𝓐𝓷𝓪𝓱𝓲𝓭 (◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦)𝓐𝓷𝓪𝓱𝓲𝓭 (◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦)، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره
𝓜𝔂 𝓫𝓵𝓸𝓰𝓜𝔂 𝓫𝓵𝓸𝓰، تا این لحظه: 3 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره
𝓬𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 (𝓶𝔂 𝓬𝓪𝓽)𝓬𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 (𝓶𝔂 𝓬𝓪𝓽)، تا این لحظه: 3 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره
𝓕𝓪𝓽𝓮𝓶𝓮𝓱𝓕𝓪𝓽𝓮𝓶𝓮𝓱، تا این لحظه: 18 سال و 8 ماه سن داره
𝐹𝓇𝒾𝑒𝓃𝒹𝓈𝒽𝒾𝓅 𝓌𝒾𝓉𝒽 𝐹𝒶𝓉𝑒𝓂𝑒𝒽 𝒮𝒶𝓃𝒶𝐹𝓇𝒾𝑒𝓃𝒹𝓈𝒽𝒾𝓅 𝓌𝒾𝓉𝒽 𝐹𝒶𝓉𝑒𝓂𝑒𝒽 𝒮𝒶𝓃𝒶، تا این لحظه: 2 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره
𝓒𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮𝓒𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮، تا این لحظه: 2 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره
𝓞𝓭𝓲𝓷 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮𝓞𝓭𝓲𝓷 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮، تا این لحظه: 1 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

داستان های خواهر بزرگ 13 ساله

بیاید دنیا رو رنگی کنیم🌈

تکه ای از تابستان

1400/6/16 2:51
228 بازدید
اشتراک گذاری

من نمیتونم کاری کنم تابستون و بهار تموم نشن. 

نمیتونم یک تکه از آسمون آبی

یک تکه از هوای آفتابی 

یک تکه ای طبیعت تابستان

یک تکه باران بهاری

یک تکه از روز های طولانی

یک تکه از روز هایی که لازم نیست بریم مدرسه 

رو نگه دارم. اما میتونم یک تکه خوشمزه از تابستون رو نگه دارم

بله من از تیرماه دارم انواع میوه تابستونی رو فریز میکنم

اولش فقط ته یک نایلون کوچیک چند تا میوه خورد شده گذاشتم

اما امروز که مامانم کلی میوه خرید صمیم گرفتم یکم هم هلو بهشون

اضافه کنم که بابام آبکش میوه ها رو دید و خیلی خوشش اومد از فکرم

آبکش میوه ها

بعدم نشستیم با هم یه لیست درست کردیم از همه میوه هایی که باید گیر بیارم و فریز کنم مثل میوه هایی که الان کردم

البته از این لیست ۱ نوع انگور دراز سبز و آلو رو تو یخچال داشتم و اضافه مردن. سیب هم داشتم و اضافه کردم ولی سیب گلاب نبود. 

بعدش بابام گفت بیا میوه ها رو به چند دسته‌ تقسیم کن که هر بار یکی رو بیاری بیرون بخوری. خلاصه نشستیم پشت میز و میوه ها رو بسته بندی کردیم و به هر کدوم یک کم آلو و سیب و انگور اضافه کردیم

۷ تا دسته شد، در آخر همه دسته ها رو توی چندین نایلون پیچیدیم که بوی فریزر نگیره و در آخر گذاشتیم فریزر

به همین سادگی، به همین خوشمزگی. الان حتی وقتی تابستون تموم بشه من یک تکه از تابستون و بهار رو تو فریزر دارم.

پسندها (2)

نظرات (2)


16 شهریور 00 11:38
🤗🤗🤗موووفق بااااشی
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
مرسیییییییییییییییی خوشگلممممم
سایهسایه
2 مهر 00 21:52
خوبه ولی بوی آب میگیره ما همونارو خشک کردیم
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
از هیچی به هر حال بهتره. اخه اینقدر بدم میاد فقط پرتقال و نارنگی و سیب هست تو پاییز