𝓐𝓷𝓪𝓱𝓲𝓭 (◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦)𝓐𝓷𝓪𝓱𝓲𝓭 (◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦)، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره
𝓜𝔂 𝓫𝓵𝓸𝓰𝓜𝔂 𝓫𝓵𝓸𝓰، تا این لحظه: 3 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره
𝓬𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 (𝓶𝔂 𝓬𝓪𝓽)𝓬𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 (𝓶𝔂 𝓬𝓪𝓽)، تا این لحظه: 3 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره
𝓕𝓪𝓽𝓮𝓶𝓮𝓱𝓕𝓪𝓽𝓮𝓶𝓮𝓱، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره
𝐹𝓇𝒾𝑒𝓃𝒹𝓈𝒽𝒾𝓅 𝓌𝒾𝓉𝒽 𝐹𝒶𝓉𝑒𝓂𝑒𝒽 𝒮𝒶𝓃𝒶𝐹𝓇𝒾𝑒𝓃𝒹𝓈𝒽𝒾𝓅 𝓌𝒾𝓉𝒽 𝐹𝒶𝓉𝑒𝓂𝑒𝒽 𝒮𝒶𝓃𝒶، تا این لحظه: 2 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره
𝓒𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮𝓒𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮، تا این لحظه: 2 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره
𝓞𝓭𝓲𝓷 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮𝓞𝓭𝓲𝓷 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮، تا این لحظه: 1 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره

داستان های خواهر بزرگ 13 ساله

بیاید دنیا رو رنگی کنیم🌈

خاطرات امروز+ خرید اول مهر

1400/7/2 1:04
154 بازدید
اشتراک گذاری

امروز صبح خیلی زود از خواب بیدار شدم. چون باید میرفتیم برای اول مهر خرید میکردیم. 

لوازم تحریر امسال من این ها هستن

۵ عدد دفتر که عاشقشونم خصوصا اونی که تم پاییز داره🍂🍁

یک جامدادی و کلی مداد و خودکار

✏✒🖋🖊🖌🖍📝

یک عدد پلنر

۱ برچسب ماه، ۲ برچسب ستاره و یک پلنر خیلی کوچک تر

۲ عدد پوشه بنفش💜

گونیا و نقاله و...

ناهار هم پلو مرغ داشتیم. بعد هم آقای عبداللهی اومد تا پای بابام رو شست و شو بده و بعد هم کلاس فوق برنامه ثبت نام کردم و کلاس زبان. ۴ تا کلاس فوق برنامه. هوش کلامی هوش و خلاقیت استعداد تحلیلی و ریاضی پیشرفته. به کلاس ها حس خوبی دارم ولی به کلاس زبان نه. نمیدونم چرا.

امروز با بهار کلی درس کار کردیم. اینقدر کیف میده که نگو. 

بعد هم نشستم و خوندن تمام سوره های قرآن رو شروع کردم و قراره تا سال ۱۴۰۱ همه اش رو تموم کنم❤

پسندها (2)

نظرات (3)

سایهسایه
2 مهر 00 18:20
من خودمو کشتم دفتر با خط آبی کمرنگ پیدا کنم😊
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
برگشتی؟ دیگه نری ها. بهار که چیزی نگفت اصلا. معذرت خواهی هم کرد حالا بعد عصبی شد دوباره دعوا&zwnj کرد. شما هم زودرنج نباش دیگه. حالا چرا خط آبی کمرنگ؟ این دفتر هایی که من خریدم داخلشان هم رنگی و خوشگله بهم انرژی مثبت میده واقعا
سایهسایه
2 مهر 00 21:35
چون که باعث میشه هنگام نوشتن و خوندن چشما خسته نشه
و رنگ ملایم و آرام بخشیه برای مطالعه و نوشتن
عزیزم اگه میشه دیگه راجع اون موضوع صحبتی نداشته باشیم😇😉
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
اها. آره. ولی نمیدونم چرا من همیشه خط مشکی میخرم. البته دفتر هایی با زمینه کرم رنگ هم خیلی دوست دارم که البته چشم رو واقعا خسته میکنن
سایهسایه
2 مهر 00 21:35
برای اینکه هنگام مطالعه نور کمترب بازتاب کنه و چشما خسته نشه
در ضمن عزیزم بهتره راجع اون موضوع صحبت نکنیم