𝓐𝓷𝓪𝓱𝓲𝓭 (◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦)𝓐𝓷𝓪𝓱𝓲𝓭 (◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦)، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره
𝓜𝔂 𝓫𝓵𝓸𝓰𝓜𝔂 𝓫𝓵𝓸𝓰، تا این لحظه: 3 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره
𝓬𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 (𝓶𝔂 𝓬𝓪𝓽)𝓬𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 (𝓶𝔂 𝓬𝓪𝓽)، تا این لحظه: 3 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره
𝓕𝓪𝓽𝓮𝓶𝓮𝓱𝓕𝓪𝓽𝓮𝓶𝓮𝓱، تا این لحظه: 18 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره
𝐹𝓇𝒾𝑒𝓃𝒹𝓈𝒽𝒾𝓅 𝓌𝒾𝓉𝒽 𝐹𝒶𝓉𝑒𝓂𝑒𝒽 𝒮𝒶𝓃𝒶𝐹𝓇𝒾𝑒𝓃𝒹𝓈𝒽𝒾𝓅 𝓌𝒾𝓉𝒽 𝐹𝒶𝓉𝑒𝓂𝑒𝒽 𝒮𝒶𝓃𝒶، تا این لحظه: 2 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره
𝓒𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮𝓒𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮، تا این لحظه: 3 سال و 7 روز سن داره
𝓞𝓭𝓲𝓷 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮𝓞𝓭𝓲𝓷 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮، تا این لحظه: 1 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

داستان های خواهر بزرگ 13 ساله

بیاید دنیا رو رنگی کنیم🌈

از درس خوندن خسته شدم..📖📚✏

1400/7/21 18:10
188 بازدید
اشتراک گذاری

اگر خسته شدی این مطلب رو بخون.

نمیدونم!

شاید از درس خوندنت خسته شدی

شاید از فشار های خانوادت خسته شدی

شاید...

نمیدونم.

ولی حق داری.

گاهی اوقات آدم تو یک شرایطی قرار میگیره که خسته میشه

تو، هر جای دنیا هستی حق داری خسته باشی

اما بدون

حق نداری جا بزنی! حق نداری

چیزی که بهت میگم رو آویزه گوشت بکن.

قانون زندگی

قانون معامله است.

مطمئن باش یک روزی میرسه که تلاش هات رو میفروشی

و آرزو هات رو میخری!

مطمئن باش...

پسندها (4)

نظرات (7)


21 مهر 00 18:32
متنت فوق العاده بود
لایک 💕
 
سایهسایه
21 مهر 00 19:00
آناهل یه چیزی میگم 🤩🤩
ار کلاس ششم لذت ببر کیف کن یعنی آنقدر لذت ببر که تو خوشی غرق بشی غر غر اضافی ممنوع😍😍😍😍🤣😅❤🧡❤
ولی متن نازی داری ها ❤🧡❤🧡❤
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
آناهید هستم آناهل یک نفر دیگست😅😁

من خودم واقعا دارم لذت میبرم. نه استرس تیزهوشان رو دارم نه... این متن رو گذاشتم برای اونایی که فکر میکنن حالا چه اتفاق مهمی قراره بی&zwnjافته

ممنووووون🌈🌌🔮💜
سایهسایه
21 مهر 00 20:39
😂🤭
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
ببین باورت نمیشه دوستام اینقدر نگران و عصبی و... ان که... حتی بعضی هاشون برای بیان احساساتشون درباره تیزهوشان اصرار دارند شعر بسرایند🤣 البته شعر هایی که نه قافیه دارن نه عروض نه ردیف و شاعران صرفا هدفش این بوده که یک چیزی بسرایه
سایهسایه
21 مهر 00 21:37
بهشون بگو بیخود خودشونو نکشن چندتا تست بزنن یکمم به مغزشون فشار بیارن بد نیست
سایهسایه
21 مهر 00 21:38
خدشونو نکشن تستای آزمون امسالو بزنن
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
اینم فکر خوبیه 

22 مهر 00 10:39
اه نوه ی پدر بزرگ چه متفکری بابا حوصله کجا بود😂
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
◽◽◽◽◽◽
بلاخره آدم باید تلاش کنه دیگه.
مگر این که هدفش تیزهوشان نباشه

6 آبان 00 7:03
زندگی همین دویدنو و تلاش کردن و خسته شدنو و رسیدنه 
متنت خیلی قشنگ بود😍
موفق باشی💛💛
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
دقیقا من خودم مشکلی ندارم برای دیگران گفتم.