𝓐𝓷𝓪𝓱𝓲𝓭 (◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦)𝓐𝓷𝓪𝓱𝓲𝓭 (◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦)، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره
𝓜𝔂 𝓫𝓵𝓸𝓰𝓜𝔂 𝓫𝓵𝓸𝓰، تا این لحظه: 3 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره
𝓬𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 (𝓶𝔂 𝓬𝓪𝓽)𝓬𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 (𝓶𝔂 𝓬𝓪𝓽)، تا این لحظه: 3 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره
𝓕𝓪𝓽𝓮𝓶𝓮𝓱𝓕𝓪𝓽𝓮𝓶𝓮𝓱، تا این لحظه: 18 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره
𝐹𝓇𝒾𝑒𝓃𝒹𝓈𝒽𝒾𝓅 𝓌𝒾𝓉𝒽 𝐹𝒶𝓉𝑒𝓂𝑒𝒽 𝒮𝒶𝓃𝒶𝐹𝓇𝒾𝑒𝓃𝒹𝓈𝒽𝒾𝓅 𝓌𝒾𝓉𝒽 𝐹𝒶𝓉𝑒𝓂𝑒𝒽 𝒮𝒶𝓃𝒶، تا این لحظه: 2 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره
𝓒𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮𝓒𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮، تا این لحظه: 3 سال و 7 روز سن داره
𝓞𝓭𝓲𝓷 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮𝓞𝓭𝓲𝓷 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮، تا این لحظه: 1 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

داستان های خواهر بزرگ 13 ساله

بیاید دنیا رو رنگی کنیم🌈

من، بعد از مدت ها🌈

1400/11/29 20:03
425 بازدید
اشتراک گذاری

https://anahid1399.niniweblog.com/

سلام بچه هاااااااااا

آناهیدممممممم بعد مدت ها

یک مدت اصلا حال و حوصله نوشتن نبود.

اما امروز دیگه تنبلی رو کنار گذاشتم و اومدم از اتفاقات این ماه خبر بدم. چون دلم نمیخواد تو وبلاگم 1 ماه خالی بمونه و توش چیزی ننویسم

کرونا بدتر شده و مدرسه ها دوباره کاملا آنلاین. از اونایی که با بهانه ماسک میزنم الکل میبرم و درس هام سنگینه و... میرفتن مدرسه حضوری چه خبرررررررررر؟ چه طوری درس خون لعنتی؟🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

به اشتباهت پی بردی یا نه؟

دیگه هر هفته یک امتحان شبهه تیزهوشان هم داریم. انشالله تا آخر اسفند ماه درس های مدرسه تموم میشن و دیگه از بعد عید فقط تمرین برای تیزهوشان

آقا از سریال مورد علاقه این روز های خودم براتون بگم. نیسان آبی که خب من حدودا از آذر ماه تو فیلیمو دست و پا شکسته میدیدمش تاااا این که رفتیم رسیدیم به قسمت 11. خب من همونطور که گفتم از آذر ماه و زمانی که تا قسمت 8 نیسان آبی اومده بود شروع کردم به دیدنش و خب خیلی دست و پا شکسته میدیدم و فقط وقتی حوصلم سر رفته بود. مثلا دیدن یه قسمت رو 1 هفته طول میدادم و...

وقتی که من قسمت 11 رو دیدم دیگه باید برای قسمت 12 صبر میکردم. چون زمانی قسمت 11 رو دیده بودم که فقط تا قسمت 11 اومده بود. ولی قسمت های قبلی رو که میدیدم قسمت های بعدیش هم اومده بود و... ای خدا نمیدونم چه طور توضیح بدم. خودتون منظورمو فهمیدید دیگه؟

اقا از شانس گند من همین قسمت 11 که اخرین قسمتی بود که لازم نبود برای دیدنش صبر کنم یه جای خیلی حسااااس تموم شد. اونایی که دیدن میدونن دیگه. کاملیا ازدواج کرد و به ممد چاخان خبر دادن و...

قسمت 12 با دو روز تاخیر اومد! و تازه وقتی اومد فیلیموی من خراب بود! خدایااا. هیچی دیگه به هزار دردسر و زحمت از یوتیوب پیدا کردم و دانلود کردم. از قسمت 13 به بعد هم که یک کانال پیدا کردم که رایگان میذاره.

میرسیم به ممد چاخان نیسان آبی که دیگه شده انگیزه من برای دیدن این سریال. بس که نمکههه🤣 یعنی اینقدر که من از خوشحالی ممد چاخان تو قسمت 16 خوشحال شدم از موفقیت های خودم خوشحال نشدم.

این نمک بودنش هم فقط مختص به نقشش تو سریال نیست هاااا. ایمان صفا (بازیگر نقش ممد چاخان) ذاتاً یک آدم بانمک و دوست داشتنیه!

 

ملکه مار ها🤣 (اونایی که جوکر فصل 2 رو دیدن میدونن)

یعنی جوکر رو فقط به خاطر این دیدم🤣🤣

بچه ها موجینا و همایون رو میشناسید؟ همون لیلی و مجنون گودزیلای دهه نودی🤣

الان یک سری ویدیو لو رفته که داخلش معلومه که این دو تا خواهر و برادرن و پدر و مادرشون برای درآمد زایی از ویدیو های این دو تا مجبورشون میکنن به انجام این کار ها. به نظرتون درسته این خبر؟

فصل 4 میراکلس هم داره تموم میشه. یعنی بدترین فصل بود. افتضاح بود. نمیدونم چی بگم ولی گند زدن تو فیلم.

خب دیگه. دوستتون دارم. تا پست بعدی خداحافظظظظ

پسندها (4)

نظرات (12)


29 بهمن 00 21:41
عه موجینا و همایون😐 خبری که شنیدی درسته چون مدرک داره.
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
آره. من خودم مدت هاست میسناسمشون حتی پیجشون هم دارم. یک بار برای همایون نوشتم اگر تو خطری تو استوری یا پست یا... بعدیت لباس آبی پوش. پوشید
سایهسایه
29 بهمن 00 22:27
خداحافظ👋🏻👋🏻
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
چرا سلام نکرده خداحافظی میکنی خواهرم

30 بهمن 00 16:51
من میخوام زنگ بزنم ۱۲۳ ماجرای این موجینا  همایون و بگم😐
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
چه خوب. ولی خیلی ها زنگ زدن. منم به پلیس فتا اطلاع میدم
لیلیالیلیا
19 اسفند 00 18:27
من لیلیا هستم خبری از بهار نداری؟ همکلاسیت دیگه. بعدم چرا تو اون پست گفتی اسم لیلیا معنی نداره؟ داره میشه درخشش 
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
سلام لیلیا جان. چرا اتفاقا همین جا هم وبلاگ داره.
عزیزم من حقیقت رو گفتم. اره میشه درخشش ولی تو کدوم لغت نامه ها؟ واژه نامه های آزاد. باید تو لغت نامه های مهم مثل دهخدا و معین بیاد.
لیلیالیلیا
23 اسفند 00 19:26
نخیرم معنی داره شما کافیه بری یه سرچ بزنی تو گوگل الکی لطفا به اسمم توهین نکن
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
گوگل ۱۰۰۰ تا چرت و پرت هم میگه. تو خود گوگل هم بزنی میبینی لیلیا نه تو دهخدا اومده نه معین.
لیلیالیلیا
23 اسفند 00 19:30
و اینکه اون دختره هم که اسم منو مسخره کرد اسمشو یادم نیست
بله لیلیا اسمه 
اصلا معنی نداشته باشه هم
درهرحال هر کس اسم خودشو داره 
همه اسما قشنگن
کاش اسم همو مسخره نکنیم. همچنین یه دختره که زیر پستت نوشت لیلیا اسمه عایا؟درهرحال خیلی اتفاقی پستاتو ورق زدم و به اون پست رسیدم
راستی آدرس وبلاگ بهار رو هم بده لطفا
لیلیالیلیا
23 اسفند 00 19:30
آدرس وبلاگ بهار رو بده
لیلیالیلیا
23 اسفند 00 22:08
باشه آناهید جان
اصلا اسم من مرخرف 
شما حق نداری بیای اسم منو مسخره کنی
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
من اسم شما رو مسخره نکردم! من فقط گفتم معنی مشخصی نداره تو لغت نامه های مهم نیست. و نگفتم مزخرفه
لیلیالیلیا
26 اسفند 00 19:22
اصلا اسم من بی معنی باشه چه فرقی به حالت میکنه لطفا دیگه هم راجبش حرف نزن 
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
عزیزم من داشتم با دوست خودم حرف میزدم شما یکهو شاکی شدی
لیلیالیلیا
26 اسفند 00 19:23
خوبه یکی مثل منم اسم شما رو مسخره کنه؟ اگه دوست داری بگو آناهید خانم
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
من مسخره نکردم بهار جان. عه وا ببخشید لیلیا جان
لیلیالیلیا
26 اسفند 00 19:24
مسخره هم نکرده باشی
بدون تحقیق حرف نزن
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
من تحقیق کردم عزیزم
لیلیالیلیا
26 اسفند 00 19:26
برای منم مهم نیست شما چی میگی!!