𝓐𝓷𝓪𝓱𝓲𝓭 (◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦)𝓐𝓷𝓪𝓱𝓲𝓭 (◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦)، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره
𝓜𝔂 𝓫𝓵𝓸𝓰𝓜𝔂 𝓫𝓵𝓸𝓰، تا این لحظه: 3 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره
𝓬𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 (𝓶𝔂 𝓬𝓪𝓽)𝓬𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 (𝓶𝔂 𝓬𝓪𝓽)، تا این لحظه: 3 سال و 22 روز سن داره
𝓕𝓪𝓽𝓮𝓶𝓮𝓱𝓕𝓪𝓽𝓮𝓶𝓮𝓱، تا این لحظه: 18 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره
𝐹𝓇𝒾𝑒𝓃𝒹𝓈𝒽𝒾𝓅 𝓌𝒾𝓉𝒽 𝐹𝒶𝓉𝑒𝓂𝑒𝒽 𝒮𝒶𝓃𝒶𝐹𝓇𝒾𝑒𝓃𝒹𝓈𝒽𝒾𝓅 𝓌𝒾𝓉𝒽 𝐹𝒶𝓉𝑒𝓂𝑒𝒽 𝒮𝒶𝓃𝒶، تا این لحظه: 2 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره
𝓒𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮𝓒𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮، تا این لحظه: 2 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره
𝓞𝓭𝓲𝓷 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮𝓞𝓭𝓲𝓷 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮، تا این لحظه: 1 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

داستان های خواهر بزرگ 13 ساله

بیاید دنیا رو رنگی کنیم🌈

احوالات این روز ها

1400/9/3 2:06
354 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بچه ها

فکر کنم 10 روزی میشه که سری به نی نی وبلاگ نزدم.

خبببب به اخرای پاییز نزدیک میشیم و من خوشحالم که به عید نزدیک تر میشیم. 

البته پاییز هم بد نگذشته. شروع اخرین سال دوره ابتدایی

بعد هم دادن امتحان مزخرف تیزهوشان و بعد خداحافظ مهرگاااان

از امتحانات حضوری بگم و این که همه چیز داره عالی پیش میره. امتحان مهرورزان رو حضوری دادم و رتبه 5 استان رو اوردم.

از برنامه هام برای شب یلدا، اون هم شب یلدای امسالی که قنادی یاد گرفتم نگم براتون

هفته ها به سرعت میگذرن.

واقعا امسال زمان تند تر میگذره. میتونم بگم هیییچیی از پاییز نفهمیدم.

فردا دوباره باید حضوری امتحان بدم. این امتحانات حضوری هم دست از سرم برنمیدارن

کوکی زیبا تا این لحظه 8 ماه و 15 روز سن دارد

عکس های دیگه رو داخل گالری وبلاگ بارگذاری میکنم

پسندها (9)

نظرات (6)

سایهسایه
15 آذر 00 22:46
آناهید جونم تو هم مثل من از تموم شدن پاییز بدت میاد نه؟
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
نه والا. اتفاقا کاش زودتر پاییز و زمستون تموم شن بریم بهار و تابستون
سایهسایه
15 آذر 00 22:46
من خیلی گربه میخوام ولی میترسم
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
بابا ترس نداره به خدا. منم اول اومد میترسیدم ولی الان نه
سایهسایه
15 آذر 00 22:46
دلم برای کوکی ضعف میره
سایهسایه
15 آذر 00 22:47
سگ میخوام🥺🥺
سایهسایه
15 آذر 00 22:54
من فردا امتحان دارم الان تایم استراحتمه دعا کن تو دلت پاکه من نمره کامل بگیرم
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
حتما. منم ۴ شنبه امتحان دارم برام دعا کن
سایهسایه
15 آذر 00 23:05
۱۰۰ تا صلوات فقط برای تو🙃
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
منم ۱۰۰ تا صلوات برات میفرستم