𝓐𝓷𝓪𝓱𝓲𝓭 (◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦)𝓐𝓷𝓪𝓱𝓲𝓭 (◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦)، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره
𝓜𝔂 𝓫𝓵𝓸𝓰𝓜𝔂 𝓫𝓵𝓸𝓰، تا این لحظه: 3 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره
𝓬𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 (𝓶𝔂 𝓬𝓪𝓽)𝓬𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 (𝓶𝔂 𝓬𝓪𝓽)، تا این لحظه: 3 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره
𝓕𝓪𝓽𝓮𝓶𝓮𝓱𝓕𝓪𝓽𝓮𝓶𝓮𝓱، تا این لحظه: 18 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره
𝐹𝓇𝒾𝑒𝓃𝒹𝓈𝒽𝒾𝓅 𝓌𝒾𝓉𝒽 𝐹𝒶𝓉𝑒𝓂𝑒𝒽 𝒮𝒶𝓃𝒶𝐹𝓇𝒾𝑒𝓃𝒹𝓈𝒽𝒾𝓅 𝓌𝒾𝓉𝒽 𝐹𝒶𝓉𝑒𝓂𝑒𝒽 𝒮𝒶𝓃𝒶، تا این لحظه: 2 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره
𝓒𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮𝓒𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮، تا این لحظه: 3 سال و 7 روز سن داره
𝓞𝓭𝓲𝓷 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮𝓞𝓭𝓲𝓷 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓸𝓾𝓻 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮، تا این لحظه: 1 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

داستان های خواهر بزرگ 13 ساله

بیاید دنیا رو رنگی کنیم🌈

روزشمار

1402/6/25 0:09
82 بازدید
اشتراک گذاری

بی مقدمه بگم که سیصد و شصت و پنج روز گذشته خوب نبود. 

ولی مو به مو یادم مونده. 

از اهنگا، عکسا، قطعی اینترنت، تلویزیونی که بیست چهار ساعته روشنه، روز اول راهنمایی که نرفتم مدرسه، صدای تیر اندازی از دانشگاه نوشیروانی. لایو های پدر مادر مهسا امینی، شهیدای امنیت. 

اون روزا اینقدر ضرب اهنگ تندی داشتن که باورم نمیشه یه سال گذشت. 

و خب تجربه جالبی بود تجربه اولین شبهه جنگ داخلی (شبهه جنگ چون خیلی ادم تو خیابونا نبودن و گسترده نبود) 

برای همین از امروز شروع میکنم و هر دو سه روز از حال و هوای همون تاریخ در سال گذشته مینویسم. که ثبت بشه برام هر چی دیدم و شنیدم و حس کردم. 

پسندها (2)

نظرات (3)

Hossein (-:Hossein (-:
25 شهریور 02 9:20
امروز دیگه کارمون تمومه :-)
چه زود گذشت یادش بخیر 31 شهریور پارسال تو وبلاگ قبلی گشت گذاشتم اصلا چرا حجاب زن زندگی آزادی توش 50 کامنت و کلی فحش بود چه دوران جهنمی ای بود 
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
چرا کارمون حالا😅 ما مگه چکاره ایم. نه رئیس جمهور بودیم نه هیئت دولت نه مسئول نه جایی رو گرفتیم نه بسیجی بودیم نه سپاهی بودیم. 
اره خیلی زود گذشت. من که موندم تو آبان و آذر پارسال. اصلا باورش نمیشه ادم که یکسال شد. 
اره یادمه کامنت زیاد گرفت. ولی همشم فحش نبود. من یادمه اکثر کامنتا صرفا بحث بود. 
دوران جهنمی که بود واقعا. این همه کشته و شهید کم چیزی نیست ولی انصافا با وجود این همه جو دادن رسانه ها ادم زیادی تو خیابونا نبود. دیگه چه رسد به سالگرد.
فکر نکنم کسی بیاد تو خیابون. 
𝙵𝚊𝚝𝚎𝚖𝚎𝚑
25 شهریور 02 11:56
خواهر تو پست میزاری یه اطلاع رسانی بکن خب من بیام کامنت بزارم برات عه👺
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
اطلاع رسانی نمیخواد که.. 
والا من برنامه داشتم رمزدار کنم اصلا
ولی بعد گفتم نمیخواد
𝙵𝚊𝚝𝚎𝚖𝚎𝚑
25 شهریور 02 12:10
عه عه برادر حسین... زشته بخدا

اصلا منو شما و آناهید پارسال به عنوان سه تا ساندیس خور گودرتمند چقد فحش و تهمت شنیدیم، حالا آخرش شما بیای بگی کارمون تمومه؟ بابا بیخیال

یه مشت اوشگولن... میان تو خیابون خیال میکنن آره اینا بیان بیت رهبری آتیش میگیره منو شمام میریم ونزوئلا... دیگه نمیدونن داریم بهشون میخندیم که...ولشون کن بزار خوش باشن

اصلا فان حزب الله هم الغالبون...🗿💪🏿
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
پاسخ
من که میگم کلا کسی نمیاد تو خیابون. مگر سر مزار ها