𝓐𝓷𝓪𝓱𝓲𝓭 (◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦)𝓐𝓷𝓪𝓱𝓲𝓭 (◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦)، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره
𝓜𝔂 𝓫𝓵𝓸𝓰𝓜𝔂 𝓫𝓵𝓸𝓰، تا این لحظه: 3 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره
𝓬𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 (𝓶𝔂 𝓬𝓪𝓽)𝓬𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 (𝓶𝔂 𝓬𝓪𝓽)، تا این لحظه: 3 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره
𝓕𝓪𝓽𝓮𝓶𝓮𝓱𝓕𝓪𝓽𝓮𝓶𝓮𝓱، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره
𝐹𝓇𝒾𝑒𝓃𝒹𝓈𝒽𝒾𝓅 𝓌𝒾𝓉𝒽 𝐹𝒶𝓉𝑒𝓂𝑒𝒽 𝒮𝒶𝓃𝒶𝐹𝓇𝒾𝑒𝓃𝒹𝓈𝒽𝒾𝓅 𝓌𝒾𝓉𝒽 𝐹𝒶𝓉𝑒𝓂𝑒𝒽 𝒮𝒶𝓃𝒶، تا این لحظه: 2 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره
𝓒𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮𝓒𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮، تا این لحظه: 2 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره
𝓞𝓭𝓲𝓷 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮𝓞𝓭𝓲𝓷 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮، تا این لحظه: 1 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

داستان های خواهر بزرگ 13 ساله

بیاید دنیا رو رنگی کنیم🌈

خاطرات امروز کمی حرف

1400/6/9 3:19
232 بازدید
اشتراک گذاری

امروزم یه روز معمولی بود.

پاشدم صبحانه خوردم نت گردی کردم و ناهار خوردم.

ولی عصر مادربزرگ و پدربزرگم اومدن خونمون. وقتی رسیدن آقای عبدلهی که پای بابامو شست و شو میده اینجا بود.

ولی خب کمی بعد رفت.

از اتفاق خنده دار امروز بگم. من یه عمو 30 ساله دارم که مجرده و تو ایرلنده ولی دلش میخواد تا حدودی که ازدواج کنه. البته قصه خانواده پدری من سر دراز داره.

امروز یکی از آنشنا ها و شاید دوستان مادربزرگم زنگ زد و گفت پسرت معین کحاست؟ من میخوام نوه 22 سالم که از سن کم با خانوادش به آمریکا مهاجرت کردن رو بدم به پسرت😐

و تا مادربزرگم به خودش بیاد خانمه عکس نوش و سن و... نوش رو برای مادربزرگم ارسال کرد. 😐😐

من عکس های دختره رو دیدم. خوشگل و خوش اندام بود ولی سنش بیشتر از 22 میخورد. بین 26 تا 31 بهش میخورد.

البته قطعا فقط زیبایی مهم نیست. اخلاق و تحصیلات و خانواده و خیلی فاکتور های دیگه مهم تز هستند از چهره!

که البته مادربزرگ دختره میگفت تو خانواده خوبی بزرگ شده هنرمند و درسخونده است و افتاب و مهتاب ندیده. که باز هم هیچ بقالی نمیگه ماست من ترشه کلا شنیدن کی بود مانند دیدن.

نقره ی خطینقره ی خطی

از تیزهوشان بگم.

خب بیشتر دختر ها دفتری دارن که توش برنامه ریزی ها و اهداف و کار های روزانه و... رو مینویسن

منم چنین دفتری دارم و قسمتی هم به اسم اهداف دارم. 

و قطعا باید تیزهوشان هم به عنوان یک هدف مینوشتم. ولی ننوشتم. نتونستم بنویسم. لاغر تر شدن و کیک جدید یاد گرفتن و... رو نوشتم ولی اینو نه

اهدافی رو نوشتم که واقعا هدف خودم بودم. چرا باید مجبور باشم هدفی رو بنویسم که دیگران برام تعین کردن و برای چیزی تلاش کنم که واقعا هدف من نیست..

درواقع از نظر دیگران الان تمام فکر و ذکر من باید یک چیز باشه. تیزهوشان. چرا؟ که خانوادم پزشو بدن. مادربزرگم پیش دوستاش پز بده و شب سرشو راحت بذاره زمین.

و لابد منم اگر تیزهوشان نرم میشم بی لیاقت ترین آدم کره زمین. که آبروی خانوادش و مادربزرگشو جلو دوستاش برده.

حالا اونایی که تیزهوشانی بودن گل چیدن من میرم گلاب میگیرم.

مامانا باباها لطفا برای بچه هاتون هدف تعین نکنید.

اگر تیزهوشان فرزندان شما نزدیکه می دانم که همه شما امیدوارید که بچه شما از عهده آنها به خوبی بربیاد. اما لطفا به این فکر کنید که از بین دانش آموزان در امتحان تیزهوشان هنرمندی وجود داره که نباید لزوما چیزی از ریاضی بدونه. یا یک کارآفرین وجود دارد که تاریخ ادبیات فارسی براش اهمیتی نداره. یا یک موسیقی دان که نمره علوم براش اهمیتی نداره.

اگر بچه شما قبول بشه که چه عالیسه! اگر نه، لطفا اعتماد به نفس و کرامت را ازش نگیرید. به بچتون بگید که مشکلی نیست. این تنها یک امتحانه. شاید، شاید بچه شما برای چیزهای بزرگتری ساخته شده. اون رو بخاطر نمراتش یا قبول نشدن تو تیزهوشان سرزنش نکنید.

تنها یک قبول نشدن امتحان تیزهوشان استعدادش رو ازش  نمی گیره. لطفا اینطور تصور نکنید که تنها پزشکان و مهندسان خوشبخت ترین انسان های روی زمین هستند

پسندها (7)

نظرات (25)


9 شهریور 00 10:34
شما حق ندارید سلیقه ی کسی رو بگیرید عزیزم
من پزشک آینده ام و دلیل نمیشه جلوی کسی رو بگیرید لطفا کار خودتونو انجام بدید🤭🤭🤭
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
سلام. من قرار نیست جلوی دیگران رو بگیرم انشا.. شما هم پزشک موفقی بشید. من فقط دارم میگم یک هنرمند یا موسیقیدان یا... میتونه به اندازه یک پزشک یا یک مهندس خوشبخت باشه.

9 شهریور 00 12:24
سلام سلام
ممنون میشم به پست جدیدم سر بزنی و یک لایک کوچولو برای یادگاری بزاری!
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
حتما عزیزم. دنبال کردم دنبالم کن
آبجی مهناآبجی مهنا
9 شهریور 00 19:16
چقدر حرفات فشنگ بود آناهید جون واقعا درسته 👏
واقعاً کی گفته پزشکان و مهندسان خوشبختن ؟
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
دقیقا.
کاش پدر و مادرا بفهمن

9 شهریور 00 23:47
آخه معمولا در آمد پزشک ها بیشتر از شغل های دیگه است اگر دقت بفرمایید عزیزم

شما هدف خودتونو انجام بدید قشنگم به کسی کاری نداشته باشید لطفا!!!😍😍😍
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
دوست عزیز من چاقو بیخ گلوی شما نذاشتم! احساسات خودم رو در وبلاگ خودم نوشتم. اگر خوشتون نمیاد چرا میخونید من متوجه نمیشم.

9 شهریور 00 23:59
پس چطور بقیه مادر ها و پدر ها رو وادار میکنید که مطلب تونو بخونند تا سعی کنند بچه شون پزشکی قبول نشه عزیزم؟؟؟
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
من کی گفتم سعی کنید بچتون پزشکی قبول نشه. ای خدا چرا حرف تو دهن من میذارین. اگر بچه ای پزشکی قبول شه خیلی عالیه. من فقط دارم میگم بچه شون رو به خاطر قبول نشدن در امتحانی سرزنش نکنن

9 شهریور 00 23:59
بیا نی نی گپ یک کار فوری باهات دارم!!

10 شهریور 00 13:47
سلام فالویی خوشحال میشم فالوم کنی
آناآنا
10 شهریور 00 23:37
عاااااالی خواهر عزیزممممم
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
خواهر؟ البه آره همه اینجا با هم مثل خواهریم
آناآنا
10 شهریور 00 23:37
❤❤❤❤❤
آناآنا
10 شهریور 00 23:37
🌌🌌🌌🌌🌌🌌
آناآنا
10 شهریور 00 23:37
❤❤❤❤❤🤩🤩
آناآنا
10 شهریور 00 23:37
🥰😍🥰😍🥰🥰😍😍🤩🤩🤩😍😍😍🥰
آناآنا
10 شهریور 00 23:37
🥰😍🥰🤩🥰🤩🥰
آناآنا
10 شهریور 00 23:38
آجی میشی؟
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
بله عزیزم تو نی نی وبلاگ همه با هم مثل خواهریم
آناآنا
10 شهریور 00 23:38
🥰🤩
آناآنا
10 شهریور 00 23:38
🎆🎇🎆🎇
آناآنا
10 شهریور 00 23:38
🎈🎈🎈🎀🎉🎊
آناآنا
10 شهریور 00 23:38
🎈🎊🎉🎀🎗🧨🎄🎇🧨
آناآنا
10 شهریور 00 23:38
🎀🎀🎀🎀🎗🎗❤❤❤❤
آناآنا
10 شهریور 00 23:39
💕💕💕💕
آناآنا
10 شهریور 00 23:39
🇮🇷🌌🌌
آناآنا
10 شهریور 00 23:39
❤💕❤💕❤
آناآنا
10 شهریور 00 23:39
🧨🎗🎀🇮🇷🎗
سایهسایه
12 شهریور 00 18:04
سلام عزیزم
کاملا درسته اگه کسی خودش دوست داره قبول بشه تلاش کنه که خیلی عالیه 
قبول شد چه عالی 
قبول نشد دنیا که به آخر نرسیده؟
اگه قرار باشه بافشار و زور باشه به درد نمیخوره!
🌻
در پناه حق باشید🌹
 
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
دقیقا حرف منم همین۶

13 شهریور 00 19:27
💛❤💜فدات گوزل من!