𝓐𝓷𝓪𝓱𝓲𝓭 (◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦)𝓐𝓷𝓪𝓱𝓲𝓭 (◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦)، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره
𝓜𝔂 𝓫𝓵𝓸𝓰𝓜𝔂 𝓫𝓵𝓸𝓰، تا این لحظه: 3 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره
𝓬𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 (𝓶𝔂 𝓬𝓪𝓽)𝓬𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 (𝓶𝔂 𝓬𝓪𝓽)، تا این لحظه: 3 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره
𝓕𝓪𝓽𝓮𝓶𝓮𝓱𝓕𝓪𝓽𝓮𝓶𝓮𝓱، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره
𝐹𝓇𝒾𝑒𝓃𝒹𝓈𝒽𝒾𝓅 𝓌𝒾𝓉𝒽 𝐹𝒶𝓉𝑒𝓂𝑒𝒽 𝒮𝒶𝓃𝒶𝐹𝓇𝒾𝑒𝓃𝒹𝓈𝒽𝒾𝓅 𝓌𝒾𝓉𝒽 𝐹𝒶𝓉𝑒𝓂𝑒𝒽 𝒮𝒶𝓃𝒶، تا این لحظه: 2 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره
𝓒𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮𝓒𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮، تا این لحظه: 2 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره
𝓞𝓭𝓲𝓷 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮𝓞𝓭𝓲𝓷 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮، تا این لحظه: 1 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

داستان های خواهر بزرگ 13 ساله

بیاید دنیا رو رنگی کنیم🌈

فدای سرتون، خدا قوت

1401/9/9 0:43
301 بازدید
اشتراک گذاری

ما بهتون افتخار میکنیم

مهم نیست ببرید یا ببازید. تیم ملی همیشه تیم ملیه

ایران همیشه ایرانه

ایران همیشه سربلنده...💜

با خوندن سرود ملی ارزش خودتون رو ثابت کردید

همین کافیه.

.

.

We stand for Iran till the end of our lives in all fields

پسندها (2)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ارمیبلینک
9 آذر 01 13:44
چند سوال داشتم.
۱_ آرمان رو چه کسی کشت؟
۲_چرا کشته شد؟
۳_ فیلمش توسط چه کسی گرفته شد؟
و مطمئنی قاتلی نداشته
من که ازش فیلمی ندیدم تو گوگل بفرستید باور کنم
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
بفرمایید

1_ هموطن هاش، هم وطن هامون. حیوونایی در لباس انسان. مثل خیلیا که هر روز از کنارشون رد میشیم بدون این که بدونیم کی هستن.
اغتشاشگر بودن (و نه معترض!)

2_بسیجی بود، طلبه بود

3_خود بیشرف هایی که کشتنش


تو گوگلگ 2 تا فیلم هست. تو یکی مشخصه که چندین نفر دارن به سرشش ضربه میزنن و تو دومی پیراهنش و در اوردن و پاهاش از کار افتاده. یه لگد هم تو این فیلم به پشتش میزنن

9 آذر 01 21:21
بیا بیا ببین چه یافتم

یه تفسیر سمی از گروه B: 



انگلیس: ۷

ایالات متحده: ۵

جمهوری اسلامی ایران: ۳

ولز ۱

⁦🏴󠁧󠁢󠁷󠁬󠁳󠁿⁩⁦🇮🇷⁩⁦🇺🇸⁩⁦🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿⁩

 1 3 5 7



۱۳۵۷ تاریخ انقلاب ایران...👀😂



حالا یعنی چی 

یعنی جمهوری اسلامی به سرکردگی سیاست انگلیس (سرگروه) و با سرمایه و قدرت آمریکا سرنگون میشه (حذف ایران توسط آمریکا در آخرین بازی)



خودمم نفهمیدم چی شد ولی تا سممم بعدی بدرود😂🚶🏽&zwj♂
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
منطقی بود. البت قدرت و سرمایه خدا بیشتره و خدا سرگروه کن جهانه. بنابرین به توفیق الهیی هیچ غلطی نمیتوانند بکنند
ارمیبلینک
10 آذر 01 23:22
ممنونم از اینکه به سوالات من پاسخ دادید
الان رفتم فیلم رو هم مشاهده کردم قلبم به درد اومد
با خودم گفتم قاتلینش هم زیادن اگه بخوان اعدام کنن هم بخاطر اعدامشون اعتراض میکنن مردم
خیلی خطرناک شده جامعه مون به هم وطن خودشون رحم نمیکنن
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
خواهش میکنم
من هم واقعا وقتی دیدمش خییلیی اذیت شدم
آره ممکنه...