𝓐𝓷𝓪𝓱𝓲𝓭 (◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦)𝓐𝓷𝓪𝓱𝓲𝓭 (◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦)، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره
𝓜𝔂 𝓫𝓵𝓸𝓰𝓜𝔂 𝓫𝓵𝓸𝓰، تا این لحظه: 3 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره
𝓬𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 (𝓶𝔂 𝓬𝓪𝓽)𝓬𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 (𝓶𝔂 𝓬𝓪𝓽)، تا این لحظه: 3 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره
𝓕𝓪𝓽𝓮𝓶𝓮𝓱𝓕𝓪𝓽𝓮𝓶𝓮𝓱، تا این لحظه: 18 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره
𝐹𝓇𝒾𝑒𝓃𝒹𝓈𝒽𝒾𝓅 𝓌𝒾𝓉𝒽 𝐹𝒶𝓉𝑒𝓂𝑒𝒽 𝒮𝒶𝓃𝒶𝐹𝓇𝒾𝑒𝓃𝒹𝓈𝒽𝒾𝓅 𝓌𝒾𝓉𝒽 𝐹𝒶𝓉𝑒𝓂𝑒𝒽 𝒮𝒶𝓃𝒶، تا این لحظه: 2 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره
𝓒𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮𝓒𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮، تا این لحظه: 3 سال و 1 روز سن داره
𝓞𝓭𝓲𝓷 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮𝓞𝓭𝓲𝓷 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮، تا این لحظه: 1 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

داستان های خواهر بزرگ 13 ساله

بیاید دنیا رو رنگی کنیم🌈

اینم برای تو

1401/9/4 16:34
401 بازدید
اشتراک گذاری

اوایل بازی به این عکس نگاه کردم و گفتم بِبَر. برای آرمان عزیزم بِبَر.

حالا، به این عکسس نگاه میکنم و دوباره به جایگاهی که آرمان و همه شهدا پیش خدا دارن ایمان میارم.

برنده شدیم. این بُرد هم برای آرمان...💜

پسندها (5)

نظرات (23)


4 آذر 01 16:37
ایرانی همیشه سربلند 🇮🇷❤️
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
قطعا، تا ابد🇮🇷

4 آذر 01 16:38
نوش جونش... انشالله بیشتر از این حرفا تقدیمش کنیم🥲🇮🇷✌🏼
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
خیلی خوشحالمممممممممممممممم

4 آذر 01 16:40
پست خوشامدگوییمو دیدی؟! چه وسواسی براش بخرح دادم، زیباست؟!🥲💔
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
میرم میبینم الان.

4 آذر 01 16:42
🥲✌🏼💔
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
ببین خیلی خوبه ولی یه عکسی میذارم تو پست رمزدار رمزش رو تلگراف میکنم برات برو اون رو هم بذار

4 آذر 01 16:50
چشمممم😎❤️

4 آذر 01 16:53
بهله، گذاشتم🥲✨ داداش با این عکسا داری با قلب من بازی میکنی...
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
عکس دست اوله. از تو کانالی برداشتم که دوستای ارمان اداره میکنن. آرمان و برادرش. اینقدر عکس دارم

4 آذر 01 17:01
عجب عکسی تو پست خوشامد گویی سانا خانوم ما هم آدرس کانال رو می&zwnjخواهیم (-:
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
تو ایتاعه. ایتا اگر دارید براتون بفرستم ادرس رو. تو گوگل عکس خوب نداره زیاد. تازه داستان پشت هر عکس هم نوشته

4 آذر 01 17:03
اینا دارم آدرس رو تلگراف کنید 

4 آذر 01 17:12
به منمممم بدهههه

پ.ن: درسته ایتا ندارم😐 ولی خب شاید نصب کردم
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
خواهر حالا تو نصب کن اونم چشم

4 آذر 01 17:26
نصب کردم بابااااااا
حالا که من بچه خوبیم و نصب کردم میشه ادرسشو بهم بدی و بگی تو دوست خوب منی، توروخداااا بدهه🥺💔
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
بیا تو تلگراف ها بهت میدم

4 آذر 01 22:47
برانداز فشار خور باز اومد تو وبلاگم  
​​
.
5 آذر 01 0:24
.
تو همونی نبودی که خیلی راحت آدم فروش بودی؟ خیلی راحت پشت سر من تو همه جا و تو همه رسانه ها حرف زدی علیه من؟
تو همونی نبودی که منو بخاطر سانا فروختی؟ و بهم توهین کردی و هر تهمتی دلت خواست زدی؟ و تا تونستی سعی بر مسدودیت من داشتی؟ تو همونی نبودی که بخاطر سانا و آوا و اسرا بهترین دوستت که ۳ سال باهاش دوست بودی و میشناختیش رو فروختی و مسخرش کردی و با لگد و تف پرتش کردی اونور؟ حسابش رو بکن، بهترین دوستت رو فروختی!! و مسخرش کردی و ازونا حمایت کردی
به درک
اصلا برام اهمیت نداره. فقط خواستم یادت بیارم 
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
برو خواهر من. یادت رفته چه حرفا که نزدی به همه؟ ما بی دلیل مسدودت نکردیم نی نی وبلاگ که به خاطر حرف ما کسی رو مسدود نمیکنه. دید توهیناتو بقیه هم میتونن برن ببینن.

بعدم الان من به غیر از همون سانا که میگی چند تا دوست واقعی و غیر مجازی دارم و تازه فهمیدم تو اصلا دوست نبودی. 
بعدم الان بعد 5 ماه یادت افتاده اینارو بگی؟
لاقل حرمت پستی که برای این شهید گذاشتم رو نگه دار



بعدم این که یه نفر دقیقا بعد تو به همین پستت کامنت های فحاشی داده. زیر پست اقا حسین هم دیشب چرت و پرت گفته. من نمیگم تو بودی چون  خداییش تو این 4 سال ندیدم فحش اونجوری بدی یا اون حرف های زیر پست اقا حسین هم از تو یکم بعیده. ولی اگر تو بودی، بدون که باید خجالت بکشی چون امنیتت آزادیت زندگیت همه چیزتو مدیون امثال همین علی وردی هستی بهار  خانوم

5 آذر 01 0:38
ما آرمان علی وردیو کشتیم 😎
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
البته که تو و امثال تو اونو کشتید، و کسی منکرش نیست

5 آذر 01 0:39
به مادرم بگویید دیگر پسر ندارد.
😂
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
انشالله یه روز به مادرت همینو میگیم. به مادر همتون میگیم

5 آذر 01 9:53
نه بابا...
نزدیکه روزی که بیان بکننت تو گونی به گ.و.ه خوردن بیوفتی
صدای سلام فرماندتون از اینجا به گوش میرسه حر.و.م.یاااا😎😂🤝🏼

5 آذر 01 12:30
بهار جان...نرمالی حاجی؟! چرا بعد سالیانی یادت افتاده بیای وبلاگ منو آناهید کامنت بدی خواهرم😐👎🏿
یه دختر با اکیپ عالی🥺یه دختر با اکیپ عالی🥺
5 آذر 01 17:00
ممنون فالو کردی
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم
یه دختر با اکیپ عالی🥺یه دختر با اکیپ عالی🥺
5 آذر 01 17:01
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
.
5 آذر 01 21:53
😂😂😂😂بتوچهههه سانا خانوم؟؟؟؟؟؟؟؟ ها؟  باید از تو اجازه میگرفتم؟ چه ربطی داره اصلا؟ نکنه فکر کردی میخوام با شما ها آشتی کنم؟😂😂ها؟ این آناهید خر کع چه عرض کنم ....آدم فروش خیانتکاره ایشالا خدا جوابشو اون دنیا میده و بد میزنه تو کمرش
خلاصه اه و نفرینم میگیرتش 
هم تو و هم اونو 
بعد سالیان سال؟ فقط ۴ ماه بوده که برای تو و اون آناهید احمق کامنت نذاشته بودم بی سواد . تازه اگه ۱۰ سالم بگذره بعد از ۱۰ سالم میام اینجا و کامنت میزارم چه ربطی داره اخه اصلا و اینکه شما شامپانزه ها رو فراموش کرده بودم اتفاقا ولی برام سواله این سانا چیشد یه دفعه از فمنیسم تبدیل شد به مریم مقدس 
چرا فکر میکنی یادتون افتادم؟🤣🤣🤣یاد شما اسکلا؟
حوصلم سر رفته بود گفتم بیام وبلاگ تو باد زیاد میاد اینورا آخه 
منظورم باد معدته جانم بوش تا اینجا میاد
اومدم عطر بزنم به وبلاگت بعد برم🤣🤣🤣اتفاقا فراموشت کرده بودم ولی نمیدونم چیشد مغز لعنتی من دوباره تو رو یاد من اورد🤣
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
بهار الان وقتش نیست. برو بعدا بیا جوابتو بدم. الان ما حالمون خوب نیست. شهید دادیم و به خاطرش ناراحتیم

بعدم این که ادم از اول به خاطر شرایط خانوادگی مریم مقدس! باشه که هنر نیست. سانا تغیر کرده(هرچند قبلا هم بد نبوده) و همین با ارزشه

5 آذر 01 23:50
گی

6 آذر 01 6:16
گگگگگگگ😐😐 تا کور بشی تویی که انقدر فشار میخوری یه جمله میگم یه صفحه جواب میدی😐 بدبختیااا توعم... پس سعی کن حرفای بیخودتو اینجا بزنی وبلاگ منو مثل خودت نجس نکنی، البته من جای آناهید بودم کامنتاتو بدون نگاه حذف میکردم، کم فشار بقول😐😂😂 آناااااا آشوبگر رویت شد، و با جوابهای من از صحنه خارج شد😐 البته بازم یحتمل میاد تکبیر😎

8 آذر 01 23:33
آرمان میشه کمکمون کنی؟؟😥


​​​​​
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
وایییی چه به موقع. همین الان داشتم به سانا میگفتم. زمانی که داور میخواست گل دوم امریکا رو افساید اعلام کنه داشتم شهید ارمانو به جان داداشش قسم میدادمممممم

9 آذر 01 0:42
ٱرمان؟؟ 😭
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
بنده خدا ارمان. من بیشتر انتظار داشتم ازش ولیی فدای سرش