𝓐𝓷𝓪𝓱𝓲𝓭 (◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦)𝓐𝓷𝓪𝓱𝓲𝓭 (◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦)، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره
𝓜𝔂 𝓫𝓵𝓸𝓰𝓜𝔂 𝓫𝓵𝓸𝓰، تا این لحظه: 3 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره
𝓬𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 (𝓶𝔂 𝓬𝓪𝓽)𝓬𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 (𝓶𝔂 𝓬𝓪𝓽)، تا این لحظه: 3 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره
𝓕𝓪𝓽𝓮𝓶𝓮𝓱𝓕𝓪𝓽𝓮𝓶𝓮𝓱، تا این لحظه: 18 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره
𝐹𝓇𝒾𝑒𝓃𝒹𝓈𝒽𝒾𝓅 𝓌𝒾𝓉𝒽 𝐹𝒶𝓉𝑒𝓂𝑒𝒽 𝒮𝒶𝓃𝒶𝐹𝓇𝒾𝑒𝓃𝒹𝓈𝒽𝒾𝓅 𝓌𝒾𝓉𝒽 𝐹𝒶𝓉𝑒𝓂𝑒𝒽 𝒮𝒶𝓃𝒶، تا این لحظه: 2 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره
𝓒𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮𝓒𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮، تا این لحظه: 3 سال و 6 روز سن داره
𝓞𝓭𝓲𝓷 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮𝓞𝓭𝓲𝓷 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮، تا این لحظه: 1 سال و 11 ماه سن داره

داستان های خواهر بزرگ 13 ساله

بیاید دنیا رو رنگی کنیم🌈

کنکوریا در چه حالن؟

1401/9/13 20:56
378 بازدید
اشتراک گذاری

سلام.

کنکوری داریم تو سایت؟

در  چه حالین؟

جدا خیلی کارتون سخته. من خیر سرم هفتمم 2 دقیقه میخوام درس بخونم تکلیف انجام بدم

هی میرم اینور اونور چه میدونم تویتر چه خبره

اینترنشنال چی  میگه

اطلاعات سپاه چی میگه

تکلیف گشت ارشاد چی شد

بسیجی چی میگه

مصی در چه حاله

به خدا خیلیییییییی دمتون گرم که تو این شرایط دارید درس میخونید برای کنکور

تو سالای عادی هم کنکوری بودن سخته چه برسه به الان.

فضای مدرسه ها هم که افتضاحه احتمالا.

خیلی به فکرتونم

پسندها (3)

نظرات (24)

^k^
14 آذر 01 2:52
والا خوبیم
درحال مرگیدنیم)))
از دست عزیزانـــــ مدرسه و استرسایی ک میارن
ولی خب مطمئنم بهترین رتبه رو میارم🤗
فعلا که روزی ۹ ساعت دارم درس میخونم

دوستان گلی که این&zwnj کامنت را میخونن : 



درگیر گشت ارشاد و مصی نشیم بهتره واقعا نمیتونیم این فضای دو قطبی شده و ذهن سمی مصی جان را از بین ببریم
شهروند ایرانی ای که اونقدر وطن فروشه رفته آمریکا و باخت ایران رو با شهروندای آمریکاییش جشن میگیره
اونقدر حسود و عقده ای وطن فروشه که حرفی برای گفتن ندارم
خلاصه توجه نکنید به این اشخاص سمی 
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
افرین افرین. ادامه بده. 9 ساعت خوبه


دقیقا دقیقا
전숙훈:) ✌🏻🖤전숙훈:) ✌🏻🖤
14 آذر 01 13:17
منکه هنوز نشدم ایشالله، 2،سالع دیگه میشم

14 آذر 01 14:59
اوضاع که سخته و روزا تند میگذره دو ماه از درسام جا موندم دیگه تصمیم گرفتیم کلا بی خیال این حواشی بشیم آخرش که هیچی نمیشه همه میرن تو گونی 😂
دیگه بریم ببینیم خدا چی میخواد
کنکور لعنتی فقط اسمش ترسناکه و گرنه همچین فضایی هم نیست ولی بحمدالله من اونقدر استرسی ام که همیشه ساده ترین چیزا رو هم خراب کردم چه برسه به کنکور
 
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
دو ماه. هنوز فرصت جبران هست و اشکالی نداره. همه همینن

اره به خدا. چیز خاصی نیست. اصلا استرس نداره به خدا استرس بدترین چیزه. ببینید تهش باید پشت کنکوری شین دیگه! ته تهش همینه. مسئله مرگ و زندگی نیست که. یه آزمونه.

14 آذر 01 20:12
هنوز نفسی هست😎✌🏼😐 ولی متاسفانه حسی برای ادامه دادن نیست...🥲
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
بیخود ادا حال بدا رو در نیااااااااااااااااار

14 آذر 01 20:14
داداش من از حال بد گذشتم.....
در حال حاضر ویرااااااااااااااانممممممم😐🤌🏿
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
تو هم که همیشه ویرانی خواهر

14 آذر 01 20:17
خب دیگه، خرابه که یه شبه ویلا نمیشه😐 من باید خودم خودمو از نو بسازم که خدا بخواد حسش نیست....

 
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
بابا بیخیاااااااااااال
حسش رو من یه کار میکنم بیاد

14 آذر 01 20:19
حس چیست؟ چیزی همچو پرنده ای که خیلی وقته رفته، الانم معلوم نیست کجاست😐​
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
پرندت اومده پیش من

14 آذر 01 20:23
آخ قربونت. بزن گردنشو بشکن موجود اسکل، ۳ ساله منو روان پریش کرده، ۳ ساله دارم دنبالش میگردم «بدون شوخی یه پرنده داشتم اسمش حس بود. سه سال پیش فرار کرد😐🤌🏿»

15 آذر 01 15:20
ویو جدیدووووووووو.... آفران آفران، این زیباستتتت❤️🥲 در انتظار پست خوشامدگویی......

15 آذر 01 15:40
پست خوشامدگوییم مورد پست واقع شد خواهر؟!😐🙌🏿

15 آذر 01 18:38
 من که انقدر دبیرامون خوبن با چوب دارن میان داخل کلاسا 
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
ما یه خانم صالحیان داریم ما روکشته

1 دی 01 16:56
تا زمانی که اسم منو بیاری تو نی نی وبلاگ و پیش اون سانای اسکلت و سایه احمق عقب مونده مغز پوسیدت بهار بهار کنی ابرو برات نمیزارم تو همین سایت!
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
والا بهار جان شما داری ابروی خودتو میبری نه من
حالا هم من مشکلی با وبلاگ زدنات و توهینات ندارم هرچقدر میخوای وبلاگ بزن ولی مسدود میشن و همین مهمه
.
1 دی 01 17:39
ببین با این حرفا خودتو گول نزن ۱۰۰ درصد آبروی تو میره نه م چون نام کاربریمو اسم تو میزارم و یه گاو هم اضافه میکنم، وقتی میبینی و دیگران میبینن تو افراد آنلاین یکی اسم کاربریش آناهید گاو اَستِه و نوشته گاو کیست؟ آناهید قطعا می&zwnjخندن به وبلاگ تو میگن&zwnjیکی از تو بدش میاد درضمن شما گوه بخوری اصلا بهار بهار کنی تو نی نی وبلاگ اسکل علاف...نکنه روم کراشی هی بهار بهارمیکنی بس کن دیگه عقده ای لجن
.
1 دی 01 17:42
ببین چند روزه هی بهار بهار کردی تو وبلاگت آدم حسابت نکردم گذشت کردم ولی الان کافیه فقط فقط بار دیگه اسمی از من ببری قشنگ میشورم میزارمت کنار پهنت میکنم
.
1 دی 01 17:43
تا کی بزارم به ابهتم و هزارتا چیز دیگم توهین شه! و بزارم دهن امثال تو و خود تو و سانا و سایه که عددی در مقابل من نیستن برای پر کردن دهنشون از عن های لذیذ و گوز گوز کردن پر باشه؟
.
1 دی 01 17:44
خلاصه مراقب دهن گشادت باش
وگرنه بد میبینی 
با هر دوتونم 
با شما هم هستم سانا خانوم اسکل !!!!!
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
من نه دیگه جوابتو میدم، نه اجازه میدم سانا جوابت رو بده.
من امتحان ترمم داره شروع میشه سانا هم کنکوریه و ما کار های مهمتر از حرف زدن با گاو داریم
بنابرین میذارم خود نی نی وب کامنت هاتو حذف کنه
.
1 دی 01 20:14
اخههه بچم رو ساناش غیرتی شده🥺🥺🥺ای جانممم چشم بد دور که هم جانید و هم جانانید بمونید واسه هم... عشقتون ابدی🥺🥺🥺 گمشو بابا بیا تو ک..و...نم نجس ، زیاد زر زر نکن🤣 

2 دی 01 17:06
اخهههه بچم کم آورده رفته ساناشو آورده  تعجبم اگه سانا نبود چیکار میخواستی کنی وقتایی که کم میاری هرچی زور داری از سانا و دوستات و اکیپی که واسه خودتون درست کردید هست😂😂...وگرنه منم واسه خودم اکیپ درست کنم زور خودمو دارم اینکه کاری نداره اصلا بچه ۲ ساله هم بلده احمق جان😂😂😂😂 جرعت داری به تنهایی بشین جوابمو بده آناهید خانوم ترسو🤣🤣🤣 پ.ن: گفتم که، تا وقتی که اسم منو بیاری تو نی نی وبلاگ دست از رفتن آبروت نمیکشم

2 دی 01 17:07
اینقدر سانا رو نیار جواب بده....
نشانه ضعیف بودنته
همچنان داری بهار بهار میکنی 
منم همچنان دست از رفتن آبروت نمیکشم تا زمانی که ول کنی
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
سانا که بهش گفتم جوابتو نده،  خودمم که اصلا جوابتو نمیدم 

بعدم ابروی من نیسست که میره بهار خانوم. ابرویی خودتو داری میبری منم مشکلی باهاش ندارم
....
2 دی 01 17:25
ببین در مصرف گوه صرفه جویی کن. برات مضره و خوب نیست
.
2 دی 01 17:26
فعالیت من در نی نی وبلاگ هیچ ضرری به تو و سانا نمی رسونه و به شما هیچ ربطی هم نداره و گوه بخورید اگه درخواست حذف وبلاگمو بدید

2 دی 01 18:02
نه داداش
ما درخواست حذفتو میدیم جهت فشار خوردن خودت و شادی خودمون

😐🤌🏿😂😂
با عرض پوزش از آناهید جانم بابت همین یه خط و نیم، اصلا من دیگه جوابشو نمیدم، های های🗿🤝🏿
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
اره والا

اره ولی یدییگه جواب نده

2 دی 01 18:06
هم اکنون وارد فاز سکوت بلند تر از فریاد میشویم😐🤝🏿

حال میکنی چقدر جوابام خوفه؟!!! 🍃🥲
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
جوابات که عالیه
ولی در شان ما نیست با گاو دهن به دهن بذاریم

2 دی 01 18:10
بابا اصلا حضرت سلیمان زبان حیوانات رو بلد بود، به ما چه بیایم جواب بدیم خب😔🤝🏿