𝓐𝓷𝓪𝓱𝓲𝓭 (◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦)𝓐𝓷𝓪𝓱𝓲𝓭 (◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦)، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره
𝓜𝔂 𝓫𝓵𝓸𝓰𝓜𝔂 𝓫𝓵𝓸𝓰، تا این لحظه: 3 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره
𝓬𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 (𝓶𝔂 𝓬𝓪𝓽)𝓬𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 (𝓶𝔂 𝓬𝓪𝓽)، تا این لحظه: 3 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره
𝓕𝓪𝓽𝓮𝓶𝓮𝓱𝓕𝓪𝓽𝓮𝓶𝓮𝓱، تا این لحظه: 18 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره
𝐹𝓇𝒾𝑒𝓃𝒹𝓈𝒽𝒾𝓅 𝓌𝒾𝓉𝒽 𝐹𝒶𝓉𝑒𝓂𝑒𝒽 𝒮𝒶𝓃𝒶𝐹𝓇𝒾𝑒𝓃𝒹𝓈𝒽𝒾𝓅 𝓌𝒾𝓉𝒽 𝐹𝒶𝓉𝑒𝓂𝑒𝒽 𝒮𝒶𝓃𝒶، تا این لحظه: 2 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره
𝓒𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮𝓒𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮، تا این لحظه: 2 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره
𝓞𝓭𝓲𝓷 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮𝓞𝓭𝓲𝓷 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮، تا این لحظه: 1 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

داستان های خواهر بزرگ 13 ساله

بیاید دنیا رو رنگی کنیم🌈

بهار باید مسدود بشه! متحد بشید!

1400/9/15 18:02
379 بازدید
اشتراک گذاری

سلا.م. من آناهیدم. خواهر بزرگ ۱۱ ساله. همون خواهر بزرگ ۱۰ ساله سابقم که بیشتر ۱ ساله داخل نی نی وبلاگ فعالیت دارم و من، امروز مثل سانا چشم هام رو میبندم، از وبلاگم میگذرم و این پست رو میذارم.

من از وبلاگم گذشتم. به خاطر کسی که شاید شخصیت کارتونی باشه اما، لنگه اش تو دنیا وجود نداره و اگر داشته باشه، باید بهش به چشم یک گوهر کمیاب و گرانبها نگاه کرد.

اما متاسفانه امثال لیدی باگ تو دنیا خیلی زیادن. نمونه اش همین بهار. چه لیدی باگ هایی که خودشون رو زیر یک نقاب خوبی مخفی کردن تا ذات پلیدشون پوشانده بشه. 

لیدی باگ هایی مثل صدف های زیبا که فکر میکنیم، قلب های پاک مثل مروارید پر ارزش درشون وجود داره اما در واقعیت قلبی سنگدل و بی رحم و سیاه مثل یک سنگ سخت درشون مخفی شده.

این لیدی باگ ها در دنیای ما وجود دارن و دقیقا مثل لیدی باگ اصلی و داخل کارتون هستن.

همون لیدی باگی که با بی رحمی احساسات یک انسان پاک و بیگناه رو زیر پای خودش له کرد و قلبش رو خورد کرد. از عمد!

اما گاهی بدتر از لیدی باگ هم هست. طرفدارانش. مثل همون بهار که اسم وبلاگش، خاطراتی با رنگ طوسی یا چیزی تو این مایه هاست

اگر ظالم بودن ۱ سهم داشته باشه، دفاع از ظالم هزاران هزار سهم داره و دفاع از ظالم، کاریه که بهار و لیدی لاور ها انجام میدن.

در ادامه میخوام تمام تلگراف هایی که از بهار دریافت کردم و پست رمزدار اش رو  بدون هیچ سانسوری مگر فحش های خیلی زشت براتون بذارم. حیف که کامنت هاش رو حذف کردم وگرنه اونا هم میذاشتم

این بدترین تلگرافشه

پای معلم رو هم کشید وسط🤣🤣🤣

الانم براتون پستش رو میذارم

متن:

*نی نی وبلاگ اگر داری این پست رو میخونی بدون هر فحشی باشه توش رمز دار هست و به صورت رمزدار خودم میخونمش خواهشا سختگیری نکن*

خیلی رو مخی خیلی شخصیت رو اعصابی هستی فکر‌نکن خیلی شاخی ، این پست رو دارم به صورت رمز دار مینویسم و کسی نمیخونه،لیدی نمیخواد عاشقت باشه تو گوه کی هستی مثلا؟! ازت متنفرم انگار کیسه زباله تن میمونت میکنی وقتی تبدیل به کت نوار میشی ، اسکلی تو! اسکللل! یک احمقی! انشالله بمیری! جنازت رو ببینم تو دستشویی!

هر کی طرفدارته انگار طرفدار ع.. دستشوییه 🥲🥲🥲

گ.. و گو.. دستشوییه، از آناهید متنفرم تو اینجا تا سر مرز هم میره نج.س!

کت نوار نوبه سگگگگه با اون اسم زشتتتتتتتتتت تو هیچ گو..ی نیستییییییی 

لیدی اونقدر توجهش به یک نفر دیگه زیاده که حتی کس دیگه ای رو نمیتونه نگاهم کنه!

ایننننن آیا نباید باعث افتخارت باشه؟!

به جای اینکار داری ز..ر میزنی گو.. خور ؟

خلاصه اینا رو که کسی نمیبینه ولی مهم اینه که مزخرف ترین شخصیته

و امیدوارم که میراکلس دوباره با مرینت فرشته ی من جون بگیره

فقط میدونم که جرمی هیچ کاریو درست نمیکنه

نی نی وبلاگ لطفا مسدود نکن این مطلب رو خودم میخونم و به کسی هم مربوطی نیست

دیدید چه آدم بی ادبیه؟ دیدید چی گفت؟ 

اسکرین شات همین پستش تو کانال سانا هست منم همونو دوباره براتون میذارم که مطمئن بشید پست رو خودم ننوشتم و از خودم در نیاوردم. خودم نمیتونم اسکرین شات بگیرم چون رمز پستش رو عوض کرده و دوباره پیدا کردن رمز کار سختیه (لطفا نپرسید چه طوری رمز رو گیر اوردی)

بهار باید مسدود بشه

من الان از وبلاگم گذشتم مثل سانا. نمیترسم.

من دیگه نمیترسم که وبلاگم مسدود بشه! صلح، دوستی و فضای خوب و گرم و صمیمی در نی نی وبلاگ نمیتونه وجود داشته باشه تا زمانی که وبلاگ بهار مسدود نشده.

روزی که بهار مسدود بشه، اون روز عید نی نی وبلاگی هاست. اون روز رو باید به همه نی نی وبلاگی ها تبریک گفت!

نی نی وبلاگی ها! به من و سانا بپیونید و متحد بشید. همه شما اگر از نی نی وبلاگ بخواید و حتی پست بذارید قطعا مسدود میشه.

مهنا، نگین، ریحانه، آناهل، سایه، زهرا و فندق و نازنین و اسرا و پانیسا و ... همه شما! نترسید از هیچی و به ما بپیوندید تا وبلاگ بهار مسدود بشه. به مظلوم نمایی هاش توجه نکنید، اون ذات خودش رو نشون داد!

از مسدود شدن وبلاگ ها هیچ چیز دیگه ای نترسید چون وجدان پاک و بیگناه از هیچ چی نمیترسه!

#نی_نی_وبلاگ_بهار_رو_مسدود_کن

#اتحاد_نی_نی_وبلاگی

پسندها (4)

نظرات (15)


15 آذر 00 18:43
یا جد سادات چه پست طولانی ای😐
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
تو هم پست بذار لازم نیست طولانی باشه. فقط بنویس منم به اتحاد نی نی وبلاگی می&zwnjپیوندم و درخواست میکنم بهار مسدود بشه

15 آذر 00 18:47
🤣🤣🤣🤣🤣نگران نباش حسود خانم ، خودم قراره از نی نی وبلاگ برم چون متاسفانه جایی نمیتونم باشم که یکسریا لیاقت لیدی رو ندارن،میرم خودم رو راحت میکنم واااااای راستی راستی فکر نکنی از شما ها ترسیدما،دارم بخاطره شخصیت خودم هم که شده ازینجا میرم چون لیاقت ندارین که به لیدی هیت میدید😏😏😏😏

15 آذر 00 18:48
ایشالا وبلاگ زشت تو مسدود شه،روزی که تو از بین بری و نابود بشی باید جشن بگیریم

15 آذر 00 18:48
آقا وبلاگ من خاطرات بچگیمه مسدود بشه مامانم برام یه استخوان هم نمیزاره😐
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
نترس چیز بدی نمیگی که مسدود بشی. نمیتونن ۳ نفر رو به خاطر یک نفر مسدود کنن. نترس. اگر وبلاگت مسدود شد پای من تو فقط بنویس منم به اتحاد نی نی وبلاگی میپیوندم و هشتگ بذار

15 آذر 00 18:56
پیامی به بهار: خانم بهار عزیزم به کسی میگن باشخصیت تا به کسی فحش نده شما الان هر چی فحش بود بار کت نوار کردی😐
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
خب. آیا جای کسی که فحش میده داخل نی نی وبلاگه؟ نه. پس حتما پست بذار و نترس از مسدود شدن وباگت. نینی وبلاگ وبلاگ یکی دو ساله سانا و وبلاگ ۱ ساله من و وبلاگ چندین ساله تو رو به خاطر وبلاگ ۴ ماهه بهاری که فحش داده پاک نمیکنه. فقط بگو من به اتحاد نی نی وبلاگی میپیوندم و درخواست میکنم بهار مسدود بشه. به خاطر کت نوار

15 آذر 00 19:11
وطنم ای شکوه پا برجاااااااااااا
نمی&zwnjدونم چه ربطی داشت

درکل من ۱۸ آذر وبلاگم میشه ۴ ماهه😐💔
کی گفته من ۲ ۳ ساله وبلاگ دارم؟
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
اها. به هرحال ببین چقدر دنبال گننده و دوست داری؟ تو رو به خاطر بهار مسدود نمیکنن

15 آذر 00 19:16
مهم نیس....میدونی من کت نوار رو اندازه تهیونگ دوست دارم پس مسدود هم بشم مهم نیس

پ.ن:خوشابحال کت نوار😂
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
منم. نی نی وبلاگی که بهار توش باشه به درد لای جرز دیوار میخوره سانا.

15 آذر 00 19:44
دستم اشتباهی خورد به دنبال یک وقت فکر نکنی دنبالت کردم!
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
من به دنبال کردن تو نیازی ندارم

15 آذر 00 19:46
میخواستی به لیدی هیت ندی که اون پست رو رمزدار کنم من اون پست رو رمز دار کردم با  احترام فقط هم خودم بخونمش می&zwnjخواستید پستم رو باز نکنید

15 آذر 00 19:47
🤣🤣🤣🤣وای این کیه دارم بهش میگم دستم اشتباهی خورده به دنبال!!!!!!!! کی خواست تو رو دنبال کنه دست کوفتی اشتباهی خورد به گزینه ی دنبال
سایهسایه
15 آذر 00 21:03
آناهید نژاد گربت موکتاهه آمریکاییه؟
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
سلام. نه. دی ام اچه ( دی اس اچ نه. دی ام اچ)
سایهسایه
15 آذر 00 21:05
واو چه جذاب 😅😅😅😅
 
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
دی ام اچ یعنی گربه مو متوسط معمولی
سایهسایه
15 آذر 00 22:56
کت نوار محدود شده بود و نیاز به یک محبت واقعی و حمایت و پشتیبانی داشت 
مرینت کسانی که دوستشون داشتند رو پس میزد تا به کسی که دوستش نداره برسه 
lady bang🥺✨lady bang🥺✨
8 بهمن 00 12:45
بهار بیشعور سال پیش هم به من تهمت میزد 
واخر هم کاری کرد وبلاگم مسدودشه اما الان من وبلاگ جدید زدم 
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
بهار رو ولش کن کلا بیشعوره.
چه تهمتی؟
lady bang🥺✨lady bang🥺✨
8 بهمن 00 12:45
ایشاالله بمیری بهار
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
خب حالاااااا واسه یه وبلاگ