𝓐𝓷𝓪𝓱𝓲𝓭 (◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦)𝓐𝓷𝓪𝓱𝓲𝓭 (◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦)، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره
𝓜𝔂 𝓫𝓵𝓸𝓰𝓜𝔂 𝓫𝓵𝓸𝓰، تا این لحظه: 3 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره
𝓬𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 (𝓶𝔂 𝓬𝓪𝓽)𝓬𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 (𝓶𝔂 𝓬𝓪𝓽)، تا این لحظه: 3 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره
𝓕𝓪𝓽𝓮𝓶𝓮𝓱𝓕𝓪𝓽𝓮𝓶𝓮𝓱، تا این لحظه: 18 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره
𝐹𝓇𝒾𝑒𝓃𝒹𝓈𝒽𝒾𝓅 𝓌𝒾𝓉𝒽 𝐹𝒶𝓉𝑒𝓂𝑒𝒽 𝒮𝒶𝓃𝒶𝐹𝓇𝒾𝑒𝓃𝒹𝓈𝒽𝒾𝓅 𝓌𝒾𝓉𝒽 𝐹𝒶𝓉𝑒𝓂𝑒𝒽 𝒮𝒶𝓃𝒶، تا این لحظه: 2 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره
𝓒𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮𝓒𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮، تا این لحظه: 3 سال و 7 روز سن داره
𝓞𝓭𝓲𝓷 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮𝓞𝓭𝓲𝓷 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮، تا این لحظه: 1 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

داستان های خواهر بزرگ 13 ساله

بیاید دنیا رو رنگی کنیم🌈

14،15،16

1401/9/16 14:52
478 بازدید
اشتراک گذاری

مثل ماه شب 14 بود

نوجوان 15 ساله ای که

تولد 16 سالگی اش را ندید

پسندها (2)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (68)


16 آذر 01 15:02
چیشدن مگه؟
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
قضییه شاچراغه. امروز چهلم شاچراغه

16 آذر 01 15:02
الله و اکبر...
باز کیو کشتن😐💔
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
محمدرضا کشاووز

16 آذر 01 15:22
اره متاسفانه خیلی ها بعد از اون روز خوش ندیدن
اونا فقط میخواستن بیان زیارت کنن
حالا از پدرومادر ارتین و خواهرش چی بگم که عروسیش نزدیک بود؟😔
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
حرف برای گفتن زیاده

تنهایی ارتین
تولد آرشام تو آسمونها
نذر محمدرضا برای زیارت شاچراغ
کوخ نشینی روح الله
انگشتر شکسته آرمان
همسر دهه هشتادی دانیال

16 آذر 01 15:26
اونا فقط میخواستن بیان شاهچراغ زیارت.  نمیدونستن قراره از اون به بعد خوشی نداشته باشن، تنها آرزویی که دارم اینه:《ایشالا وسط قلبشون تیر بخوره که درد خانواده های به عزا نشسته رو صد برابر بکشن》
گریز
16 آذر 01 15:50
ایشالا شگنجش میکردن ناله میکرد
گریز
16 آذر 01 16:00
همین پسرع که عکسش را گذاشتی
گریز
16 آذر 01 16:02
☺☺☺باید شکنجش میکردن این پسره را ناله میکرد فریاد می&zwnjزد نکنید 
نکنید
توروخدا نزنید
همین دلمونو خنک میکنه 😍😍

16 آذر 01 16:34
@گریز
تو گونی همین حرفا و میشنویم ازت☺️🤌🏿
صدات که از تو گونی میگه «گوه خوردمممم» از الان شنیده میشه:
انشالله پای حرفات وایسی و نگی من نبودم...
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
جوابشو نده ارزشش رو نداره

16 آذر 01 16:42
اللهم اشعف کل مریض به حق الگونی والصندوق العقب😐

16 آذر 01 17:00
آقای (یا خانوم) گریز . ادب داشته باش تربیت داشته باش  دلیل نمیشه به شما تهمتی نزدن پر رو شی . هر چی میشه داریم به امثال شما رو میدیم کافی نیست اینهمه ملایمت در قبال رفتار خشونت آمیز تون؟! اگه از نظر شما یک جوون گناه داره ایناییم که میکشید جوونن. انسانن. خانواده دارن. گناه دارن  حالا چه دختر باشن، چه پسر ولی شما اینو درک نمیکنید شما اینو نمیفهمید  لطفا از ملایمتی کسی سو استفاده نکنید تشکر
گریززز
16 آذر 01 17:54
باشه شما ادب داری کافیه☺ ما همچنان به خشونت مون ادامه میدیم تا همه شکنجه شن و اشک شون در بیاد تا همتون بمیرید ول بکن نیستیم

16 آذر 01 18:17
به گریز دمتون گرم که خودتون به وحشی بودنتون اعتراف میکنید

16 آذر 01 19:48
من هم مثل کاربر حسین بسیار خوشحال شدم که به وحشی بودنتون با زبان خودتون اعتراف کامل کردید، خوبه خودتون هم قبول دارید که خشونت آمیز هستید آفرین...آفرین....بسیار عالی👏🏻👏🏻 فقط اینو بدونید که این حرفتون به نفع ما بوده نه شما و به راحتی در نرفتید با این حرفتون فکر کنم هنوز یادتون رفته تکنولوژی پیشرفت کرده یا اصلا چیزی به اسم موبایل وجود داره و شما با موبایل داری اینا رو تایپ میکنید فقط مراقب باشید که این حرفی که الان، اینجا، با زبان خودتون زدید رو به عنوان اسکرین شات و مدرک پخش نکنیم تو صفحه ی مجازی با دستان خودتون دارید آبروی خودتون رو میبرید

16 آذر 01 19:50
@گریز موش بخوره تورو...ببین عزیزم، تو فوقش بتونی با شمشیر پلاستیکیت بیای بجنگی، که تهش به خاطر کودکیت میزنیش تو سر خودت اوف میشی.... شکنجه برای کوچولوا نیستاااا، برو عمویی، برو لاکپشت های نینجا ببین فاز اون آبیه رو بردار😐🤌🏿

16 آذر 01 19:51
دلم برای مادر بیچارتون میسوزه که شما رو به وجود آورد که بعدا به هموطن های خودتون هم رحم نکنید من از مادر شما عذرخواهی میکنم از تمام مادر هایی که بچه هاشون امثال شمان . الهی من بمیرم برای مادراتون که ۹ ماه زجر رو برای شما کشیدن فقط خدا میدونه کی شما میخواید زجری که سر دیگران و این بدبختا آوردید رو خودتون بکشید به امید اون روز 🙂🙂

16 آذر 01 19:58
گریز جان برادر(مطمئنم یه پسر ۷ ۸ ساله کم عقلی!) یا یه دختری که هنوز به سن بلوغ نرسیده و بالغ عقلی و جسمی نشده.
دیگه کامنت نزار، بو گرفت پست😊
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
نه ببین اصلا گریزی وجود نداره
این صد در صد بهاره
گریز
16 آذر 01 20:51
هرکی هستم برای خودم هستم
و اینکه نخیر بهار نیستم من اصلا نمیدونم بهار کیه 
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
اصلا الان که اینو گفتی مطمئننننننن شدم بهار نیستی
گریز
16 آذر 01 20:51
درضمن باید کشت و شکنجه شون کرد تا مردم خوشحال شن فقط برای خوشحالی مردم
گریز
16 آذر 01 20:56
شما فکر کن من بهارم 
من حتی نمیدونم بهار کیه اسمم بهار نیست و بهار  هم نیستم
دختر هم نیستم حتی و وبلاگم دارم فبد پسقر جوجو مامان هستم 
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
فربد بودنم بهت میاد

یا بهاری یا فربد. به هرحال برو با کاربریت بیا

16 آذر 01 21:00
ببین بهار جان، برو داداش، بز برای خوشحالی تو علف نمیخوره...برو تا خودتو برای خوشحالیمون  نفرستادیم فضا محو شی😐
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
فاطمه خیلی خوبیییییییی
گریز
16 آذر 01 21:07
با کاربریم نمیام که تو حرص بخوری از مسدود نشدن وبلاگم
وگرنه نی نی وبلاگ مسدودم میکنه و وبلاگی ندارم برای بحث با تو و اون دختره که ا زش نداره
حالا حرص بخور تو 
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
فرق ما با شما همینه
ما جرئتشو داریم که با نام و نشون مشخص حرف بزنیم
شما ارزش کاربریت رو از ارزش حرفات بیشتر میدونی برای همین با کاربری فیک میای
گریز
16 آذر 01 21:10
۱_بهار نیستم
۲_چه گوهی میخوای بخوری؟ 
۳_من تو و امثال رو ميندازم تو سطل اشغال تا بشینی فقط اشغال بخوری حالا دهن عنتو ببند تا نریدم به امثالت 
ما میتونیم خودمونو زیاد کنیم و بکشیم هر کیو هر بسیجیو پس حواست باشه که شما ناراحت نشید و ما خوشحال باز دوباره🤣
چون ما لیدر اغتشاشات هستیم و شما هیچ گوهی نمیتونید بخرید
شما همیشه ناراحت میشید اما ما همیشه خوشحال
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
1_ هرکی هستی برای خودت هستی 
2_ شما و امثالتون بپایید نرید تو گونی، تا به سطل اشغالم برسید
3_ اره شاید 70 نفر جمع شید تازههه اونم با چاقو و قمه 1 نفرو بتونید بکشید. اونم بزرگترات نه تو که عموجون. 

بپا مثل بزرگترت که  توماجه فریاد گوه خوردمت درحالی که شلوارت خیسه و داری به گونی مشرف میشی به گوش نرسه
ححالا برو درستو بخون
عه ببخشید حواسم نبود شما هنوز سنت به امتحان دادن نرسیده
برو بازی کن گوگولی
این حرفا به تو  نیومده
گریز
16 آذر 01 21:13
خوب تو هم مسدود میشوی به زودی مراقب باش
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
کاربری من در مقابل جان آرمان و روح الله که در راه عقایدشون دادن، به اندازه عطسه بُز هم ارزش نداره.
پس منو از مسدودیت نترسون

16 آذر 01 21:53
اولا: من سوال دارم: مگر عن ها خود توان ریدن را دارند که میخواهی به ما برینی؟😐
دوما: ببین فرزندم مبصر کلاس اول لیدر اغتشاشات نیست، لیدرتان سگ هایی هستند که با هر استخوان برای هر شیطانی دم تکان میدهند. حالا برو با نی بسته ۱۰ تایی درست کن🙂✌🏼
ثانیا: لطفاً در خوردن تن ماهی صرفه جویی لازم را کنید که بعدا فاز کوسه برندارید

ثالثا: جوجویی...فربد کوچولو... ببین عمویی آمریکا با اون عظمت هیچ غلطی نمیتونه بکنه، حالا تو چی میگی این وسط؟؟
خامسا: خیلی اسکلی، ببین....خیلییییی اسکلی😐👎🏿
رابعاً: به خامسا مراجعه کنید


تچکرررر.....🥲🤌🏿
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
بابا فاطمه ول کن بچه رو تخریب شخصیتیش کردی

خب میخواد اغتشاش کنه خبببب گوگول مامانشهههههههه

16 آذر 01 22:30
یکسری میگن عقاید شخصی😅😐 خب لعنتی اگه تو اینا رو عقاید شخصی میدونی، پس چرا یه جوون بدبخت رو فقط بخاطر عقاید شخصیش میزنی شکنجش میکنی و میکشیش؟ منطقی هست این کار آیا؟  حرف میزنی دو طرفه باش. عملم کن.😅

16 آذر 01 22:59
ولی دقت کردید از چه کسایی انتظار نداریم چی باشن چین؟😂 یه بچه ۷ _ ۸ ساله ادعای معترض بودن داره یا یه فسقل بچه.... واقعا داریم به کجا میریم چه کسایی هم شاخ شدن تو این مملکت

16 آذر 01 23:06
البته سعی کنید از این کلمات رکیک استفاده نکنید ایشون بچن هنوز معنای کلمه گ...وه خوردم هم نمیدونن انشالله خدا به زودی به گریز جان یکم عقل بده، یه پولیم ب ما😄 ایشون بچست، نمیفهمه بالغ و عاقل نیست  حالیش نمیشه  . . . ولی خب جدیدا بچه ها هم شاخ شدن خبر داری یه بچه ی ۷ ۸ ساله هم معترضه جمهوری اسلامیه؟! درحالیکه هیچی نمیدونه و بدون دلیل و منطق پیوسته به معترضین و اغتشاشگران جمهوری اسلامی آخه سِلِک پسر ! تو رو چه به اینکارا ! اینکارا اصلا به تو نیومده اغتشاشگر کوچولو 😆 بشین درستو بخون موفق شی اینکارا چیه فقط وقتتو میگیرن گل قشنگم😊❤ یه پسر بچه ۷ ۸ ساله ازش بعیده که بیاد اغتشاش کنه اونم بدون دلیل و منطق والا چقدر شاخ شدن مردم😐😆

16 آذر 01 23:14
بنظرم شما باید درس بخونی و تحصیل کنی اینکارا به توی کوچولو نیومده بزرگ نیستی که اغتشاش میکنی ادای بزرگا هم در نیار. یه کوچولو نباید اغتشاش کنه، تو سنی نداری که خودتو به خطر و دردسر میندازی بشین خونه گلم...خطرناکه❤ تو از جامعه خبر نداری که یه دفعه دیدی کردنت تو کیسه و از رودخونه پرتت کردن پایین، باور کن سنی نداری که از الان بخوای وارد این دردسر کوچیک شی و بیوفتی تو خطر... قطعا تو برای مادرت عزیزی، پس برای مردم و هموطنات هم عزیز باش. اوکی؟!  پ.ن: تا اینجا محترمانه جوابتو دادم چون با خودم گفتم شاید بهتر باشه کمی ملایمتر صحبت کنم باهات شاید درست بشی و دست از توهینات به یک شهید برداری یا کلا نظرت به کلی عوض شه و کمتر فش بدی و مثل یک دوست با هم گفتگو کنیم اما اینو بدون که منم میتونم جواب تک تک توهین هات رو صاف و ردیف بدم، منم زبون دارم ! همیشه اینقدر مهربون نیستم ببینم داری زیاده روی میکنی و هنوز که هنوزه هم درست نشدی مجبور میشم لفظم رو تند کنم و جواب های بدتری بهت بدم، منم توهین بلدماااا اما شخصیت دارم نمیکنم اصلا بیا این گفتگو رو صمیمانه حلش کنیم البته اگه میتونی، که فکر نکنم شعورشو داشته باشی

17 آذر 01 10:20
اعصاب منو خورد کردههههههههه😐🤌🏿
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
کودکه
کودک
نمیفهمه

17 آذر 01 10:22
به احتمال ۱۱۰٪ اگه بازم اومد اینجا از نفهمیش برامون گفت، من فهمو به روش منطقیانه ای جوری بهش میفهمونم که تا فسیل شدنش یادش نره😐🤲🏿
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
ول کن بچرو
بذار بره با چینه بهش جدول ارزش مکانی یاد بدن

17 آذر 01 10:29
من میخوام خواهری کنم بیاموزم بهش، منو چیکار داری.... اتفاقا آموزیدن چیز خوبیه، مخصوصا اگه به اونایی که نیاز شدید دارن بیاموزی😐
گریز
17 آذر 01 12:34
خفه شو خر احمق گاو الاغ یابو اسکل بچه خودتی😤😤😤😤😤😤😤
گریز
17 آذر 01 12:35
شما هیچ گوهی نمیتونید بخورید ما اونققدر زیادیم که بکشیم بسیجی ها رو و شما ناراحت شید همش و ما خوشحال شما هیچوقت میتونید ما را ناراحت کنید
گریز
17 آذر 01 12:36
احمقای خر دهنتو ببندید خفه شید گاوا
این وبلاگ زیر نظر من و مامانمه کافیه فقط به مامانم بگم جوابتونو به بهترین شکل ممکن بدق
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
اوخی گوگولی رفته مامانشو برامون اورده
گریز
17 آذر 01 12:42
من هنوز هم سر تصمیمم هستم و میخوام اغتشاشگر باشم و اینکارا میکنم حرف هاتونم برام اهمیت ندارد
گریز
17 آذر 01 12:45
ما از شما قدرتمند تر هستیم من درسته کوچیکم ولی قویم  میتونم در عرض یک دقیقه چاقو رو بگیرم و با کمک پدر مادرم بزنم دهن هر بسیجی و بکشمش
گریز
17 آذر 01 12:46
به من نیومده؟ چون کوچیکی میگم؟ خب نه نیومده ولی با این حال اغتشاشگرم همینه که هستش کسی نمیتونه نظر منو تغییر بده
گریز
17 آذر 01 13:39
خفه شو ستاره بنفش دهنتو ببند خر احمق 
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
این حرفا رو نزن دهنت بوی بد میگیره
خدا نی نی های بی ادب رو میبره جهنم
 
گریز
17 آذر 01 13:52
ترسو ها حتی جرعت ندارین یه اغتشاشگرو بکوشین چون آنها شما را با سنگ میزنند و میکوشند فقط شما می&zwnjمیرید نه ما پس چی  فکر کردید به همین راحتیاست
گریز
17 آذر 01 13:58
من نی نی نیستم ۸ سالمه اوسکول
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
ای جانم 8 سالشه نی نی نیست
گریز
17 آذر 01 14:02
خیلی اوسکلی

17 آذر 01 14:34
برو داداش....
برو مامانتو برامون بیار ببینیم...
البته معلومه چه مامانی داری که حاصل تربیتش شدی تو......😂😂
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
بدبخت مامانش
قطعا روححشم خبر نداره و فکر  میکنه بچش درحاله انگری برد بازی کردنه

17 آذر 01 14:36
ببینم،
​​​​​​تو باید مداد بگیری دستتااا چاقو مناسب تو نیس عمویی، میزنی دستت اوف میشی....
چه حرصیم میخوری بچه، نکنه توقع داری بابا بزرگ صدات کنیم؟
برو....برو جدول ضربتو حفظ کن برادرم، بعدشم، تا تو بزرگ شی و بخوای اغتشاشگر باشی ما همشون و به جای دیگری منتقل کردیماااا. یه آرزو دیگه داشته باش، تو این شکست میخوریااااا 
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
چاقو منظورش این چاقو صورتیای تو این بسته های خاله بازیه فاطمه جان
 

17 آذر 01 14:39
وایییی مارو کوشدندددد😐😏
کمککککک...مارو کوشدندددد😐 بیا برو بچه، با سنگ میزنی؟ اوهوع... موشکامون و دیدی؟ میزنیم سر ارباباتون نابود میشیناااا....برو بچه، برو دهنمو باز نکن
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
سنگ چیه خواهر من
این بچه مگه زورش میرسه سنگ رو بلند کنه؟

17 آذر 01 14:46
تورو خدا نگا....میخواد مارو بکوشه😐 مارو نکوش...ما گوناااا داریممم😐🥲😂😂

17 آذر 01 15:14
این مگه نمیگه فربده پس چرا هشت سالشه ؟؟😂😂
داداش بیا برو ی خط و خشی روت میوفته دردسر میشه به قول دیوتان برو همون😂😂 جدول ضربتو حفظ کن
تو چاقو میوه خوری هم خطر داره برات بعد میای مارو تهدید میکنی خدایا این خوشی رو از ما نگیر 😉
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
میگه فربده ولی فربد وبلاگ داره خودش مادرش هم نظارت داره رو کاراش.
یحتمل بهاره

برادر چیکار بچه داری منظورش چاقو خاله بازیه. میخواد بسیجی بکشه خبببببب (البته تو خواب)
گریز
17 آذر 01 17:38
اسکل خر من اصلا نمیدونم بهار کیه اسمم بهار نیست دخترنیستپم چرت و پرت کمتر بگو تومامانم رمز وبلاگمو نداره و نمیفهمه تو چه پستی کامنت گذاشتم تازشم وقتی اسمم را گذاشتم گریز چیزی نمیفهمه  اینقدر نگو بهاره بهاره من بهار نمیشناسم  حالا تو حرص بخور چون وقتی با کاربریم نمیام مامانم نمیفهمه تو کدوم پست کامنت گذاشتم یا دارم چیکار میکنم
گریز
17 آذر 01 17:42
سنمم وقتی الکی بگم مامانم نمیفهمم که فبدم و شک نمیکنه چون اگه سنمو واقعی بگم میفهمه کیم گرچه در این پست نمیاد اصلن چون زرنگی کردم و با کاربریم وارد نشدم و از طریق ناشناس دارم پیام میدهم
گریز
17 آذر 01 17:42
حالت تو حرص بخور من یکم صبر کنم کوه رو هم میشکافم منو از سنگ بلند کردن نترسان
گریز
17 آذر 01 17:48
نگفتم خودم به تنهایی
خودم سنی ندارم برای کشتن و زورمم خوب باشگاه میرم و تیکواندو قطعا زیاده زورم
ولی خب منم چاقوی واقعی که باهاش آدم میکشن و همون بسیجی رو کشتن دست میگیرم با کمک پدر و مادرم و ۷۰ نفر دیگر که دارن چاقو میزنن به یک بسیجی منم اون وسط میزنم تو پاش محکم و محکمتر و با تموم زور چون همه ی اون هفتاد نفر دور من و پشت من و کمک کارم هستن و با من همدستن میکشمشون و میشم شیرمرد کوچیکی که تونست ارزوی مردم که کاشتن بسیجیان بوده رو برآورده کنه حالا میبینید اوسکولای خر
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
اره دیگه 70 نفری شاید بتونید

البته گوگولی اون 70 نفر عقل دارن به بچه که اجازه نمیدن بیاد وسط
گریز
17 آذر 01 17:51
ولی من میرم و  میکشمشون چون اونا پشتم هستن و به من که چاقو نمیزنن و حواسشون هست
چون همه با من همدست هستند چیزیم نمیشه مراقبم
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
تا امثال شهید علی وردی و شهید عجمیان ها هستند هیچ غلطی نمیتونید بکنید. البته شما که نه با شما کاری ندارن. بزرگترات رو میگم
گریز
17 آذر 01 17:52
بگویم من باشگاه میروم و تکنوادو 
و آنها هم حواسشان به من هستش
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
اخی بچمون باشگاه میره
گریز
17 آذر 01 17:52
زورم خیلی زیاد خوب
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
بله بله صد در صد
گریز
17 آذر 01 17:53
 این رو بگویم که مادر من بیرون میره روسریشو کلا میندازه پایین و با من همدسته و کل خانواده مون اینجوری هستیم پس مامانم خبر داره و مشکلی هم نداره
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
مامانت خبر داره 2 ساعته داری به بزرگ تر از خودت بی ادبی میکنی؟ و خبر داره کشتن رو کوشتن مینویسی؟
گریز
17 آذر 01 17:54
از یه آدم این سنی که کار با رباتیک های مختلف بلده و کلاس هم میره انتظار کشتن بسیجی را داشته باش
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
خب برو سر ربات بازیت و حرفای گنده تر از دهنت نزن گلم
گریز
17 آذر 01 17:55
حالا تو هی بگو بچه
درسته بچم ولی باشگاه میرم و زور دارم و می&zwnjتوانم بکشم کسی را با چاقوی واقعی 
قبول کن این رو پس
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
اخی با چاقوی واقعی؟ چاقوی واقعی که برای سنت مناسب نیست اوف  میشی

 
گریز
17 آذر 01 17:58
ارهع خوب مشکلی نداره و همش رو هم خبر داره و میگه بی ادبی کن تا حق همشون رو بگیریم حقشونه و مشکلی نداره ازینکه با امثال بزرگترایی مثل شما بی ادبی کنم
بخوای تو کاربری منم کامنت بزاری که شما بودی و ازین حرفا که مثلا مامانم ببینه من میگم نه که تابلو نباشه
یکم زرنگ باش مثل من نیستی دیگه
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
عهههه مامانت گفتن اینارو؟ آفرین به مامانت و متود های تربیتیشون

نه عزیزم چیکار مامان شما دارم
 
گریز
17 آذر 01 18:01
چاقوی واقعی من رو اوف نمیکنه
گفتم که زور دارم
اوف نمیشم اسکل خنگ 
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
زور داره بچم خببببب
چرا متوجه نیستین زور داره 


خدایا ببین یه روزه 4 تا ادم عاقل نشستیم داریم با بچه بحث میکنیم
گریز
17 آذر 01 18:03
من فنمیست هستم و احترامم واجبه
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
اها پس بزرگتون که نسرین افضلیه و اینقدر با ادبه، شما هم از اون یاد گرفتین

فقط عزیزم اون فمنیست درسته نه فنمیست
گریز
17 آذر 01 18:04
درضمن خودم پسریا همان مرد هستم ولی اینکه یک جامعه و حکومت را زن برعهده بگیرد بهتر هستش بنظرم مردها کمی نادونن البته چون فنمیست هستم میگم
وگرنه قصد توهینی ندارم
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
زن مناسب برای دست گرفتن حکومت فقط خانم مسیح علینژاد


مرد نادون اگر منظورت دور و بریای خودتن که راحت باش. 

17 آذر 01 18:07
@گریز
به شما فمنیستی نیومده پسرجون😉💙
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
میبینی وضع مارو؟
نشستیم با پسربچه بحث میکنیم
خدایا این خوشی ها رو از ما نگیر
گریز
17 آذر 01 18:11
اسکل گاوووو  گاو خر خر خنگ  احمق تلاع دهنت را ببند 
گریز
17 آذر 01 18:11
همه ی مردا منظورم بود خرن
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
خصوصا شماااااااا
البته شما که هنوز مرد نشدی

17 آذر 01 18:14
واقعا ما هم از این کم نداریم که نشستیم داریم جواب تک تک حرف های بی ارزشش رو میدیم یا کامنت هاش رو تایید نکن یا اگرم میکنی جوابش رو نده این گریز خان زیر پست منم اومده چرت و پرت گفته ولی گریز جان ببین اصلا یه چیز: کسی که خودشو زده باشه به خواب هرکاری کنی نمیتونی بیدارش کنی اوکیه؟😃  اینو بگیر و تماااااام😉
گریز
17 آذر 01 18:19
مامان من بیرون میره شعار میده والا
منم میدم
شعار زن زندگی ازادیو
گریز
17 آذر 01 18:47
از بس ترسویی جوابمو نمیدی نمیخواهی با من در بیوفتی  زن باید حکومت را به دست بگیرد نه مرد

17 آذر 01 19:28
سکوتی میکنم.....

تا ته بسوزی😐



حالا هی کامنت بده از گودرتمدی هایت بوگو😂😂😂
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
اصلا جواب دادن یه یه بچه که عقل و شعوری نداره درسست و عاقلانه نیست

17 آذر 01 20:07
بابا در حد شما ها نیست با  گاو دهن به دهن بزارید
 
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
بله بله
با بچه که ادم بحث نمیکنه
البته من به معاشرت با بچه ها عادت دارم. اون روز 3 تا معلم پشت هم نیومدن سر کلاس، من وقتمو به توپ بازی با بچه 3 ساله بوفه دارمون گذروندم
منتهی این بچه خیلی زبون نفهمه متاسفانه حرف زدن باهاش فایده نداره