𝓐𝓷𝓪𝓱𝓲𝓭 (◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦)𝓐𝓷𝓪𝓱𝓲𝓭 (◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦)، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره
𝓜𝔂 𝓫𝓵𝓸𝓰𝓜𝔂 𝓫𝓵𝓸𝓰، تا این لحظه: 3 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره
𝓬𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 (𝓶𝔂 𝓬𝓪𝓽)𝓬𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 (𝓶𝔂 𝓬𝓪𝓽)، تا این لحظه: 3 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره
𝓕𝓪𝓽𝓮𝓶𝓮𝓱𝓕𝓪𝓽𝓮𝓶𝓮𝓱، تا این لحظه: 18 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره
𝐹𝓇𝒾𝑒𝓃𝒹𝓈𝒽𝒾𝓅 𝓌𝒾𝓉𝒽 𝐹𝒶𝓉𝑒𝓂𝑒𝒽 𝒮𝒶𝓃𝒶𝐹𝓇𝒾𝑒𝓃𝒹𝓈𝒽𝒾𝓅 𝓌𝒾𝓉𝒽 𝐹𝒶𝓉𝑒𝓂𝑒𝒽 𝒮𝒶𝓃𝒶، تا این لحظه: 2 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره
𝓒𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮𝓒𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮، تا این لحظه: 3 سال و 7 روز سن داره
𝓞𝓭𝓲𝓷 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮𝓞𝓭𝓲𝓷 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮، تا این لحظه: 1 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

داستان های خواهر بزرگ 13 ساله

بیاید دنیا رو رنگی کنیم🌈

بر طبل شادانه بکوبید

1400/9/16 0:36
377 بازدید
اشتراک گذاری

که بهار رفتنت

وبلاگش پاک شددد

اینه عاقبت هیتر کت نوار

و عاقبت در افتادن با کت لاور ها و دست کم گرفتن قدرتشان

سانا خانم یادته گفتی هر کس با کت در افتاد با من و تو ور افتاد؟ خب حرفت کاملااا درست بود

فرشته معصومم💜🔮🌌

پسندها (4)

نظرات (30)


16 آذر 00 3:06
درمورد عکسی که گذاشتی😶اییییی خودمممم بمیرممم براااااتتتتت پیشییییییییی😭💜
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
عررررر پسر معصومممم

16 آذر 00 3:06
اره من گفتم

16 آذر 00 3:06
چه پیروزی عظیمی
سایهسایه
16 آذر 00 7:20
من از گربه سیاه بدم مباد 
اههه در رم آناهید اومد دنپاییش دستشه🚶🏻&zwj♀️🚶🏻&zwj♀️🚶🏻&zwj♀️🩴🩴🩴🩴🩴🩴
کلا میراکلوور نیستم 🙃🙃🙃
اهههه😳😳😰😰😳سانا چرا دنبالم مرکنه؟🚶🏻&zwj♀️🚶🏻&zwj♀️🩴🩴🩴🩴🩴
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
اگر کلا میراکولر نیستی که... مشکلی نیست. اما اگر کس میراکولره و از بچه من بدش میاد خودم می درمش
سایهسایه
16 آذر 00 7:20
من رفتم مدرسه جهت آزمون🥲🥲
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
موفق باشی انشالله.  برات دعا میکنم 

16 آذر 00 8:15
آقا دیشب تو گپ کلاسمون بودیم ماجرای بهار رو گفتم...یه جنگی شد که نگو😐💔کلاسمون ۴۵ نفره از اونا ۲۰ تا میراکولر بودن که میشناختمشون حالا اونو گفتم کاشف به عمل اومد که ۲۵ نفر بعدی کت لاورن از منو توعم بیشتر🙂یعنی اصلا میراکولر نبودن ولی از پیشی کیوتم خوششون میاد🥰🥺🖤
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
عههههه چه جالببب. حالا چه جنگی شد؟😂😂😂
AvaAva
16 آذر 00 8:18
خدایا
نمیخوام بگم من هیتر کت نوار یا لیدی باگم ولی خب شما دارید زیاده روی میکنید!
هیتر بودن یه چیز طبیعیه هر آدمی از یکی بدش میاد ولی اون یکی خوشش میاد و اونی که بدش میاد هیتر میشه
توی دنیای کی پاپ و میراکلس هیتر زیاده ولی اینا یه چیز کاملا طبیعیه
بهار هم داشت زیاده روی میکرد ولی شما...
به نظرتون به خاطر یه دعوای مسخره ارزش داره که دل یه نفر رو بشکونین ؟ خاطرات یه نفر رو پاک کنین ؟ 
هم لیدی باگ خوبه هم کت نوار و من نمیخوام دخالت کنم این بحث شماها بود
ولی نتونستم جلوی خودم رو بگیرم اگه ناراحت شدی خیلی ببخشید(:
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
این که از کسی بدت بیاد طبیعیه
ولی این که در ملا عام پیش کسایی که دوستش دارن بهش اونجوری فحش بدی طبیعی نیست. اونم اگر حق با تو نباشه.
بهار از زیاده روی کارش گذشته بود.
اول اون شروع کرد به توهین و... از داخل پی وی مامانم بگیر تا تلگراف و کامنت ها. و واقعا ارزش داشت که همه کار کنیم وبلاگش حذف بشه.
اون خیلی حرف های زشتی زد بدون هیچ دلیلی. این کار براش لازم بود
نه عزیزم ناراحت نشدم💜🔮🌌

16 آذر 00 8:20
یه نوشا داریم تو کلاسمون اسکل و طرفدار لیدی باگ بود با اون جنگ گرفتیم آخرشم از گروه پرتش دادیم بیرون🤣😂💔
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
عهه؟ جدا؟ چی میگفت؟ از دفاعیاتش از لیدی بگو

16 آذر 00 8:25
من با آوا تقریبا موافقم اماااا ببخشیدا من کت نوار رو میبینم یاد شوگا میوفتم به همین منظور با بهار جنگ گرفتیم بعدشم دیگه تو خیلیییی مهربونی وگرنه مگه کسی به یه نفر بگه عـ... دستشویی و اون طرف لهش نکنه😐💔
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
اقا اول تهیونگ بعد شوگا. چه خبره خواهرم😂😂
آخه ربطی هم به مهربونی نداره. تو نمیدونی تو کامنت هایی که تائید نکردم یا سانسور کردم چه فحش هایی داد بهم

16 آذر 00 8:28
والا میگف کت زشته و(بیشور خودش جفت غازه به کت نوار گوگولی من گیر میده😐💔)
بعد دیگه میگف میراکلس یعنی لیدی باگ...کت اینجا هیچ کارس و اصلا ارزش نداره(بزنم بکشمش)
که با فحش های من خاموش گشت این بشررررر😄💔
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
زشت؟ زشتتتت؟ شبیه حوری های بهشتیه بعد تو اومدی میگی زشتتتت؟ تو کی هستی که به کت نوار میگی زشت هااااا؟
اگر معنی میراکلس یه آدم سنگدل و بی رحم و بی انصافه چه چیز مزخرفیه
باشه کت نوار بی ارزش ولی تو هم فقط داری اکسیژن حروم میکنی خوشگلم هیچ فایده ای برای جهان نداری هیچ ضرر هم دار

دمت گرمممم

16 آذر 00 8:30
چه کنم تو یه موزیک ویدیو تهیونگ موهاش رنگ کت نوار بود ببینم یادش میوفتم
شوگا که کلا پیشی تشریف داره مثل کت...این یکی طبیعیه خواهرم😐💔
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
اووو چه جالببب.
والا... بنده نه آرمی هستم نه کیپاپر پس نظر خاصی ندارم ولی خیلی میشنوم میگن کوکی (جون کوک) هم شبیه گربه هاست

16 آذر 00 8:34
بابا جونگ کوک خرگوشه کیوتی😄🥺🥰ولی شوگا پیشی خوشمل آوا بست فرندمه😂💛
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
اقاااا چرا ملت رو به حیوون تشبیه میکنییین😂😂😂
گناه دارنننن😂

16 آذر 00 8:36
کوک کلا خرگوشه شوگام گربس...دروغ نمیگم که تو اینترنت سرچ کن😂😂😐💔
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
به یه بنده خدا هم مثل این که آرمی ها میگن خرس یا پاندا. دقیق نمیدونم
.
16 آذر 00 8:51
گوه نخور بیشعور،پاک و معصوم رو باید به لیدی باگ گفت اسکل چون درباره لیدی باگ زر مفت میزدی گوه میخوردی منم وبلاگم رو پاک کردم زر نزن بیشعور بی شخصیت پاک و معصومه؟ پاک و معصومه که غلط اضافی خورده رفته با کاگامی تو قسمت آخر فصل ۳! خاک تو سر خودت و کت نوار میمونت کنن! بی ریخت قیافه ی خنگ بی خاصیت،ببند دهنتو! خدا یک بلایی سرت میاره که از بدونیا اومدنت پشیمون شی ، دوست داشتم اون پست رو بنویسم،تو چی کاره ی منی؟ به توچه؟تو هم غلط کردی راجب لیدی چرت و پرت مینویسی 
.
16 آذر 00 8:51
چندش بی ریخت قیافه،پسر نجسته تا معصوم! حیف که آرمان اینجا نیست وگرنه به آرمان میگفتم یک سیلی محکم بزنه در گوشش حالش جا بیاددددددد،کثافت بیشعور 
.
16 آذر 00 8:53
باید به لوکا و مری گفت پاک و معصوم مری که نمیتونم بگم چون مشخصه،لیدی دوست نداره عاشق اون باشههههههه ازش بدش میاد نمیخواد اصلا دوست نداره دلش نمیخواد چندشششششششششششششششششششششش تو چه کامنتم رو تایید کنی و نکنی ایشالا نابودی تو رو توی نی نی وبلاگ جشن بگیرن
.
16 آذر 00 8:56
کامنتای من رو هم تایید نکن،چون لیاقت نداری،چون نی نی وبلاگ یک جای بی عدالتیه! یک جاییه که کارشون برعکسه یارو اومده گوه میخوره به لیدی هیت میده حذفش نمیکنن اسکل عنتر نی نی وبلاگ وبلاگم رو پاک نکرد،چون خر نیست ناسلامتی که بیاد برای یک شخصیت بدرد نخور و بی ارزش پاکم کنه! خودم درخواست حذف وبلاگم رو زدم  من اون پست رو رمزدار نوشتم فضولی مگه میخونیش؟ از طریق یک هکر پیداش کردی رمز&zwnjپستم رو! با یک هکر ارتباط داری و بسیار برای نی نی وبلاگ خطرناکی  تو چه این کامنت رو تایید بکنی و چه نکنی،برااااام مهم نیستتتتتت دقیقا نوه ی پدر بزرگ اههههه منمممممم تنفر دارم ازش کلا از پسرا بدم میاد خیلی چندش و لوسن
.
16 آذر 00 9:01
دروغگو بیشعور تو غلط میکنی راجب لیدی هیت میدی میراکلس یعنی لیدی باگ.... لیدی باگ جز شخصیت اصلیه،یک پنجه برنده رو بچه جنین میتونه بزنه! تو شروع کردی زر اضافی زدی پیویم منم برای اینکه دفاع کنم از لیدی رفتم پست رمزدار منتشر کردم،دوست داشتم بکنم رمز دار منتشر کردم که فقط خودم بخونمش،تو به چه حقی رمز اون پست رو باز کردی ؟ اصلا کل جهان با تو مشکل دارن! کل جهان،برو به صد نفر بگو بریزن پیویم،چون گول یک شخصیت مرموز و منفی رو خوردن،بالاخره می&zwnjبینیم که لیدی یک دختر نیست! یک فرشته است! دیگه هم چرت و پرت نگو اگرم میخوای کامنتم رو تایید نکن،به درک! خودش رو داره برای یک هیت دادن به شخصیت کارتونیییییییی پاره میکنهههههههههههههههه چیزی که دست ساخته یک نفره من اون پست رو رمزدار کردم احمق خنگ،کی به تو گفت رمزش رو باز کردی ؟ رمز دارش کردم که صرفا فقط خودم بخونمش! وگرنه برای عمه ی تو که رمزدار نکردم! حداقل آدم واقعی بود چیزیییییی! برای یک شخصیت کارتونی داره خودشو میکشه برو بابا برو برای مریه که میراکلس جون گرفته،لیدی باگ جز شخصیت های اصلی میراکلسه،همش نماد اون تو میراکلسه،از دنیا عقبیییی! تو شروع کردی پیوی راجب لیدی چرت و پرت گفتی! (چه کامنت منو تایید کنی چه نکنی! برام مهمممممنیستتتتتتتت)
.
16 آذر 00 9:08
تو اومدی اول پیوی من چرت و پرت گفتی راجب لیدی ۱ شب! برو بابا چندش بچه ی کثیف مزخرفت!!!! 🤣🤣🤣🤣به شخصیت کارتونی میگه بچشششششش واییییی این کیه خدا نصیب هیچ مادری نکنهههههه وقتی کسی ۱ شب به لیدی باگ هیت میده و زر اضافی میزنه! دعواش همینه! حیف که بدتر ازین نکردم!!!  تا تو باشی تو پیوی من اون چرت و پرتا رو راجب لیدی ندی منم اومدم به اینی که اسمش رو نمیارم هیت دادم رمز دار گذاشتم فصولی مگه رمزش رو باز میکنی میخونی؟ ولش کن بابا نوه ی پدر بزرگگگگگگگ این کلا با همه مشکل داره،تو میراکلسم ببینی بهت قول میدم ازون متنفر می مونی،به کسی هم ربطی نداره که ازش متنفری! این خانم عادت داره تهدید کنه همه رو ،،،،، خلاصه تو کلی چرت و پرت گفتی راجب لیدی و منم تو پست رمزدار همه چی داشتم گفتم تو اینکارو کردی من هیچ کاری نکردم بی خاصیت! کسی شما رو مجبور به این نکرده که بیای پست رمزدارم رو بخونی! چون رمزدارش کردم! اصلا وقتی رمزدارش کردم برای اینه که فقط خودم بخونم و کسی نخونتش!  

16 آذر 00 9:22
درجواب به کامنتای بهار خانم:
خوب شد گو..رتو گم کردی و این فضا به وجود تو آلوده نشد همین!!
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
دمت گرممم. فقط اون حرفتو سانسور مردم مسدود نشی یه وقت
Raha:)Raha:)
16 آذر 00 9:28
دختره .... خجالت بکش
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
خجالت؟ مگه چیزی به اسم خجالت در این فرد هست؟ دارم براش وایستا.
.
16 آذر 00 9:53
خجالت رو شما بکشین که یک نفر برای رفتن یکی طبل و چرت و پرت میزنه،برای یک شخصیت کارتونی داره خودشو جر میدههههههه جرررررر، ها تو خیلی خجالت میکشی؟ که راجب لیدی پست منتشر میکنی هیت میدی! تو پر رو نیستی میری فحش کشی میکنی و میری&zwnjجواب معلم رو با بی ادبی تو پیویش میدی! به لیدی هیت دادی منم هیت دادم! هر کس به لیدی هیت بده هیت میشنوه اومده پیوی کلی چرت و پرت گفته هیت داده به لیدی انتظار داره هیچی نگیم🙄  
سایهسایه
16 آذر 00 13:21
امتحان گند من🙂🙂
سایهسایه
16 آذر 00 13:26
بزار تو پست جدید کامل بگم
سایهسایه
16 آذر 00 14:01
پای منو وسط نکشین من سایه هستم 😐
سایهسایه
27 آذر 00 21:19
راستی طلسم شکست و منم امتحانم رو دادم😇
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
چه عااالیییییی. خوب بود؟
سایهسایه
28 آذر 00 13:15
بله بیست و پنج صدم نمره اضافی😂
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
یعنی بیست و بیست و بنج صدم شدی؟ یا از بیست، بیست و بنج صدم شدی؟
سایهسایه
29 آذر 00 12:01
نمره کامل به علاوه اضافی
سایهسایه
29 آذر 00 12:51
 آناهید😭
مشکوک به کرونام😢
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
ای وای چه بددد
چه علائمی داری؟
آزمایش دادی؟
سایهسایه
29 آذر 00 12:51
چرا هرکسی مریض بشه منم ازش میگیرم