𝓐𝓷𝓪𝓱𝓲𝓭 (◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦)𝓐𝓷𝓪𝓱𝓲𝓭 (◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦)، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره
𝓜𝔂 𝓫𝓵𝓸𝓰𝓜𝔂 𝓫𝓵𝓸𝓰، تا این لحظه: 3 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره
𝓬𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 (𝓶𝔂 𝓬𝓪𝓽)𝓬𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 (𝓶𝔂 𝓬𝓪𝓽)، تا این لحظه: 3 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره
𝓕𝓪𝓽𝓮𝓶𝓮𝓱𝓕𝓪𝓽𝓮𝓶𝓮𝓱، تا این لحظه: 18 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره
𝐹𝓇𝒾𝑒𝓃𝒹𝓈𝒽𝒾𝓅 𝓌𝒾𝓉𝒽 𝐹𝒶𝓉𝑒𝓂𝑒𝒽 𝒮𝒶𝓃𝒶𝐹𝓇𝒾𝑒𝓃𝒹𝓈𝒽𝒾𝓅 𝓌𝒾𝓉𝒽 𝐹𝒶𝓉𝑒𝓂𝑒𝒽 𝒮𝒶𝓃𝒶، تا این لحظه: 2 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره
𝓒𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮𝓒𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮، تا این لحظه: 2 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره
𝓞𝓭𝓲𝓷 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮𝓞𝓭𝓲𝓷 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮، تا این لحظه: 1 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

داستان های خواهر بزرگ 13 ساله

بیاید دنیا رو رنگی کنیم🌈

یک حرف مهم

1400/9/15 9:35
216 بازدید
اشتراک گذاری

دوست نداشتم پست منتشر کنم در این باره ولی مجبور شدم

این تلگراف یک آدم بیشعور هست که تلگراف من رو برای عقده گشایی انتخاب کرده.

من زیر بدترین فحش هاش خط کشیدم براتون و از اونجایی که املا و دایره لغات و نثرش از ۱ بچه ۲ ساله هم بدتره بعضی جاها رو براتون ترجمه کردم🤣🤣 من اسمش رو سانسور کردم ولی مهم نیست چون هم خودش و هم خیلی ها میدونن تلگراف رو کی نوشته

آخرم من نفهمیدم چرا باید من به یه شخصیت کارتونی! حسادت کنم.

البته از این خانم هیچی بعید نیست. شاید چون خودشون اینطوری آن و حتی به ترک دیوار هم حسادت میکنن همه رو مثل خودشون میبینن. کافر همه را به کیش خود پندارد.

من کاری با حرف هاش ندارم چون بیشتر دختر ها اینجا مثل این که موافق بودن با نظر من در پست از همیشه بیشتر ازت متنفرم لیدی باگ. و اینقدر کت لاور زیادن که با این حرف ها چیزی عوض نمیشه.

اما عزیزان هدف از گذاشتن این پست این بود که بعضی ها بدونن عقده هاشون رو باید طور دیگه ای تخلیه کنن. اگر مشکل روانی دارن به روانشناس و حتی گاهی روانپزشک مراجعه کنن چون تلگراف دیگران برای تخلیه عقده های شما مناسب نیست!

بیچاره ارمانی که خواهرش این باشه

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

سایهسایه
15 آذر 00 9:44
آناهل عزیزم سلام
خسته نباشید 
پست جدیدمو رو بروز کردم برای شما هم نیومده؟  یا قفله؟
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
من آناهیدم.
قفله
سایهسایه
15 آذر 00 9:47
😅😅😅😅 ول کنیدشما دوتا 🤣
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
اون تلگراف میده. و چرت و پرت میگه
سایهسایه
15 آذر 00 10:04
آناهید جون من تایپ صوتی دارم متاسفانه اذیت بود
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
اهااااا. فهمیدم🤣

15 آذر 00 10:16
آهاااا فهمیدم کی رو میگی😁

15 آذر 00 10:20
یک پیام به کسی که این تلگراف رو نوشته: فرزندم شما خودت هر چی فحش بود دادی، فحشی نموند دیگه که به کت نوار مظلوم بدی😐
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
بابا بیخیالش. بذار هرچی میخواد بگه مهم نیست. همین که مامیدونیم کتنوار یه فرشته بی باله کافیه

15 آذر 00 10:47
این کامنت به دلیل هرزگویی سانسور شده

15 آذر 00 10:47
سانسور شده
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
این کامنت به دلیل هرزگویی سانسور شده

15 آذر 00 10:59
بله درست میفرمایید کت نوار یک فرشته هست💕
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
دقیقا. وای خدا بچم اینقدر معصومه که حد نداره. کاش اینقدر ساده و مظلوم نبود ولی همین ساده و مظلوم بودنش تبدیلش کرده به یه فرشته. چه طور میتونه اینقدر پاک و معصوم و مهربون باشه؟💜🔮🌌
سایهسایه
15 آذر 00 11:17
جفتشون بدن 🤣🤣🤣😤😤😤😤😤
هم لیدی باگ و هم کت&zwnj نوار 😤😤😤😤
پاشو سجادپور بردار برای یه بدبختی که فردا امتحان داره دعا کن😇😇😇 ، بعد سه تا تست بزن😎😎 ، بعد هری پاتر ۱ رو دانلود کن برو پاترهد شو😐🙃🙃🙃🚶🏻&zwj♀️🚶🏻&zwj♀️
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
عههههه کت نوارم بد نیییست
باشه.
۳ تا تست فقط؟
هری پاتر دوست ندارم اخه🤣🤣

15 آذر 00 12:45
کت نوار بچم از بس ساده هست داره گول مرینت و میخوره💔
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
دقیقا. بعد حالا فکر کردی وقتی بفهمه داره گول میخوره چی میشه؟ هیچی. خودشو میزنه به نفهمیدن که لیدی باگ خانم! خدایی نکرده ذهنشون درگیر نشه ملکه جهان هستن بلاخره

15 آذر 00 14:35
کت نوار دیگه رکورد مظلوم بودنو میشکنه اگر اون اتفاق بیافته🥺💔
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
همین الانشم شکسته😞

15 آذر 00 17:17
تویی که میدونم ی هستی
یه کلمه دیگه به کت نوارِ کیوت من حرف بزنی چنان مسدودت میکنم نفهمی از کجا خوردی
بایدم بگم که آناهید تنها نیست
اگه تو و کل دنیا مخالف کت باشین و اگه آناهید هم با این که محاله بیاد طرف شما من بازم طرف کت نوارم

پ.ن:آناهید لطفا کامنت بعدی بهار رو سانسور نکن!!
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
بله مشخصه کاملا که کی هستن. خودش خودش رو لو داد
آفرین بر تو باد سانا
بله ما کت لاور تنها نیستیم اینقدر زیادیم که بهار خودشو بکشه هم نمیتونه از پسمون بر بیاد
من عمرا بیام طرف اینا🤣🤣
منم مثل تو.

باشه سانسور نمیکنم ولی حیف وبلاگم کخ آلوده بشه به چرت و پرت های این

15 آذر 00 17:22
واقعا مگه مظلوم تر از کت نوار هم داریم؟