𝓐𝓷𝓪𝓱𝓲𝓭 (◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦)𝓐𝓷𝓪𝓱𝓲𝓭 (◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦)، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره
𝓜𝔂 𝓫𝓵𝓸𝓰𝓜𝔂 𝓫𝓵𝓸𝓰، تا این لحظه: 3 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره
𝓬𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 (𝓶𝔂 𝓬𝓪𝓽)𝓬𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 (𝓶𝔂 𝓬𝓪𝓽)، تا این لحظه: 3 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره
𝓕𝓪𝓽𝓮𝓶𝓮𝓱𝓕𝓪𝓽𝓮𝓶𝓮𝓱، تا این لحظه: 18 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره
𝐹𝓇𝒾𝑒𝓃𝒹𝓈𝒽𝒾𝓅 𝓌𝒾𝓉𝒽 𝐹𝒶𝓉𝑒𝓂𝑒𝒽 𝒮𝒶𝓃𝒶𝐹𝓇𝒾𝑒𝓃𝒹𝓈𝒽𝒾𝓅 𝓌𝒾𝓉𝒽 𝐹𝒶𝓉𝑒𝓂𝑒𝒽 𝒮𝒶𝓃𝒶، تا این لحظه: 2 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره
𝓒𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮𝓒𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮، تا این لحظه: 3 سال و 7 روز سن داره
𝓞𝓭𝓲𝓷 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮𝓞𝓭𝓲𝓷 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮، تا این لحظه: 1 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

داستان های خواهر بزرگ 13 ساله

بیاید دنیا رو رنگی کنیم🌈

اخرین آزمون زبان

1400/9/24 19:37
350 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بچه هاااا. الان که دارم این رو مینویسم اخرین آزمون زبان ران ۳ زبان رو دادم و این ترم تموم شده و رسما تا ۱ فصل و خورده ای (زمستون برای تیزهوشان کلاس زبان نمیرم) از شرررر این عذاب الهی راحت شدممم

کاش ترم بعد به این کتاب ها احتیاج نداشتم تا میتونستم همین الان از پنجره ثرتشون کنم بیرون یا بندازم سطل اشغال🤣🤣

پسندها (3)

نظرات (35)

سایهسایه
25 آذر 00 14:05
چقدر کفری از دست زبان😁😁😁
راستی من یک همکلاسی مثل بهار (از اون بدتر ) نصیبم شده ، آبرو برام نذاشته 
 
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
از بهار بدتر؟ پس هنوز بهار رو داخل کلاس ندیدی
بابا تو که دیگه دوازدهمی. زود فارغ&zwnjالتحصیل میشی از دستش راحت میشی.

منم دیگه راحت میشم. من میرم نمونه دولتی (چون تیزهوشان دوست ندارم) یا میرم غیر انتفاعی. اما خب بهار که مدرسه عقب مونده ها هم قبول نمیشه. پس تو یک مدرسه نمی افتیم
سایهسایه
25 آذر 00 14:30
نگو پس&zwnjفردا اون قبول میشه نابود میشی ها!
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
نه بابا. نمره آزمون هاش رو ببینی کف میکنی. ۱۰ از ۳۰! ۸! ۷،
سایهسایه
25 آذر 00 19:08
تمرکز نداره از استرس شاید😑😑
دختر دایی جان ما ۲۹ از ۳۰ و ۱۰۰ درصدی بود الان غیر انتفاعی است ها 
منم تو آزمون های حضوری ۹ از ۲۰😐😐😐
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
نه خواهرم. بهار استرسی نیست. دلیلش اینه که درس نمیخونه. تو کلاس نیست. سر کلاس و بله و واتساپ و نی نی وبلاگه
سایهسایه
25 آذر 00 21:03
وا منم نی نی وبلاگم 😑😐
.
25 آذر 00 23:55
...
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
واقعا مرسی بهار جانم که کامنت های وبلاگ بنده رو زیا میکنی دستت دردنکنه. ولی خب من قطعا نمیتونم بذارم کامنت های کسی که از ۳۰ ۶ گرفته رو داخل وبلاگم باشه برای همین نقطه میذارم تا هم کامنت هام زیاد بشن هم بوی تعفن وجود تو وبلاگم رو پر نکنه. الانم معلومه خیلی سوختی که وبلاگت رو دادم مسدود کردن که اومدی برای من طومار نوشتی
.
25 آذر 00 23:55
..
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
فقط بهت بگم من همیشه میتونم با یه اکانت دیگه به بابات پیام بدم و اسکرین شات وبلاگت و پیام هایی که تو یکی شون به بابات گفتی کو...نی رو برای بابات بفرستم
.
26 آذر 00 0:05
.
 
.
26 آذر 00 0:09
ولش کن بابا نوه ی پدر بزرگ حوصله داری با یک نفر دیوانه ای مثل این بحث کنی؟
تقصیر پدر مادرشه که نظارت رو بچشون ندارن یعنی نمیگن مثلا این بچه تو گوشیش داره چیکار میکنه با کی داره چت میکنه و پیام میده،اصلا چه غلطی داره میکنه این بچه!
این لیاقت حرف زدنم نداره چرا دهن خودت رو کثیف میکنی براش؟
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
نوه پدربزرگ بیا بهار یه توصیه ای برات داره
.
26 آذر 00 0:14
  
 
.
26 آذر 00 0:15
و بعدم اینکه احمق من بله ام رو خیلی وقته پاک کردم بخاطره درسام  وقتی از گوشیم و آخرین بازدیدم خبر نداری و نمیای بله گوجه نخور 
.
26 آذر 00 11:27
 
.
26 آذر 00 11:31
 
.
26 آذر 00 11:39
    
.
26 آذر 00 14:06
هر چقدر هم نقطه بزاری مهم اینه اصل پیام من چیه و خودت میدونی
همه ی این پیام ها رو در یک فرصت مناسب تقدیمت میکنم😏😏😏😏
دلیلشم اینه که روانی و سادیسمی هستی و فکر کردی خیلی شاخی!
نخیر کور خوندی صبر کن دارم برات فقط 
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
به بابات پیام دادم فقط همین...

26 آذر 00 15:48
در جواب بهار جان:
آیییینننننهههههه:|
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
😂😂😂
کامنت هاش رو تائید میکنم ولی نقطه میذارم 
.
26 آذر 00 16:06
   
.
26 آذر 00 16:28
  
.
26 آذر 00 16:30
الانم مطمئنا از ترست این کامنتم رو تایید نمیکنی
.
26 آذر 00 16:31
  
.
26 آذر 00 16:35
   
 
.
26 آذر 00 16:37
اگر حسودی لینک یک روانشناس رو بهت میدم حتمااا برو پیشش
نیاز به یک روانشناس داری
خیلی خطرناکی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی 
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
من خودم روانشناس آیندم. و البته به هیچ وجه تو رو ویزیت نمیکنم چون تو مارت از روانشناس و مشاوره گذشته شایددد یه تیم کامل روانپزشک و یه تيمارستان مجهز بتونه بهت کمک کنه
.
26 آذر 00 16:40
تو بله که با خاک یکسانت کردم برو ببین
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
فکر کنم گفته بودی بله رو پاک کردی، درضمن من دیگه تو بله نیستم
.
26 آذر 00 16:48
عقده ای

26 آذر 00 16:56
بابا من خودم یه پا روان شناسم و تایید میکنم آناهید بچم هیچ مشکلی نداره و اگه بقیه مشکلی توش میبینن دلیلش اینه دوست سابقش عقده ای بوده است تمااااااااااااااممممممم
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
دقیقااا. از کلاس سوم که من با این ... دوست شدم این اتفاقات افتاد. البته چرت میگه بچه های کلاس بیچاره ها با من چیکار دارن.خووم با همه شون دوستم داره دروغ میگه
.
26 آذر 00 17:37
تو دیگه حرف نزنننننن سانای فی........ 
واسه من اینجا روانشناس نشو روانشناس کسیه که دیپلم داره وقتی تو باهاش دوست نیستی و تو واتساپ ارتباط نداری باهاش و از نزدیک ندیدیش و حضوری نیومدی مدرسه و اخلاق خشک و خالی و عقده ایش رو ندیدی
نیاز نیست اظهار نظر کنی اینجا برای من!!!
من با یک روانشناس اخلاق این رو در میون گذاشتم و گفت روانیه و سادیسمیه و پدر مادرش هیچ نظارتی بر این بچه ی پر روشون ندارن
پس زر نزن بشین سر جات،نیاز به یک روانشناس کامل داره این خانم🤣
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
هوی حیوون به سانا توهین نکنا.
البته پشیمون شدم از گفتن کلمه حیوون چون قطعا حیوون شعورش از تو بیشتره
.
26 آذر 00 17:41
تو پستت نمیام دیگه و آخرین کامنتیه که تو وبلاگت میزارم
چون ارزشش رو نداره برای یک نفر .... کامنت بزارم
خدانگهدار
 
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
وقتی فکر میکنم قراره وقتی روانشناس شدم افرادی مثل تو رو هم ویزیت کنم...
.
26 آذر 00 17:44
🤣هر وقت من گفتم سگ تو بگو واق 
میتونم بگم تو و اون کسی که بارت آورد حیوونین🤣🤣🤣🤣
حال کردی؟تا تو باشی ازین چرت و پرتا نگی!
برو حال کن بی شخصیت
این کامنت هم اخرین کامنتیه که تو وبلاگ کثیف و مزخرفت میدم
خدانگهدار
به امیددیدار
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
راه باز جاده دراز
هررررررررری
سایهسایه
26 آذر 00 18:58
آناهید من کوکیو بخورم😍
آخه چقدر شیرین🤤🥴🥴
پ.ن
اما روی کتاب ریاضی بنده چرت می&zwnjزند 😑😑😑😑
لوسی بالای گوشی وایستاده😐
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
بلاخره شما چند گربه داری خواهرم
전숙훈:) ✌🏻🖤전숙훈:) ✌🏻🖤
26 آذر 00 18:58
سلام  لطفا به 3تا پستی که گذاشتم سر بزنی 

27 آذر 00 9:23
میشه به پست جدیدم سر برنید؟
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
حتما ریحانه جون
سایهسایه
27 آذر 00 20:32
آقا من یک گربه رو به سرپرستی گرفتم ، پدرم هم یک گربه واگذاری برای خواهرم گرفته 
لوسی و اما😐

1 دی 00 10:38
میشه به پست جدیدم سر برنید؟
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
سلام عزیزم. حتمااا
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
8 دی 00 21:10
هووووف مال منم تموم شده بود و الان توی تعطیلاتم ولی از شنبه شروع میشه^^ 
من عاشق کلاس زبانم و کلا اینو به عنوان عذاب الهی و اینا نمیبینم🥲😂
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
عه چه خوب
من که متنفرم ازش
سایهسایه
15 دی 00 21:23
آناهید یکمی با بهار موافقم😐 مثلا من با اینهمه سن تو نی نی وبم احساس گناه دارم😅 تو تو ۱۲ سالگی تا سایتی که کلا برای بانوان بارداره چه میکنی؟😶😶😶😶😶
به دل نگیری فقط یک توصیه بود😘
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
عزیزم من از 9 سالکی نی نی سایت کاربری داشتم. و قبل اون هم خواننده خاموش بودم. فضای نی نی سایت اونطور که فکر میکنی نیست و درضمن هرکسی یک جوره و بسته به شرایط خودش و شخصیت و عقاید خودش تصمیم میگیره که کجا بره و کجا نره.
درضمن واقعا نمیدونم این موضوع به بهار چه ربطی داره