیبیل درنیاوردن هیچ، اصلا از اون شوید های تازه جوانه زده هم ندارن.

بنده خدا هنوزم نمیدونه داره پدر میشه مثلا.(شاید چون خودش نیاز به پدر داره)

تو فاز بچه داریم نیست میخواد بره بجنگه. حالا این خوبه باز.خیلی از اعضای حماسم همینه سنشون. دوران جنگ ما هم اتفاقا شهید 12 13 ساله هم داشتیم.

ولی اخه بچه داری؟ بابا خیلی بچست پسر هیجده ساله اصلا فرق دست چپ و راستشو نمیدونه.

والا پسرای هیجده ساله ما که نسل جدیدن فکر میکنن امام خمینی و خامنه ای با هم داداشن.

حالا نمیدونم اونا چجورن

یاد فامیلمون میوفتم. بنده خدا تو هیجده سالگی که نشسته بود درسشو میخوندو بسکتبال بازی میکرد . اما بیست و دو سالگی بنده خدا میخواست زن بگیره و یادمه که شده بود معضل خانواده:joy: کل فامیل بسیج شده بودن اینو سر عقل بیارن

اونوقت پسرای اونا تو هیجده سالگی وسط جنگ وسط بمبارون بچه دار میشن

پسندها (2)

نظرات (11)

Hossein (-:Hossein (-:
7 دی 02 21:34
احساس کردم جدا بچه ام 😁
چپ و راست  رو باهم می&zwnjزنید 😁🤦&zwj♂️
والا من بابابزرگم 20 سالگی ازدواج کرد لامصبا (اشخاص معلوم الحال) و خودمون با خودمون ماری کردیم که ی شخص 18 ساله بچه تصور بشه 
آمریکا هم کلا طویله ای بیش نیست :-)
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
خب دقیقا اشتباهتون همینجاست. احساس نکنین مطمعن باشین😂🌚
از چه لحاظ؟ 😅😄
من خودمم مادربزرگم دوازده سالگی ازدواج کرد پونزده سالگی بچه دار شد. ولی اولا پسر با دختر متفاوته دوما شصت سال پیش با الان متفاوته🫥
بعد اخه پسر این سنی وسط جنگ و بمبارون که تو چادر اسکان دارن بچه دار شه اخه😑
.. 
اون که درش شکی نیست. جدیدا یه نوع گرایش جدید داده بیرون. اینطوریه که تو سالمی ولی فکر میکنی باید با نقص عضو متولد میشدی پس میری و دستت رو قطع میکنی تا جسمت رو با روحت تطبیق داده باشی🌝
ܩُـهـنـا♡ܩُـهـنـا♡
9 دی 02 12:35
👌👌
ای امان از اینا آدم نمی دونه چی بگه 
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
درسته ولی دقیقا کیا منظورته خواهر؟ 😂😅
ܩُـهـنـا♡ܩُـهـنـا♡
9 دی 02 21:45
نه منظورم خود تحقیر ها و رسانه های مخالفه ،
نگران نباش
.
15 دی 02 14:32
ضمنا باراخرت باشه از این گوه ها میخوری و اسم من رو تو این صفحه میاری ....
و بار اخرتم باشه که من رو یادت هست😂😂😂
.
15 دی 02 14:35
ضمنا باراخرت باشه از این گوه ها میخوری و اسم من رو تو این صفحه میاری .... و بار اخرتم باشه که من رو یادت هست😂😂😂 تو برو ننتو جمع کن اول از همه بعد بیا اسم منو تو این صفحه بیار اسکل🤣🤣🤣😂😂😑🤣
.
15 دی 02 14:35
ضمنا باراخرت باشه از این گوه ها میخوری و اسم من رو تو این صفحه میاری ....
و بار اخرتم باشه که من رو یادت هست😂😂😂



تو برو اون ننتو جمع کن اول از همه بعد بیا اسم منو تو این صفحه بیار اسکل🤣🤣🤣😂😂😑🤣
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
باز این دیوانه اومد😂😂
.
15 دی 02 16:50
اخه واقعا نمیفهمم بیماره بدبخت چرا صفت خودتو به من نسبت میدی فشار خوره بدبخت؟ تو میای راجب من تو نی نی وبلاگ چرت و پرت میگی منم صد برابر میرینم دهنت واق واق نکن ولد زنا 
.
15 دی 02 16:53
آخه ولد زنای واق واق کن از چی فشار میخوری حرومزاده میگم اسم منو گوه نخور ت این صفحه نیار چون من اصلا تو رو تحویل نمیگیرم فشاریه بدبخت
.
15 دی 02 17:00
خواهشا اگه مریضی برو تیمارستان برات نوبت گرفتم 
ܩُـهـنـا♡ܩُـهـنـا♡
16 دی 02 23:02
سلام
دوست عزیز لطفا به پست جدیدم سر بزنید و نظرتون رو بگین ...😘
http:mm2021.niniweblog.compost87%D8%AE%D8%B7%D8%A7%D8%A8-%D8%A8%D9%87-%D9%87%D9%85%D9%87-%DB%8C-%D9%86%DB%8C-%D9%86%DB%8C-%D9%88%D8%A8%D9%84%D8%A7%DA%AF%DB%8C-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B9%D8%B2%DB%8C%D8%B2-%D8%AF%D9%84---%D9%84%D8%B7%D9%81%D8%A7-%D9%85%D8%B7%D8%A7%D9%84%D8%B9%D9%87-%D8%B4%D9%88%D8%AF.html
ᴡʜɪᴛᴇ ʙᴀᴛᴡʜɪᴛᴇ ʙᴀᴛ
4 بهمن 02 6:44
عه ملکه زنبور هاااا
ندیده بودم کامنتای این پست و چرا 🌚😂😂😂
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
این هر چند وقت یه بار میاد یه ویز ویز میکنه میره