𝓐𝓷𝓪𝓱𝓲𝓭 (◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦)𝓐𝓷𝓪𝓱𝓲𝓭 (◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦)، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره
𝓜𝔂 𝓫𝓵𝓸𝓰𝓜𝔂 𝓫𝓵𝓸𝓰، تا این لحظه: 3 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره
𝓬𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 (𝓶𝔂 𝓬𝓪𝓽)𝓬𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 (𝓶𝔂 𝓬𝓪𝓽)، تا این لحظه: 3 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره
𝓕𝓪𝓽𝓮𝓶𝓮𝓱𝓕𝓪𝓽𝓮𝓶𝓮𝓱، تا این لحظه: 18 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
𝐹𝓇𝒾𝑒𝓃𝒹𝓈𝒽𝒾𝓅 𝓌𝒾𝓉𝒽 𝐹𝒶𝓉𝑒𝓂𝑒𝒽 𝒮𝒶𝓃𝒶𝐹𝓇𝒾𝑒𝓃𝒹𝓈𝒽𝒾𝓅 𝓌𝒾𝓉𝒽 𝐹𝒶𝓉𝑒𝓂𝑒𝒽 𝒮𝒶𝓃𝒶، تا این لحظه: 2 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره
𝓒𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮𝓒𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮، تا این لحظه: 3 سال و 8 روز سن داره
𝓞𝓭𝓲𝓷 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮𝓞𝓭𝓲𝓷 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮، تا این لحظه: 1 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

داستان های خواهر بزرگ 13 ساله

بیاید دنیا رو رنگی کنیم🌈

خاطرات امروز

1400/6/12 0:18
308 بازدید
اشتراک گذاری

امروز هم مثل همیشه عادی شروع شد. بیدار شدم. اولین کاری که کردم سر زدن به وبلاگ بهار بود. که دیدم خودش کامنت ها رو تائید کرده و جواب داده، بعدم که کلاس بوستان گلستان مادرم شروع شد و گوشی منو قرض گرفت😅

و منم پاشدم رفتم یه بستنی توتفرنگی خوشمزه خوردم😋

ناهار هم خورشت قیمه بود که عالی بود. 

بعد از اون پاشدیم خونه رو یکم تمیز کردیم و آقا عبداللهی اومد پای بابامو شست و شو داد و رفت. ما هم رفتیم خرید. 

اینم لوازم قنادی که امروز خریدم

قالب نیمکره ۴ سانتی

شکلات چیپسی🥰🥰🤩 خیلی این مدلش خوشمزه است

فوندانت

اره مویی مخصوص برش کیک. خیلی این کاربردیه

خلاصه بعدش اومدیم خونه و من یک نسکافه خوردم

نمیدونید خمین یه نسکافه ساده و معمولی چقدر به من انرژی مثبت داد🌌

بلاخره دنیای رنگارنگ دخترونه ما دخترا هم تو همین چیزای ساده و کوچیک خلاصه میشه دیگه 🌈🌈

و این خوشمزه دلبر😍

ترکیب نون تست و پنیر پیتزا.

بعد از اون من دیگه کم کم رفتم یه بستنی لیوانی شیری شکلاتی درست کردم و گذاشتم فریزر و رفتم حموم. لباس پوشیدم و موهامو شونه کردم. برای صبحانه فردای مامانم هم کرم کارامل درست کردم. 

و درآخر

پست امروز رو با زیبا ترین شیپ میراکلس به پایان میرسونم که هیچ چیزی زیبایی و شکوهش رو نمیتونه توصیف کنه🌈🌌🌈🌌

پ ن: امشب قراره شیفت کنم و به دنیای میراکلس سفر کنم دعا کنید موفق بشم.

پسندها (6)

نظرات (6)


12 شهریور 00 12:48
وای آناهید جون میدونستی امروز قراره برم بیمارستان؟؟
اول بابا گفتن تست میگیرن اگر مثبت بود میبرنم امشب
مرسی که به فکرمی دوست جووون🤩😍🥰💙💙🧡❤
هر وقت سفر کردی به دختر کفشدوزکی بگو بهار میگه عاااشقتم😍🤩😘😋
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
انشا... خوب بشی
خواهش میکنم عزیزم نگران وبت هم نباش من حواسم بهش هست
حتما عزیزم. ولی وقتی شیفت میکنم قرار نیست بگم یه دختر معمولیم قراره به عنوان یه دختر با قدت های جادویی که از ایران اومده تا به لیدی و کت کمک کنه برم ولی شاید بگم از یه دنیای دیگه متفاوت با دنیای دیگه اومدم

12 شهریور 00 14:03
سلام فالویی فالوم کن

12 شهریور 00 18:29
😁میگم عزیزم میای وبم به کامنتا پاسخ بدی  حوصله ندارم ممنونم
فقط اینکه یک دقیقه بیا واتساپ یک کار فوری دارم🤭🤭

12 شهریور 00 18:45
پستت عالی بود آناهید جون منم عاشق شیپ لیدی نواریم

12 شهریور 00 18:46
اگر رفتی بگو من و بهار دوست داریم از نزدیک ببینیمت😉
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
شاید بگم. آخه شاید نخوام بگم از دنیای دیگه ای اومدم

13 شهریور 00 19:19
عاااشق دستا😎💜💚