𝓐𝓷𝓪𝓱𝓲𝓭 (◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦)𝓐𝓷𝓪𝓱𝓲𝓭 (◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦)، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره
𝓜𝔂 𝓫𝓵𝓸𝓰𝓜𝔂 𝓫𝓵𝓸𝓰، تا این لحظه: 3 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره
𝓬𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 (𝓶𝔂 𝓬𝓪𝓽)𝓬𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 (𝓶𝔂 𝓬𝓪𝓽)، تا این لحظه: 3 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره
𝓕𝓪𝓽𝓮𝓶𝓮𝓱𝓕𝓪𝓽𝓮𝓶𝓮𝓱، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره
𝐹𝓇𝒾𝑒𝓃𝒹𝓈𝒽𝒾𝓅 𝓌𝒾𝓉𝒽 𝐹𝒶𝓉𝑒𝓂𝑒𝒽 𝒮𝒶𝓃𝒶𝐹𝓇𝒾𝑒𝓃𝒹𝓈𝒽𝒾𝓅 𝓌𝒾𝓉𝒽 𝐹𝒶𝓉𝑒𝓂𝑒𝒽 𝒮𝒶𝓃𝒶، تا این لحظه: 2 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره
𝓒𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮𝓒𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮، تا این لحظه: 2 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره
𝓞𝓭𝓲𝓷 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮𝓞𝓭𝓲𝓷 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮، تا این لحظه: 1 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

داستان های خواهر بزرگ 13 ساله

بیاید دنیا رو رنگی کنیم🌈

سلاااام

1400/8/20 8:49
178 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بچه ها از کلاس ریاضی دارم براتون مینویسم. البته الان داره تموم میشه دیگه.

مامانم پریروز گوشیم رو گرفته بود دیشب پس داد. ولی من فکر میکردم بیشتر طول بکشه برای همین پست گذاشتم بهتون خبر بدم

دیروز امتحانم رو حضوری دادم. نمیدونید چقدر خوش گذشت🤣 😂 اول شروع امتحان یکی داد زد کی این جا کلاس ششمهههههه. و هر کی دستش رو برد بالا گفت چه درسیت خوبه. منم گفتم هدیه ها و هوش کلامی. خودش گفت استعداد تحلیلی ریاضی. اجتماعی و قرآن و خود فارسی هم خواهران دیگه گردن گرفتن🤣

خلاصه یک تقلب دست جمعی گروهی کردیم.. امتحان رو دادیم و رفتم داخل کلاس شاگرد جدید دلارام ماسک زده بود. من اول فکر کردم لیلیا یکی دیگه از شاگرد های کلاسه. یعنی خود لیلیا بودااااا. صداش فرق می‌کرد و یکم چهرش و قد و قواره اش کودکانه بود. وگرنه خود لیلیا بود از زیر ماسککک.  حتی بهش گفتم لیلیا چرا صدات اینقدر عوض شده! بعدم باور نمیکردم لیلیا نیست! فکر میکردم از پشت ماسک صداش اینطور شده!

خیلی عجیب بود مگه میشه اینقدر شباهت.

پسندها (4)

نظرات (5)


20 آبان 00 11:06
دنبال شدید لطفا دنبال کنید
سایهسایه
20 آبان 00 11:34
سلام 

20 آبان 00 13:53
لیلیا اسمه عایا😐
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
خیر. دیروز تو لغت نامه دهخدا و واژه یاب سرچ کردم. فقط یک معنی تو یک واژه نامه مزخرف غیر رسمی بود که اون هم لیل ای یا بود نه لی لی یا
ReyhanehReyhaneh
20 آبان 00 16:46
دنبال شدید لطفا دنبال کنید
گریتینگ
20 آبان 00 16:54
بسیار عالی