𝓐𝓷𝓪𝓱𝓲𝓭 (◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦)𝓐𝓷𝓪𝓱𝓲𝓭 (◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦)، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره
𝓜𝔂 𝓫𝓵𝓸𝓰𝓜𝔂 𝓫𝓵𝓸𝓰، تا این لحظه: 3 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره
𝓬𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 (𝓶𝔂 𝓬𝓪𝓽)𝓬𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 (𝓶𝔂 𝓬𝓪𝓽)، تا این لحظه: 3 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره
𝓕𝓪𝓽𝓮𝓶𝓮𝓱𝓕𝓪𝓽𝓮𝓶𝓮𝓱، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره
𝐹𝓇𝒾𝑒𝓃𝒹𝓈𝒽𝒾𝓅 𝓌𝒾𝓉𝒽 𝐹𝒶𝓉𝑒𝓂𝑒𝒽 𝒮𝒶𝓃𝒶𝐹𝓇𝒾𝑒𝓃𝒹𝓈𝒽𝒾𝓅 𝓌𝒾𝓉𝒽 𝐹𝒶𝓉𝑒𝓂𝑒𝒽 𝒮𝒶𝓃𝒶، تا این لحظه: 2 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره
𝓒𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮𝓒𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮، تا این لحظه: 2 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره
𝓞𝓭𝓲𝓷 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮𝓞𝓭𝓲𝓷 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮، تا این لحظه: 1 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

داستان های خواهر بزرگ 13 ساله

بیاید دنیا رو رنگی کنیم🌈

از همیشه بیشتر ازت متنفرم لیدی باگ

1400/9/13 0:56
583 بازدید
اشتراک گذاری

قبل از هر چیزی باید بگم اگر کسی میخواد بهم بگه هیتر، میراکولر فیک یا... بگه برام مهم نیست.

به عنوان یک میراکولر، هیچ وقت به اندازه امشب از لیدی باگ متنفر نبودم.

امشب یه نگاهی داشتم به قسمت های گذشته و فصل های گذشته میراکلس

متوجه شدم که کت نوار همیشه برای لیدی باگ فداکاری میکرد. بهش اعتماد به نفس میداد کمکش میکرد.

بار ها حاضر شد خودش بمیره لیدی باگ آسیب نبینه.

اما جوابش چی بود؟ بی اعتمادی شکسته شدن دلش. این که فهمید قانون کسی نباید هویتت رو بفهمه فقط درمورد اون صدق میکنه و لیدی باگ خانوم آزادن هر غلطی دلشون میخواد بکنن.

در نهایت این که انداخته بشه تو سطل آشغال باهاش مثل یک حیوون برخورد بشه

همین دختر ظاهرا کیوت و خوشگلی که همش قربون صدقه اش میرید! آره همین! این با بیرحمی احساسات یک نفر کشت و قلبش رو خورد کرد. از عمد! عمدا این کار رو کرد!

همین دل منو به درد میاره...

پسندها (8)

نظرات (23)

سایهسایه
13 آذر 00 7:56
فیلمای فرانسوی تهش همیشه اسمش آزادی بیانه
ولی نه اصلا همیشه آزار و اذیت پنهان رو نشون میده
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
من خودم میراکولرم نمیخوام بد بگم از میراکلس. ولی واقعااا داری حق میگی. با این که میراکلس ربط مستقیمی به آزادی بیان نداره ولی داری راست میگی. این دختری که راجع بهش صحبت کردیم (مثلا!) شخصیت خوبه است هاااا!. این کامنتت یکی از بهترین کامنت هایی بود که تا حالا دریافت کردم. نه که قبول داشتم باشم فیلم ها و انیمیشن های فرانسوی مثل میراکلس بدن هااا نه. ولی خودم هم بعد از جریان کشته شدن اون معلم فرانسوی و واکنش رئیس جمهورشون که توهین به پیامبر کار همیشگی شون بود هر وقت اسم آزادی بیان و فرانسه کنار هم میاد تنم به لرزه می افته🤣🤣

13 آذر 00 8:52
...
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
عزیزان این کامنت به دلیل چرت و پرت گویی زیادی که درش وجود داشت و حرف مفت بودن و توهین و حرف های زشت سانسور شد
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
13 آذر 00 9:44
کاملا باهات موافقم کاملا
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
💜🔮🌌.
واقعا دیگه از دست لیدی لاور های بی منطق که همه کار های لیدی رو میخوان توجیه کنن خسته شدم.
راستی فکر نکنی من فقط کامنت های موافق رو تائید میکنم هاااا. کامنت قبلی جریانش فرق داشت.

13 آذر 00 10:49
اهم...خب وایسا منم همکاری کنم
لیدی باگ حیا کن
این اخلاق گندتو رها کن
هعی....
دلم برای کت نوار سوخت😐
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
عهههه سلام سانا جووون
مگه تو هم میراکولری؟ لیدی باگ و کت نوار رو از کجا میشناسی؟
نه والا حیا نمیکنه
اخلاق گندش رو هم حیا نمیکنه.
چون ذاتش اینجوریه.
...
اخی. منم خیلی دلم براش میسوزه و البته تقصیر خودش هم هست که خیلی ظلم پذیره.
ولی وقتی یک نفر  سادست دلیل نمیشه بقیه اجازه داشته باشن اذیتش کنن  بهش ظلم کنن

13 آذر 00 12:36
بلی من میشناسم
در سالیان نه چندان دور فکر و ذکرم این بود که مرینت کی میفهمه آدرین همون کت نواره😐💔

کت نوار بچم سادس وگرنه گول اینو نمیخورد که😐
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
عهه چه جالببب

بابا فهمیدن بخوره تو سرش فقط انسان باشه همین! و متوجه باشه که کت نوار هم یه تیکه سنگ نیست آدمه وقتی باهاش بد رفتاری میکنه ناراحت میشه

بله خیلی سادست متاسفانه. حتی خیلی اوقات وقتی ناراحت میشه به روی خودش نمیاره. توماس میگفت همه اتفاقاتی که تو دنیای میراکلس می افته رو تو کارتون نمیبینیم. پس دیگه خودت حساب کن چند بار دیگه لیدی خانم اشک آدرین رو در آورده و به ما نشون ندادن
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
13 آذر 00 12:54
نه اکیه
من خودم همیشه همین نظر داشتم
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
دستم خورد کامنتت رو پاک کردم دوباره الان گذاشتم اگر تغییر کرده ببخشید
واقعا؟ چه جالب
از کی از لیدی باگ بدت اومد؟
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
13 آذر 00 14:06
ام. خب نه که بخوام به طرفداراش هیت بدم و اینا چون همه چیز یه مدت مد میشه و بعد کمرنگ  اما از شخصیتش خوشم نمیومد اینکه داستان میخواد بگه آدم ها بدون قدرت هایی مثل کوامی و... هیچی نیستن و فقط بلدن فرار کنن اینکه خود مرینت همیشه دست و پا چلفتی و پر از استرسه اینکه داستان خیلی تکراریه همه قسمت هاش اینه که یه نفر شرور میشه اینا نجاتش میدن و... همش همینه کلش البته فصل ۳ یکم بهتر بود یه چیز دیگه که بود اینه که همه دختر و پسرا وابسته هم هستن یعنی کلا داستان روی عشق و عاشقی میچرخه خودت مطمئنا میدونی که همممه شخصیتا، با یه نفر دیگه شیپ میشن و دوتاشون عاشق همن یا حالا به نحوی این رابطه عاشقانه بین همه شکل میگیره نکته دیگه اینه که میخواستن لیدی باگ رو همه کاره و قدرتمند ترین نشون بدن. و خیلی زیادی اینکارو کردن که باز هم جالب نیست یچیز دیگه که هست اینه که داستان خیلی کند پیش میره همین💕
전숙훈:) ✌🏻🖤전숙훈:) ✌🏻🖤
13 آذر 00 23:56
سلام حق باتو هستش 
منم بیشتر ازش متنفر شدم 
من همه ی گروه های کیپاپ را دوست دارم اونا رای دارن جمع میکنن لیسا از گروه بلک پینک و جانگ کوک از گروه بی تی اس را بندازن بیرون 
واقعا حق با تو هستش 
متنفرم ازت لیدی باگ 
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
💜🔮🌌
فقط منظور من لیدی باگ بود نه خود میراکلس هاااا
.
16 آذر 00 9:12
کت نوار خنگ احمق باید بفهمه مرینت همون لیدی باگه هی دوسته دوسته دوسته دوسته خنگگگگگگگگ مرینتتتتتتت همون لیدی باگههههههههههههه اینقدر دوست دارم کل صورتش رو خون پاره کنممممممممممممم و دیگه هم داخل وبت نمیام،چون شعور بالای من به وبلاگت نمیخوره 
najiqp
27 مرداد 01 16:43
موافقم! 
دلم برای کت کبابه(با اینکه خودم از کت خوشم نمیاد)
لیدی باگ یه عوضی سنگدله که هیچوقت نمیخواد به کت محبت کنه و من شرم میکنم این همجنس من باشه
.
27 مرداد 01 16:46
این عقب مونده هایی که همش از لیدی دفاع میکنن رو ولشون کن
لیدی همش بهش همینو میگه!! همش همینو میگه
همش بهش میگه ببخشید
ولی باز (حالا هر معقه) دوباره بلا سرش میاره
همیشه همینو میگه ولی بازم بلا سرش میاره سنگدلیشو نشون میده
کاش لیدی باگ پسر بود من اینو همجنسم حساب نمیکردم
کاششش
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
به جنسیت ربطی نداره. نیمی از جمعیت جهان دخترن نیم پسر. ادم ها مییتونن فارغ از جنسیتشون مهربون و دوست داشتنی و خیرخواه یا برعکس بیرحم و سنگدل باشن
.
27 مرداد 01 16:47
لیدی کت نوارو انداخته تو سطل زباله، واقعن کی میخواید بفهمید لیدی لاورای بی منطق ؟
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
هیچوقت. تازه بهشونم بگی میگن: وا گلم قضاوت نکن هیت نده لیدی دلیل داشت عصبانی بود و کوفت و درد و زهرمار
malqp
28 مرداد 01 11:25
آخه چیو قضاوت نکنیم؟
لیدی باگ اگه ازش زخم می&zwnjخورد حق داشت هر بلایی سرش بیاره
اما الان که کلی از کت نوار محبت و عشق دید
چرا با این حال بلا سرش آورد؟ چرا خیلییی راحت انداختنش سطل زباله؟؟ 
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
اخه سطل آشغال؟ کت نوار خورد شد
ksjwow
28 مرداد 01 11:27
توجه نکن به حرفاشون بهرحال منفورترین شخصیت هم همیشه طرفدارای خودشو داره و امکان نداره عو.ضی ترین شخصیت هم بی طرفدار و توجیح منطقی داشته باشه هیچ لیدی لاوری هم قانع حقیقت زخم خوردن آدرین یا همون کت نوار از لیدی باگ نمیشه
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
به خدا حاکماث هم طرفدار داره الان
mskwk
28 مرداد 01 11:30
باز من میگم باشه هرکسی سلیقه ای داره لیدی باگ طرفدارای خودشو داره کت نوار طرفدارای خودشو داره لوکا طرفدارای خودشو داره چه میدونم همه ولی برای چی باید یک نفر اینقدر از سنگدلی لیدی باگ حمایت کنه؟ یا بگه حق داشته بلا سرش بیاره؟ یعنی حق داشته برای محبتای کت نوار بهش بندازتش سطل آشغالی که پر از اشغالای کثیف توشه؟؟
kskwlsl
28 مرداد 01 11:32
من خودم که دخترم یه پسر با من این رفتارو کنه از وسط که هیچ ...  منم میندازمش سطل آشغال  با هر دقیقه دیدن میراکلس حرص میخورم فقط به خدا چرا لیدی لاورا سعی دارن توجیهای بی منطق بدن؟؟؟ من خودم هیچوقت هیچ دختر یا پسری رو قضاوت نمیکنم ولی مگه میشه تو این مورد هم قضاوت نکرد؟ اصلا اسمش قضاوت نیست
.
28 مرداد 01 11:45
لاقل آدرین اگه مادر داشت میشد محبت ببینه
ولی لیدی باگ همش دلش رو میشکونه 
آخه باشه عاشقش نیستی نباش
چرا وقتی گل میده رد میکنی؟ مگه گلشو بگیری به معنای اینه که عاشقشی؟ 
میراکلس بیداری که دی امسال میاد مشخص میشه که لیدی هنوزم اون رفتارای وحشتناک رو با کت حتی بدتر از همیشه باهاش داره
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
اخه من چی بگم. از وحشی بودنشه دیگه.
.
30 مرداد 01 14:48
خب وحشی باشه مگه جرمی احمق تنها کسی نیست که کارتون رو میسازه؟ از خیانت لیدی باگ گرفته تا زخم زدن و و خورد کردن... توماس میخواد بگه لیدی باگ قدرتمنده لیدی باگ قویه هر بلایی سر کت نوار بیاره حقشه چون قانونمنده(بعضی ها اسم قانونمندی رو کاملا اشتباه گرفتن) یعنی جرمی و توماس دارن به صورت کاملا واضح میگن لیدی اگه رو کت نوار سخت بگیره حق داره چون قانونمنده... در واقع اینا معنی قانونمندی رو اشتباه گرفتن لیدی باگ عالیه کت نوار خل و چله و خنگه و هیچ قدرتی در برابر لیدی باگ نداره در واقع میراکلس میخواد بگه مرینت حق داره هر بلایی سر کت نوار بیاره برای خشمگین نبودن کت نوار نباید میراکلس تغییر کنه اون هرجور که دلش میخواد با کت برخورد میکنه ولی کت نوار بازم پاش وایمیسته این رو اساسی باید به لیدی لاورا فهموند  لیدی باگ شخصیت خوبه داستان نیست! شخصیت منفیه زیر پوستیه که هنوز کسی متوجهش نشده! اه!
.
30 مرداد 01 14:49
بهرحال هر کس که طرفدار شخصیه باید به منفور ترین شخصیت (مغرور باگ)... طرفداراش بفهمونه که توجیهاشون غیر منطقیه 
.
30 مرداد 01 14:52
لیدی باگ سعی داره کت نوارو همکار خودش ندونه مثلا بگه اون یه بی لیاقته من هرکار دلم میخواد باهاش میکنم
گومنام
3 شهریور 01 0:20
سلام من تازه این پست رو دیدم اما میگم ای کاش زودتر میدیدم  دقیقا لیدی واقعا اعتماد نکرد بهش اون تو همه حال پشتش بود همیشه ازش دفاع میکرد اما آخر پاداشش چی بود؟ اینکه بره داخل سطل آشغال یا کلا نابود شه  به قول سه کامنت بالا که منفور ترین شخصیت هم طرفدارای خودش رو داره بهرحال لیدی مثلا الکی شخصیت خوبه ست درحالیکه شخصیت منفیه میراکلسه و با شادوماث هیچ فرقی نداره اینو طرفدارا یا لیدی لاورا یا اصلا هرکس دیگه باید آویزون گوشش کنه
گومنام
3 شهریور 01 0:23
و اینم بگم کت نوار خیلی صبور بوده که تا الان هیچی به لیدی باگ نگفته و به روش نیاورده که چقدر از دستش زجر کشیده  برای یه شخص مغرور و به اصطلاح وحشی و بس شخصیت نباید میراکلس تغییر کنه
گومنام
3 شهریور 01 0:24
لیدی باگ خیانت کرد!  تو خیانت هم گفتن حق داشته، من سکوت کنم یا سرمو بکوبم دیوار؟