𝓐𝓷𝓪𝓱𝓲𝓭 (◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦)𝓐𝓷𝓪𝓱𝓲𝓭 (◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦)، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره
𝓜𝔂 𝓫𝓵𝓸𝓰𝓜𝔂 𝓫𝓵𝓸𝓰، تا این لحظه: 3 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره
𝓬𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 (𝓶𝔂 𝓬𝓪𝓽)𝓬𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 (𝓶𝔂 𝓬𝓪𝓽)، تا این لحظه: 3 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره
𝓕𝓪𝓽𝓮𝓶𝓮𝓱𝓕𝓪𝓽𝓮𝓶𝓮𝓱، تا این لحظه: 18 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره
𝐹𝓇𝒾𝑒𝓃𝒹𝓈𝒽𝒾𝓅 𝓌𝒾𝓉𝒽 𝐹𝒶𝓉𝑒𝓂𝑒𝒽 𝒮𝒶𝓃𝒶𝐹𝓇𝒾𝑒𝓃𝒹𝓈𝒽𝒾𝓅 𝓌𝒾𝓉𝒽 𝐹𝒶𝓉𝑒𝓂𝑒𝒽 𝒮𝒶𝓃𝒶، تا این لحظه: 2 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره
𝓒𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮𝓒𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮، تا این لحظه: 3 سال و 7 روز سن داره
𝓞𝓭𝓲𝓷 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮𝓞𝓭𝓲𝓷 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮، تا این لحظه: 1 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

داستان های خواهر بزرگ 13 ساله

بیاید دنیا رو رنگی کنیم🌈

رونمایی از ادب بسیار فراوان بعضی ها+ به روز رسانی میشود

1400/9/16 9:42
607 بازدید
اشتراک گذاری

https://anahid1399.niniweblog.com/

خب نی نی وبلاگی های عزیز، سلام. 

اومدم براتون از معلم درس ادب و شعور رونمایی کنم.

اون هایی که در جریان هستید تعجب نکنید! بلاخره آدم ادب از که می آموزد؟ از بی ادبان

خب. این اولین کامنت این خانمه که اسمشون بهار اسم وبلاگشون خاطراتی به رنگ طوسی بود و الان پاک شده. شاید شما این خانم رو به اسم قلب آلبالو هم بشناسید. و هم اکنون در عکس بالا ما شاهد ادب و شعوری هستیم که فضای نی نی وبلاگ رو عطرآگین کرده😂😂🤣🤣🤣

نجس... کاش اینجا نی نی وبلاگ نبود تا میتونستم واضح بگم اون کسی که به کلمه نجس معنای جدیدی داده کیه. جالب وخنده دار اینجاست که این ارمانی کخ میگه ۲ سالشه. ۲ سال🤣🤣

حیف اون بچه که تو خانواده شما بزرگ بشه و آخر بشه یکی مثل تو

لیدی باگ از کت نوار بدش میاد؟ (با این که از لیدی باگ خوشم نمیاد ولی نمیتونم با قاطعیت بگم از کت نوار بدش میاد چون گاهی وقتی... دلش براش میسوزه)

آره نی نی وبلاگ وبلاگت رو پاک نکرد خودت از ترس فرار کردی درست. اما الان با توهین هایی که کردی عمرا حتی اگر بخوای بتونی وبلاگ جدید بزنی. هکر کجا بود؟ تو نفهمیدی از کجا خوردی و هیچوقت نمیفهمی. من با هیچ هکری در ارتباط نیستم ولی یک کاری کردم که بتونم رمز عبور وبلاگت رو بازیابی کنم و پست های رمز دارت رو بخونم.خودم تنهایی این کار رو کردم و چیز عجیبی نیست هرکس جز تو بود میفهمید و کاری میکرد دیگه نتونم رمزش رو بازیابی کنم انما تو نفهمیدی. دلیلش هم واضحه،

اتفاقا کامنت هات رو تائید میکنم که همه بفهمن کی هستی.

درضمن نظرات جنسیت زده ات که بوی تعفن میده رو تو قرن ۲۱ برای خودت نگه دار.هر چند تو در هزاران هزار سال پیش گیر کردی.

اگه پنجه برنده🤣🤣 (منظورش کاتاکلیزم) رو بچه جنین میتونه بزنه خب منم بلدم ۴ تا قاشق و بشقاب و چنگال و ماهیتابه پرت کنم بالا بگیرمشون. اسمش هم بذارم لاکیییی چارمممم

شخصیت مرموز! منفی! ها ها ها🤣🤣 بامزه بود

والا تو با نظر جنسیت زده ات نشون دادی از دنیا عقبی نه من. نماد میراملس اگر یه آدم سنگدل بی رحمه پس میراکلس چه چیز بیخودیه

موافقم نی نی وبلاگ جای تو نیست

هروقت لیدی باگ فهمید آدرین کتنواره و بهش نگفت همکار آدرین هم میفهمه مرینت لیدی باگه و بهش نمیگه دوست

خیلی لطف میکنی اگر داخل وبم نیای. و درضمن اگر به جای کلمه بالا مینوشتی پایین و جمله میشد شعور پایین من به وبلاگت نمیخوره حرفت به شدت حق میشد

این هم برای این که بیشتر از ادب و شعور بهار جان لذت ببریم.

اگر بهار این جمله زیبا بود بفرست تلگرام رو بلد نبود چی میخواست بگه؟ بعدم عزیزم آدم موقع پست رمزدار منتشر کردن باید حواسش باشه شاید رمزش لو بره🤣🤣

خب بچه ها امیدوارم از ادب و شعوری که در این کامنت ها موج میزد لذت برده باشید، پست با اظهار فضل های بیشتر بهار خانم به روز رسانی میشه.

پسندها (5)

نظرات (62)


16 آذر 00 12:06
انتظاری بیشتر از این نمیرفت

16 آذر 00 12:06
واقعا متاسفم براش
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
منم. البته این تاسف حالش نیست که

16 آذر 00 12:06
هعی.....................
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
ولی سانا خوب هم شدا. دیگه اگر وبلاگ بزنه نی نی وبلاگ مسدود میکنه
.
16 آذر 00 12:09
زیبا بود یادت نره بفرستی تلگرام برام🤣🤣🤣🤣 اینقدر پست منتشر &zwnjکن که وبلاگت بره رو هوا و مسدود شه! ازت متنفرم نماد ستاره بنفش،خشک و خالی! فکر نکن خیلی شاخی این پست رو منتشر کردی! همین الانم که تولد شمار من رو پاک کردی از وبلاگت بسیار خوشحال شدم! خیلی منتظر این لحظه بودم چون شعور بالای من به وبلاگت نمیخوره و نخواهد خورد! شما که عادت داری بحث رو بپیچونی چرت نگو بی زحمت،تو رفتی یک پست عمومی راجب لیدی باگ شخصیتی که ازش خوشم میاد و وفادار و پاک و مظلومه و کاملا برعکس حرفته و پیویم کلی چرت و پرت گفتی منم رفتم یک پست رمزدار دربارش نوشتم،تو با انگینه ارتباط داری یک دوست هکر،بسیار برای نی نی وبلاگی ها خطرناکی چون خودتم هکری میری پستای رمزدار رو باز میکنی،من عمومی نکردم چون مثل تو بی شعور نیستم و شعورم بالای صده اون رو خصوصی کردم و عمومیش نکردم چون میدونستم اینجا کسایی هستن که خیلی ناراحت میشن برای همینم اون پست رو رمزدار کردم که فقط هم خودم بخونمش،اصلا برای چی رمزدارش کردم؟ رمز دار کردم که فقط خودم بخونمش! وگرنه همین پست رو میدادم عمه ی من بخونه! ولی اینکارو نکردم و رمزدارش کردم که خودم بخونمش! اصلا برای چی رمزدار کردم؟اصلا معنای کلمه ی رمزدار رو میدونی؟نخیرم! مطمینا نمیدونی! اصلاااااا نمیدونییییییییی! اصلااااااااا! اصلا رمزدار کردم که فقط خودم بخونمش و کس دیگه ای نخونتش! کسی شما رو مجبور به این نکرده که بیای پست رمزدار من رو باز کنی و بخونیش ولی شمای فضول با اون سانای فضول اومدین پست رمزدار من رو باز کردین و این کار جرم به حساب میاد و باید وب هر دوی شما ...... پاک میشد، اصلا من برای چی رمزدارش کردم؟برای این رمز دارش کردم که فقط خودم بخونمش! نه کس دیگه ای.وگرنه همین پست رو به عمه ی خودم نشون میدادم! از ترس چند تا بی شخصیتی مثل تو و اونی که اسمش رو نمیارم؟...... از ترس تو و اون خنگولی که اسمش رو نمیارم؟...... تو باید از من بترسی! اولن خنگول معنای کلمه ای رو بلد نیستی ننویس،اینقدر پست منتشر کن تا وبلاگ مزخرفت مسدود شه،فکر کنم تو مثل سگ از من ترسیدی عقده ای! من از نی نی وبلاگ رفتم چون اینجا جای من نیست،جایی که به شخصیت مورد علاقه ی من هیت میدن و به یک شخصیت بدرد نخور چرت و پرت میگن زر مفت میزنن برای همینم وبلاگم رو پاک کردم چون جاهای بهتری هست ، لیدی دختر نیست! لیدی فرشته است! یک لیدی پاک و معصوم و مظلوم،اصلا مظلوم تر از لیدی باگ وجود وجود پس دیگه چرت و پرت نگو که هیچ کدوم از پستات رو نگاه میکنم نه جوابش رو میدم چون اصلا نگاه نمی&zwnjکنم جوابت رو دادم! ولی می&zwnjگذرم چون گذشتن کار هنرمند تاریخ است! گذشتن از هر کس بر نمیاد! خدانگهدار خانم رو مخه!

16 آذر 00 12:45
خب بهار خانم تا اینجا همه نی نی وبلاگی ها خیلی از حرفاتو شنیدن...باید بگم که اینجا کسی نبوده که از تو بدش بیاد یا ازت  متنفر باشه و اینجا کسی نه عقده داره نه به تو حسودی میکنه چون چیزی نداری که بهت حسودی کنیم....بهتره بگم منو آناهید و بقیه خیلی برای تو ارزش قائل بودیم و حتما خودت لایق این ارزش نبودی!! نگاهی به گذشته بنداز، آناهید تو تولد شمار تورو بهترین دوست خودش معرفی کرده بود ولی تو امروز اومدی و خیلی راحت با فحشایی که بدرد امثال خودت میخوره شستیش!!! من فضول نیستم و کینه ای هم از تو ندارم چون اصلا کینه ای نیستم. علاقه من به کت نوار تازه نیست و نزدیک ۲ سال ازش میگذره پس خیلی دوستش دارم به لیدی باگ هم کمتر از این حس رو نداشتم ولی پست تو منو از لیدی متنفر کرد!! من برای دوستایی که تو وبلاگ دارم ارزش و عشق قائلم و دوستشون دارم با اینکه هیچ کدومشون رو ندیدم به تو هم همین حسو داشتم ولی خودت نخواستی...آناهید فقط یه پست درمورد شخصیت واقعی لیدی باگ گذاشت درحالی که تو فحشایی دادی که حرف ازش نزنم بهتره...تو میتونستی یه پست مثل آناهید در مورد کت بزاری نه یه پستی که سراسر توهین به کت لاوراست؛ اگه آرمان که انقدر برات عزیزه وقتی بزرگ شد آدرین رو بیشتر از مرینت دوست داشته باشه چه حسی پیدا میکنی؟ چه حسی خواهی داشت وقتی عزیزترین کست رو با بدترین چیزها مقایسه کردی؟ منو آناهید نه فضولیم نه مشکلی با تو داریم به پستت هم جوابی بهتر از این نمیشد داد...خودت خودتو لایق این جواب کردی!!
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
تمام حرف هات حق بود . اما در مورد آرمان. اون داره دروغ میگه. عمرا آرمان براش اینقدر عزیز باشه. این وقتی هی از آرمان حرف میزنه میخواد منو حرص بده چون من خواهر برادر ندارم این هی آرمان آرمان میکنه وگرنه عمرا اینقدر دوستش داشته باشه.
این فقط میخواد حرف بی منطق بزنه. بی ادبی کنه. برای کم نیاوردن به هرجایی که بتونه چنگ میزنه ولی دیگه دستش برای ما رو شده.
و اصلا برام مهم نیست که داره فحش میده و اتفاقا خوشحالم که داره کامله شعور نداشته خودش رو نشون میده

16 آذر 00 13:06
عجب...بگم که یه عزیزی بود دوست من بود که امسال کلاس شیشمه، این بشر از وقتی چپ و راستشو تشخیص نمیداد برادر میخواست بعد پارسال صاحب این برادر شد
الانم مثل ببخشیدا گورخر پشیمونه زیرا صبح ساعت ۵ بیدارش میکنه_ غذاشو نمیزاره بخوره_ گوشیشو چند بار کوبونده زمین_ اتاقشو کرده بازار شام و..... دلیل های بی پایان
خلاصه که منتظر داداش یا خواهر نباش از این بلاها سرت میاد😂😐💔
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
نه بابا اره این مشکلات هست ولی فقط چند سال اول.
بعدم من روی صحبتم با بهاره اوکی مامان تو ۴ شکم ۶ شکم ۸ شکم بزاد. افتخاری برای تو نداره. حتی برای مادرت هم نداره. این که آدم بچه دار بشه ولی بچش بهار علی پور باشه فایده نداره که. گربه های تو کوچه هم خیلی بچه دار میشن بریم بهشون جایزه نوبل بدیم؟
.
16 آذر 00 13:25
سانا خانم شما حسودی من یک برادر خوشگل دارم؟اگر حسودی بگو!
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
سانا خودش برادر داره به چی برادر تو حسودی کنه؟ تازه قبلا خواهر هم داشت.
.
16 آذر 00 13:28
بله چه ربطی داره هر چقدرم برادر داشته باشه برادرش بزرگه ولی برادر من کوچیکه و خوشگلترین برادر تو کل جهانه هیچکس به اندازه ی برادر من خوشگل و باهوش نیست
واییییییی خودت آبروی خودت رو بردی
خبن وقتی حرصت در میاد سانا خانم یعنی به برادر خوشگل و باهوش من که از کل جهان خوشگل تر و باهوش تره حسودی میکنی!
تموم شد و رفت
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
والا برادرت هیچ چیز خاصی تو ظاهرش نداره که خوشگل ترینش کنه. درمورد باهوشی هم من وقتی ۱ سالم بود اندازه یه بچه ۵ ساله خوب حرف میزدم ولی برادر تو هنوز به سختی میشه فهمید چی میگه
دوست نداشتم اینه رو بگم ولی هروقت این حرف ها رو میزدی دلم میخواست اینا رو بگم و مونده بودد تو دلم

16 آذر 00 13:35
من برادر بزرگتر و به یه برادر کوچیک ترجیح میدم...بعدشم اولا کی گفته آرمان خوشگل و باهوشه دوما اگرم هم خوشگل باشه هم باهوش چون برادر توعه بدرد هیچ بنی بشری نمیخوره
من خودم خواهر داشتم هزار برار خوشگل تر بود از آرمان ولی حیف عمرش به این دنیا نبود
حسودم خود تویی!!!
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
بابا بیخیالش. داره چرت میگه حرص تو رو در بیاره. بچه ای که تو خانواده این ها باشه هیچ چی نمیشه. بیا نی نی گپ یه چیزی هست باید برات توضیح بدم
.
16 آذر 00 13:36
ببین سانا خانم هیچی نمیگم داری شورش رو در میاری من یک پست رمز دار منتشر کردم و حرفام رو تو اون گفتم که کسی نخونتش وقتی رمزدار کردم یعنی یک چیز توش هست و شما نباید بخونیش! اصلا معنی رمزداررررر رو میدونی که میای رمز اون پستم رو باز میکنی؟این هیت داد کلی حرف زد من فقط یک پست منتشر کردم ولی این سه روزه نی نی وبلاگ رو گرفته سرش برای یک شخصیت کارتونی بی ارزش! فکر کردی میای پست منتشر میکنی راجب من ،ماست بمونم به پستات بشینم نگاه کنم؟ اینم یک پیام هر چی هم میخوای بگو برام مهم نیست!

16 آذر 00 13:37
معلومه از برادر تو چی از آب دربیاد😐💔 اصلن کی برادر تورو خواست...والا خودم یه پسر عمه دارم چندماه از آرمان تو کوچیک تره به اندازه ده هزار تا تو و آرمان باهوش و خوشگله
قربونش بشی الهی😐
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
اقا من یه پسر دایی دارم ببینی باور نمیکنی انگار آدم نیست حوری بهشتی. اگر به خوشگلیه که آرمان چیز خاصی تو ظاهرش نداره
 
.
16 آذر 00 13:39
وای خدایا نگاش کن داره برای یک شخصیت کارتونی خودشو زجه میزنه پاره پاره میکنه تا مرز جون خودش هم میره،حداقل واقعی بود بابل زندگی می&zwnjکرد خارج زندگی می&zwnjکرد پهلوی سانا زندگی میکرد،آمریکا بود! یک چیزی! ولی دیگه آدم برای شخصیت کارتونی اینقدر خودشو داره پاره میکنه من خواننده های خارجی رو چی بگم؟اونا باباشونم بکشن چیزی نمیگن!
.
16 آذر 00 13:39
تو تاسف حالیته؟تو خجالت میکشی؟که میای راجب من مدام پست منتشر میکنی ؟ و انتظار داری من حرفی نزنم؟

16 آذر 00 13:50
آناهید داره زیاده روی میکنه ولی خب حتی اگه اون پست رمزدار باشه حق نداری توش به کسی توهین کنی حتی اگه فقط خودت بخونیش
.
16 آذر 00 13:51
الان منم دیوار اتاقم رو طراحی کردم عاشقشم به اصطلاح ، و حسابی رنگش کردم یا مثلا یک شخصیت تو کارتونی طراحی کردم،که دست ساخته ی خودم بوده! دست ساخته ی خدا که نبوده! میتونم به جرعت بگم من یک میراکلور اصیلم! ولی خدایی طرفدارای میراکلس دیگه دارن برای تک تک شخصیت های مورد علاقه شون خودشونو زجه میزنن پاره پوره میکنن! فکر کنید خود شما یک انسان جلوتون بزارم و عاشقش باشین و اون رو هم خودم کشیده باشم ولی گفته باشم زشته چون نظرمه!!! اون خلق خدا نیست که دست ساخته یک انسانه 
سایهسایه
16 آذر 00 14:16
جلل الخالق😳😰😨😥
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
راستی جریان امتحانت رو خوندم
سایهسایه
16 آذر 00 14:26
بسه بسه بهار ، آناهید 
بس کنید 
بهار من حداقل ۶ سال ازت بزرگترم حرفایی که تو زدی رو من به این سن نمیدونم حتی تلفظش چطوره؟
 لطفا مای منو هم نکشید وسط 
سپاس
.
16 آذر 00 14:39
سایه جون من شما رو دوست صمیمی خودم میدونم الانم اصلا قصد توهین به شما ندارم
ولی خود شما فکر کن زبونم لال زبونم لال یکی یک پست چرت منتشر&zwnj کنه و راجبت حرف بزنه و من لال بشینم وقتی ایشون تموم&zwnjکنن من هم تموم میکنم،تموم شد و رفت الانم یا این کامنتم تایید میشه یا نمیشه برام مهم نیست چون من دارم به یک غریبه ناشناخته کامنت میدم که باهاش ارتباطی هم ندارم! و این پیام رو هم برای نوه ی پدر بزرگ نوشتم حیف که نمیتونم به خودشون تلگراف بدم
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
اه بهار بسه دیگه. داری به همه چیز و همه کس برای کم نیاوردن چنگ میزنی ولی دیگه دستت رو شده. فقط داری بیشتر آبروی خودت رو میبری
.
16 آذر 00 14:42
و جالب تر ازون این هست این خانم اومده تو چند تا پست جواب من رو داده که دیگران فکر کنن چقدر ایشون دهن جوابن و مدام پست های ایشون رو لایک کنن و پشت سر من حرف بزنن ببینید اینکه میگید  ول کنید حرف درستیه ولی کاش به کامنت من دقت کنید و خودتون رو جای من بزارید یک روزی همین چیز سر شما هم میاد و خودتون میفهمید سایه جان
.
16 آذر 00 14:44
&zwnj
.
16 آذر 00 14:48
..
 
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
مرسی که داری کامنت های وبلاگم رو زیاد میکنی که رتبه جذابیت وبلاگم بره بالا🤣🤣🤣🤣
بهی💫
16 آذر 00 14:50
وایییییییییی خودش هی رو کامنتام نقطه میزاره بعد جواب خودش رو میده🤣🤣🤣🤣🤣
وقت گیر اورده بیکاره 
همین الانم رو این کامنتم میخواد نقطه بزاره،ولی من اصلا برام مهم نیست مهم اینه خودش داره اینو میخونه🤣👐🏻
اگه تایید کرد اسمم رو عوض میکنم
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
چون کامنت هات ارزش ندارن که رو وبلاگم باشن
.
16 آذر 00 14:55
...
.
16 آذر 00 14:56
خدایا مریض های روانی را شفا بده به اینم وقت کردی یک شفا بده این کیههههههه دیگه اخه
.
16 آذر 00 14:58
هر چقدر دوست داری پست منتشر کن و با این پستای مزخرفت وبلاگ خودت رو بی ارزش و زشت کردی گرچه من با تو ارتباطی ندارم و اسمت حتی تو مدرسه ی ... هم نباید باشه،یعنی درحدی غریبه هستی که انگار............
ولی بدون با پست منتشر کردنای مزخرفت کامنتای بیشتری از من دزیاقت میکنی
تو هر چقدر پشت سر من حرف بزنی تو پستات من بیشتر ادامش میدم
یا دیگه به من کاری نداشته باش،چون دلم نمیخواد با تو حرف بزنم،حتی به وبلاگت هم نگاه کنم!
یا اینکه پست منتشر کن و شاهد کامنت های ملیح من باش
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
مرسی که داری کامنت های وبلاگم رو زیاد میکنی
Raha:)Raha:)
16 آذر 00 15:07
چقدر .... هستی تو بهار دختره بی چشم و رو تو فقط با آناهید کاری داشته باش بی ادب
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
بذار کامنت بذاره اتفاقا عالیه. نمیدونه با کامنت های چرا گذاشتن فقط داره رتبه جذابیت وب منو میبره باله
.
16 آذر 00 15:26
برو گمشوه بابا رها، این آناهید دیوانه که مریضه روانی داره خدا شفاش بده داره پست منتشر میکنه به من کار داره این نباید به من کار داشته باشه کار و زندگی نداری تو مگه؟بیکار! دختره ی بیکار علاف!نشسته میاد نی نی وبلاگ چقدر بیکاری تو! حسود! زشت! گمشوه دهنت رو ببند به من کاری نداشته باش زر میزنی منم جواب زراتو میدم بی شخصیت دیگه هم تو وب زشتت نمیام برو گمشو بی خاصیت مریض روانی
Raha:)Raha:)
16 آذر 00 16:09
زر مفت نزن انگل مجازی😉
.
16 آذر 00 16:43
تو هم گی و انگل با هم
گی و انگل مجازی🤣😏
برو کیف کننننننن،هع فکر کرده چی گفته در رفته! بچه دو ساله ی خنگ شامپانزه!
بهت پیشنهاد میکنم از صفحه ی مجازی بری بیرون چون جای توی شامپانزه ی بی ریخت قیافه ی بیشعور نیست انگل کثیف پلشت حسود گی!
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
هوی. به رهای من توهین نکن
.
16 آذر 00 16:45
🤣وای چقدر خره این فقط بلده بگه دمت گرممممممم
وای دمت گرم وای دمت گرم!🤣 خدایی اگر این کلمه تو جهان وجود نداشت،تو میخواستی چی&zwnjبگی؟میخواستی جواب کامنت رو ندی؟این کیه دیگه!!!! اییییین کیههههههههههههه
الانم میزنه حذف کامنت یا نقطه میزاره یا جواب نمیده به درک جواب نده منم دیگه تو وبلاگ زشتت نمیام انگل کرم ریز میمون!بای
 
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
باشه. از این به بعد میگم دمت سرد خوب شد؟🤣🤣
Raha:)Raha:)
16 آذر 00 16:53
بابا ولش جواب ابلهان خاموشیست😉
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
دقیقا رها جون. اصلا حرص نخور من خودم خوشحالم این هی کامنت میذاره کامنت های من زیاد میشه
Raha:)Raha:)
16 آذر 00 17:48
راستی اون آرمان همون داداش منگلته که 2 سالشه اگه خوشگله پس باید مثل گاو یا بز باشه
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
🤣🤣🤣
حالا آرمان که بچست
خودش منگله
Raha:)Raha:)
16 آذر 00 17:51
راستی هم خودت هم داداشت شبیه میمون درخ..ی هستین
Raha:)Raha:)
16 آذر 00 17:52
میکروبی تو بشر
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
دمت (چون بهار خانم به کلمه دمت گرم اعتراض کردن) سرد
.
16 آذر 00 18:54
اصلا میدونی چیه؟! خفه شو دهنت رو ببند بی شخصیت بیشعور اعصابم رو خورد کردی گفتم بازم میگم جواب ابلهان و اسکلا و کرمای صفحه مجازی ای مثل تو و رها خاموشی هم که نیست! کمشه،باید دهنتونو با جواب .... کرد تو واتساپ..... سیوت کردم، فکر کنم خودتم بدونی چی برازندته اصلا عین کرما می مونی انسان نیستی ، حسود!   
.
16 آذر 00 18:58
 سلام. من یک آدم نژادپرست و جنسیت زده بیکارم که اومدم برای یه بنده خدا کامنت چرت و پرت گذاشتم
اگر این کامنت رو میخونید بدونید که آناهید کامنت من رو ویرایش میکنه و از جانب خودش کامنت مینویسه!!!!!
16 آذر 00 19:36
برو بابا اسکول حسود خنگ میمون تو هم ازون دسته هایی هستی که به آرمان خوشگل ترین انسان تو کل جهان حسودی میکنن! من بعد از خدا آرمان رو میپرستم آرمان خدای دومه😏😏😏😏😏
هر چی هم میخوای بگو چون نی نی وبلاگ عین سنگ برای من بی ارزشه
بیشعور آشغال نوبه سگ از بس بچه های فامیل شما میمون شامپانزه ان دیگه کم اوردین دارین زر مفت میزنید گوه خورا
آرمان خوشگلترین انسان تو کل جهانه
کاش به جای اینکه حسودی کنی بری قیافت رو عمل زیبایی کنی ناعزیزم🤣🤣🤣🤣🤣🤣
واییییییی از خنده جر خوردممممممممم
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
باشه تو خوشکلی
به اون صورت لاغر و اون چشای ریز و مژه های کوتاهت. فکر کردی ما اسکلیم؟ نمیفهمیم ۱۰۰۰۰۰۰۰ تا فیلتر رو عکس هات میذاری؟

16 آذر 00 19:57
بهار جان یه کلاس یادگیری ادب برو حتما
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
فایده نداره. وقتی نی نی وبلاگ بی در وپیکر باشه اینجوری میشه

16 آذر 00 19:59
دوما تو گ..و..ه زیادی میخوری به رها توهین میکنی حیف وبم حذف میشه وگرنه جوری جوابتو میدادم پشیمون بشی
پ.ن:خواستم بگم مثل سگ پشیمون بشی ولی تو واقعا شعورت در حد س..گ...ه
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
سگ؟ سگ بدبخت رو چیکار داری خواهرم سگ باید برای بهار کلاس ادب و شعور بذاره.
Raha:)Raha:)
16 آذر 00 20:34
اهان منظورت اینه که یه بز یه گاو رو میپرسته ادامه بده پس گ............................................... راستی از نظر خوشگلی قیافه داداشت رو ندیده میگم شبیه بز و اورانگوتانه
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
بابا آرمان بچست فحش دادن بهش فایده نداره. اما منی که هم از نزدیک دیدمش هم بهار با عکس هاش یه مدت زخمی کزده بود ما رو میتونم بگم هیچ چیز زیبایی نداره. نمیشه بگم زشته نمیشه بگم خوشگله. معمولی رو به پایین. یکم شبیه عقب مانده های ذهنیه
Raha:)Raha:)
16 آذر 00 21:34
نه تو خوبی انگل
Raha:)Raha:)
16 آذر 00 21:35
بعدشم اگه راس میگی شمارمو بگو ببینم
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
شماره؟ شمارت رو از کجا میخواد گیر بیاره مثلا؟ غلط کرده 
Raha:)Raha:)
16 آذر 00 21:43
تو یدونه شامپانزه ای داداشت هم یه گورخره میدونی تو حسودی بدبخت به من حسودی میکنی اگه یه پسر باشه رو من یا تو کراش بزنه تف میکنه تو صورت تو و با من میگرده 
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
فرزندم این حرف ها برای سنت مناسب نیست. این حرف رو کاش نمیزدی
Raha:)Raha:)
16 آذر 00 21:57
آناهید کامنتای این پست و ببند اگه کامنت دیگه ای داد تایید نزن
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
نه بابا بیخیالش. نهایتا سانسور میکنم
.
16 آذر 00 22:29
ز تو کس نمی&zwnjکشد حرفی ادمیزاد نه تیری چو پرده ی کشته خار مرا!
گویند که نیست در عمل تو کار و بار مرا! 
😏حال کن

 
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
بر دیگری مپیچ و سر کار خویش باش
خاری؛ فرونشین و مکن فکر سوسنی

زحمت مده مرا و مبر آبروی خویش
پروا کن و مکن به ره باد خرمنی
.
16 آذر 00 22:45
گمشو بابا غلط تو کردی و ۳ تا حسود که دور خودت جمع کردی ازت دفاع کنن منم میتونم برم از یوتیوب و روبیکا ۱۰ ۲۰ نفر رو بیارم دهنت رو پاره کنن انگل چسبیده
.
16 آذر 00 22:48
ولی متاسفانه نمیگم چون یک نفره از لیدی دفاع میکنم تا بفهمونم عمه ی منم بلده ۸۲۸۲۲۸۸ نفر رو از صفحه های مختلف بیاره ولی متاسفانه اینکارو نمیکنم چون شعورم مثل تو نیست 
بابام خداییش راست می&zwnjگفت اینا خانواده ی نرمالی نیستن کلا تو بچگی معلوم نیست چه چیزی دیده ، حتی معلمم پشت سرت حرف زد تو کلاس پنجم! و خواهش کرد با تو دوست نباشم،مادرمم گفت خدایی چرا با این....... که فحش خیلی بدی داد نمیتونم اینجا بگم دوستی؟ این....... کمبود دارن ، خلاصه با سانسور کردن و پاک کردن کامنت بنده هیچی بهت نمیرسه هیچی ، بلکه ارزش من بیشتر میشه
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
باشه
خانواده تو با مادر روانیت و پدر روانی ترت نرماله
ببین مجبورم کردی بگم.
یادت نمیاد بابات زنگ زد به زن غریبه از زنش بد گفت؟
یعنی مرد گنده 50 ساله برای لجبازی دروغ میگه؟
میگفت زنم روانیه
بهار تربیت نشده. 
.
16 آذر 00 22:50
کاش اون قسمت از شعر رو به خودت میگفتی که سر کار خودت باشی و سرک نشی تو پست رمزدارم چی نوشتم،اصلا به توچه پست رمزدارم بود دوست داشتم بنویسم،خوبه عمومی نکردمش حالا! الان انتظار نداشته باشید بیام از یک شخصیتی که خوشم نمیاد بگم ببخشید هرگز نمیگم و نخواهم گفت چون من شعور دارم نمیام کسی که پست منتشر کرده و به لیدی هیت داده بیام حرفم رو پس بزنم
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
راستی دیگه حق فعالیت در نی نی وبلاگ رو نداری مدیریت گفت
 
.
16 آذر 00 22:52
بگو،شخصیت من پایین نمیره با این گفتنت حتی اگر دیگران باور کنن،فقط چون خودم میدونم که مادرم روانی نیست کافیه! 
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
چرا روانیه. همه تو مدرسه فهمیدن. 



















 
.
16 آذر 00 22:54
اشکالی نداره بعد از سال دیگه به مادرم میگم وبلاگ بزنه خاطرات مونو اینجا بنویسه ، برام مهم نیست!
 
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
تو و خانوادت دیگه تا ابد حق فعالیت در سایت رو ندارید
 
.
16 آذر 00 22:57
........................................
.
16 آذر 00 23:00
حرفی نمیزنم و میزارم تک تک پیام هات رو خدا جواب بده و بلا سرت بیاد تموم شد رفت راستیییییییییی یک وقت با من دوست نشییییییییییییییییییییییییییییییییی خودکشی میکنممممم تو واتساپ هم اصلا از بلاک درم نیار اصلااااا! هیچ وقت این خاطره از یادم نمیره که گفتی مادر من روانیه،درحالیکه نیست! 
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
تو چه میدونی خدا چیه


والا بابات گفت به من چه
 
.
16 آذر 00 23:08
                                  
 
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
                               
.
16 آذر 00 23:12
چیه ترسیدی؟کامنت من رو خودت ویرایش میکنی؟که دیگران نخوننش؟که آبروی خودت نره؟آفرین ادامه بده به تلاشت! همینجوری پیش برو تا یک روز دستت رو خودم با یک متن طولانی رو کنم
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
اگر کامنتت رو ویرایش میکنم برای اینه که وبلاگم به نظراتی که بوی تعفن میده آلوده نشه
.
17 آذر 00 8:37
هر هر هر چقدر خندیدیم چقدر شاخی تو شاخ مجازی 🤣 نه بابا ترسیدی میترسی یکسری حرفایی که میزنم ابروت رو ببرن کی خواست به وب زشت تو کامنت بده خدایی همینا رم برای اینکه جواب زراتو بدم میدم بای
سایهسایه
17 آذر 00 9:02
بسم الله من کی پشت بهار حرف زدم😳
Raha:)Raha:)
17 آذر 00 9:58
میدونی تو خانوادت مشکل دارن از مامان روانیت تا عمه خرت
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
والا عمش رو که من نمیشناسم خبر ندارم ولی مادرش...
Raha:)Raha:)
17 آذر 00 11:44
آناهید چه خبرا؟ خوبی؟ میگما اگه دوست داری این پستتو پاک کن
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
بله خوبم. امروز امتحان حضوری داشتیم که فقط بعضی ها رفتن من نرفتم. از ساعت ۱۱ شروع میشد که من گرفتم خوابیدم تاااا الان. الانم مامانم سر کلاسشه منم دارم کلم میخورم تا این که یکم از بیدار شدنم بگذره ناهار بخورم.

نه بابا چرا پاک کنم
.
17 آذر 00 11:52
ببند رهای گوه خور روانی تو و مادر حسودتین و جد و آباد شامپانزه ات! یک پیام دارم برای آناهید نا گرامی بیشعور بی شخصیت اگر حسودی بگو،یا دست مادرت رو بگیر هم خودش بره روانشناس هم تو که آدم بشی کافر تو خدا شناسی که زر میزنی و گوه میخوری؟ به مادر من میگی روانی ، روانی تو و مادر بی شخصیتته بیشعور آشغال هر چیم گفتی برعکس! بعدم تو مگه وبلاگت مسدود نشده بود؟ برو حال کن! بی شخصیت کسی نخواست به وبلاگ زشت بی طرحت کامنت بده
✿•selva•✿✿•selva•✿
17 آذر 00 12:12
😔😔
نی نی وبلاگ فضاش نسبت به قبل خیلی عوض شده😔