𝓐𝓷𝓪𝓱𝓲𝓭 (◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦)𝓐𝓷𝓪𝓱𝓲𝓭 (◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦)، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره
𝓜𝔂 𝓫𝓵𝓸𝓰𝓜𝔂 𝓫𝓵𝓸𝓰، تا این لحظه: 3 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره
𝓬𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 (𝓶𝔂 𝓬𝓪𝓽)𝓬𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 (𝓶𝔂 𝓬𝓪𝓽)، تا این لحظه: 3 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره
𝓕𝓪𝓽𝓮𝓶𝓮𝓱𝓕𝓪𝓽𝓮𝓶𝓮𝓱، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره
𝐹𝓇𝒾𝑒𝓃𝒹𝓈𝒽𝒾𝓅 𝓌𝒾𝓉𝒽 𝐹𝒶𝓉𝑒𝓂𝑒𝒽 𝒮𝒶𝓃𝒶𝐹𝓇𝒾𝑒𝓃𝒹𝓈𝒽𝒾𝓅 𝓌𝒾𝓉𝒽 𝐹𝒶𝓉𝑒𝓂𝑒𝒽 𝒮𝒶𝓃𝒶، تا این لحظه: 2 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره
𝓒𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮𝓒𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮، تا این لحظه: 2 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره
𝓞𝓭𝓲𝓷 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮𝓞𝓭𝓲𝓷 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮، تا این لحظه: 1 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

داستان های خواهر بزرگ 13 ساله

بیاید دنیا رو رنگی کنیم🌈

رابطه بین زمان و حسرت ها و مرگ...

1400/9/23 22:42
275 بازدید
اشتراک گذاری

https://anahid1399.niniweblog.com/

واقعا آدم هر ماه باید یک سر به قبرستان بزنه تا آگاه بشه که آخرش اینه و هر چی الان زمان از دست بده ممکنه تبدیل به حسرت بشه..به نظرم نباید چیزی رو تبدیل به حسرت کنین.

اگر کاری میخواین انجام بدین اون امروزه نه فردا چون ممکنه فردایی نباشه...نگید بعدا بگید امروز. نگید امشب بگید همین الان. نگین سال بعد بگید امسال

و اما

پنج حسرت که دربیشتر انسانها مشترک هستش رو واستون داخل این پست گذاشتم...

یک پرستار استرالیایی بزرگ‌ترین حسرت‌های آدم‌های در حال مرگ رو جمع کرده و پنج حسرت رو که بین بیشتر آدم‌ها مشترک بوده منتشرکرده است که به شرح زیر است؛

اولین حسرت:

کاش جرات‌اش رو داشتم اون جوری زندگی می‌کردم که می‌خواستم٬ نه اون جوری که دیگران ازم توقع داشتن

حسرت دوم:

کاش این قدر سخت کار نمی‌کردم

حسرت سوم:

کاش شجاعت‌اش رو داشتم که احساسات‌ام رو به صدای بلند بگم

حسرت چهارم:

کاش رابطه‌هام رو با دوستام حفظ می‌کردم

حسرت پنجم:

کاش شادتر می‌بودم

و کلی ای کاش و حسرت دیگه که اگر الان به فکرشون نباشیم،ممکنه آخر عمر با خودمون بگیم کاش این کارارو کرده بودم که تبدیل به حسرت نمیشد....

زندگی امروزه نه فردا همین

پسندها (3)

نظرات (6)

سایهسایه
23 آذر 00 23:00
کاش سر کلاس عربی مثل بچه ی آدم درس میخوندم😓
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
عیب نداره جبران کن

24 آذر 00 12:03
من حسرتی ندارم چون دارم اون کاری رو که خودم میخوام انجام میدم🙂❤

24 آذر 00 12:03
گوشی داداشم و دزدیدن😱
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
خدا ازشون نگذره

24 آذر 00 12:04
گوشیش A51 بوده😱💔 حالا رفتن اداره آگاهی و چهره گرایی ببینن دزده پیدا میشه😐💔
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
تو این گرونی گوشی مردم رو میدزدن؟ واقعا که. انشالله پیدا بشن

24 آذر 00 13:20
اصن نفهمیدم دیروز چه جور گذشت🥺 لعنت بهشون
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
اخی بمیرم. واقعا سخته.

لعنت. خب آدم واقعا بره گدایی کنه بهتره. اگر کسی واقعا نیاز داشته باشه به گوشیش و کل زندگیش تو اون باشه چی؟ میدونی که خیلی ها با گوشی و اینترنتی کار میکنن

24 آذر 00 14:19
بیچاره سربازه گفته بود ما دزدا رو میبینیم فرار میکنیم ببین اوضاع مملکت چقدر بده💔 دلم میخواد این دزدا هر بلایی سرشون بیاد😐💔